Πήρα πληρωμές που χρονολογούνται από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, όλα δείχνουν ως Santeda International, έχω διαπιστώσει ότι κάθε συναλλαγή έχει μεταφερθεί σε διαφορετικό αριθμό λογαριασμού, προς το παρόν από τον Διαμεσολαβητή, καθώς έλαβα τα συνηθισμένα με την τράπεζα, όπως είναι τα τυχερά παιχνίδια δεν μπορούν να βοηθήσουν, οποιαδήποτε πληροφορία γι 'αυτούς για το πότε ο Διαμεσολαβητής αρχίσει να κάνει ερωτήσεις θα ήταν εξαιρετική
ive got payments dating back to February this year, all show as Santeda International, I’ve found that each transaction has went to a different account number, currently going through the ombudsman at the moment as I got the usual with the bank, as it’s gambling they cannot help, any information on them for when the ombudsman start asking questions would be great
Είχα χιλιάδες πληρωμές, η τράπεζα είπε ότι δεν μπορούσε να γίνει τίποτα σε μένα
Διοικείται από Ανατολικοευρωπαίους
I had thousands in payop the bank said nothing could be done on them to me
Run by Eastern europeans
Είναι Καναδός σύντροφος, με έδρα το Βανκούβερ. Ο τύπος κατέληξε να επικοινωνήσει με την αστυνομία στο Βανκούβερ για να το θέσει. Υπάρχουν πολύ αυστηροί κανόνες εκεί για πληρωμές όπως αυτή. Υπήρξε μάλιστα κάλυψη από τον Τύπο κάπου πριν από ένα ή δύο χρόνια. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να τους αναφέρετε στις τοπικές αρχές, να πείτε ότι σας πήραν τα χρήματά σας και δεν πήρατε τίποτα σε αντάλλαγμα.
They are Canadian mate, headquarters in Vancouver. The guy ended up contacting the police in Vancouver to raise it. There are very strict rules over there for payments like this. There has even been press coverage of them somewhere a year or two ago. Only thing you can do is report them to the local authorities, say they took your money and you got nothing in return.
Εκτιμούμε ότι έχουν προβλήματα με την donbet στο mo. αυτή τη στιγμή διαπραγματεύονται με άδεια τζαζ η οποία έληξε τον Οκτώβριο, δεν διαθέτουν έγκυρη άδεια ή δεν εμφανίζουν καμία σφραγίδα. Επίσης, όσον αφορά τους όρους και τις προϋποθέσεις, αναφέρει κάτι σχετικά με τη χρήση εμπόρων τρίτων, αλλά δηλώνει ότι διεκπεραιώ τις πληρωμές από τον διεθνή όμιλο Santeda bv .όταν χρησιμοποίησα donbet και rolletto χρησιμοποίησα νέα τραπεζική κάρτα και οι πληρωμές βγήκαν ως kasia empire, μόνο skins gamestore και formuline ect το παιχνίδι που έπαιζα στο donbet ήταν απαίσιοι τροχοί που γυρνούσαν συνεχώς, έπαιρναν συνέχεια από το παιχνίδι και χρειαζόταν επαναφόρτωση, μου έλεγαν να συνδεθώ όταν ήμουν στη μέση του παιχνιδιού, όταν έπαιρνα μπόνους γύρους, το παιχνίδι θα έκανε πρόβλημα και Οι τροχοί θα περιστρέφονταν συνεχώς και θα έχαναν τη σύνδεση με αποτέλεσμα να επαναφορτώνω το παιχνίδι και στη συνέχεια δεν θα έπαιρνα τίποτα στον γύρο μπόνους. έτσι αντιμετώπισα την Donbet σχετικά με τα ζητήματα
Παιχνίδια αδειοδοτούν τρίτους εμπόρους που έχουν εγκληματικό υπόβαθρο και ζήτησαν πλήρη επιστροφή χρημάτων. Ζήτησα επίσης πλήρη διαφάνεια του λογαριασμού και των συναλλαγών μου καθώς πρέπει να κρατήσουν αρχείο αρνούνται να μου το δώσουν βασικά μου έστειλαν ένα γενικό email λέγοντας ότι είναι υπό ρύθμιση μπλα μπλα μπλα και μπορώ να δω τις συναλλαγές μου στον λογαριασμό μου και μπορώ να τις παραπέμψω από το αντίγραφο κίνησης της τράπεζας για έλεγχο ταυτότητας και ακρίβεια. Έπρεπε να γελάσω καθώς δεν είναι αυθεντικά ή ακριβή. Τώρα είναι αυτοί. Τους έστειλα email πίσω καθώς γνωρίζουν επίσης ότι μπλόκαραν τον λογαριασμό μου αμέσως μόλις τους έστειλα email, οπότε δεν έχω πρόσβαση σε αυτό και αν ζητήσω να μου στείλουν αυτές τις πληροφορίες, τότε έχουν νομική υποχρέωση να υποχρεώσουν .Έγραψαν πίσω και είπαν ότι έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου για 24 ώρες για να ανακτήσω αυτές τις πληροφορίες .αυτό ήταν πριν από 8 ώρες και δεν έχω ακόμα πρόσβαση στον λογαριασμό μου, παίρνουν το μικρόφωνο. και είμαι σαν μια αρκούδα με μια ενοχλητική σφήκα. Όπως είπα σε μια προηγούμενη ανάρτησή μου, η τράπεζά μου επικοινώνησε μαζί μου σχετικά με μια απόπειρα συναλλαγής από την Κένυα για 750 €, οπότε η κάρτα μου έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε αυτούς τους ιστότοπους. Τώρα έχω αδειάσει αυτόν τον λογαριασμό. Μόλις το FO ασχοληθεί με την υπόθεση, αυτός ο λογαριασμός θα κλείσει .αλλά η SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED σοκάρει τους απατεώνες
Appreciated having issues with donbet at mo .they are currently trading on jaz licence which expired back in oct they do not hold valid licence or display any seal .Also in terms and conditions does it state anything about using 3rd party merchants but does state that it process payments by Santeda bv international group .when I used donbet and rolletto I used a new bank card also payments came out as kasia empire, only skins gamestore and formuline ect ect the game i was playing on donbet was awful reels constantly spinning, kept getting kicked off game needing to reload ,being told to log in when I was in middle of game play ,when I got a bonus rounds the game would glitch and reels would continuously spin and lose connection causing me to reload game then I would get nothing in bonus round.so I confronted donbet about the issues
Games licences 3rdparty merchants who have criminal backgrounds and requested a full refund .I also asked for a full transparency of my account and transactions as they need to keep record they refuse to give it to me basically they sent me an generic email saying they are regulated bla bla bla and I can see my transactions on my account and I can cross reference them with from bank statement for authentication and accuracy. I had to laugh as they are not authentic or accurate. Now are they .I emailed them back as they are also aware that they blocked my account as soon as i 1st emailed them so I do not have access to this and if I request they send me this information then they have a legal obligation to oblige.They wrote back and said I have access to my account for 24 hrs to retrieve this information .this was 8 hrs ago and I still do not have access to my account they are taking the mick .I am at my whits end and I am like a bear with a annoying wasp.As I said in one of my previous post my bank contacted me about an attempted transaction from kenya for €750 so my card has only been used on these sites .I now have emptied that account. As soon as the FO has dealt with the case that account will be closed .but SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED is shocking scammers
Εντάξει ευχαριστώ που ίσως αξίζει μια δοκιμή φίλε όποιος έχει κάποια εμπειρία από αυτό για να βοηθήσει
Ok thanks that may be worth a try mate anyone have any experience of this to help
Okej.
So Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Η εταιρεία διευθύνεται από τον ELSANEH, Mohamad Adnan
Διεύθυνση αλληλογραφίας
2/2, Ahmad Hamdi Tanpinar, Κωνσταντινούπολη, Τουρκία, 34403
Αλλά πώς μπορούμε τώρα να βρούμε τη διεύθυνση email;
Okej.
So Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Companie is runned by ELSANEH, Mohamad Adnan
Correspondence address
2/2, Ahmad Hamdi Tanpinar, Istanbul, Turkey, 34403
But how can we now find ther Email-adress?
Ερώτηση παιδιά. Το Σάββατο 14 είναι η ημέρα που οι αντιστροφές χρεώσεων μου δεν μπορούν πλέον να αμφισβητηθούν, οπότε σε αυτήν την περίπτωση κερδίζω. Δεδομένου ότι είναι Σάββατο, αυτό σημαίνει ότι θα πάρω τα χρήματα Παρασκευή ή Δευτέρα; Μόνο οι Fomiline και Goriwire έχουν αμφισβητήσει
Question guys. Saturday 14th is the day my chargebacks can no longer be disputed, so in that case I win. With it being a Saturday does that mean I get the money Friday or Monday? Only Fomiline and Goriwire have disputed
Χρειάζονται μερικές εβδομάδες για να τακτοποιηθεί αφού περάσει
It takes a few weeks to get settled after it passes
Αχ το κάνει! Αυτό είναι απογοητευτικό, ήλπιζα να λάβω τα χρήματα εγκαίρως για τα Χριστούγεννα! Χαχα.
Ah does it! That's frustrating, was hoping to get the money just in time for Christmas! Haha.
Ναι το ξέρω, και goriwire. Μόνο αυτοί οι 2 έχουν αμφισβητήσει. Ωστόσο, οι συναλλαγές bitsent που είναι επίσης quickbit.. δεν έχουν αμφισβητηθεί 🤷♂️🤷♂️
Yeah I know, and goriwire. Only those 2 have disputed. However the bitsent transactions which is also quickbit.. have not been disputed 🤷♂️🤷♂️
Επίσης με ποια τράπεζα είσαι καθώς όλες οι τράπεζες έχουν διαφορετικές αποκοπές, αλλά χαίρομαι που έχεις κάποια αποτελέσματα x το παίρνεις πριν τα Χριστούγεννα
Also what bank are you with as all banks have different cut offs but I am pleased you got some results fingers x you get it before Xmas
Ναι φίλε, και το δικό μου μπορεί να είναι πιο γρήγορο με το δικό σου, αλλά δεν ήταν σωστό μετά τις 45 ημέρες μαζί μου, ήταν περίπου 60 ημέρες με λάθος MCC, αν δεν ακούσεις τίποτα μετά από δύο εβδομάδες αυτό είναι
Yes mate well mine were it may well be faster with yours but it was not right after the 45 days with me it was about 60 days with incorrect MCC if you hear nothing after two weeks that is it
N*****t για μένα! Σταυρωμένα δάχτυλα. Έχω μιλήσει μαζί τους και ο σύμβουλός μου για τα παράπονα επικοινωνεί μαζί μου στις 18. οπότε υποθέτω ότι αυτό είναι με το αποτέλεσμα και με το τι πληρώνομαι.
N*****t for me! Fingers crossed. I have spoken to them and my complaints advisor is contacting me on the 18th.. so I'm guessing that's with the outcome and of what I'm getting paid.
Από την τράπεζά μου. Κάποια συμβουλή τι μπορώ να κάνω/να απαντήσω;
Λάβετε υπόψη ότι εάν οι αμφισβητούμενες συναλλαγές σχετίζονται με τζόγο, τυχερά παιχνίδια ή επενδυτικούς σκοπούς, τότε δεν θα μπορούμε να τις αμφισβητήσουμε σύμφωνα με τους κανόνες αντιστροφής χρέωσης της Mastercard:
"Για συναλλαγές στις οποίες η αξία ή τα περιουσιακά στοιχεία αγοράζονται για τζόγο, επενδύσεις ή παρόμοιους σκοπούς: Αυτό το δικαίωμα αντιστροφής χρέωσης είναι διαθέσιμο μόνο για μια συναλλαγή στην οποία η αγορασμένη αξία ή τα περιουσιακά στοιχεία δεν εμφανίστηκαν στον λογαριασμό που συμφωνήθηκε μεταξύ του κατόχου της κάρτας και του εμπόρου. Για για την αποφυγή αμφιβολιών, τα δικαιώματα αντιστροφής χρέωσης δεν είναι διαθέσιμα για:
-αιτήματα επιστροφών χρημάτων, αναλήψεων ή μεταφοράς,
-Όροι και προϋποθέσεις ή πρόσβαση στον λογαριασμό,
-κέρδη, κέρδη ή απώλειες, ή
-χρήση ή επακόλουθη χρήση."
Εάν τα κεφάλαια έχουν κατατεθεί επιτυχώς στον επενδυτικό/τζόγο λογαριασμό σας, τότε θεωρούμε ότι οι υπηρεσίες ελήφθησαν. Ως εκ τούτου, η Mastercard δεν μπορεί να πάρει τα χρήματα από τον έμπορο.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.