Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τη σωστή ημερομηνία, μερικές φορές πατάτε πολύ γρήγορα, μπορεί να έχετε πάρει κατά λάθος ημερομηνία πριν πραγματοποιηθούν οι συναλλαγές, ελέγχετε πάντα το έτος και όλα είναι σωστά🙂
Check that you have filled in the correct date, sometimes you press too quickly, you may have accidentally taken a date before the transactions took place, always check the year and everything is correct🙂
Kolla så du fyllt i rätt datum, ibland trycker man för snabbt, du kanske råkat ta en datum innan transaktionerna ägde rum, kolla alltid så årtal och allt stämmer🙂
Αχα!
Απλώς γράψτε στο mobilumpay
"Γεια σας Αγαπητέ mobilumpay, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι είναι εντάξει για μένα να κάνω αντιστροφή χρέωσης αυτών των συναλλαγών μέσω Revolut καθώς δεν έλαβα ποτέ κανένα κρυπτονόμισμα που παραδόθηκε και στη συνέχεια να με βοηθήσετε να επιστρέψω τα χρήματα των συναλλαγών;"
Μετά απλά περιμένεις απαντήσεις όπου επιβεβαιώνουν και το δείχνεις στη Revolut🙂
Aha!
Just write to mobilumpay
"Hello Dear mobilumpay, can you confirm that it is ok for me to chargeback these transactions via Revolut as I never received any cryptocurrency delivered and then help me refund the transactions?"
Then you just wait for answers where they confirm and you show it to Revolut🙂
Aha!
Skriv bara till mobilumpay
"Hej Kära mobilumpay, kan ni bekräfta att det är ok att jag gör chargeback på dessa transaktionerna via Revolut eftersom jag aldrig fått någon kryptovaluta levererad och hjälper ni mig sedan till att återbetala transaktionerna?"
Sedan inväntar du bara svar där dom bekräftar och du visar upp det för Revolut🙂
Έχω μια συναλλαγή στο Revolut για excurr, διάβασα τους κανονισμούς στον ιστότοπό τους και λέει ότι το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης στον ιστότοπό τους, γι 'αυτό τους έστειλα μήνυμα χωρίς να είμαι σίγουρος αν θα έχει κάποια διαφορά όμως
I have a transaction on Revolut for excurr I read the t&c’s on their website it says that Uk is a restricted country on their site so I messaged them not sure if it will make any difference though
Η Fca είπε να κάνει επίσημη καταγγελία μαζί τους για τον Cardaq!! Αυτό θα κάνω λοιπόν!
Fca said to make an official complaint with them about Cardaq!! So that's what I will be doing!
Εντάξει, παραιτήθηκα από αυτό δεν απαντώ συνοψίζοντας
Ok I gave up on that no reply sum up either
Δεδομένου ότι δεν έχετε λάβει ποτέ κανένα εμπόρευμα, θα πρέπει να εξακολουθείτε να είναι δυνατή η επιστροφή των χρημάτων ακόμα κι αν έχουν περάσει πάνω από 3 μήνες.
Ωστόσο, μου αρνήθηκαν κάποιες συναλλαγές από τη Revolut ακριβώς επειδή είχαν περάσει πάνω από 3 μήνες😕
Since you have never received any goods, it should still be possible to get the money back even if it has been over 3 months.
However, I was denied for some transactions by Revolut precisely because it had been over 3 months😕
Eftersom du aldrig har fått några varor så bör det fortfarande gå att få tillbaka pengarna även om det gått över 3 månader.
Dock blev jag nekad för några transaktioner av Revolut just för att det hade gått över 3 månader😕
Ξέρω μπουμπούκι, αλλά απλώς μας σβήνουν!
I know bud but they are just blanking us !
My friend, did you find something with national bet?
Φίλε μου βρήκες κάτι με την national bet?
Είχα αυτήν την ενημέρωση από την τράπεζα σήμερα σχετικά με τις τελευταίες μου αντιστροφές χρεώσεων, δεν λαμβάνω την τελευταία για τις 120 ημέρες μπορεί κάποιος να συμβουλέψει τι μπορώ να κάνω για αυτές.
had this update from bank today concerning the last if my chargebacks, i dont get the botton one about the 120 days can anyone advise on what i can do abut these ones.
Δεν θα τα πάρετε αν πάνω από 120 ημέρες ζευγαρώσουν περίεργο πώς τα κάνουν, τότε δεν θα έχετε τέτοια που τα αποβράσματα δεν θα σηκωθούν!
You will not get them if over 120 days mate strange how they do ones then dont ive got ones like that the scum will not raise !
είναι ότι θα μπορούσαμε να το επεκτείνουμε σε μέγιστο 540 ημέρες, οπότε γιατί δεν μπορούν να το κάνουν αυτό, μην με παρεξηγήσετε ευχαριστημένοι που χρεώθηκαν οι άλλοι, αλλά και πάλι δεν κατάλαβα μέχρι να ελέγξω τις δηλώσεις μου το Σαββατοκύριακο.
its the we could extend it to maximum 540 days so why cant they do that like, dont get me wrong happy the other ones have been chargedback but still i didnt realise till i checked my statements over the weekend.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.