πριν από 1 μήνα
ας υποθέσω ότι καλύτερα να το εκλάβω ως νίκη, τότε υποθέτω
suppose i better take it as a win then i suppose
0
ας υποθέσω ότι καλύτερα να το εκλάβω ως νίκη, τότε υποθέτω
suppose i better take it as a win then i suppose
Γεια. Έχει κανείς τα παρακάτω;
skillcrafters (συνδεδεμένοι με το netsellerpay που δεν απαντούν)
μωρό
kcl περιορισμένο
τεχν. συστημάτων αυτομάτων
Ρόπη
Περιορισμένο λειτουργικό σύστημα Newton
Παγκόσμιες υπηρεσίες Arc-tech
Μωβ δωμάτιο παγκόσμια περιορισμένη
Okafor & Partners
Arctic Innovations Ltd
Hi. Anyone got the following ?
skillcrafters (linked to netsellerpay who don’t reply)
nasquid
kcl limited
automata systems tech
Roppi
Newton OS limited
Arc-tech global services
Purple room global limited
Okafor & Partners
Arctic innovations ltd
Θα ήθελα επίσης στοιχεία επικοινωνίας για μωβ δωμάτιο!
Would also like contact details for purple room!
Γεια σου φίλε,
σας ρώτησε η τράπεζα γιατί συνεχίσατε να καταθέτετε για αρκετό καιρό καθώς υπάρχουν πολλές συναλλαγές εάν δεν λαμβάνατε τίποτα;
δεν είμαι σίγουρος τι να βάλω σε αυτό
Hello mate ,
did the bank asked you why you kept depositing over a while as there are loads of transactions if you were not receiving anything ?
not sure what to put to that
Όχι, η Revolut δεν ζήτησε τίποτα, αλλά αντίθετα έβαλαν τον λογαριασμό μου στη μαύρη λίστα μετά από λίγο, οπότε δεν μπορώ να κάνω αντιστροφές χρέωσης, όλα απορρίπτονται αυτόματα.
Nope, Revolut didn't ask anything, but instead they blacklisted my account after a while, so I can't do chargebacks, everything is denied automatically.
Nope, Revolut frågade inget, men istället så svartlistade dom mitt konto efter ett tag, så jag kan inte göra chargebacks, allt blir nekat automatiskt.
Όπως και ο λογαριασμός μου αυτός. Ακόμη και πληρωμές που δεν σχετίζονται με το καζίνο όπου δεν παραδόθηκαν τα αγαθά δεν εξετάζονται
Same as my account this. Even payments that aren’t casino related where goods weren’t delivered aren’t looked at
Γεια σας, είμαι νέος εδώ και ήμουν τόσο ανακουφισμένος που βρήκα αυτό το φόρουμ σήμερα. Μπορεί κάποιος παρακαλώ να με βοηθήσει με τη διαδικασία του πώς λειτουργεί όλο αυτό. Έχω πολλούς εμπόρους με τους οποίους πρέπει να έρθω σε επαφή. Τι να πω; Εάν δεν απαντήσουν, είναι λόγος για αντιστροφή χρέωσης στην τράπεζα; Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ευχαριστώ
Hi there, I am new here and was so relieved to find this forum today. Can someone please assist me with the process of how this all works please. I have multiple merchants which I need to get in touch with. What do I say? If they don’t respond is that grounds for a chargeback with the bank? Any assistance will be appreciated thank you
Γεια σου,
Σας προτείνω να διαβάσετε τις 280 σελίδες. Όλοι έχουμε - εδώ θα βρείτε πληροφορίες.
Αφιερώστε χρόνο και προσπάθεια, αυτό θα το κάνει επιτυχημένο.
Καλή τύχη!
Hey there,
I suggest you read through the 280 pages. We all have - this is where you will find information.
Put the time and effort in, that's what will make this successful.
Best of luck!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.