πριν από 5 ώρες
0
τα ορυχεία έχουν περάσει 15 ημέρες σήμερα και δεν έχω ακούσει τίποτα από την τράπεζά μου ακόμα, ελπίζω ότι είναι καλό φίλε μου, απλώς στείλτε email σε μερικούς άλλους από το πρότυπο στην πρώτη σελίδα αυτού του φόρουμ μιλώντας για πρόστιμα και ελέγχους σε μερικούς άλλους δείτε αν λειτουργεί για μένα, η αντιστροφή χρέωσης είναι σε εξέλιξη τώρα είναι το pixelium και το finnart.io
mines been 15 days today and i haven't heard anything from my bank yet hopefully that's a good sign mate, just send emails to a few others from the template on the first page of this forum talking about fines and audits to a few others to see if that works for me, my chargeback's in process now are pixelium and finnart.io
Το Pixeleum αμφιβάλλω ότι θα παράσχει στοιχεία. Κάνουν λάθος. Δεν μπορούν να σας δώσουν τις εικόνες και τις αποδείξεις (τις οποίες έχω ζητήσει πολλές φορές) που ελπίζω να μου πάνε υπέρ. Έχω πάνω από ένα μεγάλο ποσό για το Pixeleum ο ίδιος!
Μόλις μίλησα με καταγγελίες και μου είπαν ότι μπορούν να διαγωνιστούν μέχρι την τελευταία μέρα. Έτσι, μπορεί να νομίζετε ότι είστε ξεκάθαροι, αλλά μετά δεν θα πάρετε τίποτα για άλλες 45 ημέρες! Τηλεφωνούσα στην τράπεζα κάθε εβδομάδα και απλώς τους έλεγα, αμφισβητούσε κανείς; Αν ναι, θα ήθελα απλώς αρκετό χρόνο για να συγκεντρώσω όλα τα στοιχεία μου μαζί 😁 δεν θα έχουν πρόβλημα
Pixeleum I doubt will provide evidence. They are in the wrong. They cannot provide you with the images and receipts (which I have asked for multiple times) which will go in my favour hopefully. I have over a grand for Pixeleum myself!
I have just spoke to complaints and they said they can contest up until the last day. So you might think you're clear but then you won't get nothing for another 45 days! I'd ring the bank weekly and just say to them, has anyone disputed? If so I would just like adequate time to gather all my evidence together 😁 they won't have an issue
Θα το έλεγα φίλε! Καλύτερα να μιλήσεις με τον σύντροφο της τράπεζας. Αναφέρετε ότι σας έχουν προσφέρει 20%, θέλετε περισσότερο. Αυτού του είδους τα σόου αποδέχονται την ευθύνη; Μιλήστε με την τράπεζα και συμβουλέψτε τους
I'd say so mate! Best off speaking to the bank mate. Mention they have offered you 20%, you want more. This sort of shows they accept responsibility? Speak to the bank and advise with them
Δεν μπορείτε να βρείτε κανένα email, μπορείτε να μου στείλετε email με τις πληροφορίες παρακαλώ;
μικρό
Cant find any emails, can you email me with the information please?
Sum41@hotmail.se
Εντάξει, ευχαριστώ φίλε, το θέμα είναι ότι η τράπεζα απέρριψε το παράπονό μου με μια εντελώς σκουπίδια απάντηση σχετικά με τον τζόγο που δεν καλύπτεται και λέγοντας ότι τα μπλοκ δεν μπορούν να σταματήσουν τον κωδικό mcc και χάλια σχετικά με την μη επικοινωνία με τον έμπορο που έστειλα ατελείωτες λεπτομέρειες για το ότι έκανα την επιστολή έχει νόημα να συνεχίζουν τα πράγματα που τους έστειλε ήδη σαν να μην το είχαν κοιτάξει καν και ο τύπος που ασχολείται με αυτό φαίνεται σαν απόλυτο μπαμ, έχει λάθος ποσά συναλλαγής μικρότερα από ανέβασα και είχε γίνει σε λίγες ώρες λίγο πριν από την καταληκτική ημερομηνία τους, οπότε τα αναπήδησαν όλα αντιγράφοντας στο FOS με ένα γράμμα με αυτά που είχαν ήδη συγκεντρώσει, οπότε είναι δύσκολο μόλις τώρα ακόμα περιμένω ενημέρωση για υψηλότερο ποσοστό επιστροφής χρημάτων από τον ιστότοπο, το θέμα είναι ότι μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα για μένα, καθώς λαμβάνω επιστροφή χρημάτων από τον ιστότοπο, τότε εάν το FOS ψηφίσει υπέρ μου μια πλήρη επιστροφή χρημάτων που καταβλήθηκε από την τράπεζα και τους αναδρομικούς τόκους, παραδέχτηκαν ότι το μπλοκ μου ήταν στο
Ok thanks mate the thing is the bank rejected my complaint with a totally garbage reply about gambling not being covered and saying the blocks cannot stop the mcc code thing and crap about not contacting the merchant which i sent endless details of me doing the letter does not make sense going on about stuff id already sent them as if they had not even looked at it and the guy dealing with it seems like an absolute banger, it has the wrong transaction amounts less than i raised and it had been done in a few hours just before their deadline so ive bounced it all back copying in the FOS with a letter of ones they raised already so its a hard one just now still waiting on an update on a higher percent refund from the site, the thing is though it might work better for me as I get a refund from the site then if FOS votes in my favour a full refund paid by the bank and backdated interest they admitted my block was on
από ότι βρήκα το pixeleium και το finnart είναι ακριβώς η ίδια εταιρεία έχουν την ίδια ιστοσελίδα απλά διαφορετικά ονόματα, αλλά η διάταξη είναι ακριβώς η ίδια και πουλάνε τα ίδια πράγματα NFT και crypto, δεν νομίζω ότι μπορούν να αμφισβητήσουν καθώς δεν μπορούν να αποδείξουν ότι αγόρασα τίποτα από αυτούς .
from what i found pixeleium and finnart are the exact same company have the same website just different names but layout is exactly the same and they sell the same stuff NFT and crypto, i dont think they can dispute as they cant prove i bought anything from them.
Θα μπορούσα επίσης να το χρησιμοποιήσω αν έχετε κάτι, γράψτε μου ένα email
I could also use this if you have anything please write me an email
Diese könnte ich auch gebrauchen falls du was hast schreib mir bitte eine email a.a.fdfd@protonmail.com
Μπράβο φίλε,
μπορείς να μου τα στείλεις και σε εμένα;
Cheers mate ,
can you also send them to me ?
mjoo93@outlook.com
Δεν μπορώ να δώσω έξω λόγω ιδιωτικότητας. Αλλά απλώς ψάξτε τον Αρχηγό της quickbit-fomiline και κάθε άλλο σκιερό υλικό του. Το Proff.se, το Rocketreach.com θα σας βοηθήσει να βρείτε πληροφορίες, καθώς και σουηδικό τηλεφωνικό κατάλογο.
I can't give out due to privacy. But just search the Leader of quickbit- fomiline and every of his others shady stuff up. Proff.se, Rocketreach.com will help you find information, aswell swedish telephonebook.
Απλώς θα περιμένω να δω αν είναι σωστό
I am just going to wait and see if it is correct
Ναι φίλε, έχω ανακαλύψει ότι μόλις αναφέρετε τον τζόγο ή το καζίνο απορρίπτουν την αξίωση αμέσως, απλώς επιμείνετε στα προϊόντα που δεν παραλήφθηκαν και μην το αναφέρετε και θα εκδώσουν την αντιστροφή χρέωσης χωρίς πρόβλημα
Yeah mate I’ve found out that as soon as you mention gambling or casino they reject the claim straight away , just stick with goods not received and don’t mention it and they will issue the chargeback with no problem
Μόλις μίλησα με την τράπεζα που βασικά είπαν ότι δεν υπάρχει ενημέρωση ακόμα οι έμποροι δεν έχουν αμφισβητήσει ακόμα, αλλά μπορεί να γίνει 1 από 3 τρόπους μετά από 45 ημέρες που δεν αμφισβητούν, τότε λαμβάνω την επιστροφή χρημάτων. Ο δεύτερος τρόπος είναι να στείλουν αποδεικτικά στοιχεία που θα σταλούν στο να αμφισβητήσω ή 3ος θα στείλουν τόσο πειστικά στοιχεία ότι η τράπεζα δεν μπορούσε να υπερασπιστεί, τότε η αντιστροφή χρέωσης θα τερματιστεί εκεί και μετά και δεν θα λάβω τίποτα.
Just spoke to the bank they have basically said no update yet merchants haven’t disputed yet but it can go 1 of 3 ways after 45 days they don’t dispute then I get the refund 2nd way is they send evidence which will be sent to me to dispute or 3rd will be they send such convincing evidence that the bank couldn’t defend then my chargeback will be ended there and then and I won’t receive nothing.
Εντάξει το πράγμα είναι ότι το έκαναν την τελευταία φορά εντάξει και ήξεραν ότι ήταν τζόγος! Υποθέτω ότι θα μπορούσα να δοκιμάσω προϊόντα που δεν παραλήφθηκαν, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν απλώς θα το απέρριπταν
Ok the thing is they did it last time ok and knew it was gambling ! I suppose I could try goods not received but not sure if they would just reject it
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.