πριν από 5 ώρες
Επικοινώνησα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, του είπα ότι αυτό είναι απάτη και θα κάνω ό,τι μπορώ για να κλείσω το Quickbit
I contacted the ceo, told him that this is fraudulent, and I will do everything I can to shut down quickbit
0
Επικοινώνησα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, του είπα ότι αυτό είναι απάτη και θα κάνω ό,τι μπορώ για να κλείσω το Quickbit
I contacted the ceo, told him that this is fraudulent, and I will do everything I can to shut down quickbit
Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να ανατεθεί ένας υπεύθυνος χειρισμού υπόθεσης;
How long did it take to get a case handler assigned?
Έχετε το email του;
ήταν πριν πολύ καιρό;
Do you have his email?
was it long time Ago?
Το Kunava.io ισχυρίζεται ότι είναι συνδεδεμένο με άλλη εταιρεία, επομένως μίλησα με τον ιδιοκτήτη τους, ο οποίος μου ζήτησε να μην δημοσιεύσω περισσότερες πληροφορίες μέχρι να το καταλήξει, επειδή οι kunava λένε ψέματα σχεδόν για τα πάντα. Ωστόσο, το Instaxchange συνδέεται με το Arkpay. Ο ιδιοκτήτης του UAB sonic Coin που είναι instaxchange κατέχει επίσης το arkpay
Kunava.io are claiming to be linked to another company so I have spoken to their owner who has asked me not to post any more information until he gets to the bottom of it because kunava are lying about nearly everything. Instaxchange however are linked to Arkpay. The owner of UAB sonic Coin which is instaxchange also owns arkpay
Στη συνέχεια, στείλτε μου τη διεύθυνση μέσω email από την kunava
Then please send me the address by email from kunava
Dann schick mir bitte die Adresse per Mail von kunava a.a.fdfd@protonmail.com
Το CSSKINPRO ανήκει/διαχειρίζεται το καζίνο.. Είχα επιστροφές χρημάτων από αυτό στο παρελθόν, ωστόσο, καθώς το εν λόγω καζίνο είχε το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια περιορισμένη λίστα με τους όρους, οπότε στείλτε τους μια εικόνα οθόνης και ζητήστε τις επιστροφές απευθείας
CSSKINPRO is owned/operated by the casino.. I had refunds from this one before though as the casino in question had the UK on a restricted list in the terms so send them a screengrab of that and request the refunds directly
ήταν μέσω αντιστροφής χρέωσης; Δεν πήρα ποτέ καμία απάντηση από την Altpay
were these through chargeback? I never got any response from Altpay
οπότε τα CSSKINSPRO ανήκουν στην bountyreels777, όταν λες screengrab τι εννοείς συγνώμη που είμαι πολύ τεχνικός
so CSSKINSPRO are owned by bountyreels777, when you say screengrab what do you mean sorry i ent very technical
Αχ, οι δικές μου ήταν μέσω του Memocasino που είχε το Ηνωμένο Βασίλειο σε περιορισμένη λίστα
Το Bountyreels δεν αναφέρει το Ηνωμένο Βασίλειο ως περιορισμένη περιοχή. Το CSSKINPRO πρέπει να χρησιμοποιηθεί από μερικούς από αυτούς τότε
https://csskinspro.com/about-us είναι ο ιστότοπος, αλλά δεν ανταποκρίνονται, ίσως στείλουν το πρότυπο και στη συνέχεια ακολουθήσουν αντιστροφή χρέωσης εάν δεν κάνουν επιστροφή χρημάτων
Ah mine were through Memocasino which had UK on a restricted list
Bountyreels doesn't list UK as a restricted territory.. CSSKINPRO must be used by a few of them then
https://csskinspro.com/about-us is the website but they don't respond, maybe send the template and then follow up with a chargeback if they don't refund
Ναι, αλλά δεν θα κοινοποιηθούν προσωπικές πληροφορίες άλλων στο δημόσιο φόρουμ. Απλά ψάξτε στο quickbit στο proff.se και θα βρείτε πλήρεις πληροφορίες
Yes, but won't share others private information in public forum. Just search in quickbit on proff.se, and you will find full information
Ποιο είναι το email προς τον διευθύνοντα σύμβουλό τους; Να έχω 4 συναλλαγές όπου θα ήθελα να κάνω πίσω, 3 Coinshop και ένα goriwire.
What is the email to their ceo? Have 4 transactions where I would like to have back, 3 Coinshop and a goriwire.
Vad är mailen till deras ceo? Har 4 transaktioner dit jag gärna skulle vilja ha tillbaka, 3st Coinshop och en goriwire.
όχι δεν έγινε μέσω αντιστροφών χρέωσης
θα επιμείνουν ότι θέλουν πάντα περισσότερες πληροφορίες μετά τις δηλώσεις που ζητούν και παρόλο που έστειλα στιγμιότυπα οθόνης θέλουν έντυπο έντυπο, αλλά είπα ότι παρείχα όλες τις πληροφορίες που ζητήθηκαν εάν αυτό δεν επιλυθεί, θα επικοινωνήσω με την FCA ΚΑΙ την αστυνομία και τις άφησα μερικές ημέρες και επιστροφές χρημάτων
no was not through chargebacks
they will persist they always want more information after the statements that they request and even though i sent screenshots they want paper form but i said look ive supplied all info requested if this cannot be resolved i will contact FCA AND police and i left it a few days and refunds came through
Ήμουν σε αυτόν τον ιστότοπο και βρήκα τον ιδιοκτήτη αλλά όχι το email του.
αν έχετε χρόνο, είμαι πολύ χαρούμενος αν μπορείτε να μου στείλετε περισσότερες πληροφορίες στο email μου
I was on that site and found the owner but not his email.
if you have time I am really happy if you could send me More info to my email mjoo93@outlook.com
Ναι, αλλά δεν θα κοινοποιηθούν προσωπικές πληροφορίες άλλων στο δημόσιο φόρουμ. Απλά ψάξτε στο quickbit στο proff.se και θα βρείτε πλήρεις πληροφορίες
Yes, but won't share others private information in public forum. Just search in quickbit on proff.se, and you will find full information
Θα ήθελα πραγματικά τα στοιχεία των CEOs επίσης παρακαλώ; Έχω μεγάλο αριθμό συναλλαγών με Quickbit/Fomiline/Goriwire και τις αμφισβητούν!
I would really like the CEOs details as well please? I have a large amount of transactions with Quickbit/Fomiline/Goriwire and they are disputing them!
πόσο καιρό μετά την έναρξη των αντιστροφών χρεώσεων ακούσατε ότι τις αμφισβητούσαν φίλε
how long after the chargebacks started did you hear that they was disputing them mate
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.