πριν από 2 μήνες
0
Τίποτα συγγνώμη, δεν είχα καμία τύχη απευθείας με κανένα από τα δικά μου, όλα επιδιώκονται μέσω τράπεζας.
Nothing sorry, I have not had any luck direct with any of mine all pursued via bank.
Μπόρεσε κανείς να προσδιορίσει τον επεξεργαστή πληρωμών που συνδέεται με πληρωμές που εμφανίζονται στο EDUNTAGE; Νόμιζα ότι ήταν Dropayment αλλά όχι 100% σίγουρο
Has anyone been able to determine the payment processor linked to payments showing as going to EDUNTAGE? I thought it was Dropayment but not 100% sure
Όλοι, αλλά αγνόησαν όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν και είπε ότι ο έμπορος δεν έκανε τίποτα κακό. Αναγνώρισε την αναφορά στην απόφαση FOS, αλλά είπε ότι δεν μπορεί να σχολιάσει μεμονωμένες περιπτώσεις
All but ignored all of the reasons set out and said the merchant has not done anything wrong. Acknowledged the FOS decision reference but said can’t comment on individual cases
Πώς το υποστήριξες για αρχή; Φαίνεται ότι κάποιοι πετυχαίνουν λέγοντας ότι δεν είναι εξουσιοδοτημένος αυτός ακριβώς ο έμπορος και άλλοι πετυχαίνουν με τα προϊόντα που δεν έχουν παραληφθεί.
Νομίζω ότι το FOS θα αποφασίσει υπέρ σας.
How did you argue it to begin with? Seems some get success with saying not authorised this exact merchant and others getting success with goods not received.
I think the FOS will decide in your favour.
Δεν έχουν εξετάσει ακόμα το παράπονό μου, αλλά βασικά έστειλαν μια αρχική απόρριψη της αντιστροφής χρέωσης λέγοντας ότι σχετίζεται με τον τζόγο και η VISA δεν το καλύπτει. Κάτι που είναι στην πραγματικότητα λανθασμένο, αλλά αυτό είναι ένα ξεχωριστό επιχείρημα για παράπονα.
They haven’t looked at my complaint yet but basically sent an initial rejection of chargeback saying gambling related, and VISA don’t cover that. Which is actually incorrect but that’s a separate argument for complaints.
Πήρα τη Monzo στις καθαρίστριες τώρα, έκλεισα όλους τους λογαριασμούς μου μαζί τους. Έχω παραπονεθεί με μόνη πρόθεση να πάω στο FOS.
Είναι ένα απόλυτο αστείο ότι παρά το πόσο αυστηρή νομικά δείχνει να είναι αυτή η χώρα, ότι ζητήματα όπως αυτά απλώς παρασύρονται στο χαλί.
I’ve took Monzo to the cleaners now, I closed all my accounts with them. I’ve complained with the sole intention to go to the FOS.
it’s an absolute joke that despite how legally rigorous this country portrays to be, that issues like these are just swept under the carpet.
Είναι η ασυνέπεια, καταλαβαίνω ότι θα υπάρξουν κάποιες διαφορετικές αποφάσεις, ωστόσο οι περισσότεροι από εμάς έχουμε το ίδιο πρόβλημα και σε ορισμένους φαίνεται να τους λένε ναι επιστροφή χρημάτων σε άλλους όχι και για πολλούς λόγους.
Οι τράπεζες θα πρέπει να χρεώνουν πίσω, καθώς είναι VISA και Mastercard TOS και όχι οι τράπεζες.
It’s the inconsistency, I get that there will some different decisions, however most of us have the same problem and some seem to be getting told yes refund others no and for a multitude of reasons.
The banks should be charging back as it’s a VISA and Mastercard TOS not the banks own.
Δεν είχα κανένα πρόβλημα με τη βίζα, στην πραγματικότητα επιλέγω να κάνω τράπεζα με αυτούς που προσφέρουν χρεωστικές κάρτες visa επειδή έχω νιώσει πολύ περισσότερο σε αυτό όταν πρόκειται για αυτά τα πράγματα, η Mastercard είναι άχρηστη
I’ve had zero issue with visa, I’m actually choosing to bank with those who offer visa debit cards because I’ve felt their much more on it when it comes to these things, Mastercard are fucking useless
Ο Chase είναι Mastercard και ναι ήταν δύστροποι/άγνοι. Νομίζω ότι οι δικοί μου ήταν τόσο χαμηλής αξίας μαζί τους, το έκαναν απλώς για να σταματήσουν ένα παράπονο.
Η Barclaycard είναι VISA, οπότε ελπίζουμε ότι η ομάδα παραπόνων το δει νόημα και το εξουσιοδοτήσει.
Chase is Mastercard and yes they have been awkward/clueless. I think mine were that low value with them they just did it to stop a complaint.
Barclaycard are VISA so hopefully the complaints team sees sense and authorise it.
Οι πιστωτικές μου κάρτες Visa και Mastercard αντιστράφηκαν επιτυχώς, ωστόσο έχω κολλήσει με τη χρεωστική μου Mastercard.
My Visa and Mastercard Credit cards were successfully chargedback, however I'm getting stuck with my Mastercard debit.
Οι τράπεζες χρειάζονται έλεγχο καθώς σε καμία περίπτωση δεν προστατεύουν τον καταναλωτή.
The banks need auditing as in no way do they protect the consumer.
Ναι, συμφωνώ. Οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση, οι πρώτες τους σκέψεις είναι να προστατεύσουν πρώτα τους πελάτες τους. Γιατί είναι διαφορετικό αυτό με τις τράπεζες;
Yeah, I agree. Any other business their first thoughts are to protect their customerss first. Why is this different with banks?
Το Consumer Duty θα χτυπήσει σκληρά όταν αρχίσουν να ελέγχονται.
Είμαι αισιόδοξος με την Barclaycard ότι έχουν τώρα ένα παράπονο, οπότε ένας ειδικός θα το εξετάσει. Έγινε 7 διαφωνίες, η μία απορρίφθηκε και καμία ενημέρωση για τις άλλες, παρόλο που έγινε την ίδια ημέρα.
Consumer Duty is going to hit hard when they do start getting audited.
Im hopeful with Barclaycard that they have now had a complaint so a specialist will look at it. Raised 7 disputes, one rejected and no updates on the others despite it being done on the same day.
Ας ελπίσουμε ότι θα λάβουμε απάντηση, κάποιοι φαίνεται να ανταποκρίνονται εκεί.
Hopefully get a response, some do seem to respond on there.
Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τις απαραίτητες λεπτομέρειες.
Αυτή η συναλλαγή όντως υποβλήθηκε σε επεξεργασία στον ιστότοπό μας χρησιμοποιώντας την καθορισμένη κάρτα. Ωστόσο, σημειώστε:
Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε μέσω τερματικού 3DS, δηλαδή επιβεβαιώθηκε από τον κάτοχο της κάρτας μέσω SMS.
Παραδώσαμε την υπηρεσία στον χρήστη που έκανε την αγορά χρησιμοποιώντας αυτήν την κάρτα.
Είναι πιθανό να επιτρέψατε σε κάποιον να χρησιμοποιήσει την κάρτα σας για αυτήν τη συναλλαγή και να το επιβεβαιώσετε. Αν και έχετε το δικαίωμα να αμφισβητήσετε τη συναλλαγή με την εκδότρια τράπεζά σας, λάβετε υπόψη ότι η επιβεβαίωση μέσω του τερματικού 3DS υποστηρίζει σθεναρά την υπόθεσή μας.
Λανθασμένος έμπορος μου απάντησε αυτό.
Τι να κάνω;
Thank you for sharing the necessary details.
This transaction was indeed processed on our website using the specified card. However, please note:
The transaction was completed through a 3DS terminal, meaning it was confirmed by the cardholder via SMS.
We delivered the service to the user who made the purchase using this card.
It is possible that you allowed someone to use your card for this transaction and confirmed it. While you have the right to dispute the transaction with your issuing bank, please be aware that the confirmation through the 3DS terminal strongly supports our case.
Λανθασμενος έμπορος μου απάντησε αυτό.
Τι να κάνω?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.