Μόνο 40 £, τα κύρια 1000 £ είναι Barclaycard.
Συνέχισα στη ζωντανή συνομιλία ζητώντας ενημέρωση καθημερινά, στη συνέχεια είπα απλώς ότι αυτό αργεί πολύ, θέλω να παραπονεθώ. Μάλλον 4 ώρες αργότερα είπαν τι θα θέλατε να διευθετηθεί η καταγγελία, είπα να ξεκινήσω την αντιστροφή χρέωσης και μετά ολοκληρώθηκε.
Θα φανταζόμασταν ότι ήταν ένα πολύ μικρό ποσό και απλώς χρεώνουν για να επιλυθεί το παράπονο.
Ολοκληρώθηκε μέσω αντιστροφής χρέωσης για επιστροφή χρημάτων από τον έμπορο.
Θα σας κρατά όλους ενήμερους για το Barclaycard.
Ίσως αξίζει να παραπονεθείτε για να τους ασκήσετε πίεση;
Only £40, my main ones £1000 are Barclaycard.
I kept on the live chat asking for an update daily, I then just said this is taking too long I want to complain. Probably 4 hours later they said what would you like to settle the complaint, I said initiate chargeback and it was then completed.
Would imagine as it was a very small amount and they just chargeback to get the complaint resolved.
Completed via chargeback so a refund from merchant.
Will keep you all updated on Barclaycard.
Maybe worth you complaining to apply pressure on them?
Αυτόματη μετάφραση: