πριν από 1 μήνα
Χρησιμοποιήσατε το ταχυδρομείο στους Όρους και Προϋποθέσεις που αναφέρονται;
Όχι λοιπόν αυτό στην ιστοσελίδα.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
0
Χρησιμοποιήσατε το ταχυδρομείο στους Όρους και Προϋποθέσεις που αναφέρονται;
Όχι λοιπόν αυτό στην ιστοσελίδα.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
γεια
Είχατε τύχη να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας για το wexslide;
Hi
Did you have any luck finding contact details for wexslide?
Αυτό το θέμα είναι επίσης πιο ξεκάθαρο για τα θέματα που ασχολούμαστε σε αυτό το θέμα. Και με 142 σελίδες, ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να μεταβείτε σε ένα νέο θέμα και να κλείσετε αυτό για να το κάνετε πιο εύκολο. Θα προσπαθήσω να δημιουργήσω μια ανάρτηση με τα ονόματα των περισσότερων εμπόρων και τα στοιχεία επικοινωνίας τους για να διευκολύνω τους περισσότερους από εμάς να επικοινωνήσουμε μαζί τους.
This topic is also more clear on the issues we are dealing with on this topic. And with 142 pages it might be a good time to switch to a new topic and close this one to make it easier. I will try to set up a post with most merchant names and their contact details to make it easier for most of us to reach out.
Ευχαριστώ, αλλά δεν θα διαβάσουν και το άλλο;
Thanks but aren't they just going to read the other one as well though?
Τελικά ναι, αλλά αυτό θα συμβεί με όλα.
Το μόνο πλεονέκτημα είναι ότι το νέο θέμα ελπίζουμε να είναι πιο σαφές με τις πληροφορίες που χρειάζονται οι παίκτες.
Eventually yes, but that will happen with everything.
The only benefit is that the new topic will hopefully be more clear with the info players need.
Γεια, λάβατε ποτέ ένα email από την Payz σχετικά με αυτό τελικά;
Hi did you ever get an email from paymentz about this in the end?
Ο τίτλος δεν θα το λύσει, καθώς οι άνθρωποι μπορούν να ψάξουν στο Google στο όνομα του εμπόρου τους και τελικά να βρουν αυτήν την πλατφόρμα ή να χρησιμοποιήσουν το κουμπί αναζήτησης στον ιστότοπο εδώ.
Ωστόσο, είναι ένα εξαιρετικό θέμα που έχουμε, αλλά δύσκολο να βρούμε ονόματα εμπόρων και στοιχεία επικοινωνίας εδώ που θα γίνουν ευκολότερα.
The title will not solve it as people can google on their merchant name and eventually find this platform or use the search button on the website here.
However, it is a great topic we have but hard to find merchant names and contact details here that should get easier.
Ναι, είπαν ότι έστειλαν τις πληροφορίες στην ομάδα έρευνας και θα επανέλθω με απόφαση.
Yeah they said they have sent the information to the investigation team and I’ll hear back with a decision.
Αρχικά, όταν έγινε ως απάτη ή απάτη, η τράπεζα δεν μπορεί να σας βοηθήσει όταν λαμβάνετε πληροφορίες για τον έμπορο και αποδεικνύετε τι είδους εταιρεία είναι, λένε ότι ορισμένες καταθέσεις δεν έφτασαν στην εταιρεία τυχερών παιχνιδιών και σας δείχνουν ότι επικοινωνείτε με τον έμπορο ζητώντας επιστροφή χρημάτων καθώς εσείς δεν έχετε λάβει κανένα αγαθό ή υπηρεσία από τον έμπορο συγκεκριμένα, παρόλο που προοριζόταν για εταιρεία τυχερών παιχνιδιών. Τότε μπορείτε να εισάγετε την εσφαλμένη κωδικοποίηση και τις παράνομες πρακτικές που κάνουν και τα δύο μέρη. Αλλά πάντα επαναλαμβάνετε ότι δεν έχετε λάβει αγαθά και υπηρεσίες από τον έμπορο κάποιες συναλλαγές βγήκαν στον αέρα καθώς δεν έφτασε στην εταιρεία τυχερών παιχνιδιών και ο λογαριασμός τζόγου σας έχει αποκλειστεί.
Initially when its done as a scam or fraud the bank cant help you when you get info on the merchant and prove what sort of company they are say some deposits didn't reach the gambling company and show you contacting the merchant requesting a refund as you have not received no goods or service from the merchant specifically even though it was intended for a gambling company.Thats when you can then bring in the miscoding and illegal practices both parties are doing.But always reiterate you haven't received no goods and services from the merchant some transactions have gone into the air as it didn't reach the gambling company and your gambling account has been blocked.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.