Γεια,
Δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε με μια τόσο δυνατή στάση. 🙏
Καταλαβαίνω πραγματικά την αφοσίωσή σας στο θέμα, αλλά δεν είναι απαραίτητο να υποθέσουμε ότι γνωρίζετε ποιο είναι αυτό το μέλος. Μην βιάζεστε να βγάλετε γρήγορα συμπεράσματα, παρακαλώ.
Hi,
There is no need to begin with such a strong posture. 🙏
I really understand your devotion to the subject, but it is not necessary to assume you know who this member is. Do not jump to quick conclusions, please.
Η Kasha μου έδωσε τους αριθμούς RRN μου. Είναι το ίδιο με το ARN;
Kasha gave me my RRN numbers. Is that the same as ARN?
Νομίζω ότι ο Kasha κρατά τον λόγο τους - αν υποσχεθούν επιστροφή χρημάτων, θα το δώσουν. Πιθανότατα χρειάζεται λίγος χρόνος από τράπεζα σε τράπεζα. Πήρα τα χρήματα ως επιστροφή χρημάτων εντός 2 ημερών.
I think that Kasha keeps their word - if they promise a refund, they'll give it. It probably takes a while from bank to bank. I got the money as a refund within 2 days.
Ich schätze Kasha so ein, dass sie ihr Wort einhalten, wenn sie eine Rückerstattung ankündigen dann kommt sie auch. Dauert wohl von Bank zu Bank etwas. Bei mir war das Geld innerhalb von 2 Tagen als Erstattung da.
Όποιος έχει επιτυχή επιστροφή χρημάτων από αυτά:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (ή HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Περίμενα 3 εβδομάδες για την πρώτη μου επιστροφή χρημάτων φίλε! Δεν ξέρω τι να κάνω με έναν αριθμό rrn όμως; Θα το μάθει η τράπεζα; Νόμιζα ότι χρειάζομαι ένα ARN
I've been waiting 3 weeks for my first refund mate! I don't know what to do with an rrn number though? Will the bank know? I thought I need an ARN
Εντάξει, αυτό είναι πραγματικά περίεργο. Απλώς υποβάλετε τους αριθμούς στην τράπεζα και πείτε ότι περιμένετε επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές.
Okay, that's really weird. Just submit the numbers to the bank and say you're waiting for a refund for the transactions.
Okay das ist wirklich sehr komisch. Reiche einfach die Nummern bei der Bank ein und sage du wartest auf eine Rückerstattung der Transaktionen.
θα πρέπει! Έδωσαν 4 αριθμούς RRN, αλλά 2 ήταν την περασμένη εβδομάδα. Είπαν 15 μέρες και είναι πολύ περισσότερο
I will have to! They have provided 4 RRN numbers, but 2 were last week. They said 15 days and it's been much longer
Πολύ ασυνήθιστο. Ίσως τα χρήματα παραδοθούν σε μετρητά απευθείας στην πόρτα σας, με κούριερ 😂😂😂
Ποια τράπεζα έχετε; Στη Γερμανία, η επιστροφή χρημάτων δεν διαρκεί περισσότερο από 5 εργάσιμες ημέρες. Σε ταμιευτήρια και συνεταιριστικές τράπεζες, χρειάζονται πραγματικά 5 ημέρες. Όλες οι άλλες τράπεζες το διαχειρίζονται σε 1-2 μέρες, μάλλον εξαρτάται από τα συστήματα με τα οποία συνεργάζονται.
Very unusual. Maybe the money will be delivered in cash directly to your doorstep, by courier 😂😂😂
Which bank do you have? In Germany, refunds don't take longer than 5 working days. At savings banks and cooperative banks, it really does take 5 days. All other banks manage it in 1-2 days, it's probably down to the systems they work with.
Sehr ungewöhnlich. Vielleicht kommt das Geld in Bar direkt bis vor die Haustür, per Geldboten 😂😂😂
Welche Bank hast Du? Bei mir in Deutschland ist es so, Erstattungen dauern nicht länger als 5 Werktage. Bei Sparkassen und Volksbanken dauert es wirklich 5 Tage. Alle anderen Banken schaffen es in 1-2 Tagen liegt wohl an den Systemen mit denen sie arbeiten.
ορίστε αδερφέ! Μπορεί να πουν ότι δεν έχουν καμία ανάμειξη κ.λπ. Αλλά απλώς επιμείνετε ότι είναι υπεύθυνοι και θα τους αναφέρετε κ.λπ. Να είστε σταθεροί, αλλά όταν απαντούν είναι πραγματικά καλοί και καλοί!
hello@kasha.io here you go bro! They might say they have no involvement etc. But just insist that they are liable and you will report them etc. Be firm, but when they respond they are genuinely good and nice!
Ελέγξατε αν η συναλλαγή σας στο Alphastrike ήταν 3dSecured;
Καθώς η συναλλαγή μου στο Alphastrike δεν εγκρίθηκε από εμένα στην εφαρμογή Revolut μου, την φόρτωσα με επιτυχία. Το ίδιο με ένα για το Goriwire SP
Παρατήρησα όταν αρνούμαι την αρχική κατάθεση, επειδή προσθέτουν επιπλέον χρεώσεις ή κόστη και επίσης τα περίεργα ονόματα εταιρειών, μερικές φορές επαναλαμβάνουν χωρίς έγκριση και επίσης χωρίς να ζητούν έγκριση 3dSecure, δηλαδή έγκριση εφαρμογής/sms.
Είναι τα πρώτα και μοναδικά που κατάφερα να κάνω στη Revolut και υποθέτω ότι έγραψα στην αντιστροφή χρέωσης ότι δεν ενέκρινα τη συναλλαγή. Πρώτα έλαβα μια προσωρινή επιστροφή χρημάτων και μετά τελείωσε.
Το ίδιο με το Goriwire SP.
Βασικά, οποιαδήποτε συναλλαγή που δεν έχει εγκριθεί από το 3dSecure θα πρέπει να είναι αρκετά εύκολο στην αντιστροφή χρέωσης.
Ίσως έγινε πιο εύκολο επειδή δεν έκανα αναλήψεις από τα καζίνο, αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος.
Ας ελπίσουμε ότι περισσότεροι άνθρωποι καταφέρνουν να κάνουν αντιστροφή χρέωσης περισσότερο από το Goriwire SP, όσο περισσότερες επιστροφές χρέωσης, τόσο περισσότερη προσοχή παίρνει η Visa και η MC.
Τώρα νομίζω ότι έχω αποκλειστεί από άλλα διαθέσιμα δίκτυα καζίνο μετά από αυτά τα δύο, οπότε ελπίζω να μην πέσει άλλο το βαγόνι. Οι δαπάνες μου για τζόγο είναι μικρές, από 50 έως 100 ευρώ τη φορά, επομένως δεν έχει μεγάλη διαφορά, αλλά η πτώση του βαγονιού εξακολουθεί να είναι ενοχλητική.
Did you check if your transaction to Alphastrike was 3dSecured?
As my transaction to Alphastrike was not approved by me in my Revolut App, I charged it back successfully. Same with one for Goriwire SP
I noticed when I decline the initial deposit, due to them adding extra charges or costs and also the weird company names, sometimes they retry without approval and also without asking for 3dSecure approval, ie app/sms approval.
It's the first and only ones I managed to do in Revolut, and my guess is I wrote in the chargeback that I did not approve the transaction. I first got a temporary refund and then it got finished.
Same with Goriwire SP.
Basically any transaction not approved by 3dSecure should be pretty easy to chargeback.
Perhaps made easier because I did not make any withdrawals at the casinos, but I can't be sure.
Hopfully more people manage to chargeback more from Goriwire SP, the more charge backs, the more notice Visa and MC takes.
Now I think I am blocked from any more available casino networks after these two, so hopefully no more falling of the wagon. My gambling spends are small, €50 to €100 at a time so it's not making any big difference but falling of the wagon is still annoying.
Όποιος έχει επιτυχή επιστροφή χρημάτων από αυτά:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (ή HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Βεβαιωθείτε ότι οι συναλλαγές σας στο Goriwire είναι 3dSecure, εάν όχι, πιθανότατα μπορείτε να τις χρεώσετε ξανά. Πραγματοποιήθηκαν ορισμένες συναλλαγές χωρίς να χρειάζεται να τις εγκρίνω στην εφαρμογή μου, πράγμα που σημαίνει ότι η πιθανότητα επιτυχούς αντιστροφής χρέωσης είναι μεγαλύτερη. Αρκεί να αναφέρετε ότι δεν ενέκρινα αυτήν τη συναλλαγή. Επειδή δεν το έκανες. Σε γενικές γραμμές νομίζω ότι αυτό συμβαίνει αν απορρίψετε μια συναλλαγή επειδή προσθέτουν τέλη περίπου 2-3 ευρώ. Συνήθως βάζω μόνο τα 100€ που θέλω να ξοδέψω στο Revolut και κάνω κατάθεση για 100€. αν προσπαθήσουν να μου χρεώσουν 102€ ή 103€ απλά το αρνούμαι. Μερικές φορές τα συστήματα πληρωμών που χρησιμοποιούν τα καζίνο προσπαθούν αυτόματα να σας χρεώσουν ξανά και μερικές φορές, για να εγκρίνουν το ποσοστό επιτυχίας τους, παραλείπουν την ερώτηση 3dSecure. Είναι πιθανώς πιο εύκολο να επαναφορτιστούν. Αλλά πιθανότατα δεν είναι και τόσο κοινά λόγω του υψηλού κινδύνου.
Make sure your Goriwire transactions are 3dSecure, if not, you can actually most likely charge them back. I've had some transactions go through without me having to approve them in my app, which means the chance of making a sucessful chargeback is higher. You need only to mention that I did not approve this transaction. Because you didn't. In general I think this happens if you decline a transaction due to them adding like 2-3 euros fees. I normally only put the €100 I want to spend on Revolut and make a deposit for €100. if they try to charge me €102 or €103 I just decline it. Sometimes the payment systems the casinos use automatically re-tries to charge you, and sometimes, to approve their success rate, they skip the 3dSecure question. These are probably easier to charge back. But these are most likely not as common either due to the high risk.
Απλώς πηγαίνετε στο kasha.io και τα υπόλοιπα θα φροντίσουν μόνοι τους
Just go to kasha.io and the rest will take care of itself
Gehe einfach auf kasha.io der Rest klärt sich von selbst
Το Kasha.io μου ζήτησε απόδειξη συναλλαγών στο αντίγραφό μου, τους έστειλα και τώρα μου είπαν επιστροφή χρημάτων σε 15 ημέρες και αυτό είναι το μόνο που μου ζητήθηκε, οπότε θα δούμε
Kasha.io asked me for proof of transactions on my statement I sent them and then now they've said refund in 15 days and that's all I was asked for so we shall see
Έλαβα απάντηση από την Expressiveera και την ArtaiBuy, δηλαδή απάντησαν στην προσφυγή παρόλο που είχα άλλες υποθέσεις εναντίον τους που κέρδισα.
Η απάντηση ήταν να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων, αλλά δεν μου απάντησαν προσωπικά αλλά η ομάδα αντιστροφής χρέωσης της Revolut, είμαι περίεργος τι αποδεικτικά στοιχεία έχουν στη διάθεσή τους αυτή τη φορά, επειδή δεν είχαν την τελευταία υπόθεση.
Και είναι περίεργο πώς απάντησαν ταυτόχρονα και το ArtaiBuy και το Expressiveera, μάλλον είναι ένα και το αυτό. Είμαι περίεργος πώς απέδειξαν ότι αγόρασα υπηρεσίες AI αξίας 3400 € όταν οι τιμές τους είναι 2,3 € ανά υπηρεσία, αλλά παρακαλώ.
Λυπάμαι που η Revolut δεν μπορεί να μου δείξει τι αποδείξεις έστειλαν για να μπορέσω να το αμφισβητήσω, αλλά μέχρι εκεί, είμαι σίγουρος ότι αυτή τη φορά δεν θα κερδίσω την υπόθεση.
I received a response from Expressiveera and ArtaiBuy, that is, they responded to the appeal even though I had other cases against them that I won.
The answer was to refuse the refund, but they didn't answer me personally but the Revolut chargeback team, I'm curious what evidence they have at hand this time, because they didn't have the last case.
And it's strange how both ArtaiBuy and Expressiveera answered at the same time, they are probably one and the same. I'm curious how they proved that I bought AI services worth 3400€ when their prices are 2.3€ per service, but please.
I'm sorry that Revolut can't show me what proof they sent to be able to challenge it, but that's it, I'm sure that this time I won't win the case.
Am primit raspuns de la comerciantul Expressiveera si ArtaiBuy , adica au raspuns la contestatie desi am mai avut cazuri impotriva lor pe care le-am castigat .
Raspunsul a fost de refuz al rambursarii dar nu mi-au raspuns mie personal ci echipei de chargeback Revolut , sunt curios ce dovezi au la mana de data aceasta , deoarece cazul trecut nu au avut .
Si e ciudat cum ca si ArtaiBuy si Expressiveera au raspuns in acelasi timp , probabil sunt unul si acelasi . Sunt curios cum au dovedit ca am cumparat servicii AI in valoare de 3400€ cand preturile lor sunt de 2,3€ per serviciu dar ma rog .
Imi pare rau ca Revolut nu imi poate arata ce dovada au trimis pentru a o putea contesta dar asta e , sunt sigur ca de data aceasta nu voi castiga cazul.
Έχετε στιγμιότυπα οθόνης των καταθέσεων στο καζίνο που ταιριάζουν με τις συναλλαγές για να αποδείξετε ότι δεν αγοράσατε υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης; Οι περισσότερες τράπεζες συνήθως σας δείχνουν την απάντηση των εμπόρων και σας δίνουν τη δυνατότητα να απαντήσετε
Do you have screenshots of the deposits to the casino that match the transactions to prove you didn't buy AI services? Most banks will usually show you the merchants response and give you the ability to respond
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.