Ενημέρωση για την εμπειρία μου
Όλοι οι έμποροι έχουν σταματήσει να απαντούν στα email μου και δεν υπάρχει περαιτέρω επικοινωνία.
Μετά την κλιμάκωση των διαφορών μου με την τράπεζά μου, με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν τη διαφορά λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων. Ωστόσο, προσφέρθηκαν να μου επιστρέψουν το 25% των κεφαλαίων για να διατηρήσω τη σχέση με την τράπεζα. Το έχει συναντήσει κανείς αυτό; Λένε ότι πρέπει να συμμορφωθούν με τα προγράμματα της Mastercard για να ξεκινήσουν μια αντιστροφή χρέωσης, αρκεί η παραποίηση κωδικών εμπόρων για να ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης; Πρέπει να τους στείλω email με την πολιτική της Mastercard και να διαπραγματευτώ το ποσό;
Update on my experience
All the merchants have stopped replying to my emails and there is no further communication.
After escalating my disputes with my bank, they have informed me they cannot continue with the dispute for a lack of evidence. However, they’ve offered to refund me 25% of the funds to keep the relationship with the bank. Has anyone encountered this? They say they need to abide by Mastercard schemes to initiate a chargeback, is falsifying merchant codes enough to start a chargeback? Should I email them back with the Mastercard policy and negotiate the amount?
Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας αν αποδέχεστε το 25% ή όχι. Μπορείτε να αναφέρετε ότι οι κανόνες αντιστροφής χρέωσης δεν υπερισχύουν των τοπικών νόμων. Και πόσα χρήματα αφορούν;
Μπορείτε επίσης να αναφέρετε ότι η αλλαγή κώδικα γίνεται στο παρασκήνιο και δεν το προσέξατε.
Οι κανόνες αναφέρουν επίσης ότι ο ντίλερ πρέπει να χρησιμοποιήσει το 7995. Είναι καλύτερο να συνδεθείτε ξανά στο λογαριασμό του καζίνο και να τραβήξετε μια φωτογραφία των πληρωμών ώστε να μπορούν να συγκριθούν οι χρόνοι. Δημιουργήστε επίσης μια άλλη πληρωμή στον λογαριασμό του καζίνο για να δείτε ποιος έμπορος εμφανίζεται. Τότε θα πρέπει να έχετε αποδείξεις ότι ο έμπορος εξαπατά.
You can decide for yourself whether you accept the 25% or not. You can mention that the chargeback rules do not take precedence over local laws. And how much money is involved?
You can also mention that the code change is happening in the background and you didn't notice it.
The rules also state that the dealer must use 7995. It is best to log into the casino account again and take a photo of the payments so that the times can be compared. Also generate another payment in the casino account to see which dealer appears. Then you should have proof that the dealer is cheating.
Du kannst es für dich entscheiden ob Du die 25% annimmst oder nicht. Du kannst erwähnen, dass die Chargebackregeln nicht über den lokalen Gesetze stehen. Un wie viel Geld geht es?
Du kannst auch noch erwähnen, dass die Veränderung des Codes im Hintergrund stattfindet, und Du davon nichts mitbekommen hast.
Ferner die Rules erwähnen wo steht, dass der Händler 7995 verwenden muss. Am besten noch Mal im Casino-Konto anmelden und ein Foto der Zahlungen machen damit die Zeiten abgeglichen werden können. Ferner nochmals eine Zahlung im Casino Konto generieren um zu sehen welcher Händler erscheint. Dann müsstest du einen Nachweis haben, dass der Händler trickst.
Hiya
Οι καταθέσεις λήφθηκαν από τις εταιρείες μου ούτε καν ανέβαιναν στο Google.
Empire - paye αναφοράς CD 4045 KE25.57
Videogameshaven - CD 4045 EU25.43
0EFE2
KPDG
Όλες οι καταθέσεις έπρεπε να είναι σε ευρώ, αλλά η κατάθεση της Αυτοκρατορίας αναφερόταν σε KE.
Επίσης, δεν χρεώθηκα προμήθεια από την τράπεζά μου όπως συνήθως, εάν πρόκειται για πληρωμή σε ξένο νόμισμα.
Τους έχω στείλει email αρκετές φορές και δεν κάνουν πίσω.
Μόλις επικοινώνησα με την τράπεζά μου.
Παρόλο που οι καταθέσεις μου έγιναν σε ευρώ στον ιστότοπο, οι πληρωμές έγιναν σε GBP, επομένως δεν έλαβα επιπλέον χρεώσεις.
Hiya
Deposits were taken my companies not even coming up on Google.
Empire - paye reference CD 4045 KE25.57
Videogameshaven - CD 4045 EU25.43
0EFE2
KPDG
All deposits were meant to be in Euro but the Empire deposit referenced KE.
Also, I wasn't charged a fee by my bank like I normally am if its a foreign currency payment.
I have emailed them several times and they are not backing down.
I have just contacted my bank.
Even though my deposits were made by Euros on the site, payments were taken in GBP hence why I didn't receive any extra charges.
Το payz.co.uk σου απάντησε λέγοντας κάτι; Νομίζω ότι διάβασα απάντησαν σε 3 εργάσιμες μέρες σωστά;
Did paymentz.co.uk reply to you saying anything? I think I read they replied in 3 working days right?
Ναι απάντησαν και είπαν ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων σε 2-3 ημέρες. Συνέβη
Yes they replied and said I would get a refund in 2-3 days. It happened
Δηλαδή δεν έκαναν καμία ερώτηση ή τίποτα; Τους έστειλα email και δεν άκουσα τίποτα αλλά είναι μόνο 2 εργάσιμες από τώρα
So they didn't ask any questions or anything? I have emailed them and not heard anything but it is only 2 working days as of now
Πιστεύω ότι ήταν βοηθητικός ή κάτι τέτοιο
I believe it was helpersm or something like that
Τους έστειλα και email και περιμένω απάντηση. Θα αναρτηθεί οποιαδήποτε ενημέρωση εδώ
I also emailed them and waiting a response. Will post any update here
Πιστεύω ότι είναι βοηθοί του, αλλά έχω μια ύπουλη διαίσθηση ότι είναι επίσης SMPAYPF*THE και SPAYMPF*SKINSONLY
I believe its helperssm*ap, but I have a sneaky intuition they are also SMPAYPF*THE and SPAYMPF*SKINSONLY
Το Ninewin είναι απλά μια απάτη γενικά μου χρωστάνε χρήματα δεν μου τα έδωσαν ποτέ πίσω
Ninewin is just a scam in general they owe me money they never gave it back to me
Δεν λειτουργεί για το HELPERSM.VISIOLA. Δεν μπορούν να εντοπίσουν πληρωμές
It dosent work for HELPERSM.VISIOLA . They cant locate any payments
Ξέρει κανείς ποιος είναι τότε;
Βρήκαν κάποια από τις πληρωμές σας;
Does anyone know who that is then?
Did they find any of your payments?
Δεν έχω και έστειλα email την Παρασκευή το πρωί φίλε
I havent and I emailed Friday morning buddy
Γιατί κάνεις αυτή την ηλίθια ερώτηση;
Έγραψα ότι δεν εντοπίστηκαν πληρωμές.
Κατά συνέπεια, τίποτα δεν μπορεί να συσχετιστεί με αυτόν τον πάροχο.
@ fiore84
Έγραψα ένα δεύτερο μήνυμα σήμερα και ζήτησα πληροφορίες. Και αν έχει ληφθεί το αρχικό μου μήνυμα. 2 ώρες αργότερα, έλαβα την απάντηση που περιγράφεται παραπάνω.
Why are you asking this stupid question?
I wrote that no payments were located.
Accordingly, nothing can be associated with this provider.
I wrote a second message today and asked for information. And whether my original message has been received. 2 hours later, I received the reply described above.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.