ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 170)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
333082 προβολές 3771 απαντήσεις |
|
1...169 170 171...250
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Anyone got LINGOM*RED that’s the only one I can’t find anything about.

πριν από 2 μήνες

Update on my experience


All the merchants have stopped replying to my emails and there is no further communication.

After escalating my disputes with my bank, they have informed me they cannot continue with the dispute for a lack of evidence. However, they’ve offered to refund me 25% of the funds to keep the relationship with the bank. Has anyone encountered this? They say they need to abide by Mastercard schemes to initiate a chargeback, is falsifying merchant codes enough to start a chargeback? Should I email them back with the Mastercard policy and negotiate the amount?

πριν από 2 μήνες

Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας αν αποδέχεστε το 25% ή όχι. Μπορείτε να αναφέρετε ότι οι κανόνες αντιστροφής χρέωσης δεν υπερισχύουν των τοπικών νόμων. Και πόσα χρήματα αφορούν;

Μπορείτε επίσης να αναφέρετε ότι η αλλαγή κώδικα γίνεται στο παρασκήνιο και δεν το προσέξατε.


Οι κανόνες αναφέρουν επίσης ότι ο ντίλερ πρέπει να χρησιμοποιήσει το 7995. Είναι καλύτερο να συνδεθείτε ξανά στο λογαριασμό του καζίνο και να τραβήξετε μια φωτογραφία των πληρωμών ώστε να μπορούν να συγκριθούν οι χρόνοι. Δημιουργήστε επίσης μια άλλη πληρωμή στον λογαριασμό του καζίνο για να δείτε ποιος έμπορος εμφανίζεται. Τότε θα πρέπει να έχετε αποδείξεις ότι ο έμπορος εξαπατά.

Αυτόματη μετάφραση:
Missdaisy
πριν από 2 μήνες

Hiya

Deposits were taken my companies not even coming up on Google.

Empire - paye reference CD 4045 KE25.57

Videogameshaven - CD 4045 EU25.43

0EFE2

KPDG

All deposits were meant to be in Euro but the Empire deposit referenced KE.

Also, I wasn't charged a fee by my bank like I normally am if its a foreign currency payment.

I have emailed them several times and they are not backing down.


I have just contacted my bank.

Even though my deposits were made by Euros on the site, payments were taken in GBP hence why I didn't receive any extra charges.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Tiekefnntn
πριν από 2 μήνες

Did paymentz.co.uk reply to you saying anything? I think I read they replied in 3 working days right?

Anonymized668
πριν από 2 μήνες

Yes they replied and said I would get a refund in 2-3 days. It happened

Tiekefnntn
πριν από 2 μήνες

So they didn't ask any questions or anything? I have emailed them and not heard anything but it is only 2 working days as of now

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Anybody have a clue or now what this 2 are :


PRL*MgTech

PRL*TheJansel

πριν από 2 μήνες

What does paymentz.co.uk show up on your bank statement as or is it open banking

xxkjxx
πριν από 2 μήνες

I believe it was helpersm or something like that

Anonymized668
πριν από 2 μήνες

I also emailed them and waiting a response. Will post any update here

xxkjxx
πριν από 2 μήνες

I believe its helperssm*ap, but I have a sneaky intuition they are also SMPAYPF*THE and SPAYMPF*SKINSONLY

Δημοσίευση από huddy διαγράφηκε
huddy
πριν από 2 μήνες

Ninewin is just a scam in general they owe me money they never gave it back to me

πριν από 2 μήνες

Has anyone seen transactions as enygma sas in Strasbourg? If so can you help to who I contact

Anonymized668
πριν από 2 μήνες

It dosent work for HELPERSM.VISIOLA . They cant locate any payments

Katze1337
πριν από 2 μήνες

Does anyone know who that is then?


Did they find any of your payments?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Katze1337
πριν από 2 μήνες

Have you got answer from Paymentz Today?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
fiore84
πριν από 2 μήνες

I havent and I emailed Friday morning buddy

Anonymized668
πριν από 2 μήνες

Why are you asking this stupid question?

I wrote that no payments were located.

Accordingly, nothing can be associated with this provider.


@fiore84


I wrote a second message today and asked for information. And whether my original message has been received. 2 hours later, I received the reply described above.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
1...169 170 171...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη