Στην Αυστραλία δοκιμάζω επιστροφή χρέωσης για συνολικά ~ 1,5 χιλιάδες $ από 15 x 100 $ συναλλαγές από την ανάφλεξη, επειδή η κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού δείχνει:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Γέφυρα Συγκομιδής
Δωρεά-NG
Καταστήματα Adrian
Νάβα Ατάρα
Οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται σε USD, ορισμένες σε AED (ΗΑΕ). Από λίγο γκουγκλάρισμα μπορώ να δω ότι είναι ένα μείγμα από Ντουμπάι και Νιγηρία σε τοποθεσίες.
Δεν είμαι σίγουρος πώς είναι οι αυστραλιανοί τραπεζικοί κανονισμοί/νόμοι σχετικά με αυτά τα πράγματα.
Ο λογαριασμός μου δεν είναι προσβάσιμος με χρήματα σε αυτόν μετά από μια μεγάλη νίκη. Δεν είμαι σίγουρος πώς μπορώ να παράσχω αποδεικτικά στοιχεία για αυτό, καθώς δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ και η υποστήριξη απλώς λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν υπάρχει.
Ας ελπίσουμε ότι αυτό το κραυγαλέο ξέπλυμα συναλλαγών θα βοηθήσει την περίπτωσή μου, παράλληλα με την πιθανή πραγματικότητα ότι χρησιμοποιούν τον εσφαλμένο κωδικό εμπόρου -- Όχι ότι μπορώ να δω πραγματικά τον κωδικό που χρησιμοποιούν. Μια επιχείρηση που έψαξα στο google είναι πουλά έξυπνα ρολόγια.. όχι ακριβώς τις υπηρεσίες τζόγου που περίμενα να δω, lol.
Από τις πολλαπλές επιστροφές χρεώσεων που έχω κάνει, όλα τα χρήματα πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου σε 4 εργάσιμες, 3 εργάσιμες και 2 εργάσιμες ημέρες. Αν και σε αυτό το σημείο είναι απλώς μια άμεση προσωρινή πίστωση που πιστεύω ότι είναι η προεπιλογή για όλες τις επιστροφές χρέωσης, ανεξάρτητα από το τι. Πιθανότατα θα χρειαστούν 30-60 ημέρες μέχρι να επιβεβαιωθεί εάν αυτή η επιστροφή χρέωσης λειτουργεί ή όχι.
Αναμονή για να δούμε αν ο έμπορος θα αμφισβητήσει ή ακόμα και αν μπορεί να αμφισβητήσει. Εγκρίνω την πληρωμή (προφανώς) και αυτό φαίνεται να είναι η μεγαλύτερη ανησυχία τους.
θα περιμενουμε να δουμε τι θα γινει..
In Australia I'm trying a charge back on a total of ~$1.5k from 15x $100 transactions from ignition because my bank statement shows:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Harvest Bridge
Donate-NG
Adrian Stores
Nava Atarah
Most transactions are in USD, some are in AED (UAE). From some googling I can see they are a mix of Dubai and Nigeria in locations.
Not sure what Australian banking regulation / laws are like regarding this stuff.
My account is inaccessible with funds in it after a big win. Not sure how I can provide evidence of this as I can't log in any more and support are just saying my account doesn't exist.
Hopefully this blatant transaction laundering helps my case, along side the likely reality that they're using the incorrect merchant code -- Not that I can actually see what code they are using. One business I googled is selling smart watches.. not quite the gambling services I was expecting to see, lol.
From the multiple charge backs I've done, all the funds were credited back to my account in 4 business days, 3 business days and 2 business days. Though at this point it is just an immediate temporary credit which I believe is the default for all charge backs no matter what. It will likely take 30-60 days until it's confirmed whether this charge back works or not.
Waiting to see if the merchant will dispute, or even if they can dispute. I did authorize the payment (obviously) and that appears to be their biggest concern.
Will wait and see what happens..
Αυτόματη μετάφραση: