πριν από 2 μήνες
Μου ζήτησαν την ταυτότητά μου και έτσι τώρα. Θα δούμε τι θα γίνει εκεί.
Πού βρίσκεται η εταιρεία;
They requested my ID and so now. Will see what will happen there.
Where is the company locatied?
0
Μου ζήτησαν την ταυτότητά μου και έτσι τώρα. Θα δούμε τι θα γίνει εκεί.
Πού βρίσκεται η εταιρεία;
They requested my ID and so now. Will see what will happen there.
Where is the company locatied?
Τους έστειλα ξανά email, αλλά λένε ότι ήταν δική μου ευθύνη να ελέγξω τους όρους και τις προϋποθέσεις πριν εγγραφώ.
Δεν μπορώ να βρω ιστότοπο για κανέναν από τους εμπόρους όπου πήγαν οι καταθέσεις.
I emailed them again but they say it was my responsibility to check terms and conditions before signing up.
I can't find a website for any of the merchants where the deposits went.
Επικοινώνησες με αυτή την τράπεζα; Είναι bilderlings;
Did you contact that bank? Is it bilderlings?
Είχα επίσης πληρωμές op. Δεν ήξερα ότι έπαιρναν πληρωμές από το Ηνωμένο Βασίλειο, με ποιον να επικοινωνήσω
I’ve had op payments too I didn’t know they were taking payments from the UK, who do I contact
Από όσο γνωρίζω, η Payop έχει έδρα στον Καναδά και είναι στο τακούνι της Payop λόγω πληρωμών για τζόγο. Ήταν μερικές σελίδες πίσω σε αυτό το post.
Ωστόσο, από προηγούμενη εμπειρία με τον πάροχο, μπορώ να σας πω ότι αρχικά επικοινωνούν ότι θέλουν να ερευνήσουν την υπόθεση κτλ. Μετά βάζουν τη δικαιολογία ότι παρέχουν μόνο την πλατφόρμα. Δεν υπάρχουν χρήματα και τότε η επικοινωνία σταματά.
Και εάν παραπονεθείτε σε μια εποπτική αρχή χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών εκτός του ευρώ, συνήθως δεν σας παίρνουν στα σοβαρά, παραπέμπεστε στην εποπτική αρχή χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων στη χώρα σας, αλλά αυτό δεν είναι υπεύθυνο επειδή η υπηρεσία πληρωμών δεν είναι εγγεγραμμένη στη χώρα σας και διεκπεραιώνει τις πληρωμές παράνομα. Κανείς δεν ευθύνεται 😉
As far as I know, Payop is based in Canada and they are on Payop's heels because of gambling payments. It was a few pages back in this post.
However, from previous experience with the provider, I can tell you that they initially communicate that they want to investigate the case, etc. Then they come up with the excuse that they only provide the platform. There is no money, and then communication stops.
And if you complain to a financial supervisory authority outside of the Euro, you are usually not taken seriously, you are referred to the financial supervisory authority in your own country, but this is not responsible because the payment service is not registered in your own country and processes the payments illegally. Nobody is responsible 😉
Soweit ich weiß sitzt Payop in Canada, und man ist Payop auf den Fersen wegen den Glücksspielzahlungen. Stand ein paar Seiten zurück hier im Beitrag.
Aus früheren Erfahrungen mit dem Anbieter kann ich dir jedoch sagen, dass dieser Anfangs kommuniziert, man möchte den Fall prüfen blablabla. Dann kommt jedoch die Ausrede wir stellen nur die Plattform bereit. Geld gibts keines anschließend wird die Kommunikation eingestellt.
Und wenn man sich außerhalb von Euro bei einer Finanzaufischt beschwert, wird man in der Regel nicht ernst genommen, man wird auf die Finanzaufsicht des eigenen Landes verwiesen, diese ist jedoch nicht zuständig, weil der zahlungsdienst sich nicht im eigenen Land registriert hat, und illegal die zahlungen abwickelt. Niemand ist verantwortlich 😉
Τι δείχνει η πληρωμή καθώς στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού σας λέει ότι πηγαίνει σε ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών ή κάτι suss; Το δικό μου πήγε σε μια υπηρεσία γνωριμιών και συνοδών άπειρο. Διπλός έλεγχος γιατί αυτό είναι ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. Στη συνέχεια, γράψτε τους πίσω με ένα αντίγραφο των δικών τους όρων και προϋποθέσεων που δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν μπορούν εκτός από παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Τους είπα ότι είναι δική τους ευθύνη όταν παίκτες από χώρες υπό περιορισμούς εισαγάγουν τα στοιχεία τους, θα πρέπει βάσει νόμου να αποκλείσουν αυτούς τους παίκτες από το να εγγραφούν στον ιστότοπό τους, όπως ορίζεται στους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις
Επίσης, λειτουργούν χωρίς καμία έγκυρη άδεια, καθώς δεν είναι ορατό οπουδήποτε στον ιστότοπό τους, εάν τα χρήματά σας δεν επιστραφούν, πρόκειται να τα αναφέρετε στο FSCS και στο Ukgc επίσης ξέπλυμα χρήματος στον κυβερνοχώρο για χρήση εμπόρων τρίτων για την απόκτηση κεφαλαίων, καθώς αυτό είναι εξαιρετικά παράνομος. Δοκίμασαν πολλές προσπάθειες να αφαιρέσουν διαφορετικά ποσά από τον λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας επίσης διαφορετικούς εμπόρους, καθώς αυτό μου έκαναν μετά την 1η αρχική κατάθεση, ευτυχώς η τράπεζά μου τους επισήμανε. Χρειάστηκε να ακυρώσω την κάρτα μου, απλώς ελέγξτε τον τραπεζικό σας λογαριασμό για ύποπτες πληρωμές
What does the payment show as on your bank statement does it say it goes to a gaming site or something suss? Mine went to a dating and escorts service infinity. Double check as this is MISCODING. Then write back to them with a copy of their own terms and conditions which clearly states that they can not except players from the UK.
I told them it is their responsibility when players from restricted countries enter their details they should by law block those players from joining their site as set out in their own terms and conditions
Also they are operating without any valid license as non is visable anywhere on their website if your funds are not returned you are going to report them to the FSCS and the Ukgc also cyber money laundering for using 3rd party merchants to obtain funds as this is highly illegal. Did they try numerous attempts to take different amounts of funds out of your account using different merchants too as that's what they did to me after 1st initial deposit luckily my bank flagged them I have had to cancel my card just check your bank account for suspicious payments
Μπορώ να σας πω εκ πείρας ότι οι τράπεζες δεν επιστρέφουν χρήματα χωρίς την προηγούμενη έγκριση του παραλήπτη. πρέπει να ενεργήσουν έτσι. Φανταστείτε να ρωτούσα απλώς την τράπεζά σας αν θα μου επέστρεφαν τα χρήματα που μετέφερα. Αυτός είναι ο τραπεζικός νόμος και ενεργούν ανάλογα. Δίνουν οτιδήποτε μόνο εάν το διατάξουν οι αρχές ή δικαστική απόφαση.
I can tell you from experience that banks do not return money without obtaining the recipient's prior approval; they have to act that way. Imagine if I simply asked your bank whether they would return the money I transferred to me. That is banking law, and they act accordingly. They only give anything away if ordered by the authorities or by a court ruling.
Ich kann dir aus Erfahrung sagen, dass die Banken keine Gelder zurücksenden ohne die vorherige Genehmigung der Empfänger einzuholen, die müssen so handeln. Stell dir mal vor, ich frag einfach bei deiner Bank an, ob sie mir das überwiesene Geld zurückschicken. Das ist Bankrecht, die Handeln halt danach. Nur auf behördlicher Anordnung oder ein Gerichtsurteil rücken die was raus.
Ο Payop έστειλε πίσω το τριπλάσιο ποσό και ένα μπουκέτο λουλούδια. Η απάντηση είναι πάνω από την ερώτησή σας.
Payop sent back three times the amount and a bouquet of flowers. The answer is above your question.
Payop hat das dreifache und einen Blumenstrauß zurückgeschickt. Die antwort steht über deiner Frage.
Νομίζω ότι πρέπει να αφήσεις αυτό το νήμα, δεν έχεις ενσυναίσθηση για τους άλλους. Καταλαβαίνω ότι προσπαθείτε να δώσετε πραγματικές πληροφορίες, αλλά ξεχνάτε γιατί βρίσκεστε σε αυτό το νήμα εξαρχής. Να είσαι ευγενικός
I think you should leave this thread, you have no empathy for others. I understand you’re trying to give over factual information, but you are forgetting why you are on this thread in the first place. Be kind
Είμαι καλός, μερικές φορές απλώς σαρκαστικός 😉
Πριν γράψω την πρώτη μου συνεισφορά εδώ, διάβασα 72 σελίδες, πάντα τις ίδιες ερωτήσεις, αν διαβάζεις μόνο ό,τι θέλεις να διαβάσεις, τότε δεν πρέπει να εκπλαγείς από απαντήσεις όπως αυτές, κάποια πράγματα έχουν ήδη αγοραστεί οκτώ φορές.
Αντιστροφή πιστωτικής κάρτας = Με την υπεραξία της τράπεζας δεν υπάρχει κύρια λύση
Μεταφορά SPEA Open banking = Σχεδόν αδύνατο, με την καλή θέληση της υπηρεσίας πληρωμών και του καζίνο.
Καμία πληρωμή δεν θα αποδεσμευτεί από μια τράπεζα ακριβώς έτσι λόγω του γνωστού προβλήματος. Εάν το θέλει η τράπεζα, θα ρωτήσει τον παραλήπτη αν μπορεί να το κάνει, διαφορετικά, σκληρή τύχη.
Σε ορισμένες περιπτώσεις γνωρίζω ότι η τράπεζα και ο αποστολέας των χρημάτων συνάπτουν μια εμπιστευτική συμφωνία, επομένως όσοι έχουν υπογράψει μια τέτοια συμφωνία θα πρέπει να προσέχουν να την αναρτήσουν εδώ εάν έχουν υπογράψει μια τέτοια συμφωνία. Το ίδιο ισχύει και για συμφωνία με καζίνο!
Θα πρέπει επίσης να κατανοήσετε τα εξής:
Ο εχθρός διαβάζει!
I'm nice, sometimes just a bit sarcastic 😉
Before I wrote my first contribution here, I read through 72 pages, always the same questions, if you only read what you want to read, then you shouldn't be surprised by answers like these, some things have already been bought eight times.
Credit card chargeback = With the goodwill of the bank, there is no master solution
SPEA transfer Open banking = Almost impossible, with the goodwill of the payment service and casino.
No payment will be released by a bank just like that because of the known problem. If the bank wants to, they will ask the recipient if they can do it, otherwise, tough luck.
In some cases I know that the bank and the sender of the money make a confidential agreement, so those who have signed such an agreement should be careful about posting it here if they have signed such an agreement. The same applies to an agreement with a casino!
You should also understand the following:
The enemy is reading along!
Ich bin nett, manchmal nur etwas sarkastisch 😉
Bevor ich hier meinen ersten Beitrag geschrieben habe, habe ich mir 72 Seiten durchgelesen, immer wieder die selben Fragen, wenn man immer nur das liest was man lesen will, dann darf man sich über solche antworten nicht wundern, manches wird hier bereits 8x durchgekauft.
Kreditkarten Chargeback = Mit guten willen der Bank, da gibt es keine Masterlösung
SPEA-Überweisung Open-Banking = Nahezu unmöglich, mit guten willen eventuell des Zahlungsdienstes und Kasino.
Keine Zahlung wird einfach so von einer Bank freigegeben wegen dem Bekannten Problem. Wenn die Bank lust hat, fragt sie dem Empfänger ob sie es dürfen, ansonsten pech.
In einigen Fällen ist mir bekannt, dass die Bank zusammen mit dem Absender des Geldes eine Vereinbarung trifft unter Stillschweigen, deshalb sollten diejenigen die soetwas unterschrieben haben, vorsichtig sein sowas hier zu posten, wenn sie solch eine vereinbarung unterschrieben haben. Gleiches gilt für eine Vereinbarung mit einem Kasino!
Folgendes sollte man auch noch verstehen:
Der Feind liest mit !
Το Zinzipay είναι απλώς ένας ιστότοπος που συνδέει «ψεύτικους» εμπόρους με την κατάθεσή σας στο καζίνο για να αποφύγετε τον σωστό κωδικό εμπόρου.
Αμφιβάλλω αν θα βρείτε αναφορά συναλλαγής με το ZinziPay.
Zinzipay is just a website that links ‘fake’ merchants to your casino deposit to avoid the correct merchant code.
I doubt that you will find a transaction referwnce with ZinziPay.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.