ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 136)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
333868 προβολές 3781 απαντήσεις |
|
1...135 136 137...250
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά βάλε το σε διαφορετικό πλαίσιο. Αγοράζεις ένα σακάκι, και βλέπεις όταν γυρνάς σπίτι ότι η απόδειξη γράφει ότι αγόρασες ένα παντελόνι.

Η συμφωνία έχει ξεκάθαρα πάει στραβά. Θα μπορούσε ακόμη και να αφορά λογιστικά εγκλήματα ή άλλη εγκληματική δραστηριότητα.

ΑΛΛΑ αν πας στην τράπεζα και πεις "Ζητώ τα χρήματά μου πίσω γιατί δεν έχω λάβει το αντικείμενο". Τότε είστε αυτός που θα μπορούσε ενδεχομένως να κατηγορηθεί για απόπειρα απάτης, καθώς λάβατε πραγματικά το αντικείμενο για το οποίο πληρώσατε - το γεγονός ότι η απόδειξη λέει ότι ήταν ένα παντελόνι αντί για ένα σακάκι είναι πολύ άσχετο σε αυτήν την περίπτωση.

Το γεγονός ότι η επιχείρηση μπορεί μετά να αντιμετωπίσει δυσκολίες επειδή έγραψαν ότι ήταν ένα παντελόνι αντί για ένα σακάκι είναι ένα ξεχωριστό θέμα αλλά δεν έχει να κάνει με το αν η καταγγελία της κάρτας σας είναι απάτη ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά βάλε το σε διαφορετικό πλαίσιο. Αγοράζεις ένα σακάκι, και βλέπεις όταν γυρνάς σπίτι ότι η απόδειξη γράφει ότι αγόρασες ένα παντελόνι.

Η συμφωνία έχει ξεκάθαρα πάει στραβά. Θα μπορούσε ακόμη και να αφορά λογιστικά εγκλήματα ή άλλη εγκληματική δραστηριότητα.

ΑΛΛΑ αν πας στην τράπεζα και πεις "Ζητώ τα χρήματά μου πίσω γιατί δεν έχω λάβει το αντικείμενο". Τότε είστε αυτός που θα μπορούσε ενδεχομένως να κατηγορηθεί για απόπειρα απάτης, καθώς λάβατε πραγματικά το αντικείμενο για το οποίο πληρώσατε - το γεγονός ότι η απόδειξη λέει ότι ήταν ένα παντελόνι αντί για ένα σακάκι είναι πολύ άσχετο σε αυτήν την περίπτωση.

Το γεγονός ότι η επιχείρηση μπορεί μετά να αντιμετωπίσει δυσκολίες επειδή έγραψαν ότι ήταν ένα παντελόνι αντί για ένα σακάκι είναι ένα ξεχωριστό θέμα αλλά δεν έχει να κάνει με το αν η καταγγελία της κάρτας σας είναι απάτη ή όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Τώρα όμως μιλάς στον αέρα. Δεν έχω πει στην τράπεζα τίποτα από αυτά τα χάλια που γράφεις. Ήμουν απόλυτα ειλικρινής αλλά ακριβώς τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αλλά είναι ωραίο που καταλαβαίνεις ότι η mutumba στην Κένυα «έτυχε» να γράψει κάτι άλλο εκτός από το ότι ήταν κατάθεση στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από huddy διαγράφηκε
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Δεν έχω ιδέα τι έχετε γράψει στην τράπεζά σας. Απλώς απαντούσα στο σχόλιό σου ότι «Τότε δεν αγοράζεις μια υπηρεσία «νομικές υπηρεσίες στην Αφρική» αλλά είναι καταθέτης καζίνο». Και προσπάθησα να διευκρινίσω με ένα πιο απλό παράδειγμα, ότι ανεξάρτητα από το τι αναγράφεται στην απόδειξη, έχετε λάβει το προϊόν/υπηρεσία που αγοράσατε (αν λάβατε την κατάθεση στο καζίνο).


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Εφόσον είστε ειλικρινείς, δεν έχετε τίποτα να ανησυχείτε. Εάν ισχυρίζεστε πράγματα όπως δεν έχετε λάβει τα χρήματα κλπ. τότε καταλαβαίνω ότι μπορεί να θεωρηθεί απάτη.


Η hag, από την άλλη πλευρά, ήταν 100% ειλικρινής και είπε γιατί πιστεύω ότι αυτές οι πληρωμές και οι εγκρίσεις πρέπει να ακυρωθούν. Το αν η τράπεζα συμφωνεί ή όχι μένει να φανεί

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Απλώς θέλω να ξεκαθαρίσω ότι είμαι 1000% στην ίδια σελίδα με εσάς. Δεν υπάρχει κανείς που να μισεί αυτά τα καζίνο περισσότερο από εμένα, και τους εύχομαι όλα τα σκατά. Αλλά είμαι επίσης ρεαλιστής και ξέρω πώς λειτουργεί το νομικό σύστημα - ότι γράφω αυτό που κάνω είναι επειδή δεν θέλω κανένα άτομο εδώ να έχει κακή τύχη με την τράπεζά του, π.χ. - από την άλλη, χαίρομαι που βοηθήστε με όλη την ενθάρρυνση, την ευαισθησία και τις συμβουλές που χρειάζονται για να πολεμήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο με έξυπνο τρόπο και με ασφάλεια τα καζίνο και να λάβετε πίσω ένα μικρό μέρος από αυτά που έκλεψαν από όλους μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Απλώς θέλω να ξεκαθαρίσω ότι είμαι 1000% στην ίδια σελίδα με εσάς. Δεν υπάρχει κανείς που να μισεί αυτά τα καζίνο περισσότερο από εμένα, και τους εύχομαι όλα τα σκατά. Αλλά είμαι επίσης ρεαλιστής και ξέρω πώς λειτουργεί το νομικό σύστημα - ότι γράφω αυτό που κάνω είναι επειδή δεν θέλω κανένα άτομο εδώ να έχει κακή τύχη με την τράπεζά του, π.χ. - από την άλλη, χαίρομαι που βοηθήστε με όλη την ενθάρρυνση, την ευαισθησία και τις συμβουλές που χρειάζονται για να πολεμήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο με έξυπνο τρόπο και με ασφάλεια τα καζίνο και να λάβετε πίσω ένα μικρό μέρος από αυτά που έκλεψαν από όλους μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ξέρω ότι είμαστε στην ίδια σελίδα😃

αλλά ναι, προσωπικά, θα ήταν ωραίο να είχα κάποια χρήματα. Αλλά την ίδια στιγμή αυτά τα ηλεκτρονικά χρήματα έχουν ήδη φύγει. Θα απολάμβανα ακόμη περισσότερο να δω αυτά τα καζίνο να πηγαίνουν στον τάφο και θα είχα εξοικονομήσει 10 φορές περισσότερα επειδή δεν τα είχα από αυτό που θα έπαιρνα πίσω..

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Εχεις δίκιο. Είναι το ίδιο αν έχω παραγγείλει σοκολάτα και έπρεπε να πληρώσω για ένα εντελώς διαφορετικό αντικείμενο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

😁😁

Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Έχετε πει στην τράπεζα ότι έχετε παίξει τζόγο; Έχω swedbank και είναι αυστηροί, μπορούν να σου κλείσουν τον λογαριασμό.

Εάν περάσουν από τον λογαριασμό σας, τότε θα δουν ότι παίζετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 3 μήνες

Δεν είναι παράνομο να παίζεις. Δεν καταλαβαίνω τι σε ανησυχεί. Εφόσον δεν έχετε πει ψέματα στην τράπεζα και δεν έχετε κάνει αντιστροφές χρεώσεων για εσφαλμένους λόγους, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.

Είναι ΚΑΛΟ που το γνωρίζει η τράπεζα. Καλέστε τους και μιλήστε τους αν ανησυχείτε!

Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 3 μήνες

Έχω ήδη προβλέψει ότι μπορεί να κλείσουν τον λογαριασμό μου όταν σκεφτόμουν να κάνω τα παράπονά μου. Δεν είναι πρόβλημα για μένα αν επιλέξουν να το κάνουν αυτό. Υπήρξα απόλυτα ειλικρινής σε όλη τη διαδικασία. Επιπλέον, τους έχω τονίσει ότι η αποπληρωμή δεν είναι ο βασικός στόχος για μένα. Αντίθετα, θέλω να δράσουν και να προσπαθήσουν να σταματήσουν αυτές τις απατεώνες εταιρείες. Εμείς οι καταναλωτές προστατευόμαστε στην πραγματικότητα από συστήματα όπως το Spelpaus και αποκλεισμένους κωδικούς εμπόρων.



Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Αλλά γιατί να κλείσουν τον λογαριασμό σας εννοείτε; Με ποιους λόγους;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αλλά γιατί να κλείσουν τον λογαριασμό σας εννοείτε; Με ποιους λόγους;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αν με ρωτάτε, ΟΧΙ... αλλά ξέρουμε ότι οι σουηδικές τράπεζες είναι αρκετά ευαίσθητες όταν πρόκειται για συναλλαγές στο εξωτερικό. Αυτές οι συναλλαγές είναι αδύνατο να λογιστικοποιηθούν. Αν ρωτήσεις το καζίνο, λένε ότι προσφέρουμε μόνο παιχνίδια. Αν ρωτήσεις τα «μαγαζιά», δεν απαντούν καθόλου ή λένε ότι δεν έχουμε καμία σχέση με το καζίνο. Οπότε, όπου θα έπεφτε, νομίζω ότι πρόκειται για ρεπορτάζ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Anonymized609 διαγράφηκε
Bibble58
πριν από 3 μήνες

Όχι, δεν ανησυχώ, έπαιζε μόνο μία φορά το μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

How do you deal with threatening emails and text messages from casino goons?

Anyone else getting them?

Just ignore them?

Golfforesite
πριν από 3 μήνες

Τι γράφουν;

Δεν έλαβε SMS.

Αυτόματη μετάφραση:
Golfforesite
πριν από 3 μήνες

Ούτε εγώ έχω λάβει! Ποια καζίνο έστειλαν απειλές; Τι γράφουν;

Αυτόματη μετάφραση:
1...135 136 137...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα