Ναι, προφανώς παραβίασα τους κανονισμούς των τραπεζών, αλλά έστειλα στην ομάδα διαφωνιών ένα μεγάλο email εξηγώντας την κατάσταση γιατί προφανώς δεν ήθελα να κλείσει η τράπεζά μου. Με πήραν τηλέφωνο δύο φορές αλλά και τις δύο ήμουν στη δουλειά. Τους κάλεσα πίσω και ήμουν σε αναμονή για 45 λεπτά και δεν τους ξανακάλεσα ποτέ. Αλλά τους έστειλα ένα ενημερωμένο email την Παρασκευή σχετικά με όλα, οπότε περιμένω μια κλήση. Αν δεν πάρω 1 αυτήν την εβδομάδα, θα τους τηλεφωνήσω εγώ. Παραδέχτηκα ότι έκανα συναλλαγές τζόγου και ότι υποτροπίασα λόγω προσωπικών συνθηκών που συνέβαιναν, ο τζόγος είναι πάντα η διέξοδός μου. Αλλά αν δεν είχαν συγκαλυμμένες συναλλαγές, δεν θα μπορούσα να παίξω, οπότε για μένα το φταίξιμο στους εμπόρους. Θα υποστηρίξω ότι δεν συμφώνησα οι άλλοι έμποροι να έχουν τα τραπεζικά μου στοιχεία, ειδικά σε ξένες χώρες όπως η Ουκρανία, η Νιγηρία, η Κένυα. Έκτοτε, η αλληλογραφία μου στο Google αποπειράθηκε να παραβιαστεί πολλές φορές και επίσης οι συναλλαγές προσπαθούν να ληφθούν από τον λογαριασμό μου, ο αριθμός τηλεφώνου μου πλαστογραφήθηκε, είναι ύποπτος;
Yep, I breached the banks regulations apparently but I sent the disputes team a big email explaining the situation because I obviously didn't want my bank to get shut down. They called me twice but both times I was in work. I called them back and I was on hold for 45 minutes and I never called them back. But I sent them an updated email on Friday regarding it all so I'm waiting for a call. If I don't get 1 this week I'll call them myself. I admitted I made gambling transactions and that I relapsed due to personal circumstances going on, gambling is always my way out. But if they hadn't disguised transactions I wouldn't have been able to gamble so for me the blames on the merchants. I will be arguing that I didn't agree for other merchants to have my bank details, especially in foreign countries like Ukraine, Nigeria, Kenya. I've since had my Google mail attempted to be hacked multiple times and also transactions try to be taken from my account, my phone number spoofed, suspicious?
Οι αντιστροφές χρεώσεων χαρακτηρίστηκαν ως απάτες επειδή οι έμποροι προφανώς είπαν ότι παρείχαν αγαθά. Οπότε στο τέλος του παιχνιδιού έλαβα μια προειδοποίηση λόγω αυτού. Αλλά ενημέρωσα την τράπεζα για το πραγματικό ζήτημα και φάνηκε ότι ήθελαν να συνεργαστούν. Θα δούμε τι θα γίνει. Αν πάρω έστω και 2 εμπόρους πίσω θα είμαι χαρούμενος γιατί θα είναι πάνω από 2500. Είναι μια νέα αρχή lol.
Είμαι με το natwest φιλαράκι
The chargebacks were classed as fraud because the merchants obviously said they provided goods. So end game was I got a warning due to that. But I let the bank know the real issue and it seemed they wanted to cooperate. We will see what happens. If I even get 2 merchants back I will be happy because it will be over 2500. Its a fresh start lol.
I'm with natwest buddy
Μου ακούγεται πραγματικός απατεώνας.
Η μόνη επί πληρωμή υπηρεσία για επιστροφές χρημάτων θα πρέπει να παρέχεται από δικηγορικά γραφεία/δικηγόρους. Κάθε χρήστης που ισχυρίζεται εδώ ότι βοηθά και ζητά χρήματα είναι πιθανό να είναι απατεώνας, ειδικά όταν έχει μόνο μία ανάρτηση διαφήμισης.
Ελπίζω ότι οι Mods μπορούν να επέμβουν.
Sounds like a real scammer to me.
The only paid service for refunds should be provided from law firms/lawyers. Every user that claims here to help and ask money is likely to be a scammer especially when he/she has only one post advertising..
Hope the Mods can intervene.
Μόλις το έστειλα με email, λέγοντας ότι δεν υπάρχει τέτοιος χρήστης εδώ
Just emailed it bounced back saying no such user here
Πόσες φορές θα σας απαγορέψουν τώρα να κάνετε ένα;
How many time are you to be banned now do one?
Είναι ότι έχει αποκλειστεί δύο φορές που γνωρίζω
He is he has been banned twice that I know off
Χρησιμοποιήσατε το ταχυδρομείο στους Όρους και Προϋποθέσεις που αναφέρονται;
Όχι λοιπόν αυτό στην ιστοσελίδα.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
γεια
Είχατε τύχη να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας για το wexslide;
Hi
Did you have any luck finding contact details for wexslide?
Αυτό το θέμα είναι επίσης πιο ξεκάθαρο για τα θέματα που ασχολούμαστε σε αυτό το θέμα. Και με 142 σελίδες, ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να μεταβείτε σε ένα νέο θέμα και να κλείσετε αυτό για να το κάνετε πιο εύκολο. Θα προσπαθήσω να δημιουργήσω μια ανάρτηση με τα ονόματα των περισσότερων εμπόρων και τα στοιχεία επικοινωνίας τους για να διευκολύνω τους περισσότερους από εμάς να επικοινωνήσουμε μαζί τους.
This topic is also more clear on the issues we are dealing with on this topic. And with 142 pages it might be a good time to switch to a new topic and close this one to make it easier. I will try to set up a post with most merchant names and their contact details to make it easier for most of us to reach out.
Ευχαριστώ, αλλά δεν θα διαβάσουν και το άλλο;
Thanks but aren't they just going to read the other one as well though?
Τελικά ναι, αλλά αυτό θα συμβεί με όλα.
Το μόνο πλεονέκτημα είναι ότι το νέο θέμα ελπίζουμε να είναι πιο σαφές με τις πληροφορίες που χρειάζονται οι παίκτες.
Eventually yes, but that will happen with everything.
The only benefit is that the new topic will hopefully be more clear with the info players need.
Γεια, λάβατε ποτέ ένα email από την Payz σχετικά με αυτό τελικά;
Hi did you ever get an email from paymentz about this in the end?
Ο τίτλος δεν θα το λύσει, καθώς οι άνθρωποι μπορούν να ψάξουν στο Google στο όνομα του εμπόρου τους και τελικά να βρουν αυτήν την πλατφόρμα ή να χρησιμοποιήσουν το κουμπί αναζήτησης στον ιστότοπο εδώ.
Ωστόσο, είναι ένα εξαιρετικό θέμα που έχουμε, αλλά δύσκολο να βρούμε ονόματα εμπόρων και στοιχεία επικοινωνίας εδώ που θα γίνουν ευκολότερα.
The title will not solve it as people can google on their merchant name and eventually find this platform or use the search button on the website here.
However, it is a great topic we have but hard to find merchant names and contact details here that should get easier.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.