ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ Cbet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου μετά από μεγάλη ανάληψη χρημάτων

Η Cbet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου μετά από μεγάλη ανάληψη χρημάτων (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Edojota
|
12355 προβολές 68 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
nicolasporco1
πριν από 1 έτος

Solution for what, please?

πριν από 1 έτος

Για να ανακτήσετε τον κλειδωμένο λογαριασμό..


Αυτόματη μετάφραση:
nicolasporco1
πριν από 1 έτος

Oh, I see!

I'd like to start with a question: Do you know why your account was blocked?

Does some explanation exist? Usually, the best approach is to contact the casino. 🤔 Could you try that? I hope you can. I'll be here for an update.

Radka
πριν από 1 έτος

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου ! Επικοινώνησα με το καζίνο και δεν μου έδωσαν απαντήσεις, ούτε απάντησαν σε email, μπλόκαραν τη συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών. Έχω παίξει κανονικά κουλοχέρηδες χωρίς κανένα είδος μπόνους, ο λογαριασμός είχε υπόλοιπο 9000 USD μέσα, νιώθω πραγματικά απάτη και δεν ξέρω τι να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
nicolasporco1
πριν από 1 έτος

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλά να κάνετε εκτός από το να περιμένετε να αντιδράσει το καζίνο στο παράπονό σας. Προς το παρόν, απαντήστε στον ειδικό, συνεργαστείτε απαντώντας σε ό,τι πρέπει να γνωρίζει ο γκουρού ώστε να προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το καζίνο (απλώς πρέπει να απαντήσετε στην ενότητα παραπόνων).

Η περίπτωσή σας δεν είναι μεμονωμένη, υπάρχουν πολλοί με το ίδιο πρόβλημα και αυτό είναι ένα κακό σημάδι, που συνήθως σημαίνει ότι το καζίνο απλώς σχεδιάζει να κρατήσει τα χρήματα των χρηστών, έχει συμβεί στο παρελθόν, αυτό το καζίνο, αν δεν κάνω λάθος, προωθείται πολύ στο Η Αργεντινή μέσω streamers ή influencers που αποφασίζουν να πουλήσουν και να εξαπατήσουν το δικό τους κοινό, αξίζει επίσης να τους επισημάνουμε σε περίπτωση που τα παράπονα δεν επιλυθούν

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 1 έτος

ευχαριστώ για την απάντηση ! Θα ακολουθήσω τα βήματα που προτείνετε. τα καλύτερα


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου ! Επικοινώνησα με το καζίνο και δεν μου έδωσαν απαντήσεις, ούτε απάντησαν σε email, μπλόκαραν τη συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών. Έχω παίξει κανονικά κουλοχέρηδες χωρίς κανένα είδος μπόνους, ο λογαριασμός είχε υπόλοιπο 9000 USD μέσα, νιώθω πραγματικά απάτη και δεν ξέρω τι να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm so sorry that the casino doesn't respond to any emails and even the live chat is not helpful. I noticed that you filed a complaint, but this casino hasn't made any effort to cooperate with us lately, so I'm not surprised that it was closed as unresolved. It looks like it's going to be an uphill battle to get your money, and I don't know if it's going to be successful. In this case, I would like to recommend that you avoid this casino because you will only run into more problems. 

However, if you have any new information, could you let us know ? I'll try to be positive and keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 1 έτος

Έρχομαι για να ενημερώσω όλα όσα συνέβησαν, το καζίνο δεν απάντησε ποτέ με κανέναν τρόπο άμεσα, μόνο με bots που έγραψαν απευθείας το ίδιο πράγμα τόσο μέσω email όσο και με ένα bug που σε αφήνει να μιλήσεις με ζωντανή υποστήριξη, αφού όταν σε απαγορεύσεις ούτε καν ότι αφήστε το να το κάνετε. Έβαλα το παράπονό μου στο GC (gaming curaçao) και περιμένω να μου απαντήσουν, σας συνιστώ να το κάνετε γράφοντας σε αυτό το email complaints@gaming-curacao.com όπου υποτίθεται ότι θα με βοηθήσουν, με έκαναν να συμπληρώσω κυκλοφόρησε ένα PDF πριν από περίπου 3 ημέρες Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να περιμένουμε και να δούμε τι θα συμβεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Edojota
πριν από 1 έτος

Hi, I think this is a good move since the casino was not able to respond to your complaint. I really hope that you will be able to get a fair settlement and everything will turn out well. Could you update us when you get a reply from the authority ? I think more players will be interested in what you have managed to resolve. 🙂

πριν από 11 μήνες

Γεια πώς είσαι? Από τις 16 Νοεμβρίου έκανα την ανάληψη και ακόμα δεν έχω απαντήσεις, έχω 440 USD για ανάληψη, έχω τα πάντα επαληθευμένα, ποτέ δεν μου πήρε τόσο πολύ να κάνω ανάληψη χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
axelc754
πριν από 11 μήνες

Hello, so the casino hasn't provided any information about why your withdrawal has been delayed for a week ? Have you had any successful withdrawals in this casino before and now for the first time there is a problem ? 

Let me know 

πριν από 11 μήνες

Μου απάντησαν μόνο αυτό...

Το εισιτήριό σας έχει ήδη δημιουργηθεί και θα διεκπεραιωθεί πολύ σύντομα.

Οι ομάδες μας κάνουν το καλύτερο δυνατό και θα επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω email το συντομότερο δυνατό.

Επίσης, βλέπω ότι η παραγγελία σας έχει ετικέτα υψηλής προτεραιότητας.

Αυτό θα πρέπει να επιταχύνει τη διαδικασία. Σας ζητώ να περιμένετε, παρακαλώ.

Ωστόσο, υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω για εσάς; 😊


και μετά αυτό...

Η Ομάδα Οικονομικών και Ασφάλειας κάνει ό,τι είναι δυνατό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email εντός 72 εργάσιμων ωρών, (εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις που μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να αναλυθούν).

Αλλά έχουν περάσει περισσότερες από 72 ώρες, έχω κάνει ήδη επιτυχημένες αναλήψεις αρκετές φορές και τώρα είναι η πρώτη φορά που διαρκεί τόσο πολύ, και έχω δει ότι δεν είμαι ο μόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

Και αυτο

Δυστυχώς, τις τελευταίες ημέρες είχαμε ένα τεχνικό πρόβλημα με τις αναλήψεις.

Λόγω αυτού του τεχνικού προβλήματος, ορισμένες αναλήψεις δεν επικυρώθηκαν αυτόματα από το σύστημα, οπότε έπρεπε να τις στείλουμε για χειροκίνητη επικύρωση από το αρμόδιο τμήμα. Ως αποτέλεσμα, αντιμετωπίζουμε υψηλή ζήτηση για τεχνικές κλήσεις αυτήν τη στιγμή, επομένως η ολοκλήρωση διαρκεί λίγο περισσότερο από το συνηθισμένο. Ωστόσο, η ομάδα μας εργάζεται σκληρά για να διασφαλίσει ότι όλες οι εκκρεμείς αναλήψεις θα πληρωθούν το συντομότερο δυνατό.

Η τεχνική κλήση σας έχει ήδη επισημανθεί ως υψηλής προτεραιότητας και μόλις ολοκληρωθεί θα σας ενημερώσουμε μέσω email.

Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την καθυστέρηση και επαναλαμβάνουμε ότι αυτό είναι ένα προσωρινό ζήτημα και η ομάδα μας εργάζεται σκληρά για να αποτρέψει μια επανάληψη.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υπομονή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
axelc754
πριν από 11 μήνες

Well, the casino has technical problems according to what you described. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if it takes longer than that, then you can file a complaint with us.

However, in this case I would be more patient because you mentioned that you have already had successful withdrawals at the casino which is positive and the casino is also trying to answer you and let you know what the problem is, which also seems like the right thing to do. So would it be possible to remain patient ? If nothing changes in the next few days and therefore the next week, we would try to help you. Would that be possible ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Τέλεια, θα περιμένω τις υπόλοιπες μέρες, αλλιώς θα ξαναγράψω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, ήθελα να σας πω ότι μόλις πληρώθηκα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
axelc754
πριν από 11 μήνες

Really? What cheerful news!

We are thrilled it has been resolved after all. Could you remind me how long it took in total?

Trying to figure out how well the casino addressed the issue in general. 🙂

πριν από 11 μήνες

Ήθελα να συνεισφέρω τον κόκκο της άμμου μου γιατί είμαι στην ίδια θέση! Από τις 19 Οκτωβρίου βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση, κατέθεσα 3000 USD και κέρδισα 11.186 USD... και η ίδια ιστορία ενός εισιτηρίου υψηλής προτεραιότητας, κάποιος πρόκειται να επικοινωνήσει μπλα μπλα, στις 6 Νοεμβρίου μπλόκαρε τον λογαριασμό μου, λόγω υποτιθέμενη απάτη (δεν το έμαθα από το καζίνο γιατί επικοινώνησαν μαζί μου μόνο την περασμένη εβδομάδα) υποτίθεται ότι τον Σεπτέμβριο το καζίνο υπέστη απάτη μπόνους και ο λογαριασμός μου συνδέθηκε με άλλους 4... αυτή τη στιγμή στέλνω ό,τι ζητήσουν μέσω email για μεταγενέστερη έρευνα πριν 2 μήνες επικοινώνησαν μαζί τους, το έμαθα γιατί στην Αργεντινή οι streamers έχουν ένα μέρος παραπόνων για το cbet για το λόγο ότι δεν πληρώνει (δεν ξέρω γιατί το διαφημίζουν συνεχώς γνωρίζοντας ότι εξαπατούν το κοινό ) και καλα υπολογιζω οτι αυτος που το δινει τα συμβολαια τους ειπε οτι απατησα το cbet με 50k usd!!! Τρελός, προφανώς δεν έκανα κανένα είδος απάτης ούτε έπαιξα με μπόνους ή τίποτα, είναι περισσότερο η πρώτη φορά μεταξύ 2 Οκτωβρίου και έχασα 250 USD, μετά μπήκα ξανά στις 19 και κέρδισα. Αλλά καλά, δυστυχώς ούτε ένας stremer δεν επικοινώνησε μαζί μου για να δει την κατάσταση και είναι πιο εύκολο να με κατηγορήσουν ότι είμαι απατεώνας... οπότε τώρα μιλάω με την cbet που μου απαντά σχεδόν μια φορά την εβδομάδα... και δες τι έχουν πες μου να στείλω φωτογραφίες από τις selfies του εγγράφου μου με το έγγραφο, απόδειξη του εισοδήματός μου... Ελπίζω επειδή ο λογαριασμός μου ήταν ξεκλείδωτος, μπόρεσα να συνδεθώ ξανά, αλλά ακόμα δεν έχω νέα...

Αυτόματη μετάφραση:
lucasvelazco
πριν από 11 μήνες

Γεια σου Lucas, ευχαριστώ για τις πληροφορίες, είμαι στην ίδια κατάσταση αλλά απάντησαν μόνο στο email σχετικά με τις ανωμαλίες και ότι ήταν οριστικά μπλοκαρισμένο. Έθεσα τον εαυτό μου διαθέσιμο για να στείλω τα πάντα, αλλά δεν απάντησαν πια, ποιο email χρησιμοποιείτε για να επικοινωνήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ήθελα να συνεισφέρω τον κόκκο της άμμου μου γιατί είμαι στην ίδια θέση! Από τις 19 Οκτωβρίου βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση, κατέθεσα 3000 USD και κέρδισα 11.186 USD... και η ίδια ιστορία ενός εισιτηρίου υψηλής προτεραιότητας, κάποιος πρόκειται να επικοινωνήσει μπλα μπλα, στις 6 Νοεμβρίου μπλόκαρε τον λογαριασμό μου, λόγω υποτιθέμενη απάτη (δεν το έμαθα από το καζίνο γιατί επικοινώνησαν μαζί μου μόνο την περασμένη εβδομάδα) υποτίθεται ότι τον Σεπτέμβριο το καζίνο υπέστη απάτη μπόνους και ο λογαριασμός μου συνδέθηκε με άλλους 4... αυτή τη στιγμή στέλνω ό,τι ζητήσουν μέσω email για μεταγενέστερη έρευνα πριν 2 μήνες επικοινώνησαν μαζί τους, το έμαθα γιατί στην Αργεντινή οι streamers έχουν ένα μέρος παραπόνων για το cbet για το λόγο ότι δεν πληρώνει (δεν ξέρω γιατί το διαφημίζουν συνεχώς γνωρίζοντας ότι εξαπατούν το κοινό ) και καλα υπολογιζω οτι αυτος που το δινει τα συμβολαια τους ειπε οτι απατησα το cbet με 50k usd!!! Τρελός, προφανώς δεν έκανα κανένα είδος απάτης ούτε έπαιξα με μπόνους ή τίποτα, είναι περισσότερο η πρώτη φορά μεταξύ 2 Οκτωβρίου και έχασα 250 USD, μετά μπήκα ξανά στις 19 και κέρδισα. Αλλά καλά, δυστυχώς ούτε ένας stremer δεν επικοινώνησε μαζί μου για να δει την κατάσταση και είναι πιο εύκολο να με κατηγορήσουν ότι είμαι απατεώνας... οπότε τώρα μιλάω με την cbet που μου απαντά σχεδόν μια φορά την εβδομάδα... και δες τι έχουν πες μου να στείλω φωτογραφίες από τις selfies του εγγράφου μου με το έγγραφο, απόδειξη του εισοδήματός μου... Ελπίζω επειδή ο λογαριασμός μου ήταν ξεκλείδωτος, μπόρεσα να συνδεθώ ξανά, αλλά ακόμα δεν έχω νέα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hey, I saw that you also had a complaint filed with us which ended up as a no reaction policy because the casino did not respond to enough complaints before.

However, I am quite happy if the casino communicates with you and now you are going through the account verification process as you describe. It gives at least a small hope that something could move in a better direction. If you complete it could you let us know if it was successful or how it went ? Or anything new you hear from the casino ? I think it could be useful for other players as well. 

I strongly believe that your situation could be resolved, but I won't get ahead of myself just yet. Let me know how it develops. I will keep my fingers crossed for you. 🤞

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα