ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ Cbet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου μετά από μεγάλη ανάληψη χρημάτων

Η Cbet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου μετά από μεγάλη ανάληψη χρημάτων (σελίδα 2)

πριν από 7 μήνες από Edojota
|
6381 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 7 μήνες

Μόνο κουλοχέρηδες, ούτε μπόνους ούτε τίποτα, μπόνους και περιστροφές. Μόνο αυτό και μπλοκάστηκα.

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 7 μήνες

Ακριβώς αγαπητέ, κανένα αξιοπρεπές καζίνο δεν σας εμποδίζει να συνεχίσετε να αλληλεπιδράτε με τον χρήστη εάν θέλει να πληρώσει ή να συμμορφωθεί. Γι' αυτό στενοχωριέμαι πολύ όταν τα καζίνο είναι τέτοιοι κλέφτες, αφού όταν χάνεις είναι χωρίς να κλάψεις... αλλά όταν κερδίζεις τα προβλήματα εμφανίζονται ως δια μαγείας. καθυστερημένες πληρωμές, διπλές ή τριπλές επαληθεύσεις, αλλαγή κωδικού πρόσβασης ή αδικαιολόγητη απαγόρευση όπως κάνουν οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ CBET.

Αυτόματη μετάφραση:
apgr11
πριν από 7 μήνες

Ήθελα να ρωτήσω όλους τους συμμετέχοντες στο νήμα αν είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν απευθείας με την υποστήριξη μιας και τους έγραψα δύο email την Παρασκευή που δεν έχουν απαντηθεί, δεν ξέρω αν οφείλεται σε κωφιά ή αν καθυστερούν πραγματικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Μόνο κουλοχέρηδες, ούτε μπόνους ούτε τίποτα, μπόνους και περιστροφές. Μόνο αυτό και μπλοκάστηκα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I understand, and from what I can see you didn't get any reply from the casino even to the emails you sent. It doesn't look rosy, although I don't want to paint a black mark on the wall, but the only thing left to do is to wait and see how the casino will deal with it. 

Anyway, they have not commented on the last complaints you find here and I would love to say that this will be a different case but I am a bit skeptical. 

I hope that everything will be sorted out somehow. I am keeping my fingers crossed for the time being. 🤞🤞

Edojota
πριν από 7 μήνες

Γεια σου φίλε έγραψα στο email που παρείχες και δεν μου απάντησαν καθόλου... Νομίζω ότι δυστυχώς όπως λέμε στη Χιλή "μας σκάει***" παραπονιέμαι από 09-19. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο επιβεβαιώνει τη θεωρία μου ότι είναι κλέφτες πρώτης κατηγορίας ΚΛΕΦΤΕΣ CBET.


Χαιρετίσματα.

Αυτόματη μετάφραση:
apgr11
πριν από 7 μήνες

Θα ήταν χρήσιμο αν το δημοσιεύατε στο νήμα που είναι αφιερωμένο στο καζίνο, ίσως έτσι θα το δουν νέοι άνθρωποι και θα τους γλιτώσουν από τον κόπο: https://casino.guru/cbet-casino-review#tab=js-tab-discussion

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Ελπίζω να επιλυθεί jaro, περιμένω και την απάντηση από τον γκουρού του καζίνο σχετικά με την καταγγελία που έγινε γιατί η άμεση βοήθεια, με τις απαραίτητες επαφές για να επικοινωνήσουν απευθείας με το cbet θα ήταν πολύ χρήσιμη για όλους, σκεφτόμουν επίσης για συλλογική αγωγή μεταξύ όλων των πληγέντων, για να υπάρξει μια για πάντα άμεση λύση

Αυτόματη μετάφραση:
Edojota
πριν από 7 μήνες

Yes, I see that you haven't received a reply yet, but I would like to point out that the timer, which is on the top right, determines the time that our complaint team or you have to reply. Nick will surely get back to you as soon as possible, so you need to be patient, because he is also busy with several complaints. Of course, I understand that it is not easy to wait and keep a cool head in a situation like this, but that is what we have left. 

Nevertheless, let's see if the casino gets in touch and is interested in solving your problem, even though I have already mentioned that it doesn't look like that lately. 

Unfortunately, all we can do is wait. If you have something new, feel free to update us. 

apgr11
πριν από 7 μήνες

Έχει ακούσει κάποιος από αυτούς που επηρεάστηκαν, είτε ήταν δυνατή η επικοινωνία με το cbet είτε η καταγγελία έχει προωθηθεί από τον γκουρού του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Edojota
πριν από 7 μήνες

Αν κοιτάξετε, σε κάποιες καταγγελίες είναι στη σειρά όπου το καζίνο πρέπει να επικοινωνήσει με τον γκουρού και είναι σχεδόν ώρα να λήξουν, νομίζω ότι τους δίνουν μια εβδομάδα ακόμα, αλλά βλέπω ότι το καζίνο δεν έχει σκοπό να επικοινωνήσει με τον γκουρού είτε, το οποίο Σημαίνει ότι οι καταγγελίες θα κλείσουν ως ανεπίλυτες, εάν αυτό συμβαίνει, η βαθμολογία του καζίνο θα μειωθεί επειδή υπάρχουν πάρα πολλά παράπονα, τουλάχιστον θα χρησιμεύσει ως προειδοποίηση για νέα άτομα.

Αυτή θα ήταν η τρίτη περίπτωση που βλέπω φέτος, όπου ένα καζίνο απλά δεν επιτρέπει αναλήψεις σε κανέναν χρήστη (καζίνο που έγιναν απάτες)

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 7 μήνες

Το περίεργο είναι ότι το καζίνο πληρώνει όντως άλλους, είμαστε λίγοι που δεν μας έχουν πληρώσει (αν και φαίνεται ότι είμαστε αρκετοί), ακόμα περιμένω την απάντηση του Νικ αφού σε καμία στιγμή δεν ανέφερε ότι επρόκειτο να επικοινωνήσω με το καζίνο. Επομένως, η καταγγελία μου είναι ακόμα ανοιχτή περιμένοντας την απάντησή σας, η αλήθεια είναι ότι ήδη εγκαταλείπω και περιμένω ότι τα χειρότερα θα μπω σε νομικά ζητήματα εναντίον τους είναι το μόνο πράγμα που θα μου είχε μείνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Edojota
πριν από 7 μήνες

Γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι χρήστες και αν έχουν πράγματι πληρωθεί; Ποιος είναι ο τρόπος πληρωμής που χρησιμοποίησαν; Αυτό είναι σημαντικό γιατί ίσως (ίσως) το καζίνο έχει προβλήματα με μια συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής και ίσως οποιαδήποτε άλλη είναι λειτουργική. Και σχετικά με το παράπονό σας: ναι, θα σας ζητούν πάντα πρόσθετες λεπτομέρειες πριν προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με το καζίνο, μόλις δουν την απάντησή σας, πιθανότατα θα προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με το καζίνο, αυτό απαιτεί χρόνο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έχει ακούσει κάποιος από αυτούς που επηρεάστηκαν, είτε ήταν δυνατή η επικοινωνία με το cbet είτε η καταγγελία έχει προωθηθεί από τον γκουρού του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello, it is quite a list when it comes to currently open complaints against this one:

https://casino.guru/complaints/in_progress

Feel free to browse all categories. You can also try to reach out to players - look into their profiles to see whether they were active on the forum. If they were or still are, click on the post in the list and then use the reply button.

See example:

filefile


Edojota
πριν από 7 μήνες

Απάντησαν σε ένα email που έστειλα πριν από 8 ημέρες ρωτώντας για την κατάσταση του αποκλεισμένου λογαριασμού μου.

Το απάντησαν πριν από 15 ώρες.

file

Προφανώς τους είπα να μου εξηγήσουν ποια ήταν η υποτιθέμενη απάτη, αφού το μόνο που έκανα στο καζίνο ήταν εγγραφή - επαλήθευση του λογαριασμού μου - παιχνίδι - ανάληψη χρημάτων.

Στο τέλος καταλήγει να είναι μια αυτόματη απάντηση στην καταγγελία, αλλά hey, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου έχω ήδη δώσει τα χρήματα για χαμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
ukorim
πριν από 7 μήνες

Με email μου απάντησαν ακριβώς το ίδιο, μια αυτοματοποιημένη απάντηση που μου λέει αυτό που ήδη ξέρω και όχι γιατί, η σελίδα είναι ειλικρινά πολύ κακή.

Αυτόματη μετάφραση:
ukorim
πριν από 7 μήνες

Αυτή είναι η πιο τυπική δικαιολογία όταν ένα καζίνο δεν θέλει να πληρώσει, όλοι ξέρουμε τι κάνουμε και τι δεν κάνουμε και η απάτη συνήθως σημαίνει ότι ένας χρήστης έκανε κατάχρηση μπόνους, μπορεί δημιουργώντας πολλούς λογαριασμούς να έχει μπόνους που ήδη διεκδίκησε με άλλο λογαριασμό ή ποντάροντας σε πάνω από το μέγιστο επιτρεπόμενο στοίχημα, αλλά αν παίζατε με πραγματικά χρήματα (όχι μπόνους) δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να γίνει απάτη αν κάποιος παίξει με πραγματικά χρήματα, απλά δεν υπάρχει τρόπος εκτός και αν βρείτε κάποια ανωμαλία σε κάποιο παιχνίδι/πάροχο και εκμεταλλευτείτε το, αλλά αυτό δεν συμβαίνει ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
ukorim
πριν από 7 μήνες

I can confirm that since last Tuesday we have counted this casino among the sorts applying what we call "no reply policy" to complaints and simply avoiding paying funds! 🙁

It is sad, though I'm convinced the casino knows what it's doing... if you catch my meaning.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Radka
πριν από 7 μήνες

Ναι, σε καταλαβαίνω, Ράντκα, και είναι κρίμα, υπάρχουν ήδη πολλοί και όλο και περισσότεροι υποφέρουν το ίδιο πράγμα. Δυστυχώς έχω ήδη χάσει τις ελπίδες μου.


Αυτόματη μετάφραση:
Edojota
πριν από 7 μήνες

Hard to find something positive in such a situation. At least you do your best to protect others by sharing this horror. I thank you for that!

πριν από 6 μήνες

Είχε κανείς λύση; ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα