Ναι, βλέπω ότι δεν έχετε λάβει ακόμη απάντηση, αλλά θα ήθελα να επισημάνω ότι το χρονόμετρο, το οποίο βρίσκεται πάνω δεξιά, καθορίζει την ώρα που πρέπει να απαντήσετε η ομάδα παραπόνων μας ή εσείς. Ο Νικ σίγουρα θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό, επομένως πρέπει να είστε υπομονετικοί, γιατί είναι επίσης απασχολημένος με πολλά παράπονα. Φυσικά, καταλαβαίνω ότι δεν είναι εύκολο να περιμένουμε και να έχουμε ψυχραιμία σε μια τέτοια κατάσταση, αλλά αυτό μας μένει.
Ωστόσο, ας δούμε αν το καζίνο έρθει σε επαφή και ενδιαφέρεται να λύσει το πρόβλημά σας, παρόλο που έχω ήδη αναφέρει ότι δεν φαίνεται έτσι τελευταία.
Δυστυχώς, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε. Αν έχετε κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Yes, I see that you haven't received a reply yet, but I would like to point out that the timer, which is on the top right, determines the time that our complaint team or you have to reply. Nick will surely get back to you as soon as possible, so you need to be patient, because he is also busy with several complaints. Of course, I understand that it is not easy to wait and keep a cool head in a situation like this, but that is what we have left.
Nevertheless, let's see if the casino gets in touch and is interested in solving your problem, even though I have already mentioned that it doesn't look like that lately.
Unfortunately, all we can do is wait. If you have something new, feel free to update us.
Αυτόματη μετάφραση: