ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΗ Cbet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου μετά από μεγάλη ανάληψη χρημάτων

Η Cbet μπλόκαρε τον λογαριασμό μου μετά από μεγάλη ανάληψη χρημάτων

πριν από 7 μήνες από Edojota
|
6402 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, είμαι εδώ για να σας πω την εμπειρία μου, κατέθεσα πριν από 2 ημέρες χωρίς ενεργοποιημένο μπόνους ή τίποτα 10.000 πέσος, τα οποία στοιχημάτισα και κέρδισα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, αυτά τα χρήματα υποτίθεται ότι έφτασαν σήμερα από τότε που εξέδωσα την ανάληψη την ίδια μέρα αλλά μετά από σύνδεση στις 10:30 σήμερα 28/09 και κάποιες αποτυχίες λόγω ειδοποίησης που έλεγε ότι η ενέργεια αποκλείστηκε, ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε, μίλησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι ο λογαριασμός αποκλείστηκε, Χωρίς λόγο και για μια υποτιθέμενη αξιολόγηση ορισμένων τμημάτων, πρέπει να προσθέσω ότι μέρες πριν από αυτήν την ανάληψη είχα ήδη κάνει μια που αποτυπωνόταν στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Σε παρακαλώ χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Το ίδιο συνέβη και σε εμένα μόλις σήμερα, έβγαλα 300.000 σε δύο αναλήψεις των 150.000 πριν από 4 μέρες και σήμερα που πήγα να συνδεθώ κατάλαβα ότι ο λογαριασμός μου ήταν αποκλεισμένος, όταν επικοινώνησα με την υποστήριξη μου είπαν ότι μπλόκαρε τον λογαριασμό από διαχείριση λόγω "ανωμαλιών" και δεν μπορούσα να επικοινωνήσω άλλο γιατί μου μπλόκαραν τη συνομιλία...

Αυτόματη μετάφραση:
ukorim
πριν από 7 μήνες

ειμαι στην ιδια κατασταση φιλε, πραγματικα δεν ξερω αν ειναι λαθος στην εφαρμογη γιατι δεν εχω κανει καμια ανωμαλια, εχω διαβασει και δεν ειμαστε οι μονοι, αν βοηθαει. στείλτε ένα email εδώ support@cbet.gg Δεν μου έχουν απαντήσει, έγραψα πριν από περίπου 5 χρόνια ώρες και είναι ακόμα θέμα αναμονής, δεν έχουν λόγο να μην μας καταθέσουν και πολύ περισσότερο να μας απαγορεύσουν


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Το ίδιο ακριβώς συνέβη και σε μένα

Αυτόματη μετάφραση:
Jdseba
πριν από 7 μήνες

Θα μπορούσε να είναι ένα σφάλμα στην εφαρμογή, ας ελπίσουμε ότι είναι αυτό. Ειλικρινά, είναι ακόμα σημαντικό να μιλήσετε με την υποστήριξη και να δημοσιεύσετε την καταγγελία εδώ. Εάν είμαστε αρκετοί, το καζίνο θα ακούσει και είναι καλό να ξέρετε ότι δεν είμαστε μόνοι. Ας πούμε ότι τα λεφτά είναι δικά μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σου αδερφέ, μιλήσαμε στο twicht... δεν ξέρω αν με θυμάσαι, cbet ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΛΕΦΤΩΝ, απλά κάνεις ανάληψη και σου μπλοκάρουν τον λογαριασμό χωρίς λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
ukorim
πριν από 7 μήνες

Διαγράψτε τα cookies από το πρόγραμμα περιήγησης, κλείστε το και ανοίξτε το ξανά για να μην μπλοκάρουν τη συνομιλία σας, αν και δεν βοηθάει πολύ γιατί φαίνονται σαν μπότες που επαναλαμβάνουν ότι βρήκαν "ανωμαλίες" που μόνο αυτοί βλέπουν. Έχω παίξει σε πολλά καζίνο και δεν είχα ποτέ προβλήματα εκτός από αυτούς τους κλέφτες του cbet.

Αυτόματη μετάφραση:
apgr11
πριν από 7 μήνες

Το έκανα και επικοινώνησα ξανά, ελπίζοντας να μπορέσω να απαντήσω στο αυτόματο μήνυμα, αλλά σου απαγόρευσαν το chat αμέσως, δεν είχα καμία ευκαιρία να απαντήσω... Απίστευτο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Φίλε, είναι μια συμμορία κλεφτών και ένα από τα πιο αδύναμα παιδιά εμπλέκεται για να βοηθήσει τους streamers που χορηγεί αυτό το καζίνο για τα σκουπίδια. Ποτέ δεν με είχαν κλέψει με τέτοιο κλεφτικό τρόπο όπως είναι το καζίνο cbet.


Συνιστώ σε όλους αντί να βοηθήσετε τον streamer, βοηθήστε τον εαυτό σας μην καταθέτετε τίποτα σε αυτό το καζίνο, γιατί αν κερδίσετε, ξεχάστε τα χρήματά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
apgr11
πριν από 7 μήνες

Είναι αλήθεια αδερφέ, αλλά μην ανησυχείς, ας βάλουμε τα αντίστοιχα παράπονα στη σελίδα και ελπίζω να απαντήσουν και να το φροντίσουν.


Αυτόματη μετάφραση:
Edojota
πριν από 7 μήνες

Φαίνεται ότι είναι ένα γενικό πρόβλημα, υπάρχουν πολλά ανοιχτά παράπονα για το ίδιο πράγμα, και αν κοιτάξετε τα ανεπίλυτα παράπονα, αυτό το καζίνο έχει μακρά ιστορία άρνησης αναλήψεων και κλεισίματος λογαριασμών χωρίς εξήγηση, υπάρχουν περισσότερα ανεπίλυτα παράπονα, φέτος είδα ήδη μια περίπτωση καζίνο που από το πουθενά σταμάτησε να πληρώνει πολλούς χρήστες ταυτόχρονα, αλλά πρέπει να ωφεληθείτε από την αμφιβολία και να περιμένετε λίγο. Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός σας;

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 7 μήνες

Ναι φίλε, έχω επαληθευτεί ο λογαριασμός με όλα τα KYC, φωτογραφία εγγράφου, email και αριθμό. Λίγες μέρες πριν ζητήσω απόσυρση κατάφερα να κάνω μια επιτυχημένη ανάληψη στην οποία δεν υπήρχαν προβλήματα. Όσον αφορά την περίπτωση εκείνου του καζίνο, πώς λύθηκαν όλα, η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι τα χρήματα και λόγω ενός λάθους ή απάτης δεν θα ήθελα ειλικρινά να τα χάσω.


Αυτόματη μετάφραση:
Edojota
πριν από 7 μήνες

Το καζίνο για το οποίο μιλάω είναι το Scatterhall, θυμάμαι ότι πριν από μήνες πολλοί χρήστες άρχισαν να αναφέρουν ότι οι αναλήψεις τους άργησαν και περνούσαν μήνες και δεν πλήρωσαν ποτέ τίποτα σε κανέναν, στην πραγματικότητα υπήρχαν τόσα πολλά ανεπίλυτα παράπονα που η επίσημη βαθμολογία τους είναι κοντά έως 1, βαθμολογία που έχουν τα περισσότερα καζίνο απάτης. Στην περίπτωση αυτού του καζίνο πρέπει να τους δώσετε τουλάχιστον το πλεονέκτημα της αμφιβολίας και ίσως έχουν προβλήματα με τους επεξεργαστές πληρωμών τους, εάν έχουν περάσει 2 εβδομάδες και δεν υπάρχει πληρωμή εκεί, πρέπει να ανησυχείτε, προς το παρόν απλά πρέπει να περιμένετε και ζητήστε πληροφορίες στο καζίνο ή ανοίξτε παράπονα και ζητήστε από τον γκουρού να προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί τους, καθώς αναφέρουν επίσης ότι η υποστήριξη έχει αποκλειστεί για πολλούς

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 7 μήνες

Καταλαβαίνω, θα πρέπει να περιμένουμε όλους εμάς που έχουμε απαγορευτεί. Πιστεύετε ότι μπορεί να είναι σφάλμα ή κάποιο είδος μέτρου καζίνο που δεν είναι απάτη;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Το να του δώσω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας μου ακούγεται "αθώο" ή πολύ ωραίο για το καζίνο. Απλώς απαγορεύουν λογαριασμούς όταν κερδίζεις και ξεχνάς τα χρήματα, δεν είναι χιλιάδες ευρώ όπως άλλοι χρήστες εδώ στον γκουρού. Δεν πιστεύω τίποτα για αυτούς τους τύπους cbet.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, είμαι εδώ για να σας πω την εμπειρία μου, κατέθεσα πριν από 2 ημέρες χωρίς ενεργοποιημένο μπόνους ή τίποτα 10.000 πέσος, τα οποία στοιχημάτισα και κέρδισα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, αυτά τα χρήματα υποτίθεται ότι έφτασαν σήμερα από τότε που εξέδωσα την ανάληψη την ίδια μέρα αλλά μετά από σύνδεση στις 10:30 σήμερα 28/09 και κάποιες αποτυχίες λόγω ειδοποίησης που έλεγε ότι η ενέργεια αποκλείστηκε, ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε, μίλησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι ο λογαριασμός αποκλείστηκε, Χωρίς λόγο και για μια υποτιθέμενη αξιολόγηση ορισμένων τμημάτων, πρέπει να προσθέσω ότι μέρες πριν από αυτήν την ανάληψη είχα ήδη κάνει μια που αποτυπωνόταν στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Σε παρακαλώ χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, I'm sorry about your situation. May I ask if your case is related to sports betting or did you play some slots or something else ? 

Anyway, I find it strange that a casino would block accounts so horrendously without giving a reason, because I don't think it's right.

Actually, I noticed that he has already filed a complaint, so we will have to wait and see where Nick gets to. Could you update us when you get any new information ? I think the other players would appreciate anything new. I will wait patiently for now.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Το ίδιο συνέβη και σε εμένα μόλις σήμερα, έβγαλα 300.000 σε δύο αναλήψεις των 150.000 πριν από 4 μέρες και σήμερα που πήγα να συνδεθώ κατάλαβα ότι ο λογαριασμός μου ήταν αποκλεισμένος, όταν επικοινώνησα με την υποστήριξη μου είπαν ότι μπλόκαρε τον λογαριασμό από διαχείριση λόγω "ανωμαλιών" και δεν μπορούσα να επικοινωνήσω άλλο γιατί μου μπλόκαραν τη συνομιλία...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, did you try to ask the chat exactly what anomalies mean ? I find it quite strange if several accounts are blocked at the same time for no reason. 

Anyway, I noticed that you also filed a complaint, which I think is the right thing to do, so we'll also have to be patient and wait and see how it develops. 

It's certainly not a pleasant situation, but could you let us know if you find out anything useful ? 

I hope everything will be sorted out in the end. Good luck.

πριν από 7 μήνες

Το ίδιο ακριβώς συνέβη και σε μένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I see that you are not the only one who has exactly the same problem with a closed account and you have filed a complaint. I suppose you have not been given any reason why this is the case either?

Let's see where Nick gets to. For now, we have nothing to do but wait. 

Edojota
πριν από 7 μήνες

Εφόσον υπάρχουν πολλοί χρήστες με το ίδιο πρόβλημα, μπορεί να σημαίνει τρία πράγματα:

1) Το καζίνο έχει προβλήματα με τους επεξεργαστές πληρωμών του

2) Το καζίνο δεν έχει τη ρευστότητα να πληρώσει

3) Δεν έχουν σκοπό να πληρώσουν

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, λόγω της συμπεριφοράς του καζίνο (μη παροχή πληροφοριών και αποκλεισμός υποστήριξης στους χρήστες) τείνω πολύ προς την τρίτη επιλογή, ελπίζω να μην είναι έτσι


Αυτόματη μετάφραση:
apgr11
πριν από 7 μήνες

Ναι, δεν μου αρέσει να δίνω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας σε κανένα καζίνο γιατί ποτέ δεν δίνει αυτό το όφελος στους χρήστες όταν εμφανίζονται προβλήματα, αλλά το πιο σωστό είναι να δούμε πώς συμπεριφέρονται και μέχρι τώρα νομίζω ότι δεν έχουν καμία πρόθεση της πληρωμής επειδή δεν δίνουν καμία πληροφορία και αποκλείουν την υποστήριξη για όσους επηρεάζονται, κανένα αξιοπρεπές καζίνο δεν το κάνει αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα