πριν από 5 μήνες
Περιμένω περισσότερο από 1 μήνα. Και τίποτα απολύτως.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
0
Περιμένω περισσότερο από 1 μήνα. Και τίποτα απολύτως.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
Ω, είδα ότι τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό παίκτη σας. Η Ντομίνικα έχει ήδη τηλεφωνήσει στο καζίνο για να τους πει γιατί συνέβη αυτό. Δεν σου είπαν τίποτα; Ένας μήνας για να περιμένεις για ανάληψη είναι αρκετός κατά τη γνώμη μου και είμαι σίγουρος ότι είσαι στενοχωρημένος. Δεν θα ήθελα να βρεθώ σε παρόμοια κατάσταση.
Όταν έχεις απαντήσεις πες με.
Oh, I saw that the money was returned to your player account. Dominika has already called the casino to tell them why this happened. They didn't say anything to you? A month to wait for a withdrawal is long enough in my opinion, and I'm sure you're upset. I wouldn't want to be in a similar situation.
When you have answers let me know.
Αντιμετωπίζω ξανά προβλήματα στους 7 κουλοχέρηδες, ήθελα να ξανακάνω ανάληψη των κερδών μου και συνεχίζουν να ζητούν πολλά έγγραφα και προσωπικές και προσωπικές πληροφορίες που στη χώρα μου ΔΕΝ πρέπει να δίνονται λόγω απάτης, στο τέλος το έχουν βάλει πολλά εμπόδια στο δρόμο μου που δεν μπορούσα πλέον να το κάνω αποσύρω 100.000 $.
Το περίεργο είναι ότι έπαιζα για πολύ καιρό και όταν απέσυρα τα κέρδη μου δεν μου ζήτησαν αυτά τα έγγραφα και τώρα μου ζητούν, ακόμη και μια εφαρμογή κρυπτονομισμάτων που δεν χρησιμοποιώ στην οποία μου ζητούν επίσης πολλά προσωπικές πληροφορίες, δηλαδή θεωρώ ότι όλα αυτά είναι απάτη, ισχυρίζονται ότι είναι ένα ασφαλές site και η αλήθεια είναι ότι είναι λαθραία και δεν υπάρχει καν τηλέφωνο, απλά μιλήστε γραπτώς με κάποιον που δεν ξέρετε ποιος αυτοί είναι.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, ζητάνε πολλά ιδιωτικά έγγραφα και αυτό δεν ισχύει, δεν έχουν πρόβλημα να λάβουν τα χρήματα αλλά είναι ξεδιάντροποι όταν πρόκειται να πληρώσουν, προσέξτε, δεν ξέρουμε καν ποια χώρα είναι από.
The same thing happens to me, they ask for a lot of private documentation and that doesn't apply, they have no problem receiving the money but they are shameless when it comes to paying, mind you, we don't even know what country they are from.
Lo mismo me ocurre a mi, me piden un montón de documentación privada y eso no corresponde, ellos para recibir el dinero no tienen ningún problema pero para pagar son unos sinvergüenzas, ojo ahí no sabemos ni siquiera de que país son .
Πήρα επίσης πολλούς ρόλους και ήταν πετυχημένος, αλλά στη δέκατη προσπάθεια.
Μετά απορρίπτεται η ανάληψη των 250.000, ίσως μου πουν να κάνω ανάληψη με χρήση κρυπτονομισμάτων αλλά δεν έχω λογαριασμό, πάντα με μετέφεραν και τώρα εμφανίζεται ένα σφάλμα.
Με ενοχλεί που χρεοκοπούν και κρατάνε τα λεφτά του κόσμου γιατί πέρασε πάνω από ένας μήνας και τίποτα. Είναι κοροϊδία.
I also got a lot of roles and it was successful but on like the tenth try.
Then the withdrawal of 250,000 is rejected, maybe they tell me to withdraw using cryptocurrencies but I don't have an account, they have always transferred me and now an error appears.
It bothers me that they are going bankrupt and keeping people's money because it's been more than a month and nothing. It's a mockery.
Ami también un montón de papeles y salio exitoso pero como al decimo intento.
Luego sale rechazado el retiro de 250.000 igual me dicen que retire por criptomonedas pero no tengo cuenta, siempre me han transferido y ahora sale error.
Me tinca que están quebrando y quedándose con la plata de la gente por que ya más de 1 mes y nada. Es una burla.
αυτο απαντουν για πανω απο 1 μηνα ειναι αστειο, ισως ποσοι ακομα ειναι στην ιδια κατασταση, ισως δεν πληρωνονται σε κανενα τα κερδη και εκτος του κανουν επαληθευση λογαριασμου 2 φορες ωστε για να εξοικονομω χρονο
That's what they answer for more than 1 month, it's a joke, maybe how many more are in the same situation, maybe no one is being paid the profits and apart from doing account verification 2 times so that in order to save time
Eso responden ya mas de 1 mes es una burla, quizas cuantos mas estan en la misma situación, quizás a nadie le están pagando las ganancias y aparte 2 veces hacer verificación de cuenta para que para ganar tiempo
Αντιμετωπίζω ξανά προβλήματα στους 7 κουλοχέρηδες, ήθελα να ξανακάνω ανάληψη των κερδών μου και συνεχίζουν να ζητούν πολλά έγγραφα και προσωπικές και προσωπικές πληροφορίες που στη χώρα μου ΔΕΝ πρέπει να δίνονται λόγω απάτης, στο τέλος το έχουν βάλει πολλά εμπόδια στο δρόμο μου που δεν μπορούσα πλέον να το κάνω αποσύρω 100.000 $.
Το περίεργο είναι ότι έπαιζα για πολύ καιρό και όταν απέσυρα τα κέρδη μου δεν μου ζήτησαν αυτά τα έγγραφα και τώρα μου ζητούν, ακόμη και μια εφαρμογή κρυπτονομισμάτων που δεν χρησιμοποιώ στην οποία μου ζητούν επίσης πολλά προσωπικές πληροφορίες, δηλαδή θεωρώ ότι όλα αυτά είναι απάτη, ισχυρίζονται ότι είναι ένα ασφαλές site και η αλήθεια είναι ότι είναι λαθραία και δεν υπάρχει καν τηλέφωνο, απλά μιλήστε γραπτώς με κάποιον που δεν ξέρετε ποιος αυτοί είναι.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
Λοιπόν, αν έχετε κερδίσει τόσα πολλά χρήματα, μερικές φορές τα καζίνο πηγαίνουν για πρόσθετη επαλήθευση και παρόμοια, ώστε να μπορούν να προστατεύονται και οι ίδιοι.
Ωστόσο, τι είδους αποδεικτικά στοιχεία απαιτεί το καζίνο από εσάς που είναι προσωπικά για εσάς; Νομίζω ότι πρέπει πάντα να περνάς από την επαλήθευση για να πάρεις τα χρήματα στο τέλος. Εάν δεν το κάνετε τότε θα είναι πολύ δύσκολο ή αδύνατο να πάρετε τα χρήματα.
Well, if you've won such big money, sometimes casinos go for additional verification and the like so that they can protect themselves too.
However, what kind of evidence does the casino require from you that is personal to you? I think you always have to go through the verification to get the money in the end. If you don't then it will be very difficult or impossible to get the money.
Γεια σας, νομίζω ότι θα ήταν ίσως καλύτερο να μάθω από εσάς πώς πάει. Η καταγγελία εκκρεμεί ακόμη και η Κριστίνα ερευνά τι χρειάζεται. Δεν έχετε νέα στοιχεία ακόμα;
Hello, I think it would probably be best to know from you how it goes. The complaint is still pending and Kristina is investigating what is needed. You don't have any new information yet ?
Γεια σας, μου λένε ότι ακόμα μελετούν την περίπτωσή μου, μόνο αυτό 😔😔
Hello, they tell me that they are still studying my case, just that 😔😔
Ola ,me dicen que siguen estudiando mi caso solo eso 😔😔
Καταλαβαίνω ότι αν εξακολουθούν να ερευνούν και δεν είναι στο τέλος, μάλλον δεν έχουν τίποτα περισσότερο να σου πουν. Αλλά σίγουρα θα ήθελα να μάθω όσο και εσείς πόσο χρόνο θα χρειαστεί, γιατί είναι αρκετά ασαφές με αυτόν τον τρόπο.
Εν πάση περιπτώσει, εφόσον έχετε ανοιχτό παράπονο, η ομάδα μας σίγουρα θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει όσο καλύτερα μπορεί, οπότε ελπίζουμε ότι μπορούμε.
Όσο κι αν μισώ να το πω, θα πρέπει να περιμένουμε περαιτέρω εξελίξεις. 😥
I understand that if they're still investigating and it's not at the end, they probably don't have anything more to tell you. But I would certainly like to know as much as you do how long it should take, because it's pretty vague that way.
Anyway, since you have an open complaint our team will certainly try to help you as best as they can, so hopefully we can.
As much as I hate to say it, we'll have to wait for further developments. 😥
Jairo, δεν εννοούσα ότι έχω κερδίσει πολλά χρήματα, είπα ότι είχα "κέρδη" που στην πραγματικότητα θα ήταν το 5% αυτών που έχω καταθέσει, αλλά ούτως ή άλλως, αυτή η εμπειρία με έκανε να καταλάβω ότι αυτοί οι ιστότοποι προορίζονται για να είσαι καχύποπτος και να ΜΗΝ βάζεις περισσότερα χρήματα σε αυτό ξανά, αν θέλω να παίξω προτιμώ να πάω σε ένα καζίνο προσωπικά, τουλάχιστον υπάρχουν άτομα εκεί με τα οποία μπορείς να μιλήσεις απευθείας αν έχεις πρόβλημα
Με λίγα λόγια..... τρομερή εμπειρία.
Jairo, I didn't mean that I have won a lot of money, I said I have had "profits" that in reality would be 5% of what I have deposited, but anyway, this experience made me realize that these sites are for be suspicious and NOT put more money into it again, if I want to play I prefer to go to a casino in person at least there are people there you can talk to directly if you have a problem
In short.....terrible experience.
Jairo, yo no quise decir que he ganado mucho dinero, dije he tenido " ganancias" que en el fondo sería un 5% de lo que yo he depositado, pero en fin , está experiencia me salió carita para darme cuenta que estos sitios son para desconfiar y NO volver a meterle más dinero, si quiero jugar prefiero ir presencialmente a un casino por lo menos ahí existe gente con las que puedes hablar directamente si tienes un problema
En resumen.....pésima experiencia.
Καταλαβαίνω ότι μια τέτοια κατάσταση μπορεί να σας αποθαρρύνει, αλλά ρώτησα επίσης για την επαλήθευση που έπρεπε να περάσετε. Αυτό είναι αρκετά συνηθισμένο πράγμα και είναι πιθανώς σημαντικό να λάβετε κάποιες πληροφορίες εκ των προτέρων εάν δεν θέλετε να περάσετε από μια τέτοια διαδικασία, ώστε να γνωρίζετε αν αξίζει να παίξετε σε διαδικτυακά καζίνο. Θα ξέρετε πώς να αποφασίσετε εκ των προτέρων.
I understand that such a situation can discourage you, but I also asked about the verification you had to go through. This is quite a common thing and it is probably important to get some information beforehand if you don't want to go through such a process, so you know if it is worth playing in online casinos. You would know how to decide ahead of time.
Έκανα ανάληψη πριν λίγες μέρες και μου ζητούν να επαληθεύσω τον λογαριασμό. Έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα που μου ζητούν αλλά τα απορρίπτουν γιατί λένε ότι δεν είναι ευανάγνωστα και τα έχω ανεβάσει όλα στην καλύτερη ανάλυση, απαντούν μόνο από την ηλεκτρονική υπηρεσία, αλλά ο αριθμός σελίδας δεν λειτουργεί, θέλω να ξέρω αν θα φτάσει η πληρωμή μου ή αν πρόκειται σίγουρα για απάτη.
I made a withdrawal a few days ago, and they ask me to verify the account. I have uploaded all the documents they ask me for but they reject them because they say they are not legible and I have uploaded everything in the best resolution, they only respond from the online service, but the page number does not work, I want to know if my payment will arrive or if this is definitely a scam.
Hice un retiro hace unos días, y me piden que verifique la cuenta he subido todos los documentos que me piden pero los rechazan porq dicen q no se legibles y he subido todo en la mejor resolución, solo responden del servicio online, pero el número de la página no funciona, quiero saber si me llagara mi pago o definitivamente esto es una estafa
Γεια.
Μπορώ να σας κάνω μερικές ερωτήσεις πρώτα;
Είστε βέβαιοι ότι τα έγγραφα δεν θεωρήθηκαν νόμιμα λόγω χαμηλής ποιότητας;
Άλλες πτυχές παίζουν επίσης τους ρόλους. Προτείνω να ζητήσετε υποστήριξη για άλλη μια φορά, αν μπορείτε, φυσικά. Εναλλακτικά, θα επικοινωνούσα με το τμήμα υποστήριξης πελατών μέσω email. Είναι αυτή μια επιλογή για εσάς;
Η αναφορά για τον αριθμό της σελίδας που δεν λειτουργεί δεν είναι πολύ σαφής για μένα, λυπάμαι.
Hi.
May I ask you a few questions first?
Are you sure the documents were not deem legitable due to low quality?
Other aspects play the roles too. I suggest asking for support once more if you can, of course. Alternatively, I'd contact their customer support department via email. Is this an option for you?
The mention about the non-working page number is not very clear to me, I'm sorry.
Ζήτησα ανάληψη, επεξεργάστηκαν πολλά έγγραφα λέγοντας ότι τα έγγραφα δεν ήταν ευανάγνωστα και ήταν εντάξει, τελικά τα δέχτηκαν και τώρα επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω 21 ημέρες για να γίνει η πληρωμή, Θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλο.
I requested a withdrawal, they processed a lot of paperwork saying that the documents were not legible and that was fine, they finally accepted them and now I contacted customer service and they tell me that I must wait 21 days for the payment to be made, I find that it is too long.
Yo solicité el retiro, me tramitaron mucho diciendo que los documentos no estaba legibles y estaba bien, finalmente los aceptaron y ahora me comuniqué con el servicio al cliente y me dicen que debo esperar 21 días para que se realice el pago, encuentro que es demasiado tiempo.
Ω...
Λοιπόν, παρόλο που περάσατε το KYC, ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα τα καθυστερημένα γεγονότα, ωστόσο για κάποιο λόγο πρέπει να περιμένετε 21 ημέρες—έτσι είναι;
Δύο σημεία με απασχολούν: Είναι ενδιαφέρον ότι το καζίνο γνωρίζει ακριβώς πόσο χρόνο θα διαρκέσει η ανάληψη.
Δεύτερον, θα το θεωρούσα πολύ περίεργο χωρίς μια πραγματικά καλή και περίπλοκη εξήγηση του γιατί είναι απαραίτητο ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Ίσως μπορείτε να ρωτήσετε τη συνομιλία ή την υποστήριξη και στη συνέχεια να μοιραστείτε την απάντησή τους εδώ μαζί μας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
Oh...
So, despite having passed the KYC, or at least this is how I understood the late events, yet for some reason you have to wait 21 days—is that so?
Two points concern me: It is interesting that the casino knows exactly how long the withdrawal will take.
Secondly, I would consider that very weird without a truly good and complex explanation of why such a long time frame is necessary. Perhaps you can ask the chat or support and then share their response here with us. Can you do that, please?
Η εξυπηρέτηση πελατών λέει ότι καθυστερούν λόγω υψηλού επιπέδου αιτημάτων και ότι αυτές είναι οι ημερομηνίες τους. Τώρα μου ζητάνε συνέχεια ένα έγγραφο ως απόδειξη της κατάθεσης που έκανα πριν το κέρδος και τέτοια. Έχει περάσει μια εβδομάδα και αυτή η διαδικασία είναι πολύ αργή και εξευτελιστική. Εκτός από αυτό, απαντούν μόνο οι άνθρωποι της εξυπηρέτησης πελατών και λένε ότι όσοι βλέπουν τις καταθέσεις κ.λπ. είναι από άλλη περιοχή, αλλά εμπειρία με αυτό το καζίνο
Customer service says that they are delayed due to a high level of requests and that those are their dates. Now they keep asking me for a document as proof of the deposit I made before the profit and things like that. It's been a week and this process is very slow and humiliating. Apart from that, only the customer service people respond and they say that those who see the deposits etc. are from another area, but experience with this casino
El servicio al cliente dice que que se demoran por alto nivel de solicitudes y q esa son sus fecha ahora me siguen pidiendo documento como comprobante del depósito q hice antes de la ganancia y cosas así, ya ha pasado una semana y este proceso es muy lento y humillante a parte solo responde la gente de servicio al cliente y ellos dicen q los q ven los depósitos etc son de otra área, pero expericia con este casino
Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να συνεργαστείτε πλήρως με το καζίνο, παρόλο που μερικές φορές φαίνεται σαν μια ατελείωτη ιστορία.
Οπότε, παρακαλώ μείνετε εκεί και πείτε μας πώς πάει. Εάν χρειάζεστε τη βοήθεια της ομάδας παραπόνων μας, να ξέρετε ότι είμαστε εδώ για εσάς.
The most important thing is to fully cooperate with the casino, even though it sometimes seems like a never-ending story.
So, please hang in there and let us know how it goes. If you'll need the help of our complaint team, know that we are here for you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.