Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνωνκινηθείτε νομικά για τους κουλοχέρηδες καζίνο 7

κινηθείτε νομικά για τους κουλοχέρηδες καζίνο 7 (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Abett21
|
9.240 προβολές 60 απαντήσεις |
|
12 3 4
Jaro
πριν από 6 μήνες

Περιμένω περισσότερο από 1 μήνα. Και τίποτα απολύτως.

Αυτόματη μετάφραση:
Yanet62
πριν από 6 μήνες

Oh, I saw that the money was returned to your player account. Dominika has already called the casino to tell them why this happened. They didn't say anything to you? A month to wait for a withdrawal is long enough in my opinion, and I'm sure you're upset. I wouldn't want to be in a similar situation. 

When you have answers let me know. 

πριν από 6 μήνες

Αντιμετωπίζω ξανά προβλήματα στους 7 κουλοχέρηδες, ήθελα να ξανακάνω ανάληψη των κερδών μου και συνεχίζουν να ζητούν πολλά έγγραφα και προσωπικές και προσωπικές πληροφορίες που στη χώρα μου ΔΕΝ πρέπει να δίνονται λόγω απάτης, στο τέλος το έχουν βάλει πολλά εμπόδια στο δρόμο μου που δεν μπορούσα πλέον να το κάνω αποσύρω 100.000 $.

Το περίεργο είναι ότι έπαιζα για πολύ καιρό και όταν απέσυρα τα κέρδη μου δεν μου ζήτησαν αυτά τα έγγραφα και τώρα μου ζητούν, ακόμη και μια εφαρμογή κρυπτονομισμάτων που δεν χρησιμοποιώ στην οποία μου ζητούν επίσης πολλά προσωπικές πληροφορίες, δηλαδή θεωρώ ότι όλα αυτά είναι απάτη, ισχυρίζονται ότι είναι ένα ασφαλές site και η αλήθεια είναι ότι είναι λαθραία και δεν υπάρχει καν τηλέφωνο, απλά μιλήστε γραπτώς με κάποιον που δεν ξέρετε ποιος αυτοί είναι.





Αυτόματη μετάφραση:
Yanet62
πριν από 6 μήνες

Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, ζητάνε πολλά ιδιωτικά έγγραφα και αυτό δεν ισχύει, δεν έχουν πρόβλημα να λάβουν τα χρήματα αλλά είναι ξεδιάντροποι όταν πρόκειται να πληρώσουν, προσέξτε, δεν ξέρουμε καν ποια χώρα είναι από.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, θα ήθελα να μάθω πώς πάει η περίπτωσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
aguirreerika178
πριν από 6 μήνες

Πήρα επίσης πολλούς ρόλους και ήταν πετυχημένος, αλλά στη δέκατη προσπάθεια.

Μετά απορρίπτεται η ανάληψη των 250.000, ίσως μου πουν να κάνω ανάληψη με χρήση κρυπτονομισμάτων αλλά δεν έχω λογαριασμό, πάντα με μετέφεραν και τώρα εμφανίζεται ένα σφάλμα.

Με ενοχλεί που χρεοκοπούν και κρατάνε τα λεφτά του κόσμου γιατί πέρασε πάνω από ένας μήνας και τίποτα. Είναι κοροϊδία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

αυτο απαντουν για πανω απο 1 μηνα ειναι αστειο, ισως ποσοι ακομα ειναι στην ιδια κατασταση, ισως δεν πληρωνονται σε κανενα τα κερδη και εκτος του κανουν επαληθευση λογαριασμου 2 φορες ωστε για να εξοικονομω χρονο file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Αντιμετωπίζω ξανά προβλήματα στους 7 κουλοχέρηδες, ήθελα να ξανακάνω ανάληψη των κερδών μου και συνεχίζουν να ζητούν πολλά έγγραφα και προσωπικές και προσωπικές πληροφορίες που στη χώρα μου ΔΕΝ πρέπει να δίνονται λόγω απάτης, στο τέλος το έχουν βάλει πολλά εμπόδια στο δρόμο μου που δεν μπορούσα πλέον να το κάνω αποσύρω 100.000 $.

Το περίεργο είναι ότι έπαιζα για πολύ καιρό και όταν απέσυρα τα κέρδη μου δεν μου ζήτησαν αυτά τα έγγραφα και τώρα μου ζητούν, ακόμη και μια εφαρμογή κρυπτονομισμάτων που δεν χρησιμοποιώ στην οποία μου ζητούν επίσης πολλά προσωπικές πληροφορίες, δηλαδή θεωρώ ότι όλα αυτά είναι απάτη, ισχυρίζονται ότι είναι ένα ασφαλές site και η αλήθεια είναι ότι είναι λαθραία και δεν υπάρχει καν τηλέφωνο, απλά μιλήστε γραπτώς με κάποιον που δεν ξέρετε ποιος αυτοί είναι.





Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Well, if you've won such big money, sometimes casinos go for additional verification and the like so that they can protect themselves too.

However, what kind of evidence does the casino require from you that is personal to you? I think you always have to go through the verification to get the money in the end. If you don't then it will be very difficult or impossible to get the money.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, θα ήθελα να μάθω πώς πάει η περίπτωσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello, I think it would probably be best to know from you how it goes. The complaint is still pending and Kristina is investigating what is needed. You don't have any new information yet ? 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, μου λένε ότι ακόμα μελετούν την περίπτωσή μου, μόνο αυτό 😔😔

Αυτόματη μετάφραση:
raquelmili2004
πριν από 6 μήνες

I understand that if they're still investigating and it's not at the end, they probably don't have anything more to tell you. But I would certainly like to know as much as you do how long it should take, because it's pretty vague that way. 

Anyway, since you have an open complaint our team will certainly try to help you as best as they can, so hopefully we can. 

As much as I hate to say it, we'll have to wait for further developments.  😥

πριν από 6 μήνες

Jairo, δεν εννοούσα ότι έχω κερδίσει πολλά χρήματα, είπα ότι είχα "κέρδη" που στην πραγματικότητα θα ήταν το 5% αυτών που έχω καταθέσει, αλλά ούτως ή άλλως, αυτή η εμπειρία με έκανε να καταλάβω ότι αυτοί οι ιστότοποι προορίζονται για να είσαι καχύποπτος και να ΜΗΝ βάζεις περισσότερα χρήματα σε αυτό ξανά, αν θέλω να παίξω προτιμώ να πάω σε ένα καζίνο προσωπικά, τουλάχιστον υπάρχουν άτομα εκεί με τα οποία μπορείς να μιλήσεις απευθείας αν έχεις πρόβλημα

Με λίγα λόγια..... τρομερή εμπειρία.

Αυτόματη μετάφραση:
aguirreerika178
πριν από 6 μήνες

I understand that such a situation can discourage you, but I also asked about the verification you had to go through. This is quite a common thing and it is probably important to get some information beforehand if you don't want to go through such a process, so you know if it is worth playing in online casinos. You would know how to decide ahead of time. 

πριν από 1 μήνα

Έκανα ανάληψη πριν λίγες μέρες και μου ζητούν να επαληθεύσω τον λογαριασμό. Έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα που μου ζητούν αλλά τα απορρίπτουν γιατί λένε ότι δεν είναι ευανάγνωστα και τα έχω ανεβάσει όλα στην καλύτερη ανάλυση, απαντούν μόνο από την ηλεκτρονική υπηρεσία, αλλά ο αριθμός σελίδας δεν λειτουργεί, θέλω να ξέρω αν θα φτάσει η πληρωμή μου ή αν πρόκειται σίγουρα για απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
espinozarivera.Ale
πριν από 1 μήνα

Hi.

May I ask you a few questions first?

Are you sure the documents were not deem legitable due to low quality?

Other aspects play the roles too. I suggest asking for support once more if you can, of course. Alternatively, I'd contact their customer support department via email. Is this an option for you?

The mention about the non-working page number is not very clear to me, I'm sorry.

πριν από 1 μήνα

Ζήτησα ανάληψη, επεξεργάστηκαν πολλά έγγραφα λέγοντας ότι τα έγγραφα δεν ήταν ευανάγνωστα και ήταν εντάξει, τελικά τα δέχτηκαν και τώρα επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω 21 ημέρες για να γίνει η πληρωμή, Θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλο.

Αυτόματη μετάφραση:
espinozarivera.Ale
πριν από 1 μήνα

Oh...

So, despite having passed the KYC, or at least this is how I understood the late events, yet for some reason you have to wait 21 days—is that so?

Two points concern me: It is interesting that the casino knows exactly how long the withdrawal will take.

Secondly, I would consider that very weird without a truly good and complex explanation of why such a long time frame is necessary. Perhaps you can ask the chat or support and then share their response here with us. Can you do that, please?

πριν από 1 μήνα

Η εξυπηρέτηση πελατών λέει ότι καθυστερούν λόγω υψηλού επιπέδου αιτημάτων και ότι αυτές είναι οι ημερομηνίες τους. Τώρα μου ζητάνε συνέχεια ένα έγγραφο ως απόδειξη της κατάθεσης που έκανα πριν το κέρδος και τέτοια. Έχει περάσει μια εβδομάδα και αυτή η διαδικασία είναι πολύ αργή και εξευτελιστική. Εκτός από αυτό, απαντούν μόνο οι άνθρωποι της εξυπηρέτησης πελατών και λένε ότι όσοι βλέπουν τις καταθέσεις κ.λπ. είναι από άλλη περιοχή, αλλά εμπειρία με αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
espinozarivera.Ale
πριν από 1 μήνα

The most important thing is to fully cooperate with the casino, even though it sometimes seems like a never-ending story.

So, please hang in there and let us know how it goes. If you'll need the help of our complaint team, know that we are here for you.

πριν από 3 εβδομάδες

Είμαι τόσο θυμωμένος την 9η έκανα ανάληψη και μετά μου ζήτησαν να επαληθεύσω τον λογαριασμό και ανεβάζω και ανεβάζω τεκμηρίωση στο 7 slot για επαλήθευση ή λογαριασμό και έχουν απορρίψει τα έγγραφά μου πολλές φορές επειδή δεν είναι ευανάγνωστα, έχουν επεξεργαστεί εγώ και ακόμα δεν μπορώ να λάβω την απόσυρσή μου, είναι λες και το καζίνο 7 κουλοχέρηδων έπαιρνε πολύ χρόνο επίτηδες για να μην πληρώσω, αυτό δεν μου είχε συμβεί ποτέ με άλλους ιστότοπους, η κατάθεση ήταν πάντα γρήγορη, αλλά εδώ έχουν περάσει σχεδόν 3 εβδομάδες και τίποτα, τρομερή εμπειρία με 7 κουλοχέρηδες

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα