ΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνωνκινηθείτε νομικά για τους κουλοχέρηδες καζίνο 7

κινηθείτε νομικά για τους κουλοχέρηδες καζίνο 7

πριν από 1 έτος από Abett21
|
6254 προβολές 58 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ 7 κουλοχέρηδες ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΕΣ ΠΑΙΧΝΗΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ SJC ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΤΗΣΗ

Αυτόματη μετάφραση:
Abett21
πριν από 1 έτος

I believe you should focus on the complaint for now. I'm sorry for the delay though, the whole team is extremely occupied 🙁

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

καλησπερα προσπαθω να επικοινωνησω με την πλατφορμα εδω και μια εβδομαδα, πηρα ενα βραβειο και δεν εχει καταθεθει ακομα, η αληθεια ειναι υπερ ευγενικοι τα στελέχη των 7 φρουτ στο gmail αλλα δεν εχω μπόρεσα να επικοινωνήσω με έναν αριθμό τηλεφώνου, μου ζητούν να ανεβάσω την τεκμηρίωση και μου στέλνουν ότι δεν είναι σαφές και οι φωτογραφίες είναι πολύ καθαρές και χρειάζομαι την κατάθεση των κερδών μου

Αυτόματη μετάφραση:
Natytaaa
πριν από 1 έτος

Hello.

So, the only issue seems to be the photos you need to provide the casino in order to pass the account verification, am I right?

Please make 100% sure the photos show exactly what needs to be visible and readable. Can you perhaps share the casino's explanation or the reason for the rejection? I'll try to help.

Kindly note some documents must be provided in specific forms or formats, not just a simple print screen or picture. Could this be the issue, I wonder?..


πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να μάθω από κάποιον που ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ

Αυτόματη μετάφραση:
npuyolc
πριν από 1 έτος

Hey there. I think I know what you mean, yet it is quite complicated, to be honest. 🙂

I browse those few user reviews we've got on this casino so far - no luck there.

The best results brought the complaint section, needless to say, we're talking about players who initially came here to complain. Their complaints, however, were resolved afterward.

https://casino.guru/complaints/resolved

Can you find those?

Am I assuming correctly you could use some help? What happened? 🤔

πριν από 1 έτος

Δεν μου έδωσε καμία πληροφορία. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει άτομο που να έχει αποσύρει με επιτυχία τα κεφάλαιά του. Γιατί δεν αλλάζουν την ταξινόμηση του καζίνο 7 κουλοχέρηδων ως ΚΑΖΙΝΟ ΑΠΑΤΗΣ; Αν είναι γεμάτοι παράπονα και δεν έχουν πληρώσει ποτέ τα χρήματα που κέρδισαν στους παίκτες τους; Θα ήθελα να μάθω σε ποιον να υποβάλω επίσημη καταγγελία-καταγγελία- ΑΠΑΙΤΗΣΗ. Για να ξεκινήσετε τη νομική δράση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να μάθω τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με το καζίνο 7slots

- νόμιμος εκπρόσωπος

- χώρα στην οποία είναι εγκατεστημένη

- Και όλα τα σχετικά νομικά δεδομένα να πραγματοποιηθούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Περίμενα την πληρωμή μου σχεδόν ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν μου έδωσε καμία πληροφορία. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει άτομο που να έχει αποσύρει με επιτυχία τα κεφάλαιά του. Γιατί δεν αλλάζουν την ταξινόμηση του καζίνο 7 κουλοχέρηδων ως ΚΑΖΙΝΟ ΑΠΑΤΗΣ; Αν είναι γεμάτοι παράπονα και δεν έχουν πληρώσει ποτέ τα χρήματα που κέρδισαν στους παίκτες τους; Θα ήθελα να μάθω σε ποιον να υποβάλω επίσημη καταγγελία-καταγγελία- ΑΠΑΙΤΗΣΗ. Για να ξεκινήσετε τη νομική δράση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I feel you didn't fully understand what I previously wrote. 🙁

If you click the green link, you would see that ALL COMPLAINTS WERE RESOLVED - menaing players were paid.

We are not aware of anyone who did not get paid in the past.

Thus, the casino is given above average safety index - explore the rating here:

https://es.casino.guru/7slots-casino-resena#tab=js-tab-reviews

Woudl be wise to cooperate with Veronica and update the complaint - you can do that right here.

πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να μάθω τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με το καζίνο 7slots

- νόμιμος εκπρόσωπος

- χώρα στην οποία είναι εγκατεστημένη

- Και όλα τα σχετικά νομικά δεδομένα να πραγματοποιηθούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

For that I would consult the website and its registration. We do not require such information to rate the casino hence I'm sorry, I do not have these.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Abett21
πριν από 6 μήνες

Ακριβώς το ίδιο πιστεύω, αυτά τα διαδικτυακά καζίνο και οι 7 κουλοχέρηδες είναι απάτη, στην αρχή όταν μπαίνεις σου δίνουν μια νίκη για να πέσεις και μετά σου παίρνουν μόνο χρήματα, τα μπόνους είναι ελάχιστα μόνο στην αρχή, μετά σας ζητούν να καταθέσετε ορισμένα ποσά για να σας δώσουν ένα ελάχιστο ποσοστό.

Πραγματικά απάτη και όλα είναι λαθραία, αν έχεις προβλήματα δεν θα τα λύσει κανείς, κατέθεσα ένα ποσό και όταν έπαιξα μου αφαίρεσαν όλη την πίστωση, έχω παραπονεθεί και μου λένε ότι περίμενα απάντηση που μέχρι σήμερα Δεν έχω λάβει.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα διαδικτυακά καζίνο ΔΕΝ πρέπει να υπάρχουν επειδή είναι λαθραία και επίσης, αν έχετε προβλήματα, δεν έχετε τρόπο να επικοινωνήσετε, εκτός εάν είναι μέσω email ή μηνυμάτων και η λήψη ευνοϊκής απάντησης ως πελάτης είναι μηδενική.

Για μένα, η είσοδος σε αυτό το καζίνο των 7 Slots ήταν μια τρομερή εμπειρία και σπατάλη χρημάτων, είναι καμουφλαρισμένες εταιρείες που κάνουν μόνο απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
aguirreerika178
πριν από 6 μήνες

Hey, I'm sorry to hear about your bad casino experience. 

However, seeing that they took your money and you tried to contact them, you didn't get any explanation as to why this happened and why they have taken your money ? I don't think that's the right approach and even if you did violate something, the casino should have informed you about it. 

So let me know if you found out or not ? 

I'll wait for the answer. 

πριν από 5 μήνες

Προσπάθησα να κάνω ανάληψη των κερδών μου από το διαδικτυακό καζίνο 7 Slots και δεν μου το επιτρέπει, μίλησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι τώρα δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη κερδών μέσω Visa ή Mastercard και ότι μπορώ να το κάνω μόνο μέσω κρυπτονομισμάτων. δεν χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα, είναι Αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο ότι ΝΑΙ δέχονται ότι μία κατάθεση με βίζα, δεν ειδοποίησαν εκ των προτέρων την εν λόγω απόφαση που πήραν.

Απαιτώ όπως έλαβαν τις καταθέσεις μου να μου δώσουν και ό,τι κέρδισα με τα ίδια μέσα πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
aguirreerika178
πριν από 5 μήνες

Well, sometimes it happens that the casino can't make a withdrawal using the same method you used to deposit, and unfortunately I have a feeling that it's not something that's uncommon nowadays. 

So as much as I hate to say it, you'll probably have to withdraw by some available method. Have you tried asking them if the problems you have now with visa and mastercard will be removed and if you can wait until it is possible to withdraw using them ?

πριν από 5 μήνες

Η αλήθεια είναι ότι είμαι έξαλλος, οι κουλοχέρηδες του καζίνο 7 είναι πραγματικά απάτη και να είστε πολύ προσεκτικοί, για να βγάλω τα χρήματά μου μου ζητούν να στείλω φωτογραφίες των τραπεζικών μου καρτών και της ταυτότητάς μου, πολύ ύποπτο αφού έχω κάνει ανάληψη των κερδών μου πριν και δεν με ρώτησαν αυτές τις διαδικασίες, ο χειριστής μου λέει ότι αν δεν τους στείλω αυτά τα έγγραφα δεν μπορούν να μου μεταφέρουν τα χρήματά μου τώρα, καθώς ζούμε σε όλο τον κόσμο με πολλές διαδικτυακές απάτες δεν είμαι πρόθυμοι να στείλουν τέτοιες προσωπικές πληροφορίες και ειδικά σε ένα site σαν αυτό όπου με τύχη μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον μόνο μέσω μηνυμάτων.

Βασικά, να είστε πολύ προσεκτικοί με αυτές τις απάτες και να μην δίνετε τέτοιες προσωπικές πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, σήμερα μου λένε ότι μπορώ να κάνω ανάληψη με βίζα αλλά μου ζητούν να τους στείλω μια φωτογραφία των τραπεζικών μου καρτών και στις δύο πλευρές και την ταυτότητά μου, κάτι που είναι πολύ ύποπτο αφού δεν με είχαν ρωτήσει ποτέ πριν και αυτά τα στοιχεία δεν είναι που τους οφείλει. Δίνοντας πολύ λιγότερα σε μια φωτογραφία σε κανέναν, κινδυνεύετε να εξαπατηθείτε και αυτό γίνεται πολύ συνηθισμένο, λένε ότι είναι για να αποδείξω την ταυτότητά μου, πολύ περίεργο, υπάρχουν άλλες μέθοδοι ή απλά οι προσωπικοί μου κωδικοί πρόσβασης που μόνο εγώ πρέπει να χρησιμοποιώ και αυτό πρέπει να είναι ευθύνη τους. επαρκώ

Οπότε κάθε φορά που θέλετε να αγοράσετε online θα πρέπει να στέλνετε φωτογραφίες των καρτών σας;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Η αλήθεια είναι ότι είμαι έξαλλος, οι κουλοχέρηδες του καζίνο 7 είναι πραγματικά απάτη και να είστε πολύ προσεκτικοί, για να βγάλω τα χρήματά μου μου ζητούν να στείλω φωτογραφίες των τραπεζικών μου καρτών και της ταυτότητάς μου, πολύ ύποπτο αφού έχω κάνει ανάληψη των κερδών μου πριν και δεν με ρώτησαν αυτές τις διαδικασίες, ο χειριστής μου λέει ότι αν δεν τους στείλω αυτά τα έγγραφα δεν μπορούν να μου μεταφέρουν τα χρήματά μου τώρα, καθώς ζούμε σε όλο τον κόσμο με πολλές διαδικτυακές απάτες δεν είμαι πρόθυμοι να στείλουν τέτοιες προσωπικές πληροφορίες και ειδικά σε ένα site σαν αυτό όπου με τύχη μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον μόνο μέσω μηνυμάτων.

Βασικά, να είστε πολύ προσεκτικοί με αυτές τις απάτες και να μην δίνετε τέτοιες προσωπικές πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Well, casinos often verify their players and sometimes it is at the first withdrawal and sometimes later. Anyway, in almost every casino you have to verify yourself, so it is not unusual and also the documents they ask from you are absolutely ordinary. 

So if you want to withdraw money, you will have to pass this process successfully and cooperate with the casino. 

You think you can do that?

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, η ταυτότητά μου επαληθεύτηκε πριν από πολλούς μήνες και αποδεικνύεται ότι τώρα έχουν επεξεργαστεί πολλές από τις αναλήψεις μου. Έχουν περάσει πάνω από 3 εβδομάδες και αποδεικνύεται ότι τώρα μου ζητούν στοιχεία της κάρτας μου όπως κάρτες πληρωμής κλπ για να αποδείξουν ότι πλήρωσα.

Και είναι προφανές, δηλαδή, ποιος άλλος;

Τους έχω στείλει και απορρίπτονται, έκανα ήδη καταγγελία, πιστεύουν ότι μπορούν πραγματικά να με βοηθήσουν, αυτή η κατάσταση είναι εξαντλητική.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα