Γεια σας, βλέπω ότι το καζίνο απαιτεί πρόσθετη επαλήθευση από εσάς και καλά κάνατε που στείλατε αυτό που ζήτησαν, αλλά αναρωτιέμαι γιατί απορρίφθηκαν τα έγγραφα; Το μάθατε ή απλά ξέρετε ότι αρνήθηκαν; Υποθέτω ότι θα πρέπει πρώτα να ξαναπεράσετε με επιτυχία τη διαδικασία για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη.
Ωστόσο, δεδομένου ότι έχετε υποβάλει μια καταγγελία , η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζουμε να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Hello, I see that the casino requires additional verification from you and you did well to send what they asked for, but I wonder why the documents were rejected ? Did you find out or do you just know that they were refused ? I suppose you will have to go through the process again successfully first in order to be able to make a withdrawal.
However, since you have filed a complaint, our team will try to help you and hopefully get it resolved as soon as possible.
I will keep my fingers crossed. 🤞