Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνωνκινηθείτε νομικά για τους κουλοχέρηδες καζίνο 7

κινηθείτε νομικά για τους κουλοχέρηδες καζίνο 7 (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Abett21
|
9.249 προβολές 60 απαντήσεις |
|
1 2 34
Yanet62
πριν από 6 μήνες

Hello, I see that the casino requires additional verification from you and you did well to send what they asked for, but I wonder why the documents were rejected ? Did you find out or do you just know that they were refused ? I suppose you will have to go through the process again successfully first in order to be able to make a withdrawal. 

However, since you have filed a complaint, our team will try to help you and hopefully get it resolved as soon as possible. 

I will keep my fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 6 μήνες

Απλώς τους απέρριψαν, μετά τους έστειλα ξανά πιο αναλυτικά. Πρέπει όμως να περιμένω την απάντηση. Νομίζω ότι είναι πολλά.

Πρώτα προβλήματα με τις αναλήψεις

Μετά μου ζητούν επιπλέον έγγραφα.

Με απορρίπτουν κάτι που με κάνει να πιστεύω ότι δεν θέλουν να πληρώσουν τα κέρδη μου.

Πάει πολύς καιρός που παίζω την εφαρμογή 1 χρόνο και κάποιες φορές πέφτουν σε αυτό το θέμα. Θα πρέπει να βελτιωθούν. Άλλα καζίνο πληρώνουν υψηλά κέρδη. Παίρνουν πολύ χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Yanet62
πριν από 6 μήνες

There is certainly room for improvement I agree. But if you have some experience with them, then you know what to expect. Sometimes it happens that a casino needs additional documents for verification after a certain period of time when it wants to verify something. This is common practice. Let's see what happens with the documents you sent and whether they will be rejected or approved. Feel free to post any changes in the complaint and you can also write to us on the forum. 

I hope this will not be a difficult situation to resolve and you will eventually get your money. 😉

πριν από 6 μήνες

Θα ήθελα να μάθω γιατί δημιούργησα έναν τραπεζικό λογαριασμό και ήταν επιτυχής. Η απόσυρσή σας δεν έφτασε ποτέ. Πόσος χρόνος έχει περάσει; Το μόνο που ξέρουν να πουν οι ειδικοί είναι να φέρουν εις πέρας την περίπτωσή σου. Δεν καταλαβαίνω αν η μεταγραφή έγινε με επιτυχία. Έφτασε στον λογαριασμό σου, αλλά κοιτάς την τράπεζα. Τα λεφτά δεν υπάρχουν και τηλεφωνείς και μιλάς με το στέλεχος της τράπεζάς μου και λέει δεν υπάρχει πληρωμή αλλά σύμφωνα με εσένα έλαβε ότι έγινε με επιτυχία, πρώτη φορά το βλέπω να συμβαίνει, είναι ενοχλητικό γιατί σε κάνουν περίμενε και πες μόνο ειδικός να δει την περίπτωσή σου. Ελπίζω να μπορέσετε να λάβετε τα χρήματά μου μιας και το λάθος έγινε από το καζίνο, τώρα η απορία μου ❓ πόσο καιρό περιμένετε.........

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
raquelmili2004
πριν από 6 μήνες

Αυτό το καζίνο ήδη κοροϊδεύει πολύ τον κόσμο και περίμενα τα χρήματα σχεδόν ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Θα ήθελα να μάθω γιατί δημιούργησα έναν τραπεζικό λογαριασμό και ήταν επιτυχής. Η απόσυρσή σας δεν έφτασε ποτέ. Πόσος χρόνος έχει περάσει; Το μόνο που ξέρουν να πουν οι ειδικοί είναι να φέρουν εις πέρας την περίπτωσή σου. Δεν καταλαβαίνω αν η μεταγραφή έγινε με επιτυχία. Έφτασε στον λογαριασμό σου, αλλά κοιτάς την τράπεζα. Τα λεφτά δεν υπάρχουν και τηλεφωνείς και μιλάς με το στέλεχος της τράπεζάς μου και λέει δεν υπάρχει πληρωμή αλλά σύμφωνα με εσένα έλαβε ότι έγινε με επιτυχία, πρώτη φορά το βλέπω να συμβαίνει, είναι ενοχλητικό γιατί σε κάνουν περίμενε και πες μόνο ειδικός να δει την περίπτωσή σου. Ελπίζω να μπορέσετε να λάβετε τα χρήματά μου μιας και το λάθος έγινε από το καζίνο, τώρα η απορία μου ❓ πόσο καιρό περιμένετε.........

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hi, that's my question too, how long have you been waiting for your money ? From what I understand the casino told you that your withdrawal has been processed and sent but the money is not yet in your bank account, am I correct ? That's why I'm asking how long you are waiting, because we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process and if they don't we will try to help. 

Let me know if I have understood correctly.


πριν από 6 μήνες

Αυτό το καζίνο ήδη κοροϊδεύει πολύ τον κόσμο και περίμενα τα χρήματα σχεδόν ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Oh, I see that the casino has responded to your complaint and still hasn't managed to resolve the situation regarding the documents and therefore your cards. It's strange that even though you say they are digital there is no alternative to verify. 

However, we will leave it to our team, you and the casino and I firmly believe that something will come up to make it a successful. 

Please let me know if you have anything new. 

I wish you strong nerves.

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, έχω στείλει αποδεικτικά από την τράπεζα ότι οι κάρτες είναι ιδιοκτησία μου, και φωτογραφίες των καρτών αλλά με έχουν απορρίψει περισσότερες από 10 φορές... οπότε στη συνέχεια έχω ήδη χάσει πολύ χρόνο. Είναι το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει ποτέ.

Νόμιζα ότι θα μπορούσατε να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Yanet62
πριν από 6 μήνες

Our team is trying to do their best and the case is not closed yet, so hopefully it will end well. It's difficult when you send basically everything you have and it still goes nowhere. 

Anyway, hopefully it will be resolved and the casino will come to some kind of reasonable agreement with you. 

πριν από 6 μήνες

Ναι, καταλαβαίνω, αλλά τυχαίνει να μην μου είπαν ότι είναι 14 μέρες, απλά περιμένω ειδικούς να λύσουν την περίπτωσή σου. Η ερώτησή μου είναι, τι γίνεται αν δεν φτάσουν τα χρήματα; Θα μου δώσουν πίσω αυτά που κέρδισα; Δεν βλέπω τίποτα και έτσι πρέπει να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 6 μήνες

Αν το καταλάβω θα περιμένω τη διαδικασία απόσυρσης.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 6 μήνες

Μόνο που δεν ενημέρωσαν ότι ήταν 14 μέρες, μόνο ότι οι ειδικοί εξετάζουν την περίπτωσή του και περιμένουν.

Αυτόματη μετάφραση:
raquelmili2004
πριν από 6 μήνες

So let's be clear, the 14 days I mentioned are the 14 days we give the casinos to sort out the withdrawal process. The casino obviously didn't give you any timeframe because they don't have one and therefore I don't know how long you should wait for a specialist to handle your case. 

So, if 14 days have passed since you made your withdrawal, you can file a complaint with us and we will try to help you and investigate what is going on and why you don't have the money yet. 

Did I make myself clear or do you need to ask questions ? Feel free to and I will answer you if I know. 

However, I wondered how long you have been waiting for your money, could you tell me ? 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Περιμένω 10 μέρες και ακόμα τίποτα, απλά λένε περίμενε, το λύνουν....

Αυτόματη μετάφραση:
raquelmili2004
πριν από 6 μήνες

Η 31η Μαΐου ήταν η υποχώρηση που έκανα. Τώρα έβαλα την ημερομηνία προσεκτικά, οπότε μέχρι σήμερα έχουν περάσει 12 μέρες και ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
raquelmili2004
πριν από 6 μήνες

Well, that seems to me to be enough to provide relevant reason for what's going on. 

Nonetheless, I would still wait those two days and see if the casino gets to you and if not, then I would recommend to file a complaint with us as I announced in my previous post, where our team would try to help you. 

Do you think you can handle it that way ? 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Ναι, τότε θα περιμένω μέχρι να συμπληρωθούν οι 14 μέρες και θα σας ενημερώσω πώς είναι η περίπτωσή μου, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
raquelmili2004
πριν από 6 μήνες

You're welcome, I would be very happy if this was resolved, but let's not get ahead of ourselves. 

I'll wait. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, έχουν περάσει 14 μέρες και ακόμα τίποτα δεν λέει ότι οι ειδικοί εξακολουθούν να μελετούν.

Αυτόματη μετάφραση:
raquelmili2004
πριν από 6 μήνες

Well, in that case, as I said, I would recommend opening a complaint. 

You can do so at this link. ⬅️

If you would also like to know what you can expect from the whole process, then I have also included this guide and you will find out everything you need to know. 

Nevertheless, you have still not got anywhere else, yes, when you say that they are still investigating. I understand that if they have nothing else to tell you they will repeat the same things to you, but I wonder how long that could take and that would worry me.

So I wonder if our team will be able to find out what is going on. 

Let me know if you decide to lodge a complaint.

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα