Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZeusGlory Casino - γενική συζήτηση

ZeusGlory Casino - γενική συζήτηση

 από xSerious169
|
33.135 προβολές 223 απαντήσεις |
|
1 2...12
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ZeusGlory Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Γεια σας, εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο χθες και το δοκίμασα μία φορά.


Οι καταθέσεις διεκπεραιώθηκαν γρήγορα και νομίζω ότι έχει μια καλή επιλογή παιχνιδιού.


Ωστόσο, έχω ένα πρόβλημα με το παιχνίδι Play N' Go Rise of Merlin.

Πήρα δωρεάν περιστροφές σε ποντάρισμα 2,50 € και κέρδισα συνολικά 225 €.

Ωστόσο, η πίστωση δεν γράφτηκε ποτέ στο πορτοφόλι μου.

Επικοινώνησα με την υποστήριξη, η οποία έγραψε στον πάροχο του παιχνιδιού.


Μετά από λίγες ώρες μου είπαν ότι φέρεται να είχα χρησιμοποιήσει τη δυνατότητα στοιχήματος αμέσως μετά τις δωρεάν περιστροφές και ότι είχα χάσει. Αυτός θα ήταν πιθανώς ο λόγος που τα χρήματα δεν πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου.


Ωστόσο, δεν το έκανα αυτό. Μετά τη νίκη μου, συνέχισα να παίζω κανονικά χωρίς να ενεργοποιήσω κάποια λειτουργία.


Η υποστήριξη ζήτησε τώρα ένα βίντεο από τον πάροχο. Ελπίζω πραγματικά να επιλυθεί αυτό το θέμα γιατί αυτοί οι ισχυρισμοί δεν είναι απολύτως αληθινοί.


Υπάρχει ίσως κάτι άλλο που μπορώ να κάνω εδώ για να το αποδείξω αυτό;

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, Pascal

The problem is Fixed, We immediately contacted Provider to solve the problem, Provider had confirmed that it was a problem on their end . We immediately Refunded Won amount and informed the player about it. Thank you for your patience pascal and I'm glad the case was decided and you are happy with the result 🙂

ZeusGlory Casino

Γεια σας, αυτό είναι σωστό. Ευχαριστώ για τη γρήγορη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Great casino to play fast withdrawal, Thanks

7k in my pocket


reybon

Hello Reybon, We are glad to see you are happy with your choice of casino ! 🙂 We will try our best to continue improving for our players.

fileI signed up and deposited via LTC and after 30 min of waiting it finally shows that its confirmed in my wallet but hasn't been credited to my account. Ive messaged support several times been waiting for a response twenty min at least and nothing. I'm getting irritated so i need somebody to get this fixed or i'll be leaving bad reviews on all the appropriate sites..

Έγινε επεξεργασία
kbdallas22

Hello kbdallas22,


Issue is fixed now and bonus is applied. The problem was that user Activated Bonus for USDTT Currency and made a Deposit in different Currency which caused the confusion. We activated bonus for kbdallas22 and started playing with no issues . Thank you for choosing Zeusglory

Be carefull,casino license is fake and probebly most games too.and they are liers!!

papanoel63

Are you talking from your own experience, perhaps? We can not confirm this kind of information and it is not very wise to write this kind of accusations without any proof of those. If you are able to prove it somehow and you need us to help you, please let us know.

Δημοσίευση από papanoel63 was hidden
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο

filefilefile

Έγινε επεξεργασία
papanoel63

Hello papanoel63,

I am sorry you feel that way about our Casino. But the truth is you made deposits won around 2500€ and then lost the funds in slot games and never tried to withdraw your wins. Then after you lost the amount you requested us to refund the amount and accused us that we are using fake games and more. We have tried to explain everything via Email and Chat. But instead of settling you keep accusing us with non existant accusations over and over.


Again We never promised we would refund you the amount you lost in Slots.


I sincerely hope we can stop the false accusations and move on.


Best Regarads.

Δημοσίευση από papanoel63 was hidden
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Δημοσίευση από papanoel63 was hidden
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο

filefile

Έγινε επεξεργασία
Δημοσίευση από papanoel63 was hidden
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο

I see you've gotten quite heated. I see you've been communicating with the casino. Well, as Romi said, if you have such suspicions, you have the opportunity to file a complaint with us and confirm it, because without that, it's just talk.

Here I add a link where you can write and support your opinion with evidence. 

Regarding the casino promising you a refund, do you have any conversation saved when you say that it is the case ? 

I will wait for the answer. 

i am trying to file a complaint but i cant get threw .the casino stole my wins 2000€ no doubt !yes they promised to refund i have proof.

complaint upload is not working.it keep buffering

papanoel63

Dear Halil,

I would like to mention that you are still forbidden to come back to this forum or submit additional complaints in advance. Many of your previous accounts have been banned. Thus, I'm banning you again.

Based on the information I got from the casino representative, your main intention was a refund. So, at least for me, your behavior is rudely unfair, and this is something we try to avoid, especially in your case.


Έγινε επεξεργασία
1 2...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα