Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZeusGlory Casino - γενική συζήτηση

ZeusGlory Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 11 μήνες από xSerious169
|
25.435 προβολές 223 απαντήσεις |
|
1 2 3...12
Δημοσίευση από papanoel63 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Δημοσίευση από papanoel63 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 7 μήνες

Εδώ και 3η μέρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, πέρασα επαλήθευση, ισχυρίζονται ότι είμαι πολυλογαριασμός κάποιου, ισχυρίζονται ότι έγραψα μέσω IP που απαγορεύεται στη χώρα τους, είμαι Γερμανός πολίτης , τα έγγραφα είναι επίσης Γερμανός υπήκοος, λόγω της IP δεν θέλουν να πληρώσουν και ισχυρίζονται ότι δήθεν έχω πολλαπλό λογαριασμό, αλλά αυτό σαφώς δεν είναι λόγος για να μην μου πληρώσουν τα κέρδη μου, για αυτόν τον λόγο δεν θέλουν να κάνουν ανάληψη χρημάτων σε εμένα και με κατηγορούν ότι έχω πολλαπλό λογαριασμό, ζητάω βοήθεια μιας και εξαπατούν εμένα και άλλους χρήστες. Τώρα έχουν μπλοκάρει τον λογαριασμό μου έτσι καθώς έγραψα μια κριτική για αυτούς που δεν τους ικανοποιεί, δεν προτείνω να παίξετε εδώ!

filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
lolz2001z
πριν από 7 μήνες

Hello lolz2001z,


I'm sorry this had to go this way, after you agreed in Zeusglory chat that you are wrong after we provided with the evidence of Multiaccounting and proceeded to post information you here that is very misleading and incorrect.


I will share the details below (Chat is in Russian language but I will share the content here) :


The User initially Registered From Azerbaijan, by the Username: azeri2112z And managed to deposit Via Crypto, The we explained to user that Azerbaijan is among prohibited Jurisdicions on Zeusglory and Refunded the deposited amount.


The user then proceeded to register different account and Uploaded Fake ID (Fraud Department looked into it)

When we notified the user that he used Multi accounts on our website (Using VPN) and Tried to verify the account using someone elses ID , which he admitted in the chat (See Image below)


file


And now you are trying to mislead other players, That is not acceptable.

πριν από 7 μήνες

Εδώ και 3η μέρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, πέρασα επαλήθευση, ισχυρίζονται ότι είμαι πολυλογαριασμός κάποιου, ισχυρίζονται ότι έγραψα μέσω IP που απαγορεύεται στη χώρα τους, είμαι Γερμανός πολίτης , τα έγγραφα είναι επίσης Γερμανός υπήκοος, λόγω της IP δεν θέλουν να πληρώσουν και ισχυρίζονται ότι δήθεν έχω πολλαπλό λογαριασμό, αλλά αυτό σαφώς δεν είναι λόγος για να μην μου πληρώσουν τα κέρδη μου, για αυτόν τον λόγο δεν θέλουν να κάνουν ανάληψη χρημάτων σε εμένα και με κατηγορούν ότι έχω πολλαπλό λογαριασμό, ζητάω βοήθεια μιας και εξαπατούν εμένα και άλλους χρήστες. Τώρα έχουν μπλοκάρει τον λογαριασμό μου έτσι καθώς έγραψα μια κριτική για αυτούς που δεν τους ικανοποιεί, δεν προτείνω να παίξετε εδώ!

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello, I see that the casino has commented on your post and the whole case. So how is it, did you open another account? I have translated the screenshot but I can only see a confirmation that you confessed but I don't know specifically what. It's a violation of the casino rules, so in situations like this I wouldn't be surprised if your winnings were taken away. Especially if you got the deposit back when you registered with the first account. Did you use a VPN to avoid any unpleasantness ?

Jaro
πριν από 7 μήνες

Hello Jaro, I will Also Provide the Screenshots that confirms User using a VPN:


filefile


ZeusGlory Casino
πριν από 7 μήνες

Thanks for the clarification, I think that if a player has some objective complaints there is nothing wrong with that, but in this case there is a possibility to explain it and if he thinks that he didn't make a mistake or didn't break any rules, then he has a chance to defend himself. 🙂

Jaro
πριν από 7 μήνες

Μου υποσχέθηκαν να με βοηθήσουν και να αποσύρουν χρήματα αν παραδεχτώ ότι είμαι πολυλογαριασμός, οπότε υπολόγισα σε αυτό και είπα ότι είμαι πολυλογαριασμός, αν και δεν καταλαβαίνω καν για ποιον μιλάνε. Τι γίνεται με την IP μου, εργάζομαι στο διαδίκτυο, τώρα βρίσκομαι στο Αζερμπαϊτζάν, άρα έχω την IP τους, αλλά δεν είμαι πολίτης αυτής της χώρας, ακόμη και μετά από επαλήθευση ανέβασα τα έγγραφά μου ως Γερμανός πολίτης, κάτι που δεν απαγορεύεται στο ο ιστότοπός τους, λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, δεν έχουν το δικαίωμα να αφαιρέσουν τα κέρδη μου και να μην πληρώσουν, νομίζω ότι οι παίκτες που βλέπουν την κριτική μου θα καταλάβουν ότι ταράζουν για κάθε μικρό πράγμα μόνο και μόνο για να αποφύγουν να πληρώσουν τα χρήματα που ειλικρινά κέρδισε, δεν περιμένω βοήθεια εδώ, αλλά θέλω όλοι οι παίκτες να δουν πώς εξαπατούν και να βρουν ακατάλληλους λόγους μόνο για να κατηγορήσουν και να μην πληρώσουν) Σας ευχαριστώ όλους για την προσοχή σας

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
lolz2001z
πριν από 7 μήνες

Hello lolz2001z ,


This is again, wrong interpretation of the conversation between you and our chat representative,


Our chat representative (Anna) Told you that She has not made such a promise , I can share the chat history that confirms what I said above. She also proceeded to explain all the details of the case. And that Multiaccointing is prohibited on Zeusglory. Even tho you were refunded on your first account and we warned you about everything and explained all the details.


I hope We can Close this conversation here.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
ZeusGlory Casino
πριν από 7 μήνες

είπε ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε) Δηλαδή, άφησε να εννοηθεί ότι πρέπει να διαγράψω την κριτική από εδώ και θα με βοηθούσε να κάνω ανάληψη χρημάτων, πιστεύετε ότι αυτό είναι φυσιολογικό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Στην αρχή ήμουν πολύ ικανοποιημένος με αυτό το καζίνο.

Στη συνέχεια, ήθελα να λάβω έναν αυτο-αποκλεισμό από τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο, ο οποίος δεν πραγματοποιήθηκε σωστά.

Στη συνέχεια ζήτησα επιστροφή των καταθέσεων και των ζημιών μου. Το καζίνο τότε απάντησε ότι θα χαρούν να περιμένουν λίγο και μετά να μου πουν πώς μπορούμε να συνεργαστούμε.

Από τότε, δυστυχώς, έχω αγνοηθεί και δεν λαμβάνω πλέον απάντηση στα email μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Μου υποσχέθηκαν να με βοηθήσουν και να αποσύρουν χρήματα αν παραδεχτώ ότι είμαι πολυλογαριασμός, οπότε υπολόγισα σε αυτό και είπα ότι είμαι πολυλογαριασμός, αν και δεν καταλαβαίνω καν για ποιον μιλάνε. Τι γίνεται με την IP μου, εργάζομαι στο διαδίκτυο, τώρα βρίσκομαι στο Αζερμπαϊτζάν, άρα έχω την IP τους, αλλά δεν είμαι πολίτης αυτής της χώρας, ακόμη και μετά από επαλήθευση ανέβασα τα έγγραφά μου ως Γερμανός πολίτης, κάτι που δεν απαγορεύεται στο ο ιστότοπός τους, λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, δεν έχουν το δικαίωμα να αφαιρέσουν τα κέρδη μου και να μην πληρώσουν, νομίζω ότι οι παίκτες που βλέπουν την κριτική μου θα καταλάβουν ότι ταράζουν για κάθε μικρό πράγμα μόνο και μόνο για να αποφύγουν να πληρώσουν τα χρήματα που ειλικρινά κέρδισε, δεν περιμένω βοήθεια εδώ, αλλά θέλω όλοι οι παίκτες να δουν πώς εξαπατούν και να βρουν ακατάλληλους λόγους μόνο για να κατηγορήσουν και να μην πληρώσουν) Σας ευχαριστώ όλους για την προσοχή σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

If you feel that something has been wrongly used against you, or that you have not done something wrong, you have the opportunity to prove it by filing a complaint, which is free of charge. Our team would investigate everything, so that's all I'll say. 

If you are interested, just click here. 

However, if you are aware that you have broken the rules, then it will not be on the spot. 

πριν από 7 μήνες

Στην αρχή ήμουν πολύ ικανοποιημένος με αυτό το καζίνο.

Στη συνέχεια, ήθελα να λάβω έναν αυτο-αποκλεισμό από τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο, ο οποίος δεν πραγματοποιήθηκε σωστά.

Στη συνέχεια ζήτησα επιστροφή των καταθέσεων και των ζημιών μου. Το καζίνο τότε απάντησε ότι θα χαρούν να περιμένουν λίγο και μετά να μου πουν πώς μπορούμε να συνεργαστούμε.

Από τότε, δυστυχώς, έχω αγνοηθεί και δεν λαμβάνω πλέον απάντηση στα email μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, so you still don't have a closed account and you are not self-excluded ? Did you let the casino know that you have such a problem and mention this fact to them ? 

If you still have an issue, you can file a complaint and our team will also try to help you. 

What do you say ? 

elnur20011
πριν από 7 μήνες

Hello Elnur20011,


The documents are requested by the Fraud department. This is not a normal procedure on Zeusglory but this is not a normal case either, We had several accounts registered from Kyrgyzstan Claiming they are from German Origin, So we have to check, We are also conducting the check with the tools We have to check for Multiaccounting. Once everything is clearared we can proceed with the verification and withdrawal.


You can also check the review above, it was the same case with the user, From kyrgyzstan and claiming to be a German Cityzen. So to not further heat the conversation please just provide the requested documents, let's pass the checks and proceed .



Thank you for understanding.

file

πριν από 7 μήνες

I made a first deposit on this casino yesterday, contacted support chat before they even could start talking to me, the whole website was down. I have no idea what happened, I don't know if I did something wrong. I got no contact information from this casino either. Can anyone help me with this?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Pumba2022
πριν από 7 μήνες

Have you checked with your internet provider, perhaps? Could it be on their side, I wonder? It works for me okay.🤷‍♀️

I will check with our data team to see if everything works well in Netherlands. Please keep us informed about the situation.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Romi
πριν από 7 μήνες

Yes I even tried on different devices also, but nothing works.

Pumba2022
πριν από 7 μήνες

Thank you for the prompt reply. I have already passed the information on to our data team, and they will check out what the issue could be. We'll inform you ASAP.

πριν από 7 μήνες

Yes I even tried on different devices also, but nothing works.

πριν από 7 μήνες

Our data team checked the casino, and there could be a short glitch there. Is it now working for you? Everything is good here.

Romi
πριν από 7 μήνες

Hello!


Yes this has been resolved everything is ok on my side!

1 2 3...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα