ΦόρουμΚαζίνοZetCasino - γενική συζήτηση

ZetCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από gocedelcev00000
|
10476 προβολές 45 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Dear Radka,


I have shown you that the casino itself states that both streamers and regular players have the same rules. Streamers are entertainment players as they can and do make withdrawals.

As for the casino license you mentioned, I have requested it directly from the casino itself and they do not provide it.

Additionally, there is no logo of the license on their site. If you have the license number, it would be nice to mention it.

I have been asking for my case to be reopened for a while now, and I openly call on Zetcasino to take a stance in front of everyone.


πριν από 8 μήνες

Καλό απόγευμα. Από σήμερα, το Zetcasino δεν έχει ακόμη επικοινωνήσει μαζί μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Καλό απόγευμα,

Έχω γράψει στο email περίπου 10 φορές αλλά κανείς δεν μου απαντά ούτε μου δίνει σχόλια. Από την άλλη έπαιξα κανονικά. Έχω αποδεικτικά καταθέσεων, email στο email μου απόδειξης ανάληψης κατάθεσης. Μόλις την επόμενη μέρα, όταν προσπάθησα να μπω στο καζίνο, μου είπαν ότι στη χώρα μου δεν επιτρέπεται ο τζόγος σε αυτό το καζίνο (λίγες μόλις ώρες αφού είχα κερδίσει 320 ευρώ). Ως εκ τούτου, εξετάζω το ενδεχόμενο να έχω εξαπατηθεί. Δεν είχα χρόνο να επαληθεύσω τον λογαριασμό με τα στοιχεία της κατάθεσής μου και δεν νομίζω ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Γιατί τότε με αφήνουν να παίξω λίγες ώρες πριν και μετά μπλοκάρουν την πρόσβαση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hello, and thanks for this information.

Of course, the casino may restrict any country to prevent legal issues, but your active balance needs to be paid to you normally, and only after that will a decent casino close your account due to the aforementioned restriction.

On the other hand, I found a bit of a different update in the complaint:

"The day after being able to access I found out that in Spain this website has been closed for being an illegal casino. Therefore I cannot access it with any browser and that is why I cannot claim anything."

So to me, it seems the casino has not blocked you on their end. It was most likely your internet provider.

Sadly, to set this correct, and I mean to get you a chance to withdraw your money, we would need someone from the casino to respond. 🤔


πριν από 8 μήνες

Dear Radka,


I have shown you that the casino itself states that both streamers and regular players have the same rules. Streamers are entertainment players as they can and do make withdrawals.

As for the casino license you mentioned, I have requested it directly from the casino itself and they do not provide it.

Additionally, there is no logo of the license on their site. If you have the license number, it would be nice to mention it.

I have been asking for my case to be reopened for a while now, and I openly call on Zetcasino to take a stance in front of everyone.


πριν από 8 μήνες

Dear player,

"I have shown you that the casino itself states that both streamers and regular players have the same rules. Streamers are entertainment players as they can and do make withdrawals."

Yes, the terms are the very same, yet what you still fail to comprehend is that the very same rules may be applied differently based on concrete situations.

Casual players don't postpone bonus rounds, do not advertise their sessions, and do not play with a huge amount of "money." Those are, by the way, very common streamers' practices.

I'd say, if you don't play like an ordinary player, you must be ready to be recognized as a different kind of player, which may result in violating the very same rules.

"As for the casino license you mentioned, I have requested it directly from the casino itself, and they do not provide it."

The Antilephone license does not work like this. Even if the support provided the validator's URL, it won't work. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)

Further explanation is here 👈

"Additionally, there is no logo of the license on their site. If you have the license number, it would be nice to mention it."

As explained the validation works differently.

"I have been asking for my case to be reopened for a while now, and I openly call on Zetcasino to take a stance in front of everyone."

Frankly, the Complaint Team is very busy, but I'm sure they will get back to you eventually.

As for the casino, I doubt any evidence will be publicly presented. That would be very unusual because explaining the process means others may take advantage of this knowledge, which would limit the casino's ability to detect fraudulent activities. Let's see what happens next.

πριν από 2 μήνες

Γεια σε όλους, κέρδισα πάνω από 14.000 ευρώ σε ένα καζίνο Rabidi NV, το Zetcasino.


Όπως πάντα, αφού έκανα κατάθεση, έπαιξα ένα παιχνίδι μπόνους με το οποίο κέρδισα 30 ευρώ σε πίστωση μπόνους.

Έχω ήδη κερδίσει πολλές χιλιάδες ευρώ με αυτό, τα οποία πάντα μου πληρώνονταν. (Δυστυχώς, μόνο 500 € το πολύ την ημέρα.) Πάντα πληρούσα τις προϋποθέσεις μπόνους, στοιχηματίζω το ποσό τουλάχιστον 50 φορές και όλα ήταν πάντα ικανοποιητικά.


Την Κυριακή κέρδισα πάνω από 14.000€ με υπόλοιπο μπόνους 30€. Στη συνέχεια εκπλήρωσα τους όρους μπόνους και τα χρήματα πιστώθηκαν στο υπόλοιπο των πραγματικών χρημάτων μου.


Στη συνέχεια ζήτησα ανάληψη 500 € και ήθελα να κάνω ανάληψη άλλα 500 € την επόμενη μέρα. Όταν είδα ότι είχαν αφαιρεθεί 14.122,50 € από τον λογαριασμό μου.

για ανάληψη και ήθελε να κάνει ανάληψη 500€ την επόμενη μέρα. Όταν είδα ότι είχαν αφαιρεθεί 14.122,50 € από τον λογαριασμό μου.

Έγραψα τότε στην υποστήριξη και η απάντηση ήταν ότι μου είχαν αφαιρεθεί τα χρήματα επειδή είχα ακυρώσει μια κατάθεση. Κάτι που απλά δεν είναι αλήθεια.

Έγραψα τότε στην υποστήριξη και η απάντηση ήταν ότι μου είχαν αφαιρεθεί τα χρήματα επειδή είχα ακυρώσει μια κατάθεση. Κάτι που απλά δεν είναι αλήθεια.

Στη συνέχεια ξεκίνησα μια νέα συνομιλία και ρώτησα έναν άλλο υπάλληλο. Στη συνέχεια, μου είπε ότι μπορείτε να κερδίσετε το πολύ πενταπλάσιο ποσό του μπόνους. Έτσι, για 30 €, 150 €.

Μου ζητήθηκε να εξετάσω τους όρους και τις προϋποθέσεις. Και ξαφνικά, μάλιστα, οι όροι και οι προϋποθέσεις περιείχαν ακριβώς αυτή τη δήλωση.

Ξέρω όμως ότι αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια γιατί, όπως είπα, έχω ήδη κερδίσει ποσά άνω των 1000 € πολλές φορές με αυτήν την πίστωση μπόνους €30, τα οποία επίσης έχουν καταβληθεί σε εμένα.


Όταν προσπάθησα να συνδεθώ ξανά, ο λογαριασμός μου παγώθηκε ή έκλεισε. Και δεν λαμβάνω πλέον μηνύματα από την ομάδα υποστήριξης, είτε μέσω email είτε μέσω ζωντανής συνομιλίας.


Ξέρεις τι μπορείς να κάνεις εδώ; Παίζω στο καζίνο για πέντε χρόνια και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Όπως είπα, ακόμα και όταν κέρδισα πολλά χρήματα με μπόνους, πληρώνονταν. Τώρα κερδίζω ένα πολύ μεγάλο ποσό και το καζίνο δυσκολεύεται και ισχυρίζεται ότι έχω παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις.


Τι μπορείτε να κάνετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Snippah
πριν από 2 μήνες

Hello,

I first have to mention that it would be best to know the exact terms associated with the bonus.

From my experiences, I find it very interesting to allow such a high withdrawal amount on such a bonus, but as I said terms are what matters.

On the other hand, I have no reason not to trust you when you say you have withdrawn higher amounts from the same bonus before. Not to mention the change of rules. I think this situation should be investigated further. If you agree, I strongly advise following these instructions 👈 explaining how the process works.

Collect and paste there all communication, screenshots and information you have avilable and our specialists will try to get to the bottom of this.

Are you interested in trying?


12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα