Αγαπητέ παίχτη,
"Σας έχω δείξει ότι το ίδιο το καζίνο δηλώνει ότι τόσο οι streamers όσο και οι κανονικοί παίκτες έχουν τους ίδιους κανόνες. Οι streamers είναι παίκτες ψυχαγωγίας όσο μπορούν και κάνουν αναλήψεις."
Ναι, οι όροι είναι οι ίδιοι, ωστόσο αυτό που εξακολουθείτε να μην καταλαβαίνετε είναι ότι οι ίδιοι κανόνες μπορεί να εφαρμόζονται διαφορετικά με βάση συγκεκριμένες καταστάσεις.
Οι περιστασιακοί παίκτες δεν αναβάλλουν τους γύρους μπόνους, δεν διαφημίζουν τις συνεδρίες τους και δεν παίζουν με ένα τεράστιο ποσό «χρημάτων». Αυτές είναι, παρεμπιπτόντως, πολύ κοινές πρακτικές των streamers.
Θα έλεγα, αν δεν παίζεις σαν συνηθισμένος παίκτης, πρέπει να είσαι έτοιμος να αναγνωριστείς ως διαφορετικό είδος παίκτη, κάτι που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την παραβίαση των ίδιων κανόνων.
«Όσο για την άδεια καζίνο που αναφέρατε, την έχω ζητήσει απευθείας από το ίδιο το καζίνο και δεν την παρέχουν».
Η άδεια Antilephone δεν λειτουργεί έτσι. Ακόμα κι αν η υποστήριξη παρείχε τη διεύθυνση URL του εργαλείου επικύρωσης, δεν θα λειτουργήσει. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Περισσότερες εξηγήσεις είναι εδώ 👈
"Επιπλέον, δεν υπάρχει λογότυπο της άδειας στον ιστότοπό τους. Εάν έχετε τον αριθμό άδειας, θα ήταν ωραίο να τον αναφέρετε."
Όπως εξηγείται, η επικύρωση λειτουργεί διαφορετικά.
«Εδώ και λίγο καιρό ζητάω να ανοίξει ξανά η υπόθεσή μου και καλώ ανοιχτά το Zetcasino να πάρει θέση μπροστά σε όλους».
Ειλικρινά, η Ομάδα Παραπόνων είναι πολύ απασχολημένη, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σας τελικά.
Όσο για το καζίνο, αμφιβάλλω ότι τυχόν αποδεικτικά στοιχεία θα παρουσιαστούν δημόσια. Αυτό θα ήταν πολύ ασυνήθιστο επειδή η εξήγηση της διαδικασίας σημαίνει ότι άλλοι μπορεί να επωφεληθούν από αυτή τη γνώση, γεγονός που θα περιόριζε την ικανότητα του καζίνο να ανιχνεύει δόλιες δραστηριότητες. Ας δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια.
Dear player,
"I have shown you that the casino itself states that both streamers and regular players have the same rules. Streamers are entertainment players as they can and do make withdrawals."
Yes, the terms are the very same, yet what you still fail to comprehend is that the very same rules may be applied differently based on concrete situations.
Casual players don't postpone bonus rounds, do not advertise their sessions, and do not play with a huge amount of "money." Those are, by the way, very common streamers' practices.
I'd say, if you don't play like an ordinary player, you must be ready to be recognized as a different kind of player, which may result in violating the very same rules.
"As for the casino license you mentioned, I have requested it directly from the casino itself, and they do not provide it."
The Antilephone license does not work like this. Even if the support provided the validator's URL, it won't work. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Further explanation is here 👈
"Additionally, there is no logo of the license on their site. If you have the license number, it would be nice to mention it."
As explained the validation works differently.
"I have been asking for my case to be reopened for a while now, and I openly call on Zetcasino to take a stance in front of everyone."
Frankly, the Complaint Team is very busy, but I'm sure they will get back to you eventually.
As for the casino, I doubt any evidence will be publicly presented. That would be very unusual because explaining the process means others may take advantage of this knowledge, which would limit the casino's ability to detect fraudulent activities. Let's see what happens next.
Αυτόματη μετάφραση: