ΦόρουμΚαζίνοZetCasino - γενική συζήτηση

ZetCasino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από gocedelcev00000
|
11255 προβολές 45 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ZetCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Hello i make withdraw from zetcasino i have 3 withdrawls 250euro,500euro and 40 euro 7 days i wait for my withdraw what to do can you help me?

gocedelcev00000
πριν από 2 έτη

Hello, have you already passed KYC? What information did you get from the casino? I would suggest asking the live support.

Please note that even 14 days are ok, depending on how quickly the casino verifies and processes the payment.

πριν από 2 έτη

Yes i send all my personality information and this say me wait 3 days works i wait 5 and dont have any answer. On friday they send me only 40 euro. for another withdraw i wait 10 days and dont have any answer withdraw its on pending i made and another withdraw with 1000 euro and have balance 6000 euro and i am scared for my money maybe its scam???

gocedelcev00000
πριν από 2 έτη

Hello. It must be very inconvenient, even so, ask the live chat frequently. Be persistent but polite. You got the first payment - that's good.

Share all the news.

πριν από 2 έτη

Yes i receive 4 withdraw i make now new 3 withdraw we will see what be happened

gocedelcev00000
πριν από 2 έτη

It's great to see you already received a part of your winnings. That sounds promising.

πριν από 2 έτη

Yes i receive 4 withdraw i make now new 3 withdraw we will see what be happened

πριν από 2 έτη

Hello there.

Have you received any additional withdrawals so far, please?

Is everything alright?

πριν από 2 έτη

Είναι κλέφτες που μου έχουν ήδη αρνηθεί μια πληρωμή, το ξαναέκανα αλλά μου ζητούν πολλά έγγραφα που έχω ήδη στείλει πριν.

Ελπίζω απλώς η ανάληψη που έγινε για δεύτερη φορά να είναι επιτυχής με χρόνους αναμονής 10 ημερών

Αυτόματη μετάφραση:
chefmaxf10
πριν από 2 έτη

Hello,

there must be some reason why they need additional documents, I'm sure.

Did they tell you something?

πριν από 2 έτη

Η αλήθεια που γράφω μαζί τους από το 2020 με ρώτησαν τα έγγραφα στην αρχή που έστειλαν ήταν μια χαρά

Στη συνέχεια σε μια ανάληψη μου ζήτησαν να επαληθεύσω τον λογαριασμό που εστάλη και όλα ήταν καλά

Τώρα μου ζητάνε έγγραφα ακυρώνουν τα κέρδη μου χωρίς να μου δίνουν έναν έγκυρο λόγο στο τέλος ενοχλήθηκα θέλω να χάσω τα χρήματά μου αλλά δεν θα παίξω ποτέ ξανά μαζί τους είναι απατεώνες μου στέλνουν email συνέχεια αλλά δεν είμαι απαντώντας πια

Μόλις λειτούργησε η ζωντανή συνομιλία όπου σου έδωσαν όλες τις εξηγήσεις τώρα ούτε αυτό λειτουργεί

Αποφάσισαν να αρχίσουν να εξαπατούν τους καθάρματα

Αυτόματη μετάφραση:
chefmaxf10
πριν από 2 έτη

Hello,

I must say I'm quite confused. This casino earned a very good reputation so I'd assume that there must be some reason.

As far as I get it you were successfully verified two times and now it does not work anymore.

If you were verified a few years back it may be the whole problem now. You just need to prove it is still you and it can't be done without your cooperation.

I'd advise you to get in touch with the casino.

Your winnings are at stake now, so let's give it a try.


πριν από 2 έτη

Συγγνώμη αν έστειλα ένα μισθό για να επαληθεύσω ότι πρέπει να κάνω περισσότερα

Στη συνέχεια, όταν κάποιος επαναφορτώσει και έχει διαρροές δεν υπάρχουν προβλήματα.

Έλα, ας ξεχάσουμε ότι είναι κλέφτες ή κάνουν τα πάντα για να σε κάνουν να επαναλάβεις τα κέρδη ίσως μέχρι την πολλοστή ανάληψη ίσως πληρώσουν, αλλά έτσι είναι να εξαπατάς τους ανθρώπους

Σίγουρα έχουν χάσει έναν καλό πελάτη

Αφήστε τους να πάνε στο f .......

Αυτόματη μετάφραση:
chefmaxf10
πριν από 2 έτη

Well, it's definitely up to you to make such a decision.

Hope you will find a casino that suits you better, maybe you should try using cryptocurrencies instead. A least you could avoid a payment method verification.



πριν από 2 έτη

Δεν νιώθω τίποτα, υπάρχουν πιο σοβαρές πλατφόρμες όπου να παίζουν εκεί που πληρώνουν και να μην σπάνε τα κουτιά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Εκτός του ότι αναφέρω το zetcasino σε όλα τα site που μπορώ να το κάνω, είναι πλέον θέμα αρχής

Αυτόματη μετάφραση:
chefmaxf10
πριν από 2 έτη

You should submit the complaint. Just click there.

If the casion did something wrong, we will clarify.

Feel free to prove your principle 🙂.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Αλλά εννοούσα απευθείας σε αυτούς που δίνουν άδειες curacoa θα πάρει χρόνο αλλά θα βρω τον τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Μετά από τόσα αιτήματα, τελικά διεκπεραίωσαν την απόσυρσή μου, αλλά και πάλι τα έγγραφα δεν είναι καλά

Τουλάχιστον αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
chefmaxf10
πριν από 2 έτη

Thanks for the update. It sounds quite strange to me. The documents should be good enough to send you the withdrawal and verify your account or they're not good enough so the casino would need to request them again.

If you receive all the money you tried to withdraw, then who's going to force you to send the document they want?

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα