Γεια, πρέπει να προειδοποιήσω τους ανθρώπους για μια φρικτή εμπειρία που είχα με αυτήν την ομάδα καζίνο!
Αφού ζήτησα ανάληψη και επαλήθευση του λογαριασμού μου, έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγε ότι θα υποβληθεί σε άμεση επεξεργασία και σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 24 ώρες.
Τώρα βλέπω ότι η ανάληψη μου για 702 € έχει απορριφθεί Έγραψα στην υποστήριξη και μου απάντησαν ότι έχω πληκτρολογήσει λάθος τα στοιχεία πληρωμής μου στη σελίδα ανάληψης;
Τώρα έχω αρχίσει να ανησυχώ! Επειδή κατέγραψα τη συνεδρία μου στην οθόνη, επέστρεψα στη βιβλιοθήκη φωτογραφιών μου και έλεγξα γρήγορα το βίντεό μου διαπιστώνοντας ότι αυτό που μου είπε το καζίνο ήταν κατάφωρα λάθος, αντέγραψα τα στοιχεία μου από την εφαρμογή της τράπεζάς μου χωρίς να υπάρχει λάθος για λάθος.
Το επόμενο πρωί έγραψα ξανά υποστήριξη και τώρα μου είπαν ότι ο άλλος πράκτορας ήταν ένας νέος πράκτορας που έκανε λάθος λέγοντάς μου ότι έγραψα λάθος τα στοιχεία πληρωμής μου
Στη συνέχεια, μου λέει ότι το καζίνο wisho έχει αυτήν τη στιγμή προβλήματα με τους χρήστες να κάνουν ανάληψη πίσω στις κάρτες τους;
Εντάξει τώρα ποια είναι η επόμενη δικαιολογία τώρα;;
(Ενημέρωση) τώρα είπαν ότι εντόπισαν το πρόβλημα και ότι πρέπει να κάνω κατάθεση στο skrill και να κάνω ανάληψη με το skrill.
Κατέθεσα 20 ευρώ με το skrill και επαλήθευσα γρήγορα τον λογαριασμό μου στο skrill
Τώρα λένε ότι νέα προβλήματα έχουν δημιουργήσει προβλήματα με την απόσυρση του skrill μου;; ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΑ!!!'
1. ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
2. ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
3. ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΜΕ ΤΟ SKRILL ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ .. (720€)
Εγγράφηκα σε αυτόν τον ιστότοπο αφού διάβασα την υποτιθέμενη υψηλή βαθμολογία στο καζίνο-γκουρού και ρώτησα τους παίκτες
Αν κοιτάξετε τις κριτικές των παικτών στο ask gamblers, τα σχόλια και οι αξιολογήσεις φαίνονται πολύ αξιόπιστα (όχι σαρκαστικά)
Δεν ξέρω πια τι να πιστέψω
αλλά μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω 12 ημέρες πριν υποβάλω τα έγγραφά μου
Μου έχουν φερθεί άδικα και έχω βίντεο από κάθε συναλλαγή στοιχήματος και διάλογο..
Δεν θα τους κατηγορούσα ποτέ για απάτη γιατί ίσως έχουν δίκιο;; Ίσως υπάρχουν κάποιες τεχνικές δυσκολίες που καθυστερούν την απόσυρσή μου.. αλλά αυτό είναι ίσως λίγο σκιερό για τις προτιμήσεις μου.
Θα ενημερωθεί σύντομα εάν καταλάβουν με κάποιο τρόπο να πληρώσουν τα κέρδη μου.. αλλά μπορεί να μην ξαναδώ τα χρήματά μου
Το θέμα είναι ότι έχουν αναστρέψει την απόσυρσή μου 6-7 φορές, σχεδόν νιώθω ότι θέλουν να περιστρέψετε την ισορροπία σας, αλλά και πάλι τι ξέρω;
Δεν θα μου δώσουν τα λεφτά μου, αλλά τουλάχιστον λυπούνται και φυσικά «ορίστε, φίλε μου, εδώ είναι 100 δωρεάν περιστροφές με μέγεθος στοιχήματος 0,10 για την ταλαιπωρία… και ελπίζουμε να έχετε μια ηλιόλουστη μέρα
ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΜΕΡΑ???? ΜΙΑ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΜΕΡΑ????
Εάν σχολιάσουν αυτές τις αναρτήσεις, μπορεί να με κατηγορήσουν ότι παραβίασα ορισμένους όρους ή να με καυτηριάσουν επειδή είπα για την εμπειρία μου
Αλλά στο τέλος τουλάχιστον στάθηκα στον εαυτό μου
Και πάλεψα την υπόθεσή μου
Όταν το πρώτο μέλος υποστήριξης κατηγορήθηκε για κάτι ψεύτικο ήξερα ότι θα ήταν μια μακρά μάχη 😫😫😫
Μακάρι οι άνθρωποι να μπορούσαν να είναι αξιόπιστοι και να συμπεριφέρονται ο ένας στον άλλον με προσοχή, αλλά δυστυχώς αυτός ο καιρός έχει περάσει προ πολλού..
Δεν θα παίξω ποτέ ξανά εδώ ακόμα κι αν πάρω τα χρήματά μου και νομίζω ότι και αυτοί το ξέρουν
Γιατί να δίνουν σε έναν ενοχλητικό πελάτη που συνεχίζει να επικοινωνεί με την υποστήριξη για πληροφορίες σχετικά με το πού βρίσκονται τα χρήματά του;
Λοιπόν..έχουν τη δύναμη να μην μου δώσουν τα χρήματά μου χωρίς καμία συνέπεια, οπότε γιατί να το κάνουν;;; Ελπίζω απλώς να υπάρχει κάποιο όμορφο αγγελικό άτομο στο οικονομικό τμήμα που θα αποφασίσει να διεκπεραιώσει την απόσυρσή μου..
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΠΛΗΡΩΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΜΕΝΟ)
ΚΑΡΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (ΠΛΗΡΩΣ Επαληθευμένη)
SKRILL (ΠΛΗΡΩΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΜΕΝΟ)
Hi I need to warn people about a horrific experience I had with this casino group!
After requesting a withdrawal and verifying my account I got an email saying it would be processed instantly and in certain situations up to 24 hours .
I now see that my withdrawal for 702€ has been rejected I wrote to support and they replied that I I have mistyped my payment information on the withdrawal page?
Now I am getting worried! Because I screen recorded my session I went back into my photo library and checked my video quickly finding out that what the casino told me was blatantly wrong I copied my details from my bank app leaving no mistake for errror.
Next morning I wrote support again and now I am told that the other agent was a newly hired agent that made a mistake by telling me that I mistyped my payment information
Then he tells me that wisho casino currently have issues with users withdrawing back to their cards?
Okay now what’s next excuse now??
(Update) now they Said they identified the problem and that I should make a deposit to with skrill and withdraw with skrill.
Ideposited 20 euro with skrill and quickly verified my skrill account
Now they say new problems have caused problems with my skrill withdrawal?? ARE YOU FREAKING SERIOUS!!!’
1. I WAS ACCUSED OF TYPING PAYMENT INFORMATION WRONG
2. NOW SUDDENLY ITS A PROBLEM WITH CREDIT CARD WITHDRAWAL FOR MULTIPLE CUSTOMERS
3. NOW THEY TELL ME TO DEPOSIT WITH SKRILL ONLY TO LOCK UP MORE OF MY MONEY .. (720€)
I signed up this site after reading the supposedly high rating on casino-guru and ask gamblers
If you look at player’s reviews at ask gamblers the comments and ratings look very trustworthy (not sarcastic)
I don’t know what to believe anymore
but I have been told that I should wait 12 days before submitting my documentation
I have been treated unfairly and have video of every bet transaction and dialogue..
I would never accuse them of scamming because maybe they are right?? Maybe there is some technical difficulties delaying my withdrawal.. but this is a maybe bit to shady for my liking.
Will update soon if they somehow figure out to pay my winnings.. but I might never see my money again
The thing is they have reverted my withdrawal 6-7 times it’s almost feel like they want you to spin your balance but then again what do I know??
They won’t give me my money but at least they are sorry and of course "here you go my friend here is 100 free spins with 0.10 bet size for the inconvenience… and we hope you have a sunny day
A SUNNY DAY???? A SUNNY DAY????
If they do comment this posts they might accuse me of breaking some terms or gaslight me for telling about my experience
But in the end at least i stood up to myself
And fought my case
When the first support member accused of something false I knew this would be a long fight 😫😫😫
I just wish people could be trustworthy and treat each other with care but unfortunately those time a long gone ..
I will never play here again even if I get my funds and I think they know that too
Why would they give an annoying customer that keep contacting support for information about the whereabouts of their money ?
Well..they have the power to not give me my money without any consequences so why would they??? I just hope there is some beautiful angelic person in the financial department that decides to process my withdrawal..
PROOF OF ADRESS ( FULLY VERIFIED)
PAYMENT CARD ( FULLY VERIFIED)
SKRILL ( FULLY VERIFIED)
Αυτόματη μετάφραση: