ΦόρουμΚαζίνοWisho Casino - γενική συζήτηση

Wisho Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από 3242ashi
|
14386 προβολές 75 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wisho Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια, με λένε Τζόνι

Έχω προβλήματα με το wishocasino.com Έχω τα χρήματά μου μαζί τους στον λογαριασμό παιχνιδιών, σταμάτησαν το παιχνίδι του λογαριασμού μου μέχρι να με επαληθεύσουν, έστειλα ό,τι χρειάζονταν αλλά και πάλι ζητούν όλο και περισσότερα ποια είναι τα χρήματα που έχω και από πού και αυτοί θέλω χαρτί σε όλα, είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω μια τέτοια κατάσταση που έχω παίξει σε πολλά πολλά καζίνο, μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό μου αν θέλουν, απλά μου στέλνουν τα χρήματά μου πίσω

Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό

Το email μου που είναι καταχωρημένο στο wishocasino είναι


mvh Τζόνι

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: personal information
Αυτόματη μετάφραση:
3242ashi
πριν από 2 έτη

Hello Jonny,

I advise you to through all communication with this casino and make sure you have already sent them all the requested documents. Asking why they need so many documents will not get you anywhere, I'm afraid. Make sure you provide all documents in the requested format. If you need further help, ask the live chat, they are there to support you. There must be some reason behind your issue, so you just have to find it out and provide a proper document.

If you still struggle I would suggest submitting a complaint.

πριν από 2 έτη

hi i have sent all the documents they asked for in the beginning. They asked for 3 months of transactions and also asked that I report my private transactions. I did this and now they require new documents and my transactions for the last 12 months. Do they have the right to claim my transactions 12 months back? They write that they need to see my transactics 12 months back.

3242ashi
πριν από 2 έτη

Frankly, I can't answer your question directly, I'd say that it would depend on the whole situation. But I find it unusual.

I'm sure you ask about the reason, right? What did they tell you, please?


πριν από 2 έτη

hi i have sent all the documents they asked for in the beginning. They asked for 3 months of transactions and also asked that I report my private transactions. I did this and now they require new documents and my transactions for the last 12 months. Do they have the right to claim my transactions 12 months back? They write that they need to see my transactics 12 months back.

πριν από 2 έτη

Dear Jonny,

please use this forum thread for communication, you are not supposed to answer the email notification as you do now 🙂.

I'd suggest you submit a complaint so our dedicated team can examine the situation and help you eventually.

Just click this link and proceed: https://casino.guru/complaints/create

3242ashi
πριν από 2 έτη

ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, δεν το έκαναν ούτε στην αρχή. Με άφησαν να χάσω πολλά λεφτά μόνο και μετά έκλεισαν τον λογαριασμό μου στη μέση όλων των σκατά. Ιστότοπος για μπλόφα. Δεν θα πρέπει να επιτρέπεται να λειτουργεί το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

This is fake site. Dont play on it. They ask for more and more documents even after you have proved where the money came from. They just want to keep your money.


Any person who has experince in kyc and AML know that this is not how to do this.

swedenpfc
πριν από 2 έτη

I've already seen different casinos licensed in Estonia and I believe the KYC process was quite time-consuming. As far as I can see, most of complaints submitted against the casino were resolved so I still believe this should be a decent casino. If you have issues with them, you should consider submitting a complaint on our website. This might help you to resolve it.

swedenpfc
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Απλώς θέλω να μάθω αν έχεις τα λεφτά σου; Έπρεπε να τους αναφέρετε για αυτό;

μπορείς να απαντήσεις είσαι ευγενικός

Michael G

Αυτόματη μετάφραση:
MichaelGanim16
πριν από 2 έτη

Hello,

I do not think so. 🙁

Just check the complaint here:

https://casino.guru/profile-complaints/123332/swedenpfc

MichaelGanim16
πριν από 2 έτη

Γεια, δεν έχω λάβει τα χρήματά μου ακόμα, έχετε το ίδιο πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
3242ashi
πριν από 2 έτη

Hello,

for how long have you been waiting, please? According to your complaint, I think it's due to the fact, that your account has not been verified yet.



πριν από 2 έτη

γεια σας από 03-06-2022

Αυτόματη μετάφραση:
MichaelGanim16
πριν από 2 έτη

δεν έλαβα τα χρήματά μου. Έστειλα πιστοποιητικά εργασίας και αποσπάσματα από τον λογαριασμό μου κλπ. Απίστευτα κακή μεταχείριση. Αυτοί που δεν τους νοιάζει αν μου πάρουν τα λεφτά. Έχουν πραγματικά 0% ενδιαφέρον να με βοηθήσουν. Ηλίθιοι!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

i waited 2-3 days. My account is verified. The problem is that they did this after i already lost 2500 euro and then i had like 1100 euro left in my account and they just closed me out. I gave them more documents then they actually need to verify payments, source of money etc. If you are custom to gambling you know how KYC and AML is done. This is just robery.


One of the answers was like this. "Well we are based in Estonia we do as we want". Not so serious.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

όπως καταλαβαίνω καλά ότι έχουν εγκρίνει την ανάληψη σου για χρήματα αλλά δεν σου πληρώνουν τα λεφτά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

γεια σας από 03-06-2022

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Sadly, It's quite a long verification process 🤔

πριν από 2 έτη

i waited 2-3 days. My account is verified. The problem is that they did this after i already lost 2500 euro and then i had like 1100 euro left in my account and they just closed me out. I gave them more documents then they actually need to verify payments, source of money etc. If you are custom to gambling you know how KYC and AML is done. This is just robery.


One of the answers was like this. "Well we are based in Estonia we do as we want". Not so serious.

πριν από 2 έτη

Hello,

I can see you have already submitted the complaint - good.

So what was the reason for blocking your account, please? Did you get a statement from the casino?

Share some screenshots or emails, it could be useful.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

όπως καταλαβαίνω καλά ότι έχουν εγκρίνει την ανάληψη σου για χρήματα αλλά δεν σου πληρώνουν τα λεφτά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα