ΦόρουμΚαζίνοWisho Casino - γενική συζήτηση

Wisho Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από 3242ashi
|
14400 προβολές 75 απαντήσεις |
|
1 2 34
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Έχω κάνει ένα παράπονο, δες το σε παρακαλώ

Michael Ganim

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου!

Έχω στείλει σε ό,τι ζητούν όλες οι συναλλαγές ως προς το από πού προέρχονται από συμβάσεις εργασίας, προδιαγραφές μισθού κλπ έχουν 4632 ευρώ εκεί. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου και με ανέφεραν στην AML anti money lundery. Δεν έχω τίποτα να κρύψω τα λεφτά μου έχουν στοιχεία. Πως ήσουν? Πήρες τα λεφτά σου τελικά; Μπορείτε να τα αναφέρετε σε οποιοδήποτε ινστιτούτο τυχερών παιχνιδιών στην Εσθονία;

mvh Daniel

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Έχω κάνει ένα παράπονο, δες το σε παρακαλώ

Michael Ganim

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I checked your complaint - well, this casino has strict policies but I think that if you cooperate, the necessary documents will be approved.

Your withdrawal is not being delayed, you just have to pass the KYC (know your customer) verification first.

Maybe you should learn more about how casinos work, try our guide section 😉:

https://casino.guru/introduction-to-online-casinos

https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - the registration process and the KYC procedure are both well explained in this course, don't mind it's meant for the customer support role, the important thing is that this course can help you better orient in those topics for free.


MichaelGanim16
πριν από 2 έτη

It's great to hear you managed to get so huge amount of money back from the casino. Could you please update your complaint as well and inform Petronela about the recent development?

πριν από 2 έτη

Ναι, φυσικά και το κάνω. Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα τα χρήματα από αυτούς. Περίμενα να μην πληρώσουν ούτε μια δεκάρα. Είχα μια βάση για τα πάντα στον λογαριασμό μου, οπότε δεν είχαν άλλη επιλογή από το να πληρώσουν. Ώρα για πάρτι νομίζω ❤️❤️🙏🌹

Αυτόματη μετάφραση:
MichaelGanim16
πριν από 2 έτη

Προσθέτω επίσης ότι το καζίνο Wisho είναι το καλύτερο


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι, φυσικά και το κάνω. Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα τα χρήματα από αυτούς. Περίμενα να μην πληρώσουν ούτε μια δεκάρα. Είχα μια βάση για τα πάντα στον λογαριασμό μου, οπότε δεν είχαν άλλη επιλογή από το να πληρώσουν. Ώρα για πάρτι νομίζω ❤️❤️🙏🌹

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Always love to hear such good news! 😊

What would you do now? Will you try the next casino or are you staying?

Radka
πριν από 2 έτη

Μένω και λατρεύω το καζίνο Wisho μόνο χειμώνα που ισχύει ❤️

Αυτόματη μετάφραση:
MichaelGanim16
πριν από 2 έτη

In this case I wish you a great fortune 🎰 🙂

Come check the forum and share some news.

πριν από 2 έτη

If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.


This is out of AML scope.

"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."


Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.

peeellee
πριν από 2 έτη

Εμπλέκονται σε δόλιες δραστηριότητες. Συλλέγουν πληροφορίες και έγγραφα για εσάς ως άτομο με σκοπό τη χρήση για κάτι ...

Το ίδιο έχει συμβεί σε αρκετούς από εμάς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Έχω κάνει ένα παράπονο, δες το σε παρακαλώ

Michael Ganim

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello Michael,

would you mind answering Petronela, please?

Just click this link: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

πριν από 2 έτη

If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.


This is out of AML scope.

"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."


Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.

πριν από 2 έτη

Let's see what Tomas has to say about this issue, he now takes care of your complaint.

I think honest casinos do everything to fulfill the AML procedure correctly, it's up to the casinos to prove that all is correct, so they put much effort into this.


πριν από 2 έτη

Το σύνολο των στημένων καζίνο, έχει καταθέσει 50 καταθέσεις, εκ των οποίων 300 SEK

Δεν κέρδισα ούτε ένα σκασμό μέσα σε λίγες μέρες

Φαίνεται απλά να είναι "τυχεροί" σερπαντίνες χαχαχ όλα είναι τόσο γαμημένα στημένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Το σύνολο των στημένων καζίνο, έχει καταθέσει 50 καταθέσεις, εκ των οποίων 300 SEK

Δεν κέρδισα ούτε ένα σκασμό μέσα σε λίγες μέρες

Φαίνεται απλά να είναι "τυχεροί" σερπαντίνες χαχαχ όλα είναι τόσο γαμημένα στημένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I understand your feeling but allow me to mention that your strong language is not necessary.

I suppose you played slots. Did you check the RTP and volatility? It's crucial to understand how slots work and keep the RTP and volatility in mind.

If you want to know more, please check our guides:

RTP

Slot Machines


πριν από 1 έτος

WISHO CASINO ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Θέλω να προειδοποιήσω όλους για αυτόν τον ιστότοπο απάτης. Συλλέγουν πληροφορίες που είναι παράλογες, ενώ ταυτόχρονα αρνούνται να επιστρέψουν τα δικά τους χρήματα. Εισβάλλουν στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων απαιτώντας έγγραφα τα οποία δεν δικαιούνται. Το καζίνο Wisho θα πρέπει να αναφερθεί και να αποκλειστεί αμέσως από την ευρωπαϊκή αγορά.

Αυτόματη μετάφραση:
shorshalibostad
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess that it would be good if you could provide more details.

I feel that some sort of complication associated with the account verification may be involved.

Can you explain what has happened?

Radka
πριν από 1 έτος

Hello, for over half a year I have sent documents that prove my identity, account statements for a whole year, address verification, driver's license, tax authority, pension certificate, electricity bills, rent statement, pdf files of individual account transfers and so on. none of what I sent is approved by them, and with the same document I have been approved by all casinos in Europe. they repeat the same requirement for verification, when I sent in detail my account transfers, they require me to explain what bg deposit is? bank giro deposit this is not reasonable. they refuse to transfer my money back even though I demanded that they send back my money and close my account, they don't do it. surely this cannot be legal for a casino to block your account without repaying the money that is yours. they request me to send information that is not reasonable. I want to warn about this casino company.

shorshalibostad
πριν από 1 έτος

Hello there,

so If I'm getting this correctly, your documents are not accepted by the casino, furthermore, the casino asks for some clarification about the deposit, so you decided to ask the casino for the deposit refund - am I correct?

Do you know what seems to be wrong with the documents? Has the casino explained this to you?

I feel that the KYC is about finding a way to understand what the casino wants and what you can provide, can you try to collaborate with the casino further on that?

Passing the KYC is crucial, I'm afraid.


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω υποβάλει έγγραφα για πάνω από έξι μήνες, τα ίδια έγγραφα με έχουν εγκρίνει σε όλα τα καζίνο στην Ευρώπη. δίπλωμα οδήγησης, Εφορία, λογαριασμός ρεύματος, βεβαίωση σύνταξης, αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού για όλο το έτος, πιστωτική κάρτα, έκθεση ενοικίασης, τι άλλο μπορείτε να στείλετε; Πρώτα ζητούν αντίγραφα λογαριασμών για 3 μήνες, μετά ζητούν αντίγραφα λογαριασμών για 6 μήνες, ζητούν να παραδώσω τις καταστάσεις λογαριασμού για τα ιδιωτικά τραπεζικά δάνειά μου, να εξηγήσω γιατί έπρεπε να δανειστώ χρήματα από τους φίλους μου ή να εξηγήσω τι είναι η τραπεζική κατάθεση ? Σε τι χρησιμοποιώ τα χρήματά μου; Στέλνω έγγραφα και μετά ζητούν να στείλω περισσότερα έγγραφα. Αισθάνεται σαν να επαναλαμβάνεται όλη την ώρα. Στη χειρότερη περίπτωση θα επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για βοήθεια, καθώς υποψιάζομαι ότι πρόκειται για θέμα απάτης. Δεν βίωσε ποτέ κάτι παρόμοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα