Γεια σου!
Έχω στείλει σε ό,τι ζητούν όλες οι συναλλαγές ως προς το από πού προέρχονται από συμβάσεις εργασίας, προδιαγραφές μισθού κλπ έχουν 4632 ευρώ εκεί. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου και με ανέφεραν στην AML anti money lundery. Δεν έχω τίποτα να κρύψω τα λεφτά μου έχουν στοιχεία. Πως ήσουν? Πήρες τα λεφτά σου τελικά; Μπορείτε να τα αναφέρετε σε οποιοδήποτε ινστιτούτο τυχερών παιχνιδιών στην Εσθονία;
mvh Daniel
Hey!
I have sent in everything they request all transactions in terms of where they come from employment contracts, salary spec etc have 4632 euros there. They have shut down my account and reported me to AML anti money lundery. I have nothing to hide my money has evidence. How were you? Did you get your money in the end? Can you report them to any gaming institute in Estonia?
mvh Daniel
Hej!
jag har skickat in allt de begär alla transaktioner vad de gäller vart de kommer ifrån anställnings avtal, lönespec etc har 4632 euro där. De har stäng av mitt konto och anmält mig till AML anti money lundery. Jag har inget att dölja mina pengar har underlag. Hur gick det för er? Fick ni era pengar till slut? Kan man anmäla dom till någon spelinstitut i Estland ?
mvh Daniel
Χαίρετε,
Έλεγξα το παράπονό σας - λοιπόν, αυτό το καζίνο έχει αυστηρές πολιτικές, αλλά νομίζω ότι εάν συνεργαστείτε, τα απαραίτητα έγγραφα θα εγκριθούν.
Η ανάληψή σας δεν καθυστερεί, απλά πρέπει να περάσετε πρώτα την επαλήθευση KYC (γνωρίστε τον πελάτη σας).
Ίσως πρέπει να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργούν τα καζίνο, δοκιμάστε την ενότητα των οδηγών μας 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - η διαδικασία εγγραφής και η διαδικασία KYC εξηγούνται καλά σε αυτό το μάθημα, μην πειράζετε ότι προορίζεται για τον ρόλο υποστήριξης πελατών, το σημαντικό είναι ότι αυτό το μάθημα μπορεί να σας βοηθήσει να προσανατολιστείτε καλύτερα σε αυτά τα θέματα δωρεάν.
Hello,
I checked your complaint - well, this casino has strict policies but I think that if you cooperate, the necessary documents will be approved.
Your withdrawal is not being delayed, you just have to pass the KYC (know your customer) verification first.
Maybe you should learn more about how casinos work, try our guide section 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - the registration process and the KYC procedure are both well explained in this course, don't mind it's meant for the customer support role, the important thing is that this course can help you better orient in those topics for free.
Είναι υπέροχο να ακούς ότι κατάφερες να πάρεις τόσο τεράστιο χρηματικό ποσό πίσω από το καζίνο. Θα μπορούσατε να ενημερώσετε και το παράπονό σας και να ενημερώσετε την Petronela για την πρόσφατη εξέλιξη;
It's great to hear you managed to get so huge amount of money back from the casino. Could you please update your complaint as well and inform Petronela about the recent development?
Ναι, φυσικά και το κάνω. Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα τα χρήματα από αυτούς. Περίμενα να μην πληρώσουν ούτε μια δεκάρα. Είχα μια βάση για τα πάντα στον λογαριασμό μου, οπότε δεν είχαν άλλη επιλογή από το να πληρώσουν. Ώρα για πάρτι νομίζω ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Προσθέτω επίσης ότι το καζίνο Wisho είναι το καλύτερο
I also add Wisho casino is the best
Jag även lägga till Wisho casino är bästa
Ναι, φυσικά και το κάνω. Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα τα χρήματα από αυτούς. Περίμενα να μην πληρώσουν ούτε μια δεκάρα. Είχα μια βάση για τα πάντα στον λογαριασμό μου, οπότε δεν είχαν άλλη επιλογή από το να πληρώσουν. Ώρα για πάρτι νομίζω ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Μένω και λατρεύω το καζίνο Wisho μόνο χειμώνα που ισχύει ❤️
I stay and love Wisho casino only winter that applies ❤️
Jag stannar kvar och älskar Wisho casino bara vinter som gäller ❤️
Σε αυτή την περίπτωση σας εύχομαι καλή τύχη 🎰 🙂
Ελάτε να ελέγξετε το φόρουμ και να μοιραστείτε μερικά νέα.
In this case I wish you a great fortune 🎰 🙂
Come check the forum and share some news.
Αν διαβάσετε την κριτική farre1981 θα δείτε ότι έχει το ίδιο πρόβλημα που έχω εγώ. Η αρχή να κάνω τόσες πολλές περίεργες ερωτήσεις. Είναι σαν να συλλέγουν πληροφορίες για να σας χακάρουν/ή να σας εξαπατήσουν. Αφού τους έδωσα όλα τα έγγραφά μου, άρχισαν να ζητούν μερικά πραγματικά περίεργα έγγραφα. Τα έγγραφα που έστειλα ήταν πολύ περισσότερα από όσα χρειάζονταν αρχικά.
Αυτό είναι εκτός του πεδίου εφαρμογής της AML.
"Θέλουν τώρα το έγγραφο μετόχου της εταιρείας. Όπου όλα τα προσωπικά στοιχεία είναι για κάθε ιδιοκτήτη."
Ακόμα κι αν τώρα σας κατηγορούν για απάτη σε εταιρείες/AML, θα πρέπει να το παραδώσουν στην αστυνομία.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Εμπλέκονται σε δόλιες δραστηριότητες. Συλλέγουν πληροφορίες και έγγραφα για εσάς ως άτομο με σκοπό τη χρήση για κάτι ...
Το ίδιο έχει συμβεί σε αρκετούς από εμάς.
They engage in fraudulent activities. They collect information and documents about you as an individual for the purpose of using for something ...
The same thing has happened to several of us.
Dom bedriver bedrägeri verksamhet. Dom samlar in information och dokument om dig som individ i syfte att använda till något...
Samma sak har hänt flera av oss.
Γεια σου Μιχάλη,
θα σε πείραζε να απαντήσεις στην Πετρονέλα, παρακαλώ;
Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Hello Michael,
would you mind answering Petronela, please?
Just click this link: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Αν διαβάσετε την κριτική farre1981 θα δείτε ότι έχει το ίδιο πρόβλημα που έχω εγώ. Η αρχή να κάνω τόσες πολλές περίεργες ερωτήσεις. Είναι σαν να συλλέγουν πληροφορίες για να σας χακάρουν/ή να σας εξαπατήσουν. Αφού τους έδωσα όλα τα έγγραφά μου, άρχισαν να ζητούν μερικά πραγματικά περίεργα έγγραφα. Τα έγγραφα που έστειλα ήταν πολύ περισσότερα από όσα χρειάζονταν αρχικά.
Αυτό είναι εκτός του πεδίου εφαρμογής της AML.
"Θέλουν τώρα το έγγραφο μετόχου της εταιρείας. Όπου όλα τα προσωπικά στοιχεία είναι για κάθε ιδιοκτήτη."
Ακόμα κι αν τώρα σας κατηγορούν για απάτη σε εταιρείες/AML, θα πρέπει να το παραδώσουν στην αστυνομία.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Ας δούμε τι έχει να πει ο Tomas για αυτό το θέμα, τώρα φροντίζει για το παράπονό σας.
Νομίζω ότι τα ειλικρινή καζίνο κάνουν τα πάντα για να εκπληρώσουν σωστά τη διαδικασία AML, εναπόκειται στα καζίνο να αποδείξουν ότι όλα είναι σωστά, επομένως καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια σε αυτό.
Let's see what Tomas has to say about this issue, he now takes care of your complaint.
I think honest casinos do everything to fulfill the AML procedure correctly, it's up to the casinos to prove that all is correct, so they put much effort into this.
Το σύνολο των στημένων καζίνο, έχει καταθέσει 50 καταθέσεις, εκ των οποίων 300 SEK
Δεν κέρδισα ούτε ένα σκασμό μέσα σε λίγες μέρες
Φαίνεται απλά να είναι "τυχεροί" σερπαντίνες χαχαχ όλα είναι τόσο γαμημένα στημένα
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Το σύνολο των στημένων καζίνο, έχει καταθέσει 50 καταθέσεις, εκ των οποίων 300 SEK
Δεν κέρδισα ούτε ένα σκασμό μέσα σε λίγες μέρες
Φαίνεται απλά να είναι "τυχεροί" σερπαντίνες χαχαχ όλα είναι τόσο γαμημένα στημένα
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Χαίρετε,
Καταλαβαίνω το συναίσθημά σας, αλλά επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι η δυνατή γλώσσα σας δεν είναι απαραίτητη.
Υποθέτω ότι έπαιξες κουλοχέρηδες. Ελέγξατε το RTP και τη μεταβλητότητα; Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς λειτουργούν οι κουλοχέρηδες και να έχετε υπόψη σας το RTP και τη μεταβλητότητα.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ελέγξτε τους οδηγούς μας:
Hello,
I understand your feeling but allow me to mention that your strong language is not necessary.
I suppose you played slots. Did you check the RTP and volatility? It's crucial to understand how slots work and keep the RTP and volatility in mind.
If you want to know more, please check our guides:
WISHO CASINO ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Θέλω να προειδοποιήσω όλους για αυτόν τον ιστότοπο απάτης. Συλλέγουν πληροφορίες που είναι παράλογες, ενώ ταυτόχρονα αρνούνται να επιστρέψουν τα δικά τους χρήματα. Εισβάλλουν στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων απαιτώντας έγγραφα τα οποία δεν δικαιούνται. Το καζίνο Wisho θα πρέπει να αναφερθεί και να αποκλειστεί αμέσως από την ευρωπαϊκή αγορά.
WISHO CASINO WARNING I want to warn everyone about this scam site. They collect information that is unreasonable, while at the same time they refuse to pay back one's own money. They invade people's privacy by demanding documentation to which they are not entitled. Wisho casino should be reported and banned from the European market immediately.
VARNING FÖR WISHO CASINO Jag vill varna alla för denna sida som ägnar sig åt bedrägeri. Dom samlar information som är oskäligt, samtidigt som dom vägrar betala tillbaka ens egna pengar. Dom gör intrång i folks privatliv genom att kräva dokumentation som dom inte har rätt till. Wisho casino borde anmälas och stängas av från europeiska marknaden omedelbart.
Χαίρετε,
Υποθέτω ότι θα ήταν καλό αν μπορούσες να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες.
Πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο είδος περιπλοκής που σχετίζεται με την επαλήθευση λογαριασμού.
Μπορείτε να εξηγήσετε τι έχει συμβεί;
Hello,
I guess that it would be good if you could provide more details.
I feel that some sort of complication associated with the account verification may be involved.
Can you explain what has happened?
Γεια σας, για πάνω από μισό χρόνο έχω στείλει έγγραφα που αποδεικνύουν την ταυτότητά μου, καταστάσεις λογαριασμού για έναν ολόκληρο χρόνο, επαλήθευση διεύθυνσης, άδεια οδήγησης, εφορία, πιστοποιητικό σύνταξης, λογαριασμούς ρεύματος, κατάσταση ενοικίου, αρχεία pdf μεταφορών ατομικών λογαριασμών και ούτω καθεξής . τίποτα από αυτά που έστειλα δεν εγκρίνεται από αυτούς και με το ίδιο έγγραφο έχω εγκριθεί από όλα τα καζίνο στην Ευρώπη. επαναλαμβάνουν την ίδια απαίτηση για επαλήθευση, όταν έστειλα αναλυτικά τα εμβάσματα του λογαριασμού μου, μου ζητούν να εξηγήσω τι είναι η κατάθεση bg; τραπεζική κατάθεση αυτό δεν είναι λογικό. αρνούνται να μεταφέρουν τα χρήματά μου πίσω παρόλο που ζήτησα να μου στείλουν πίσω τα χρήματά μου και να κλείσουν τον λογαριασμό μου, δεν το κάνουν. Σίγουρα αυτό δεν μπορεί να είναι νόμιμο για ένα καζίνο να μπλοκάρει τον λογαριασμό σας χωρίς να επιστρέψει τα χρήματα που είναι δικά σας. Μου ζητούν να στείλω πληροφορίες που δεν είναι εύλογες. Θέλω να προειδοποιήσω για αυτήν την εταιρεία καζίνο.
Hello, for over half a year I have sent documents that prove my identity, account statements for a whole year, address verification, driver's license, tax authority, pension certificate, electricity bills, rent statement, pdf files of individual account transfers and so on. none of what I sent is approved by them, and with the same document I have been approved by all casinos in Europe. they repeat the same requirement for verification, when I sent in detail my account transfers, they require me to explain what bg deposit is? bank giro deposit this is not reasonable. they refuse to transfer my money back even though I demanded that they send back my money and close my account, they don't do it. surely this cannot be legal for a casino to block your account without repaying the money that is yours. they request me to send information that is not reasonable. I want to warn about this casino company.
Γειά σου,
Επομένως, εάν το λαμβάνω σωστά, τα έγγραφά σας δεν γίνονται δεκτά από το καζίνο, επιπλέον, το καζίνο ζητά κάποιες διευκρινίσεις σχετικά με την κατάθεση, επομένως αποφασίσατε να ζητήσετε από το καζίνο την επιστροφή χρημάτων κατάθεσης - έχω δίκιο;
Ξέρετε τι φαίνεται να είναι λάθος με τα έγγραφα; Σας το έχει εξηγήσει αυτό το καζίνο;
Πιστεύω ότι το KYC είναι να βρει έναν τρόπο να καταλάβει τι θέλει το καζίνο και τι μπορείτε να παρέχετε, μπορείτε να προσπαθήσετε να συνεργαστείτε περαιτέρω με το καζίνο σε αυτό;
Το να περάσεις το KYC είναι κρίσιμο, φοβάμαι.
Hello there,
so If I'm getting this correctly, your documents are not accepted by the casino, furthermore, the casino asks for some clarification about the deposit, so you decided to ask the casino for the deposit refund - am I correct?
Do you know what seems to be wrong with the documents? Has the casino explained this to you?
I feel that the KYC is about finding a way to understand what the casino wants and what you can provide, can you try to collaborate with the casino further on that?
Passing the KYC is crucial, I'm afraid.
Γεια σας, έχω υποβάλει έγγραφα για πάνω από έξι μήνες, τα ίδια έγγραφα με έχουν εγκρίνει σε όλα τα καζίνο στην Ευρώπη. δίπλωμα οδήγησης, Εφορία, λογαριασμός ρεύματος, βεβαίωση σύνταξης, αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού για όλο το έτος, πιστωτική κάρτα, έκθεση ενοικίασης, τι άλλο μπορείτε να στείλετε; Πρώτα ζητούν αντίγραφα λογαριασμών για 3 μήνες, μετά ζητούν αντίγραφα λογαριασμών για 6 μήνες, ζητούν να παραδώσω τις καταστάσεις λογαριασμού για τα ιδιωτικά τραπεζικά δάνειά μου, να εξηγήσω γιατί έπρεπε να δανειστώ χρήματα από τους φίλους μου ή να εξηγήσω τι είναι η τραπεζική κατάθεση ? Σε τι χρησιμοποιώ τα χρήματά μου; Στέλνω έγγραφα και μετά ζητούν να στείλω περισσότερα έγγραφα. Αισθάνεται σαν να επαναλαμβάνεται όλη την ώρα. Στη χειρότερη περίπτωση θα επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για βοήθεια, καθώς υποψιάζομαι ότι πρόκειται για θέμα απάτης. Δεν βίωσε ποτέ κάτι παρόμοιο.
Hello, I have submitted documents for over six months, the same documents have approved me at all casinos in Europe. driver's license, Tax Agency, electricity bill, pension certificate, bank statement for the whole year, credit card, rental report, what else can you send? First they request account statements for 3 months, then they request account statements for 6 months, they request that I hand over account statements for my private bank loans, explain why I had to borrow money from my friends, or explain what bank giro deposit is? What do I use my money for? I send documents and then they request that I send more documents. It feels like it repeats itself all the time. At worst I will contact my bank for help as I suspect this is a fraud issue. Never experienced anything like it.
Hej Jag har lämnat in dokument i över ett halvår, samma dokument har godkänt mig på samtliga casinon i Europa. körkort , Skatteverket , elräkning, pension intyg , kontoutdrag för hela året , Kreditkort , hyresavi , vad mer kan man skicka? Först begär dom kontoutdrag för 3 månader, sedan begär dom kontoutdrag för 6 månader, dom begär att jag ska lämna ut kontoutdrag för mina privata banklån, förklara varför jag fått låna pengar av mina vänner , eller förklara vad bank giro insättning är? Vad jag använder mina pengar till? Jag skickar dokument och sedan begär dom att jag skickar mer dokument. Det känns som det upprepas hela tiden. Jag kommer att i värsta fall kontakta min bank för hjälp, för jag misstänker att detta är frågan om bedrägeri. Har aldrig upplevt något liknande.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.