Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinGaga Casino - γενική συζήτηση

WinGaga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 7 μήνες από psychedelicteo
|
7.094 προβολές 69 απαντήσεις |
|
12 3 4
Tarantino
πριν από 3 μήνες

Did you already pass the verification at this casino, or it is not needed?🤔

I hope that you will receive the money soon, so you're able to request another withdrawal then.

Please keep us informed how it goes, and we'll be ready to help if needed.

Romi
πριν από 3 μήνες

Μέχρι στιγμής δεν απαιτείται επαλήθευση, δεν έχουν φτάσει χρήματα μέχρι σήμερα, πόσο μάλλον η πληρωμή που εγκρίθηκε. Έχουν περάσει 7 μέρες τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 3 μήνες

I see. Our complaint team is only able to intervene after the 14-day period, so hopefully until then you will receive the money.

Please keep us informed.

πριν από 2 μήνες

Έχει κανείς πληροφορίες για την απόσυρση; αύριο είναι η 3η ημέρα της πρώτης ανάληψης, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα

και μέχρι στιγμής το chat μου είπε ότι δεν το χρειάζομαι;

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 2 μήνες

Έχετε ήδη κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Έχει κανείς πληροφορίες για την απόσυρση; αύριο είναι η 3η ημέρα της πρώτης ανάληψης, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα

και μέχρι στιγμής το chat μου είπε ότι δεν το χρειάζομαι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

They told you that verification is not neccessary, right?

Have you ever withdrawn from this casino before? Which payment method did you use?

πριν από 2 μήνες

Κατέθεσα 250 ευρώ με EPS χθες, η τράπεζά μου έβγαλε το ποσό και δεν το πήρα στον λογαριασμό μου στο καζίνο... Η υποστήριξη δεν ξέρει πού είναι τα χρήματα, λυπηρό που δεν μπορείς να τα καταθέσεις απλά το 2025. ..


file ,

Αυτόματη μετάφραση:
Szabolcs
πριν από 2 μήνες

And did you contact the payment provider to see if everything really went well? I also read what you wrote the first time and there you had a problem with the withdrawal and here you describe the deposit, so are both situations valid or is it just that you didn't get the money to your player account?

Jaro
πριν από 2 μήνες

I paid with my card and won, but after 3 days nothing happened, no check, no withdrawal, so I gambled the prize, a few days later I wanted to pay again but this time with EPS and the money has not arrived in the account ..so the current problem is that the money is gone

Szabolcs
πριν από 1 μήνα

I see, so do you know if the casino has a third party provider that it uses to process financial transactions? Maybe they could start an investigation on that money. It's tricky if your bank tells you that everything went fine and the casino doesn't get the money or it doesn't get credited to your account. Therefore, I would start as I have described.

πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω, έχει λάβει ποτέ κανείς πληρωμή από το καζίνο Wingaga;

Αυτόματη μετάφραση:
Terryoo3
πριν από 1 μήνα

Γεια.

Παρόλο που ορισμένες κριτικές χρηστών είναι κάπως ύποπτες για μένα (συγγνώμη σε όλους, μάλλον είναι μια "επαγγελματική" ασθένεια), κατ 'αρχήν αυτό ακούγεται καλό

Μετάφραση Google:

Η ομάδα του καζίνο ξέρει πραγματικά τι κάνει. Είχα μερικά προβλήματα με τις αναλήψεις μου, αλλά η ομάδα υποστήριξης τα έλυσε γρήγορα. Επιπλέον, αυτό το καζίνο έχει πολλά παιχνίδια που μου αρέσει να παίζω και είναι διασκεδαστικό να περνάς χρόνο εδώ και αν είσαι τυχερός μπορείς να βγάλεις και κάποια χρήματα.

Έχετε πρόβλημα στο καζίνο; Μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Ύποπτα μεγάλα κέρδη, είμαι περίεργος για την πληρωμή των χρημάτων που κέρδισα. Θα λάβω νέα αύριο σχετικά με την πληρωμή των κερδών μου, οπότε είμαι περίεργος γι' αυτό ρωτάω. Ευχαριστώ για την απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Terryoo3
πριν από 1 μήνα

So, please keep us updated, and we're here if needed.

Romi
πριν από 1 μήνα

Άρα δεν συμβαίνει τίποτα, ακόμα περιμένω έγκριση. Δεν νιώθω καλά για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Terryoo3
πριν από 1 μήνα

Γεια.

Υποθέτω ότι ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως και επομένως δεν υπάρχει πολύς λόγος να περιμένετε, σωστά;

Παρατήρησα μια αναφορά για μια ύποπτα μεγάλη νίκη, τι σημαίνει αυτό; Το καζίνο έχει δηλώσει υποψίες; Αυτός θα μπορούσε να είναι ο λόγος για την πιθανή καθυστέρηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Terryoo3
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια, πλήρωσες τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
Terryoo3
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, σας πλήρωσαν τίποτα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα Wingaga καζίνο.. Έπαιξα το παιχνίδι Zeus and Hades, έπεσε το μπόνους των 10 δωρεάν παιχνιδιών, από τα οποία η νίκη είναι 13 χιλιάδες, όταν πατήσω συνέχεια, το παιχνίδι κολλάει και έχω ακόμα 0 στον λογαριασμό του παίκτη. Και οταν ξαναενεργοποιω το παιχνιδι, υπαρχει παλι το bonus win των 13 χιλιαριων και μετα κολλαει παλι και συνεχιζει.. + εκει πρεπει να διαλεξω ποιο προγραμμα δεν στειλε, το λυνω με υποστηριξη, εχει κανεις εμπειρια?

Αυτόματη μετάφραση:
Dominik34
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, when you say that you have solved this situation with support, what did they say to you? I'm curious if it was just a bug and especially if you will get the money or how the casino will handle it.

As for your withdrawal, how long have you been waiting for it? Are you already verified with the casino or was that not necessary?

Tell me a bit more please.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα