Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinGaga Casino - γενική συζήτηση

WinGaga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 5 μήνες από psychedelicteo
|
5.158 προβολές 49 απαντήσεις |
|
12 3
Tarantino
πριν από 1 μήνα

Did you already pass the verification at this casino, or it is not needed?🤔

I hope that you will receive the money soon, so you're able to request another withdrawal then.

Please keep us informed how it goes, and we'll be ready to help if needed.

Romi
πριν από 1 μήνα

Μέχρι στιγμής δεν απαιτείται επαλήθευση, δεν έχουν φτάσει χρήματα μέχρι σήμερα, πόσο μάλλον η πληρωμή που εγκρίθηκε. Έχουν περάσει 7 μέρες τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 1 μήνα

I see. Our complaint team is only able to intervene after the 14-day period, so hopefully until then you will receive the money.

Please keep us informed.

πριν από 1 εβδομάδα

Έχει κανείς πληροφορίες για την απόσυρση; αύριο είναι η 3η ημέρα της πρώτης ανάληψης, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα

και μέχρι στιγμής το chat μου είπε ότι δεν το χρειάζομαι;

Αυτόματη μετάφραση:
Tarantino
πριν από 1 εβδομάδα

Έχετε ήδη κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Έχει κανείς πληροφορίες για την απόσυρση; αύριο είναι η 3η ημέρα της πρώτης ανάληψης, αλλά ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα

και μέχρι στιγμής το chat μου είπε ότι δεν το χρειάζομαι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

They told you that verification is not neccessary, right?

Have you ever withdrawn from this casino before? Which payment method did you use?

πριν από 5 ημέρες

Κατέθεσα 250 ευρώ με EPS χθες, η τράπεζά μου έβγαλε το ποσό και δεν το πήρα στον λογαριασμό μου στο καζίνο... Η υποστήριξη δεν ξέρει πού είναι τα χρήματα, λυπηρό που δεν μπορείς να τα καταθέσεις απλά το 2025. ..


file ,

Αυτόματη μετάφραση:
Szabolcs
πριν από 4 ημέρες

And did you contact the payment provider to see if everything really went well? I also read what you wrote the first time and there you had a problem with the withdrawal and here you describe the deposit, so are both situations valid or is it just that you didn't get the money to your player account?

Jaro
πριν από 4 ημέρες

I paid with my card and won, but after 3 days nothing happened, no check, no withdrawal, so I gambled the prize, a few days later I wanted to pay again but this time with EPS and the money has not arrived in the account ..so the current problem is that the money is gone

Szabolcs
πριν από 15 ώρες

I see, so do you know if the casino has a third party provider that it uses to process financial transactions? Maybe they could start an investigation on that money. It's tricky if your bank tells you that everything went fine and the casino doesn't get the money or it doesn't get credited to your account. Therefore, I would start as I have described.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα