Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinGaga Casino - γενική συζήτηση

WinGaga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από psychedelicteo
|
8.487 προβολές 71 απαντήσεις |
|
1...3 4
Jaro

Λοιπόν εγκρίθηκε η επιλογή και λένε ότι θα φτάσει σε 3 μέρες οπότε βλέπουμε.. Ακόμα ασχολούμαι με το bug του παιχνιδιού, η υποστήριξη μου γράφει για να κάνω υπομονή

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Έφτασαν λοιπόν τα χρήματα αλλά ακόμα περιμένω να διορθωθεί το bug με τον Δία και τον Άδη

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, δεν είχα ξανακούσει αυτό το καζίνο, αξίζει τον κόπο; ψάχνοντας για κάτι νέο

Αυτόματη μετάφραση:

Έφτασαν λοιπόν τα χρήματα αλλά ακόμα περιμένω να διορθωθεί το bug με τον Δία και τον Άδη

Αυτόματη μετάφραση:

Χαίρομαι που τουλάχιστον το μισό πρόβλημα έχει λυθεί.

Η υποστήριξη επιλύει κάπως αυτό το πρόβλημα με τον πάροχο ή δεν το γνωρίζετε;

Όταν τελειώσει αυτή η αναθεώρηση, μη διστάσετε να με ενημερώσετε για όσα μάθατε. 🙂

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας


Έκανα χθες εγγραφή, κατάθεση και μετά ανάληψη (εκκρεμείς)!

Γνωρίζει κάποιος σε τι χρόνο πληρώνει αυτό καζίνο? Γενικά είδα καλές κριτικές από παίχτες και αυτό είναι σημαντικό.

Από το live chat μου είπαν πως δεν χρειάζεται επαλήθευση εκτός αν ζητηθεί προσωπικά και ότι η ανάληψη θέλει 3 εργάσιμες το πολύ .

Είμαι σε αναμονή τις αναλήψεις προς το παρόν.



thanosttt89

Hey.

I would recommend you go through the user reviews about this casino, which is a good source of information, and maybe you'll learn more.

And reading through this thread may help as well.

Surely, though, keep us informed about how it goes; we'll like to hear about any updates you have.

Jaro

Γεια, το σφάλμα δεν έχει επιλυθεί ακόμα, δεν ξέρω αν το λύνουν με τον πάροχο ή πώς το λύνουν, αλλά δεν συμβαίνει τίποτα ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Dominik34

Οπότε δεν χαίρομαι που ακόμα δεν ξέρουμε τίποτα περισσότερο. Υποθέτω ότι θα μπορούσαν να το λύσουν αυτό με τον πάροχο, αλλά μέχρι να το επιβεβαιώσει το καζίνο, είναι ακόμα μια εικασία.

Πόσο καιρό συμβαίνει αυτό, παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Αντιμετωπίζω την κατάσταση από τις 16 Φεβρουαρίου.. Θα περιμένω μέχρι την Παρασκευή και θα γράψω μια επίσημη καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
Dominik34

Αυτό θα ήταν ένα καλό βήμα. Στη συνέχεια, ενημερώστε με εάν έχει αλλάξει κάτι ή εάν έχετε παρατηρήσει πρόοδο στην περίπτωσή σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Γειά σας, έχω κάνει τρείς αναλήψεις, ή μία ανάληψη έγινε στις 8/4 , υποτίθεται ότι έχουν περάσει όι 3 ημέρες πού ζητάνε, γνωρίζει κανείς πόσο χρόνο χρειάζονται για νά μπουν τά χρήματα μου?

ingrit

Well, it actually depends on many factors, and the best way to find out is to ask the casino support directly.

Is your account fully verified, for example?

What payment method have you used?

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα