Γεια σου!
Πράγματι υποστηρίζουμε τους παίκτες σε διάφορες περιπτώσεις και χαιρόμαστε που μας βρήκατε εδώ.
Πριν από εσάς, αρκετοί άλλοι παίκτες από την Ελλάδα ανέφεραν καθυστερημένες πληρωμές από αυτό το καζίνο/εταιρεία στοιχημάτων, οπότε ίσως η ανάγνωση αυτού του νήματος να απαλύνει λίγο τον πόνο σας. Για μένα, φαίνεται ότι είναι απλά αργοί και αναποτελεσματικοί όταν πρόκειται για αναλήψεις. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να επισημάνουμε μερικά πράγματα σχετικά με την υποστήριξη που προσφέρουμε δωρεάν.
Πρώτα απ 'όλα, επιτρέπεται στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επιλύσει την ημιτελή ανάληψη. μόνο αφού περάσει αυτή η περίοδος θα μπούμε μέσα. Φαντάζομαι ότι πρέπει να αισθανόμαστε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ωστόσο όλοι πρέπει να το αποδεχτούμε.
Δεύτερον, αντιμετωπίζουμε αποκλειστικά ζητήματα που αφορούν παιχνίδια καζίνο, όχι αθλητικά στοιχήματα. Ίσως δεν είναι σημαντικό. Θέλω μόνο να το ξέρεις αυτό.
Έτσι, είστε ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε την καταγγελία εδώ και τώρα χρησιμοποιώντας αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο 👈 και οι ειδικοί μας από την ομάδα πρώτης απάντησης θα επικοινωνήσουν μαζί σας σύντομα με λεπτομέρειες.
Προς το παρόν, αναρωτιέμαι να ακολουθήσω: έχετε κάνει ποτέ ανάληψη χρημάτων από αυτό το καζίνο στο παρελθόν; Αυτό συνήθως σημαίνει ότι τα στοιχεία του λογαριασμού σας ελέγχθηκαν και κρίθηκαν κατάλληλα για περαιτέρω αναλήψεις.
Hi there!
We indeed support players on various occasions, and we are glad you've found us here.
Before you, several other players from Greece reported delayed payments from this casino/betting company, so perhaps reading this thread might ease your pain a bit. To me, it seems they are just slow and inefficient when it comes to the withdrawals. In any case, it is important to point a few things out regarding the support we offer for free.
First of all, the casino is allowed 14 full days to resolve the incomplete withdrawal; only after this period passes we will step in. I imagine it must feel like an extremely long time yet we all have to accept that.
Secondly, we solely address issues concerning casino games, no sports betting. Perhaps it is not important; I just want you to know that.
So, you are welcome to submit the complaint here and now by using this green link 👈, and our specialists from the first response team will get to you shortly with details.
For now, I wonder about following: have you ever withdrawn any money from this casino before? That would typically imply that your account information was checked and deemed suitable for further withdrawals.
Αυτόματη μετάφραση: