Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWildsino Casino - γενική συζήτηση

Wildsino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Radka
|
3.520 προβολές 88 απαντήσεις |
|
12 3 45
Jaro

I am using Revolut, I contacted them and informed them that Wildsino said the problem is at Revolut. Revolut have no problem, I had a payout from Bankonbet the same day. But do you know where Wildsino have their casinolicence? I thought it was PAGCOR, but here is the answer I got from them:


Dear Sir/Madam,    

This is in relation to the message you sent us on March 1, 2025, through this email, the PAGCOR website or email

info@pagcor.ph.

   Please be informed that   Wildsino casino    is NEITHER a PAGCOR licensed NOR an accredited online/remote gaming platform / service provider as of February 18, 2025. For more details, please refer to the list of accredited service providers

and approved gaming platforms in the PAGCOR website

https://www.pagcor.ph/regulatory/accredited-service-providers.php.

    


Wenche

Thank you, can you please tell me how long you are waiting for? 

As far as the license is concerned, I see in our system and on the review page that they have Anjouan license, so PAGCOR wrote you correctly that they are not licensed under them. Why do you want to know that?

Jaro

file

I have waited from 21.02.2025, this is the first of 3 withdrawals. The currency is norwegian kroner and I have now 405 000 NOK in my account. It is a lot of money and i will complain whereever I can.


Wenche

Was it necessary for you to verify with the casino or not? Did you upload money using the bonus? 

I would imagine that a casino could do gameplay investigation with such a high win, but they would probably tell you that. 

So if you're waiting for 2 weeks, it would probably be best to open a complaint and we'll see how it develops. 

What do you think? 

Jaro

Γεια σας και ευχαριστώ για την απάντησή σας, γράφω στα νορβηγικά και ελπίζω να πάει καλά.

Δεν μου ζητήθηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, έλαβα μια πληρωμή στον λογαριασμό μου Revolut ύψους 3000 NOK στις 24.02.2025. Ήταν η πρώτη ανάληψη που έκανα αφού κέρδισα 250.000 NOK στο Crystal Ball GDN.

Τώρα έχω τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα, η πρώτη που καταχωρήθηκε στις 21.02.2025,

Συνέχισα να παίζω και κέρδισα πολλά τόσο στο Crystall Ball όσο και στο Gonzo's Quest Red Tiger, έχω εκτυπώσεις και βίντεο του παιχνιδιού στην πορεία.

Θα ήθελα να παραπονεθώ γιατί δεν νομίζω ότι ο Wildsino σκοπεύει να πληρώσει τα κέρδη μου. Τώρα ελπίζουν ότι θα το στοιχηματίσω μακριά, αλλά δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να παίξω με αυτά που σχεδόν θεωρώ ότι είναι play money, καθώς δεν λαμβάνω καμία πληρωμή.

Μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτήν τη διαδικασία καταγγελίας;

Αυτόματη μετάφραση:
Wenche

Thank you for clarifying the situation. 

Sure, as far as the complaint is concerned, feel free to ask what is needed. In my previous reply I shared a link (green letters) where if you click on it, you can file a complaint. 

You will also find a guide on this link that describes the process by which we handle complaints, so you can find useful information there. 

If there is any problem, definitely let us know.🙂

Jaro

Η συνομιλία ξεκίνησε

Γεια, έχω τρεις εκκρεμείς αναλήψεις που δεν έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία για σχεδόν δύο εβδομάδες, θέλετε να στείλω έγγραφα για την επαλήθευση του λογαριασμού μου;

Ο Μάγκνους συνομιλεί τώρα

Μάγκνους

Γεια σας και καλημερα! Καλώς ήρθατε στην υπηρεσία υποστήριξης πελατών!

Με λένε Μάγκνους και θα σε βοηθήσω σήμερα.

σας ευχαριστώ για αυτό

Μάγκνους

Καταλαβαίνω απόλυτα πώς νιώθετε αυτή τη στιγμή και έχετε κάθε δικαίωμα να είστε απογοητευμένοι. οποιοσδήποτε θα ήταν. Και πάλι, λυπούμαστε πραγματικά που πρέπει να περιμένετε για τα χρήματά σας και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την υπομονή σας. Ωστόσο, να είστε βέβαιοι ότι αυτό το ζήτημα έχει πλέον επιλυθεί και ότι επεξεργαζόμαστε τις αναλήψεις όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Τι; Ζήτησα απλώς να επαληθεύσω τον λογαριασμό

Μάγκνους

Δεν μπορώ να δω κανένα αίτημα για επαλήθευση του λογαριασμού σας αυτή τη στιγμή, αλλά εάν χρειαστούν έγγραφα στο μέλλον, θα ειδοποιηθείτε μέσω της ενότητας επαλήθευσης του προφίλ σας.

εντάξει, που μπορώ να βρω το προφίλ μου;

Μάγκνους

Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να σας βοηθήσω;

Ναι, πού μπορώ να βρω το προφίλ;

Μάγκνους

Θα λάβετε ένα email εάν απαιτείται επιβεβαίωση.

Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω για εσάς τώρα;

Έλαβα ένα email στις 3 Μαρτίου από εσάς Magnus ότι θα λάμβανα την πληρωμή την ίδια μέρα ή την επόμενη μέρα, ακόμα δεν έχω λάβει ειδοποίηση ότι εγκρίθηκε η ανάληψη ή οποιαδήποτε πληρωμή στον λογαριασμό μου Revolut. Ποιος είναι ο λόγος για αυτό;

Μάγκνους

Όχι, κάνεις λάθος. Δεν υποσχόμαστε ποτέ τίποτα.


Το αίτημά σας (24941749) ενημερώθηκε. Για να προσθέσετε περισσότερα σχόλια, απαντήστε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Magnus (Wildsino)


3 Μαρτίου 2025, 17:53 EET


Αγαπητέ Wenche,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών Wildsino!

Βλέπουμε ότι ζητήθηκε η πρώτη απόσυρση: 21 Φεβρουαρίου 2025, 10:16

Λάβετε υπόψη ότι "χρειάζονται τουλάχιστον 3 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία· υπολογίζονται από την ημέρα μετά την υποβολή του αιτήματος", δηλαδή στις 24 Φεβρουαρίου.

Σημειώστε επίσης ότι "αυτό το χρονικό πλαίσιο δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες."

Είχαμε ορισμένα τεχνικά προβλήματα με τον τρίτο πάροχο πληρωμών μας, εξ ου και η καθυστέρηση, για τα οποία ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη.

Αλλά μην ανησυχείτε, όλα φαίνονται καλά από την πλευρά μας και ελπίζουμε ότι θα λάβετε τα χρήματά σας μέχρι το τέλος της ημέρας ή αύριο.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email support@Wildsino.com ή μέσω Ζωντανής συνομιλίας.

Με εκτίμηση,

Wildsino.com

Μάγκνους

"Ελπίζω"

Παρακαλώ διαβάστε πιο προσεκτικά.


Αλλά μην ανησυχείτε, όλα φαίνονται καλά από την πλευρά μας και ελπίζουμε ότι θα λάβετε τα χρήματά σας μέχρι το τέλος της ημέρας ή αύριο.


Έχω διαβάσει προσεκτικά.

Μάγκνους

ελπίζω

Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτή η λέξη;


Ω, με έφτασες εκεί, συγγνώμη, λάθος μου!


Σας λέω ευχαριστώ για την φανταστική εξυπηρέτηση πελατών :)

Μάγκνους

Δεν μπορούμε ποτέ να υποσχεθούμε τίποτα, αφού το χειρίζεται άλλο τμήμα.


Βλέπω, ελπίζω να λειτουργήσει προς το καλύτερο για όλους μας, να έχουμε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

Μάγκνους

Με χαρά και ευχαριστίες. Καλή μέρα και καλό Σαββατοκύριακο, Wenche!

Γράψε ένα μήνυμα εδώ...


Αυτόματη μετάφραση:
Wenche

Συγγνώμη, έπρεπε απλώς να στείλω ένα αντίγραφο της συνομιλίας που είχα μόλις με τον Magnus στην εξυπηρέτηση πελατών Wildsino.

Αυτόματη μετάφραση:
Wenche

It's okay that you copied it. I see they were trying to reassure you that everything would be all right. By filing a complaint, if the casino hasn't sent anything, we will contact them and I believe it will be resolved somehow since they had technical problems and said everything should be fine. 

We'll see if something happens this week or next. 🙂

Ας δούμε πώς θα πάει. Θα ενημερώνω κάθε μέρα.

8.3 Αίτημα ανάληψης. (δεν ζητήθηκε επιβεβαίωση, ανάληψη σε εξέλιξη) 9.3 και 10.3 ανάληψη σε εξέλιξη. Το 11.3 καζίνο ζητά έγγραφα kyc, , μεταφορές χρημάτων για 3-6 μήνες για να φαίνονται όλα. (δεν αναφέρονται οι ημερομηνίες) Σημείωση. η πρώτη μου κατάθεση 7.3.2025. Ρωτάω στο chat για ποια χρονική περίοδο απαιτείται αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού....απάντηση συνομιλίας "10.2-10.3.2023. 11.3 Ανεβάζω έγγραφα. Εγκεκριμένη ταυτότητα, selfie, διεύθυνση, μεταφορές χρημάτων υπό εξέταση. Το 12.3 casino ανακοινώνει ότι ο έλεγχος εγγράφων διαρκεί 24 ώρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Fei21

Γεια σας, έβαλα την τρέχουσα διαδικασία Kyc/απόσυρσής μου εδώ για "ζωντανή παρακολούθηση" την οποία θα ενημερώνω καθημερινά. Η απάντηση που λαμβάνετε..."με χαρά σας ενημερώνουμε ότι υπάρχει επεξεργασία στην ουρά".....είναι τυπική. Ενημερώστε με πώς εξελίσσεται η απόσυρσή σας εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari

Okay, so maybe it will be important for other players and for someone maybe the deciding factor. 

So I'll keep an eye on it and write off this situation. So far it looks pretty good and I'm curious to know when your documents will be approved and if it will really take a day. 

I will wait for news.🙂

Jaro

For information:

I still haven't received any payout from Wildsino, just the usual nonsense about my money being safe with them and that I have to be patient. Withdrawals from 21.02.2025 and two more are pending, NOK 14 800 in total, as well as NOK 405 940 in my Wildsino account. I haven't had the opportunity to verify my account, but I'm ready with all the documents if/when it becomes necessary. I've added a complaint here and am waiting for it to be investigated.





Koppari

12.3 Έγγραφο διεύθυνσης που απέρριψε το καζίνο, το οποίο είναι ένα τραπεζικό έγγραφο με όνομα, διεύθυνση. Το καζίνο απέρριψε επίσης τη λήψη κίνησης τραπεζικού λογαριασμού 10.2.2025-10.3.2025. Έκανα την πρώτη μου κατάθεση στις 7.3.2025. Το καζίνο Wildsino ζητά αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού "για τους τελευταίους 3-6 μήνες, όλες οι πληροφορίες πρέπει να είναι ορατές και όχι επεξεργασμένες". Η χθεσινή συνομιλία ζήτησε αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού από το 2023...;

Αυτόματη μετάφραση:

For information:

I still haven't received any payout from Wildsino, just the usual nonsense about my money being safe with them and that I have to be patient. Withdrawals from 21.02.2025 and two more are pending, NOK 14 800 in total, as well as NOK 405 940 in my Wildsino account. I haven't had the opportunity to verify my account, but I'm ready with all the documents if/when it becomes necessary. I've added a complaint here and am waiting for it to be investigated.





If you get the same answers that are generic to the casino, communication will probably not be their strongest side. They may not have anything else to say to you, so you will have to focus on the complaint and its resolution. I guess I don't have anything better for you yet as the casino needs to take a step forward. 

12.3 Έγγραφο διεύθυνσης που απέρριψε το καζίνο, το οποίο είναι ένα τραπεζικό έγγραφο με όνομα, διεύθυνση. Το καζίνο απέρριψε επίσης τη λήψη κίνησης τραπεζικού λογαριασμού 10.2.2025-10.3.2025. Έκανα την πρώτη μου κατάθεση στις 7.3.2025. Το καζίνο Wildsino ζητά αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού "για τους τελευταίους 3-6 μήνες, όλες οι πληροφορίες πρέπει να είναι ορατές και όχι επεξεργασμένες". Η χθεσινή συνομιλία ζήτησε αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού από το 2023...;

Αυτόματη μετάφραση:

I don't think it's quite standard, but the casino has the right to ask for such a document. Haven't you deposited here in the past? Did you also ask why your documents were rejected? Was it because they didn't see everything on your document as you mentioned in your post? 

Jaro

Έστειλα πλήρη τραπεζική κίνηση για την περίοδο 10.2-10.3.2025. Το καζίνο ζητά αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού για 3-6 μήνες. Πρώτη κατάθεση 7.3.2025. Είπες Jaro ότι έχεις δικαίωμα να ζητήσεις....για το 2023 έγινε αίτημα χθες, και σήμερα 3-6 μήνες, δεν προσδιορίστηκε σε σαφές χρονικό πλαίσιο....μόνο "3-6 μήνες". Νομίζω ότι υπάρχει μια "τακτική καθυστέρησης" που συμβαίνει εδώ όπως πολλοί άλλοι χρήστες του φόρουμ

Αυτόματη μετάφραση:

....γιατί έφτασε το wildsino.com. Ένα αρκετά νέο καζίνο και απαιτεί αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων από το 2023...

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari

Yes it may be some delaying tactic but if they didn't give you a timeframe for what year, only months, ask them to let you know. What they want from you, send it to them and ask them anything that is not clear to you. If they don't tell you anything and don't help you, you can contact us.  

Έχω στείλει ερωτήσεις με email σχετικά με τα έγγραφα που απαιτούνται ακριβώς....Καμία απάντηση. Όταν ρωτάω στο chat, υπόσχονται να μάθουν και να απαντήσουν με email.....καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα