Αυτό είναι το email που έστειλα στο Wild Casino και από το οποίο δεν έλαβα απάντηση, βοηθήστε παρακαλώ μην με αφήσετε να κάνω ανάληψη των 1020 δολαρίων μου που κέρδισα νόμιμα:
Ονομάζομαι José Quirós Gallegos, από την Κόστα Ρίκα. Ειλικρινά νιώθω απάτη από αυτό το καζίνο. Πριν από περισσότερες από δύο εβδομάδες έκανα σημαντικά στοιχήματα, τα ποσά στοιχημάτων χρεώθηκαν από την κάρτα μου, έκανα κέρδη και από εκεί ξεκίνησε ο ιστός της εξαπάτησης και των ψεμάτων εκ μέρους σας.
Περίμενα 7 ημέρες για να κάνω ανάληψη των κερδών μου με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό με την κάρτα μου για καταθέσεις που έχω σε αυτό το καζίνο.
Έκανα όλα τα απαιτούμενα βήματα για να κάνω ανάληψη των κερδών μου μέσω αυτής της μεθόδου και δύο φορές η πληρωμή μου απορρίφθηκε λόγω σφάλματος στο σύστημα που ανέφερε λάθος το όνομά μου στο ATM, πληκτρολογώντας José Gallegos και όχι το πραγματικό μου όνομα José Quirós Gallegos. Και το λες λάθος, όχι εγώ. Επίσης, λόγω του IBAN, που στη χώρα μου αποτελείται από 22 ψηφία, τους έστειλα ακόμη και μια φωτογραφία του τραπεζικού μου λογαριασμού όπου ήρθε το IBAN για να επαληθεύσουν ότι είναι σωστό και να υποδείξουν μόνο ότι ήταν λάθος. ΚΑΙ
Τους ζήτησα να καλέσουν τον αριθμό τηλεφώνου μου 5 φορές και δεν με κάλεσαν ποτέ ξανά. Στο τέλος μιας εβδομάδας που προσπαθούσα να δω ποιος θα μπορούσε να το διορθώσει, μου είπαν ότι η τραπεζική μεταφορά δεν ήταν διαθέσιμη για τη χώρα μου, Κόστα Ρίκα. Από απογοήτευση μου είπαν ότι μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μέσω του MoneyGram, προσπάθησα δύο φορές και δεν τα κατάφερα, γιατί το απέρριψε και το σύστημά σου. Στη συνέχεια, μου είπαν ότι αυτή η μέθοδος πληρωμής δεν ήταν διαθέσιμη ούτε για τη χώρα μου.
Μετά, μου είπαν ότι μπορούσε να γίνει με επιταγή, αλλά μετά μου είπαν ξανά ότι δεν ήταν διαθέσιμο για τη χώρα μου.
Στο τέλος δύο εβδομάδων που πηγαινοέρχονταν σε εκατοντάδες συνομιλίες, ψέματα και εξαπάτηση, μου είπαν ότι η μόνη μέθοδος για την Κόστα Ρίκα είναι το Bitcoin, παρόλο που είναι μια πληρωμή που δεν έχει αξία στη χώρα μου, συμφώνησα ως έσχατη λύση. Τώρα βλέποντας ότι δεν θέλετε πραγματικά να με πληρώσετε και ότι προσπαθώ να κάνω ανάληψη οπωσδήποτε για περισσότερες από δύο εβδομάδες και δεν κατέστη δυνατό.
Άνοιξα το πορτοφόλι μου, αντέγραψα τον σύνδεσμο διεύθυνσης για να λάβω τα bitcoin. Και πάλι προς έκπληξή μου η πληρωμή απορρίφθηκε. Τώρα αποδεικνύεται ότι αφού άλλαξα τηλέφωνό μου αυτές τις μέρες πρέπει να περάσω από μια επαλήθευση ότι κανείς δεν μπορεί να μου πει περί τίνος πρόκειται...
Τώρα δεν με αφήνουν ούτε να κάνω ανάληψη των χρημάτων για bitcoin. Είναι απίστευτο. Και με κάνουν να καλέσω έναν αριθμό που προσπάθησα να καλέσω αλλά η κλήση δεν προέρχεται από τη χώρα μου. Τώρα λοιπόν λένε Περιμένετε την κλήση παρόλο που έχω προγραμματίσει περίπου 6 κλήσεις και δεν με έχουν καλέσει ποτέ. Μου λένε επίσης ότι δεν ξέρουν τι μέρα θα καλέσουν... δηλαδή μπορούν να περάσουν μέχρι και ένα μήνα αν θέλουν.
Έχω όλες τις συνομιλίες και τις αποδείξεις για ψέματα, ψέματα και πολλά άλλα. Όλα τα στοιχεία για το πώς αυτό το καζίνο με εμπόδισε αυθαίρετα με κάθε τρόπο να βγάλω τα νόμιμα κέρδη μου. Νιώθω εξαπατημένος. Απαιτώ να το λάβετε σοβαρά υπόψη γιατί πρόκειται για παράνομη κατάχρηση και παράνομη παρακράτηση κερδοσκοπικού κέρδους. Πώς είναι δυνατόν ένα καζίνο που αυτοαποκαλείται σοβαρό να κάνει έναν πελάτη από άλλη χώρα να τα περάσει όλα αυτά. Ήδη συνειδητοποίησα ότι έχασα αυτά τα χρήματα, ότι μου τα κράτησες, μπορείς ακόμη και να τα αφήσεις σε σένα αν θέλεις, χρήματα που κέρδισα νόμιμα, αλλά ότι σε περισσότερες από 15 ημέρες έχεις βάλει κάθε είδους εμπόδια ώστε Δεν μπορώ να βγάλω. Αφήστε αυτά τα χρήματα, αλλά αξιολογώ όλες τις νόμιμες επιλογές μου για να κάνω μήνυση, ερευνώ τους συνεργάτες σας και τους διεθνείς κανονισμούς καζίνο για να φέρω όλα τα στοιχεία που έχω, τα οποία είναι πολλά, για να παρουσιάσω την υπόθεσή μου. Καθώς και να σας δώσω την εμπειρία μου σε όλες τις πιθανές πλατφόρμες. Νιώθω απογοήτευση, απάτη και λυπάμαι πολύ που εμπιστεύομαι αυτό το καζίνο. Είμαι παίκτης σε άλλα καζίνο και δεν έχω βιώσει ποτέ κάτι τέτοιο. Είμαι μορφωμένος άνθρωπος, κατάγομαι από μια χώρα όπως η Κόστα Ρίκα με μορφωμένους ανθρώπους, είμαι ερευνητής δημοσιογράφος και ξέρω τα δικαιώματά μου και αυτά έχουν παραβιαστεί από αυτό το καζίνο. Προσπάθησα να σας κάνω να συνεργαστείτε και να βρείτε μια οριστική λύση για να αποσύρω απλώς τα κέρδη μου και να τελειώσω αυτό το θέμα, με καλή πίστη έκανα υπομονή, αλλά ήδη θεωρώ ότι χάθηκαν τα χρήματα, αυτό που μένει είναι να πάω στη νομική διαδικασίες και άλλες επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας.
Αποχαιρετά πραγματικά απογοητευμένος σε αυτό το καζίνο,
Lic. José Quirós Gallegos.
This is the email I sent to Wild Casino and from which I have not had a response, help please do not let me withdraw my 1020 dollars earned legally:
My name is José Quirós Gallegos, from Costa Rica. I honestly feel scammed by this casino. More than two weeks ago I made important bets, the bet amounts were debited from my card, I made profits and from there the web of deception and lies on your part began.
I waited 7 days to withdraw my winnings by bank transfer to the same bank account as my card linked for deposits that I have at this casino.
I did all the required steps to withdraw my winnings through this method and twice my payment was rejected due to an error in the system that misstated my name on the ATM, by entering José Gallegos and not my real name José Quirós Gallegos. And you put that wrong, not me. Also because of the IBAN, which in my country is made up of 22 digits, I even sent them a photo of my bank account where the IBAN came so they could verify that it is correct and still only indicate that it was wrong. AND
I asked for them to call my phone number 5 times and they never called me back. At the end of a week of trying to see who could fix this, I was told that the bank transfer was not available for my country Costa Rica. Out of frustration, they told me that I could withdraw the money through MoneyGram, I tried twice and couldn't, because your system also rejected it. Then they told me that this payment method was not available for my country either.
Then, they told me it could be done by check, but then they told me again that it was not available for my country.
At the end of two weeks of coming and going in hundreds of chats and lies and deception, they told me that the only method for Costa Rica is Bitcoin, even though it is a payment that has no value in my country, I agreed as a last resort. Now seeing that you don't really want to pay me and that I have been trying to withdraw by all means for more than two weeks and it has not been possible.
I opened my wallet, copied the address link to receive the bitcoins. Again to my surprise the payment was rejected. Now it turns out that since I changed my phone these days I have to go through a verification that no one can tell me what it is about...
Now they don't even let me withdraw the money for bitcoin. Is incredible. And they make me call a number that I tried to call but the call does not come from my country. So now they say Wait for the call even though I have like 6 calls scheduled and they have never called me. They also tell me that they don't know what day they will call... meaning they can spend up to a month if they want.
I have all the chats and proof of lies, falsehoods and more. All the evidence of how this casino has arbitrarily prevented me by all means from taking out my legally achieved winnings. I feel cheated. I require you to take this seriously because it is an illegal abuse and illegal withholding of a well-earned profit. How is it possible that a casino that calls itself serious makes a customer from another country go through all this. I already realized that I lost that money, that you withheld it from me, you can even leave it to you if you want, money that I earned legally, but that in more than 15 days you have put up all kinds of obstacles so that I do not can take out. Leave that money, but I am evaluating all my legal options to sue, I am researching your partners and international casino regulations to bring all the evidence I have, which is many, to present my case. As well as putting my experience with you on all possible platforms. I feel frustrated, scammed and very sorry for trusting this casino. I am a player at other casinos and I have never ever experienced anything like this. I am an educated person, I come from a country like Costa Rica with educated people, I am an investigative journalist and I know my rights and these have been violated by this casino. I have tried to get you to collaborate and find a definitive solution to simply withdraw my profits and end this matter, in an act of good faith I have been patient, but I am already considering that money lost, what remains is to go to legal proceedings and other options you have at hand.
He says goodbye really disappointed to this casino,
Lic. José Quirós Gallegos.
Este es el correo que mandé a Wild Casino y del que no he tenido respuesta ayuda por favor no me dejan sacar mis 1020 dólares ganados legalmente:
Mi nombre es José Quirós Gallegos, de Costa Rica. Sinceramente me siento estafado por este casino. Hace más de dos semanas hice apuestas importantes, me debitaron de mi tarjeta los montos de apuestas, tuve ganancias y a partir de ahí empezó la maraña de engaños y mentiras por parte de ustedes.
Esperé 7 días para sacar mis ganancias por transferencia bancaria a la misma cuenta bancaria de mi tarjeta ligada para depósitos que tengo en este casino.
Hice todos los pasos requeridos para sacar mis ganancias a través de este método y dos veces me rechazaron el pago por un error en el sistema que puso mal en el cajero mi nombre, al poner José Gallegos y no mi nombre real José Quirós Gallegos. Y eso lo pusieron mal ustedes, no yo. También por el IBAN, que en mi país está compuesto por 22 dígitos, hasta les mandé una foto de mi cuenta bancaria donde venía el IBAN para que pudieran comprobar que está correcto y aún así ustedes solo indicar que estaba mal. E
Pedí que me llamaran a mi teléfono en 5 ocasiones y nunca me llamaron. Al término de una semana de estar tratando de ver quién solucionaba esto, me dijeron que la transferencia bancaria no estaba disponible para mi país Costa Rica. En mo frustración me indicaron que podía sacar el dinero por MoneyGram, intenté dos veces y no se pudo, porque el sistema de ustedes también lo rechazó. Luego me dijeron que ese método de pago tampoco estaba disponible para mí país.
Luego, me dijeron que se podía hacer por chec, pero luego me dijeron de nuevo que no estaba disponible para mí país.
Al término de dos semanas de venir e ir en cientos de chats y de mentiras y engaños, me indicaron que el único método para Costa Rica es Bitcoin, pese a que es un pago que no tiene ningún valor en mi país, accedí como último recurso ya viendo que ustedes no me quieren en realidad pagar y que tengo más de dos semanas tratando de retirar por todos los medios y no ha sido posible.
Abrí mi billetera, copié el enlace de dirección para recibir los bitcoin. Nuevamente para mi sorpresa fue rechazado el pago. Ahora resulta que como cambié de móvil en estos días tengo que pasar por una verificación que nadie me puede decir de qué trata...
Ahora ya ni por bitcoin me dejan sacar el dinero. Es increíble. Y me ponen a llamar a un número que intenté llamar pero no tiene salida la llamada desde mi país. Así que ahora dicen que Espere la llamada pese a que tengo como 6 llamadas programadas y jamás me han llamado. También me dicen que no saben qué día llamarán...es decir que pueden pasar hasta un mes si así lo quieren.
Tengo todos los chats y pruebas de mentiras, falsedades y demás. Todas las pruebas de cómo este casino arbitrariamente me ha impedido por todos los medios que saque mi ganancia lograda de forma legal. Me siento estafado. Requiero que tomen esto con seriedad porque es un abuso ilegal y retención ilegal de una ganancia bien lograda. Cómo es posible que un casino que se dice llamar serio, haga que un cliente de otro país pase por todo esto. Yo ya me mentalicé que perdí ese dinero, que ustedes me lo retuvieron, incluso, se lo pueden dejar ya si quieren, un dinero que gané legalmente, pero que ustedes en más de 15 días han puesto todo tipo de obstáculos para que yo no lo pueda sacar. Déjense ese dinero, pero yo estoy valorando todas mis opciones legales para demandar, estoy investigando acerca de partners de ustedes y regulaciones de casino internacional para llevar todas las pruebas que tengo que son muchas, para exponer mi caso. Así como poner mi experiencia con ustedes en todas las plataformas posibles. Me siento frustrado, estafado y lamentando mucho el haber confiado en este casino. Soy jugador de otros casinos y jamás jamás pasé por algo así. Soy una persona educada, vengo de un país como Costa Rica de gente educada, soy periodista de investigación y sé mis derechos y estos han sido violados por este casino. He intentado que ustedes colaboren y busquen una solución definitiva para simplemente ya sacar mis ganancias y dar por terminado este asunto, en un acto de buena fe he tenido paciencia, pero ya estoy dando por perdido ese dinero, lo que queda es acudir a instancias legales y demás opciones que tenga a la mano.
Se despide realmente decepcionado de este casino,
Lic. José Quirós Gallegos.
Αυτόματη μετάφραση: