πριν από 8 μήνες
Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε νεότερα στοιχεία. Κάντε υπομονή, δεν θα ξεχάσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
0
Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε νεότερα στοιχεία. Κάντε υπομονή, δεν θα ξεχάσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ο ιστότοπός μας βρίσκεται ακόμα υπό τεχνική ενημέρωση. Επικοινωνήσαμε με τον παίκτη για να πληρώσουμε τα κέρδη.
Thank you for your attention! Our website is still under technical update. We contacted the player to pay the winnings.
Αυτό είναι σωστό, η ομάδα επικοινώνησε μαζί μου, αλλά δεν έχω πορτοφόλι που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάληψη, κατέθεσα μέσω κάρτας και θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου με τον ίδιο τρόπο
Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την ανακαίνιση του ιστότοπου; Ή πόσο καιρό θα είναι διαθέσιμη η επιλογή πληρωμής με κάρτα;
That's right, the team contacted me, but I don't have a wallet that can be used to make a withdrawal, I deposited via card and I would like to withdraw my funds in the same way
How long will it take to renovate the website? Or how long will the card payment option be available?
Zgadza się,zespół się skontaktował ze mną jednak nie posiadam portfela dzięki któremu można zlecić wypłatę ,wpłacałem poprzez kartę i w taki sam sposób chciałbym wypłacić swoje środki
Jak długo jeszcze potrwa renowacja strony ? Albo za jaki czas będzie opcja wyplaty karta
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου επειδή δεν έχω πορτοφόλι που να επιτρέπει το καζίνο και έκανα την κατάθεσή μου μέσω κάρτας και θα ήθελα να κάνω ανάληψη αυτών των χρημάτων στην κάρτα.
Εξ ου και η ερώτησή μου: πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την ανακαίνιση του ιστότοπου και πότε θα υπάρχει επιλογή πληρωμής με κάρτα;
The only problem is that I cannot withdraw my funds because I do not have a wallet that the casino allows and I made my deposit via card and I would like to withdraw these funds to the card.
Hence my question: how long will it take to renovate the website and when will there be an option to pay by card?
Tylko problem polega w tym że nie mogę wypłacić swoich środków gdyż nie mam portfela takiego które zezwala kasyno a swoją wpłatę dokonywałem poprzez kartę i chciałbym te środki wypłacić na kartę
Stąd moje pytanie jak długo będzie trwała jeszcze renowacja strony i kiedy będzie opcja wyplaty na kartę
Καταλαβαίνω. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να το μάθουμε σύντομα.🤞
I understand. Hopefully we will be able to find out soon.🤞
Πότε θα είναι δυνατή η ανάληψη χρημάτων στην κάρτα και πότε θα είναι ενεργή η ιστοσελίδα;
When will it be possible to withdraw funds to the card and when will the website be active?
Kiedy będzie możliwość wypłacenia swoich środków na kartę oraz kiedy strona będzie aktywna ?
Ακόμα τίποτα δεν έχει αλλάξει και δεν μπορείτε να μπείτε στη σελίδα και να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Καμία ενημέρωση; 😕
Still nothing has changed and you can't get to the page and withdraw money ? No update ? 😕
Ναι, ο ιστότοπος είναι ακόμα ανενεργός και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου στην κάρτα 🥺🥺
Yes, the website is still inactive and I cannot withdraw my funds to the card 🥺🥺
Tak nadal strona jest nieaktywna i nie mogę wypłacić swoich środków na kartę 🥺🥺
Μπορώ να το δω και εγώ, αλλά δεν υπάρχει ακόμα ενημέρωση, οπότε μάλλον θα χρειαστεί λίγος χρόνος. Θα πρέπει να κάνουμε υπομονή. 😕
I can see it too, but there is no update yet, so it will probably take some time. We will have to be patient. 😕
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πορτοφόλι εμπιστοσύνης σε λίγα δευτερόλεπτα και να κερδίσετε τα κέρδη. Προς το παρόν, δεν έχουμε λειτουργία ανάληψης σε τραπεζική κάρτα.
You can create a trust wallet in a few seconds and get the winnings. Currently, we do not have a withdrawal function to a bank card.
Δυστυχώς, ο ιστότοπος εξακολουθεί να είναι ανενεργός
Υπάρχει σχέδιο για επανενεργοποίηση της ιστοσελίδας φέτος;
Unfortunately, the website is still inactive
Is there a plan to reactivate the website this year?
Niestety strona nadal jest nieaktywna
Czy jest planowana reaktywacja strony jeszcze w tym roku ?
Ω, επιτρέψτε μου να έρθω σε επαφή με την ομάδα δεδομένων, ίσως κάτι να γνωρίζουν και οι θυγατρικές μας.
Εκτιμώ πραγματικά την υπενθύμισή σας!
Oh, let me get in touch with Data Team, perhaps our affiliates would also know something.
I truly appreciate your reminder!
Λυπάμαι που λέω ότι δεν μπορέσαμε να έρθουμε σε επαφή με κανέναν από αυτό το καζίνο. Ως εκ τούτου, ορίζεται πλέον ως κλειστό. Καταφέρατε να ανακτήσετε τα κέρδη ή τα χρήματά σας; Φοβάμαι ότι η απάντηση δεν θα είναι θετική.
I'm sorry to say that we were not able to get in touch with anyone from this casino; hence, it is now set as closed. Have you been able to recover your winnings or funds? I fear the answer will not be positive.
Δυστυχώς όχι, δεν έλαβα τα χρήματά μου από το καζίνο
Μπορώ να ανοίξω μια διαφωνία στον ιστότοπό σας;
Unfortunately no, I did not receive my funds from the casino
Can I open a dispute on your website?
Niestety nie, nie otrzymalem swoich srodkow z kasyna
Czy moge otworzyc spor u was na stronie ?
Αυτό είναι κακή τύχη. Δεν είμαι σίγουρος εάν ένα παράπονο θα βοηθούσε εάν η Radka έλεγε ότι δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με κανέναν από το καζίνο.
Τέλος πάντων, δοκιμάσατε την εναλλακτική που πρότεινε τότε το καζίνο, την οποία θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε την απόσυρσή σας;
That's bad luck. I'm not sure if a complaint would have helped if Radka said we can't contact anyone from the casino.
Anyway, did you try the alternative that the casino suggested at the time, which you could have used to make your withdrawal ?
Αγαπητέ Romi,
Επικοινωνώ μαζί σας καθώς παρατήρησα τη συμμετοχή σας σε συζητήσεις σχετικά με το WagonBet Casino. Έχω ένα μικρό απλήρωτο υπόλοιπο στον λογαριασμό μου στο WagonBet Casino και θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας για την επίλυση αυτού του ζητήματος.
Για να αποφύγετε την κοινή χρήση ευαίσθητων στοιχείων σύνδεσης δημόσια, θα μπορούσατε να μου συμβουλεύσετε πώς μπορώ να παρέχω με ασφάλεια τις απαραίτητες πληροφορίες;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. Ανυπομονώ να ακούσω νέα σας.
Dear Romi,
I am reaching out to you as I noticed your involvement in discussions regarding WagonBet Casino. I have a small unpaid balance in my account with WagonBet Casino, and I would appreciate your assistance in resolving this matter.
To avoid sharing sensitive login details publicly, could you please advise how I can securely provide the necessary information?
Thank you in advance for your help. I look forward to hearing from you.
Γεια σας.
Λυπάμαι για την καθυστερημένη απάντηση.
Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μας πείτε σε τι θα θέλατε να βοηθήσετε χωρίς να δημοσιεύσετε προσωπικές πληροφορίες, ίσως;
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω αν δεν ξέρω λεπτομέρειες, ξέρεις.
Επίσης, εάν πιστεύετε ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορούσε να εμπλακεί, γνωρίζετε ήδη πώς λειτουργεί η υποβολή καταγγελίας. Δικαίωμα;
Θα περιμένω σίγουρα την απάντησή σας εδώ, όμως.
Hello there.
I'm sorry for the late response.
Could you please tell us what you would like to help with without posting any personal information, perhaps?
I am not able to help you out if I don't know any details, you know.
Also, if you feel that our complaint team could get involved, you know by now how the submission of a complaint works. Right?
I will surely wait for your response here, though.
Γεια σου Romi,
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Παρατήρησα ότι αναφέρατε ότι το WagonBet Casino έχει κλείσει και δεν λειτουργεί πλέον, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορώ να υποβάλω επίσημη καταγγελία. Ωστόσο, παρατήρησα επίσης ότι έχετε έρθει σε επαφή με κάποιον από το καζίνο και ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, τα υπόλοιπα έχουν εξοφληθεί με επιτυχία ακόμη και μετά το κλείσιμό του.
Το αίτημά μου είναι, αν είναι δυνατόν, να σας δώσω τις λεπτομέρειες της υπόθεσής μου, ώστε να μπορείτε να ελέγξετε εάν θα μπορούσα να ανακτήσω το υπόλοιπο μου. Για λόγους εμπιστευτικότητας, δεν μπορώ να δημοσιεύσω αυτά τα στοιχεία δημόσια. Εάν είστε πρόθυμοι να βοηθήσετε, θα το εκτιμούσα πολύ εάν μπορούσατε να μου δώσετε μια διεύθυνση email όπου μπορώ να στείλω τις απαραίτητες πληροφορίες.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!
Hello Romi,
Thank you for your reply. I noticed that you mentioned that WagonBet Casino has been closed and is no longer operational, which means I cannot submit an official complaint. However, I also noticed that you have been in contact with someone from the casino and that in certain cases, balances have been successfully paid out even after its closure.
My request is, if possible, to provide you with the details of my case so you can check whether I could recover my remaining balance. For confidentiality reasons, I cannot post these details publicly. If you are willing to assist, I would greatly appreciate it if you could provide me with an email address where I can send the necessary information.
Thank you in advance for your help!
Ζητώ επίσης ευγενικά βοήθεια σε αυτό το θέμα, το καζίνο ακόμα δεν μου έχει πληρώσει τα χρήματα που έμειναν στον λογαριασμό μου
I also kindly ask for help in this matter, the casino still has not paid me the funds that remained on my account
Ja rowniez bardzo prosze o pomoc w tej sprawie, kasyno nadal nie wyplacilo mi srodkow ktore zostaly na moim koncie
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.