ΦόρουμΚαζίνοWagonBet Casino - γενική συζήτηση

WagonBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 11 μήνες από kaczka381
|
3645 προβολές 39 απαντήσεις |
|
1 2
kaczka381
πριν από 8 μήνες

Will inform you as soon we have any new information. Please be patient, we won't forget to get back to you.

Romi
πριν από 7 μήνες

Thank you for your attention! Our website is still under technical update. We contacted the player to pay the winnings.

WagonBet Casino
πριν από 7 μήνες

Αυτό είναι σωστό, η ομάδα επικοινώνησε μαζί μου, αλλά δεν έχω πορτοφόλι που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάληψη, κατέθεσα μέσω κάρτας και θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου με τον ίδιο τρόπο

Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την ανακαίνιση του ιστότοπου; Ή πόσο καιρό θα είναι διαθέσιμη η επιλογή πληρωμής με κάρτα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Thank you for your attention! Our website is still under technical update. We contacted the player to pay the winnings.

πριν από 7 μήνες

Hello WagonBet Casino. Thank you very much for the update, it's really appreciated.

Romi
πριν από 7 μήνες

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου επειδή δεν έχω πορτοφόλι που να επιτρέπει το καζίνο και έκανα την κατάθεσή μου μέσω κάρτας και θα ήθελα να κάνω ανάληψη αυτών των χρημάτων στην κάρτα.

Εξ ου και η ερώτησή μου: πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την ανακαίνιση του ιστότοπου και πότε θα υπάρχει επιλογή πληρωμής με κάρτα;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 7 μήνες

I understand. Hopefully we will be able to find out soon.🤞

WagonBet Casino
πριν από 7 μήνες

Πότε θα είναι δυνατή η ανάληψη χρημάτων στην κάρτα και πότε θα είναι ενεργή η ιστοσελίδα;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 7 μήνες

Still nothing has changed and you can't get to the page and withdraw money ? No update ? 😕

Jaro
πριν από 7 μήνες

Ναι, ο ιστότοπος είναι ακόμα ανενεργός και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου στην κάρτα 🥺🥺

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 7 μήνες

I can see it too, but there is no update yet, so it will probably take some time. We will have to be patient. 😕

kaczka381
πριν από 7 μήνες

You can create a trust wallet in a few seconds and get the winnings. Currently, we do not have a withdrawal function to a bank card.

WagonBet Casino
πριν από 6 μήνες

Δυστυχώς, ο ιστότοπος εξακολουθεί να είναι ανενεργός

Υπάρχει σχέδιο για επανενεργοποίηση της ιστοσελίδας φέτος;


Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 6 μήνες

Oh, let me get in touch with Data Team, perhaps our affiliates would also know something.

I truly appreciate your reminder!

kaczka381
πριν από 5 μήνες

I'm sorry to say that we were not able to get in touch with anyone from this casino; hence, it is now set as closed. Have you been able to recover your winnings or funds? I fear the answer will not be positive.

Radka
πριν από 5 μήνες

Δυστυχώς όχι, δεν έλαβα τα χρήματά μου από το καζίνο

Μπορώ να ανοίξω μια διαφωνία στον ιστότοπό σας;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 5 μήνες

That's bad luck. I'm not sure if a complaint would have helped if Radka said we can't contact anyone from the casino. 

Anyway, did you try the alternative that the casino suggested at the time, which you could have used to make your withdrawal ? 

Romi
πριν από 6 ημέρες

Dear Romi,


I am reaching out to you as I noticed your involvement in discussions regarding WagonBet Casino. I have a small unpaid balance in my account with WagonBet Casino, and I would appreciate your assistance in resolving this matter.


To avoid sharing sensitive login details publicly, could you please advise how I can securely provide the necessary information?


Thank you in advance for your help. I look forward to hearing from you.

Bestbets
πριν από 2 ημέρες

Hello there.

I'm sorry for the late response.

Could you please tell us what you would like to help with without posting any personal information, perhaps?

I am not able to help you out if I don't know any details, you know.

Also, if you feel that our complaint team could get involved, you know by now how the submission of a complaint works. Right?

I will surely wait for your response here, though.

Romi
πριν από 12 ώρες

Hello Romi,


Thank you for your reply. I noticed that you mentioned that WagonBet Casino has been closed and is no longer operational, which means I cannot submit an official complaint. However, I also noticed that you have been in contact with someone from the casino and that in certain cases, balances have been successfully paid out even after its closure.


My request is, if possible, to provide you with the details of my case so you can check whether I could recover my remaining balance. For confidentiality reasons, I cannot post these details publicly. If you are willing to assist, I would greatly appreciate it if you could provide me with an email address where I can send the necessary information.


Thank you in advance for your help!

Romi
πριν από 12 ώρες

Ζητώ επίσης ευγενικά βοήθεια σε αυτό το θέμα, το καζίνο ακόμα δεν μου έχει πληρώσει τα χρήματα που έμειναν στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα