ΦόρουμΚαζίνοWagonBet Casino - γενική συζήτηση

WagonBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από kaczka381
|
3238 προβολές 35 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το WagonBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Ξέρει κανείς πότε θα ενεργοποιηθεί ξανά η ιστοσελίδα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς κάτι για τον ιστότοπο της Wagonbet; Για 2 μήνες που τους έγραφα μου απαντούσαν ότι η ιστοσελίδα ανακατασκευάζεται αλλά δεν είναι ακόμα ενεργή.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 8 μήνες

Hey!

I'm sorry we've missed your previous post. I tried to access the site, but it could not load. At least I'll get it checked. Please tell me that you have no active balance or pending withdrawal there... 🙏

πριν από 8 μήνες

Έχω 75 ευρώ στο λογαριασμό μου, έγραψα στην υποστήριξη κατά καιρούς, γιατί ήταν δυνατό να το κάνω, αλλά δεν μπορούσα να παραγγείλω την ανάληψη και η υποστήριξη μου απάντησε ότι η ιστοσελίδα θα είναι ενεργή σύντομα, αλλά χθες μπορούσα Δεν φορτώνει καν τον ιστότοπο


Έχετε κάποια επαφή με εκπροσώπους του καζίνο; Εάν το καζίνο πρόκειται να είναι ανενεργό, θα ήθελα να ζητήσω απόσυρση

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 8 μήνες

Ίσως υπάρχει άλλη διεύθυνση ιστότοπου, αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου

Έχουν και άλλοι χρήστες προβλήματα με τη φόρτωση της σελίδας;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 8 μήνες

Hey, unfortunately we have checked and have the same issue with accessing the site. Thanks to your information, though, we have contacted the casino representative and our data team will take a better look into this. We will let you know as soon as we know something more and later on, hopefully, you will be able to request the withdrawal. Let's hope the waiting won't be very long.🙏

πριν από 8 μήνες

Εντάξει, ευχαριστώ για την απάντησή σου και περιμένω το μήνυμά σου για αυτό το θέμα... Ελπίζω το καζίνο να μην αποδειχτεί απάτη που λήστεψε τους πελάτες του

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 8 μήνες

As far as I can tell, for now, we were assured that this casino is just changing the platform. Can't tell how long this usually takes, though, in my opinion, such a situation needs to be communicated clearly to the players.

Sadly, we have to wait for the outcome. So let's just hope this is not another sad story!

Hold on 🙏

Radka
πριν από 8 μήνες

Καταφέρατε να επικοινωνήσετε με έναν εκπρόσωπο του καζίνο; Ή μπορώ να ζητήσω τα στοιχεία επικοινωνίας του email τους;


Είναι δυνατόν η αλλαγή της πλατφόρμας να διαρκεί τόσο πολύ;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 8 μήνες

I'll try to get some further information from my colleagues on Monday. Usually, we can't forward affiliate contacts without permission, but I must admit, it looks quite suspicious to me too. I also intend to ask whether submitting the complaint would help.

I bet you already tried their official email, right? support@wagon.bet



Radka
πριν από 8 μήνες

Δεν έχω γράψει ακόμα σε αυτό το email, έγραψα μόνο στο chat όταν ήταν ενεργό... ευχαριστώ πολύ

Ίσως η κυρία Radko μπορέσει να μάθει κάτι περισσότερο :) ευχαριστώ

Για μένα είναι επίσης πολύ ύποπτο, δυστυχώς, ότι η ιστοσελίδα σταμάτησε ξαφνικά να είναι ενεργή

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 8 μήνες

With luck, a response will come to you soon. But if not, I'll try to get my colleagues to ask the casino partner to provide another way to get in touch in order to allow you to withdraw your balance.

Not sure I can do anything else, but keep me updated, please 🙏

πριν από 8 μήνες

Εντάξει ευχαριστώ...Θα ήθελα πολύ να αποσύρω τα χρήματά μου από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 7 μήνες

We would like that, as well, that's for sure.🙏 Let's wait what can be done here.

πριν από 8 μήνες

Εντάξει ευχαριστώ...Θα ήθελα πολύ να αποσύρω τα χρήματά μου από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

No update yet, but hold on, please. We are trying to get in touch with someone from the casino team.

🤷‍♀️

Anyway, may I know the registration address under which you created the casino account? Feel free to send it to me community@casino.guru

so I can forward it to their affiliate partner. This is probably the closest we can get for now.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Radka
πριν από 7 μήνες

Ναι, το έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 7 μήνες

That's great. You should have the reply email already in your mailbox.😉

πριν από 7 μήνες

Ναι, το έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hey! The request made it to their financial department, so the ball is on the casino's side for now. Hopefully, a response comes soon! 🤞🤞

Radka
πριν από 7 μήνες

Το καζίνο έδωσε απαντήσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα