Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWagonBet Casino - γενική συζήτηση

WagonBet Casino - γενική συζήτηση

 από kaczka381
|
6.278 προβολές 52 απαντήσεις |
|
1 23
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το WagonBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Ξέρει κανείς πότε θα ενεργοποιηθεί ξανά η ιστοσελίδα;

Αυτόματη μετάφραση:

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς κάτι για τον ιστότοπο της Wagonbet; Για 2 μήνες που τους έγραφα μου απαντούσαν ότι η ιστοσελίδα ανακατασκευάζεται αλλά δεν είναι ακόμα ενεργή.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381

Hey!

I'm sorry we've missed your previous post. I tried to access the site, but it could not load. At least I'll get it checked. Please tell me that you have no active balance or pending withdrawal there... 🙏

Έχω 75 ευρώ στο λογαριασμό μου, έγραψα στην υποστήριξη κατά καιρούς, γιατί ήταν δυνατό να το κάνω, αλλά δεν μπορούσα να παραγγείλω την ανάληψη και η υποστήριξη μου απάντησε ότι η ιστοσελίδα θα είναι ενεργή σύντομα, αλλά χθες μπορούσα Δεν φορτώνει καν τον ιστότοπο


Έχετε κάποια επαφή με εκπροσώπους του καζίνο; Εάν το καζίνο πρόκειται να είναι ανενεργό, θα ήθελα να ζητήσω απόσυρση

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Ίσως υπάρχει άλλη διεύθυνση ιστότοπου, αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου

Έχουν και άλλοι χρήστες προβλήματα με τη φόρτωση της σελίδας;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381

Hey, unfortunately we have checked and have the same issue with accessing the site. Thanks to your information, though, we have contacted the casino representative and our data team will take a better look into this. We will let you know as soon as we know something more and later on, hopefully, you will be able to request the withdrawal. Let's hope the waiting won't be very long.🙏

Εντάξει, ευχαριστώ για την απάντησή σου και περιμένω το μήνυμά σου για αυτό το θέμα... Ελπίζω το καζίνο να μην αποδειχτεί απάτη που λήστεψε τους πελάτες του

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381

As far as I can tell, for now, we were assured that this casino is just changing the platform. Can't tell how long this usually takes, though, in my opinion, such a situation needs to be communicated clearly to the players.

Sadly, we have to wait for the outcome. So let's just hope this is not another sad story!

Hold on 🙏

Radka

Καταφέρατε να επικοινωνήσετε με έναν εκπρόσωπο του καζίνο; Ή μπορώ να ζητήσω τα στοιχεία επικοινωνίας του email τους;


Είναι δυνατόν η αλλαγή της πλατφόρμας να διαρκεί τόσο πολύ;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381

I'll try to get some further information from my colleagues on Monday. Usually, we can't forward affiliate contacts without permission, but I must admit, it looks quite suspicious to me too. I also intend to ask whether submitting the complaint would help.

I bet you already tried their official email, right? support@wagon.bet



Radka

Δεν έχω γράψει ακόμα σε αυτό το email, έγραψα μόνο στο chat όταν ήταν ενεργό... ευχαριστώ πολύ

Ίσως η κυρία Radko μπορέσει να μάθει κάτι περισσότερο :) ευχαριστώ

Για μένα είναι επίσης πολύ ύποπτο, δυστυχώς, ότι η ιστοσελίδα σταμάτησε ξαφνικά να είναι ενεργή

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381

With luck, a response will come to you soon. But if not, I'll try to get my colleagues to ask the casino partner to provide another way to get in touch in order to allow you to withdraw your balance.

Not sure I can do anything else, but keep me updated, please 🙏

Εντάξει ευχαριστώ...Θα ήθελα πολύ να αποσύρω τα χρήματά μου από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381

We would like that, as well, that's for sure.🙏 Let's wait what can be done here.

Εντάξει ευχαριστώ...Θα ήθελα πολύ να αποσύρω τα χρήματά μου από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

No update yet, but hold on, please. We are trying to get in touch with someone from the casino team.

🤷‍♀️

Anyway, may I know the registration address under which you created the casino account? Feel free to send it to me community@casino.guru

so I can forward it to their affiliate partner. This is probably the closest we can get for now.

Έγινε επεξεργασία
Radka

Ναι, το έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381

That's great. You should have the reply email already in your mailbox.😉

Ναι, το έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:

Hey! The request made it to their financial department, so the ball is on the casino's side for now. Hopefully, a response comes soon! 🤞🤞

Radka

Το καζίνο έδωσε απαντήσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα