Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWagonBet Casino - γενική συζήτηση

WagonBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 11 μήνες από kaczka381
|
4.088 προβολές 48 απαντήσεις |
|
12 3
πριν από 2 εβδομάδες

Hello Romi,


Thank you for your reply. I noticed that you mentioned that WagonBet Casino has been closed and is no longer operational, which means I cannot submit an official complaint. However, I also noticed that you have been in contact with someone from the casino and that in certain cases, balances have been successfully paid out even after its closure.


My request is, if possible, to provide you with the details of my case so you can check whether I could recover my remaining balance. For confidentiality reasons, I cannot post these details publicly. If you are willing to assist, I would greatly appreciate it if you could provide me with an email address where I can send the necessary information.


Thank you in advance for your help!

πριν από 1 εβδομάδα

Hi.

No problem at all; I am glad to help.

If you still have some remaining balance at this casino and your winnings were made by playing casino games, our complaint team could try to contact the casino and help you get it paid.

Please file a complaint here, and hopefully it'll be successful.

Unfortunately, I wouldn't be able to do much without you submitting a complaint, you know.

What do you say?

πριν από 2 εβδομάδες

Ζητώ επίσης ευγενικά βοήθεια σε αυτό το θέμα, το καζίνο ακόμα δεν μου έχει πληρώσει τα χρήματα που έμειναν στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I'm sorry that you have to go through this as well.

Please file a complaint here, and our team will try to get it solved if possible.

Were your winnings acumulated from playing casino games, please?🤔

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν είχα καν χρόνο να στοιχηματίσω τίποτα, κατέθεσα χρήματα και την επόμενη μέρα εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έλεγε ότι το καζίνο υπόκειται σε εκσυγχρονισμό

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία επειδή το Wagonbet Casino δεν είναι πλέον διαθέσιμο.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 εβδομάδα

Just submit your complaint to any casino on the list, and then in your description state the name of the casino you really want to file the complaint for, and our team will fix everything for you.

Let us know if you were successful, please.

πριν από 2 ημέρες

I'm curious if WagonBet Casino is still active, as I’d love to try playing some online games there. I’ve heard good things about their offerings, and I’m excited to explore what they have available. Does anyone have recent experiences with the casino? I’m eager to give it a try if everything’s still running smoothly.

Barthel35
χθες

Hello, you probably won't be playing in the casino for the time being, it should be under long maintenance. But when it will be running again I haven't found out yet. So you will probably have to choose another casino for now.😕

πριν από 23 ώρες

Πρόκειται για το καζίνο wagonbet

Έχω 75 ευρώ εκεί. Το καζίνο δεν απαντά στα μηνύματά μου

Θέλω απλώς να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 4 ώρες

It's good you were able to submit the complaint. I have already informed my colleague Nick, your complaint resolver, to fix it right and put the complaint under the right casino.

Please watch it closely and take the requested steps in providing some more information to your complaint now.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα