ΦόρουμΚαζίνοVulkan.bet Casino - γενική συζήτηση

Vulkan.bet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από mg2019
|
9062 προβολές 54 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Vulkan.bet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Περιμένετε την πληρωμή από τις 7 Σεπτεμβρίου 2021. Η υποστήριξη ζητά μόνο υπομονή. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε θα φτάσουν τα χρήματα στον λογαριασμό. Είμαι περίεργος αν τα χρήματα θα φτάσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια! Αναρωτιέμαι αν κατάφεραν να μαζέψουν τα χρήματα και πόσο καιρό χρειάστηκε. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
mg2019
πριν από 2 έτη

Do you have any news regarding your withdrawal?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, με 35 ευρώ έπαιξα μέχρι 11.000 ευρώ. Λογαριασμός σε αναστολή για «ξέπλυμα χρήματος». Δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο στη ζωή μου. Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Lux388
πριν από 1 έτος

Basically, the signs of money laundering is simple. If you keep depositing a lot of money, play a few spins and then you request a withdrawal, that's a sign of money laundering.

Since you say you deposited only 35 eur, it can't be money laundering. I'd say there's no point in discussing it further, because according to the initial info from you, I believe what you were told is pure nonsense so please, submit a complaint here: https://casino.guru/complaints

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα έπαιξα στο vulkan.bet στην Πορτογαλία έχω σωστά επαληθευμένο λογαριασμό, ζήτησα 3 αναλήψεις χρημάτων αξίας 250 το καθένα, αρχικά μου είπαν ότι θα πάρει 5 μέρες για να μπω στον λογαριασμό μου, τώρα μετά τις 5 μέρες λένε ότι οι 3 αναλήψεις διεκπεραιώθηκαν από αυτούς και τώρα έχει να κάνει με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αυτό ξεκίνησε στις 22/07 και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κανένα σημάδι χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
catiasmv87
πριν από 1 έτος

Hello,

when was your verification completed, please?

Kindly note that even if you had submitted all withdrawals before the verification was done, those will proceed after the verification is done.

Are you in touch with the casino, now?

I checked the complaint and it seems that 3 other players have the same problem, sadly none of the complaints submitted this year was closed as resolved. 🙁

Well, let's submit your own complaint if you like:

https://casino.guru/complaints


Radka
πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε σωστά στις 22/07 και την ίδια ημέρα έγινε 1 ανάληψη. Αυτό που μου λέει το καζίνο είναι ότι τα χρήματα έχουν ήδη διεκπεραιωθεί και ότι τώρα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα. Για να περιμένουμε υπομονή, φαίνεται ότι το μότο αυτού του καζίνο είναι η υπομονή. Ανακάλυψα αυτό το καζίνο μέσω 1 Πορτογάλου influencer, έχω επίσης επικοινωνήσει μαζί του και ο ίδιος θα προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το καζίνο και αν δεν έπαιρνα τα χρήματα θα εξέθετε δημόσια τι συνέβη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε σωστά στις 22/07 και την ίδια ημέρα έγινε 1 ανάληψη. Αυτό που μου λέει το καζίνο είναι ότι τα χρήματα έχουν ήδη διεκπεραιωθεί και ότι τώρα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα. Για να περιμένουμε υπομονή, φαίνεται ότι το μότο αυτού του καζίνο είναι η υπομονή. Ανακάλυψα αυτό το καζίνο μέσω 1 Πορτογάλου influencer, έχω επίσης επικοινωνήσει μαζί του και ο ίδιος θα προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το καζίνο και αν δεν έπαιρνα τα χρήματα θα εξέθετε δημόσια τι συνέβη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well,

I can only advise being more careful next time. Check the casino first, try some no deposit bonus if possible, and get your own idea of whether this casino is best for you. I would not say that you should let yourself be blindly influenced by influencers, but it's up to you of course.

If you need help, I suggest you submit the complaint as I already mentioned before.

I wish you luck 🤞

πριν από 1 έτος

μην παίζεις εδώ θέλουν πολύ περίεργα έγγραφα και έχω παίξει ήδη περισσότερα από 100 καζίνο προσέξτε εδώ είναι ψεύτικα πενήντα 😉 Πήρα τα κέρδη μου απευθείας και τα άφησα, υπάρχουν πολύ καλύτερα καζίνο🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
chiller19
πριν από 1 έτος

Hello,

with such a bad reputation I take your warning as a very reasonable one 🙂.

Can you share what document you have found the strangest to provide, please?

πριν από 1 έτος

Θέλουν 3 περίεργα στιγμιότυπα οθόνης της τράπεζάς μου Δεν χρειάστηκα ποτέ κάτι τέτοιο και έκανα εύκολα ανάληψη σε 30 καζίνο με 3 κανονικά έγγραφα, διαβατήριο, λογαριασμό ρεύματος και Skrill ή τραπεζικά δεδομένα, αλλά κανονικά τραπεζικά δεδομένα, όχι τόσο περίεργα πράγματα που θέλουν, τα έχω εκεί 35 πληρωμένα σε 600 γουόν και δεν θέλουν περισσότερα από 5 με 7 έγγραφα κανονικά, και η ζωντανή συνομιλία από αυτούς είναι ηλίθια 😀

Αυτόματη μετάφραση:
chiller19
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm quite surprised I must say. Normally, screenshots are not preferred because they can be cropped. 🤔

What sort of weird things do they want, please?


πριν από 1 έτος

3) Πλήρες στιγμιότυπο οθόνης του προσωπικού σας τραπεζικού λογαριασμού στο διαδίκτυο. (άμεσα)


4) Ολοσέλιδο στιγμιότυπο οθόνης των συναλλαγών κατάθεσης από τον προσωπικό λογαριασμό της ηλεκτρονικής σας τραπεζικής. Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης θα πρέπει να περιλαμβάνει την ημερομηνία συναλλαγής, το ποσό μεταφοράς και τον IBAN.


5) Στιγμιότυπο οθόνης πλήρους σελίδας του διαδικτυακού τραπεζικού λογαριασμού σας που χρησιμοποιείται για κατάθεση. Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα του κατόχου του λογαριασμού και το IBAN.

Αυτόματη μετάφραση:
chiller19
πριν από 1 έτος

I see, so the only difference is that they suggest a form of non-cropped screenshots while .pdf format is usually preferred.

Other than that it's quite normal, I'd say.

You just have to prove that the depositing/withdrawal method is associated with you and that the name, and address, match the one you stated during the registration as well as that you have access to the banking history and can prove the deposit.


πριν από 1 έτος

για μένα αυτό δεν είναι φυσιολογικό δεν θα επισκεφθώ ποτέ ξανά τέτοια ηλίθια καζίνο πήγαν στην τράπεζα το πρωί για να πάρουν αντίγραφο κίνησης οι εντελώς ηλίθιοι, μετά έγραψαν χρειαζόμαστε περισσότερα έγγραφα φωτογραφία με διαβατήριο αν και πριν είπαν ότι λείπουν μόνο τα στιγμιότυπα οθόνης είναι ηλίθιοι αυτό που θέλουν όλο και περισσότεροι, υπάρχουν πάντα 100.000 καλύτερα καζίνο, απλά πρέπει να διαβάσετε τη βαθμολογία από τους vulkan bet idiots....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το χειρότερο είναι ότι θέλουν ακόμη και έγγραφα, παρόλο που θέλω να τους κλείσω το λογισμικό μου, έχουν προσβληθεί εξαιρετικά και δεν θα παίξω ποτέ ξανά εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
chiller19
πριν από 1 έτος

I feel very sorry for you. I don't think it's normal that you should go through all of this just because you want to get verified in a casino. Maybe you could submit the complaint?

I think the standard procedure should be following: You want to get verified, the casino tells you what you need to provide to them, you provide it and that's it.

But whenever you think you have everything they asked for and then they ask for more and more, I don't think it's right.

πριν από 1 έτος

Στην κριτική λέει

Ρυθμιστής

Κουρασάο (GCB)


Αλλά σύμφωνα με (GCB) δεν το ρυθμίζουν..

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα