ΦόρουμΚαζίνοVulkan.bet Casino - γενική συζήτηση

Vulkan.bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από mg2019
|
9086 προβολές 54 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
nicooretamozoo2017
πριν από 1 έτος

Hello,

if you check the casino site, you'll find the license validator - the result shows this:

file

GCB is just a general license provider. This casino is licensed under the Antillephone.

If you come across different information though, let me know, please. As an alternative, you can contact the person from our data team, you'll find the medallion under the overview. 😉

file

πριν από 1 έτος

Currently, is this casino working?

I haven't seen my money for more than 2 weeks.

no response from their finance.

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
ryosyou
πριν από 1 έτος

Hello there.

The casino seems to be working. If I were you, I would consider submitting a complaint. Two weeks are more than enough to let your waiting.

Have you ever successfully withdrawn from this casino before?

Radka
πριν από 1 έτος

several times.

last one was completed on Feb 9.

ryosyou
πριν από 1 έτος

Since you've been waiting for so long, I'd recommend you submitting a complaint. There's not much you can do at this point I'm afraid.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, δεν λαμβάνω καμία απάντηση και το χρονόμετρο έχει ήδη λήξει. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Γιατί είναι?


https://casinoguru-de.com/vulkan-bet-casino-der-player-beanstandet-die-auszahlsgebuhr

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
TheCooN82
πριν από 7 μήνες

Hi I moved your post under this particular casino. 

However, I also see that it's okay now and Nick replied to your complaint and you replied back to him as well. There are quite a lot of complaints and our team is trying to do what they can to get to yours or others as soon as possible. 

Anyway, I noticed that according to the complaints you have a problem with withdrawal fees and support is not very helpful. Is that right? 

πριν από 7 μήνες

Ναι, δυστυχώς αυτό είναι σωστό.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
TheCooN82
πριν από 7 μήνες

As Jaro explained, we all need to be patient for now. Due to the excessive number of complaints, our dedicated specialists need every second the timer gives them.

If there is anything I can do for you in the meantime, please let me know.🙏

πριν από 7 μήνες

Χρειάζεται πολύς χρόνος μέχρι να βρω βοήθεια. Με τα προηγούμενα παράπονά μου, ένιωσα ότι έλαβα πολύ καλές συμβουλές και επίσης με σεβάστηκαν πολύ. αλλά δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει αυτή τη στιγμή.

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους

Αυτόματη μετάφραση:
TheCooN82
πριν από 7 μήνες

I know it's not a very pleasant situation and you have to wait, but as we have already mentioned, our experts are doing their best to get to every player. Just because Nick doesn't answer you right away doesn't mean that your case is less important or that he doesn't respect you. I'll ask you for some more patience and hopefully things will move forward as soon as possible. 

Anyway, have you learned anything new yet? 

πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ πολύ και καλή εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Η περίληψη της καταγγελίας μου επεξεργάζεται πάντα χωρίς αλλαγές και υποτίθεται ότι φαίνεται σαν να έχει ενημερωθεί. Το χρονόμετρο επαναφέρεται. Είναι πιθανό να με φροντίσει κάποιος άλλος ειδικός παραπόνων; Περιμένω εδώ με το παράπονό μου σχεδόν 3 εβδομάδες και δεν υπάρχει καμία πρόοδος. Τι συμβαίνει?



Με εκτίμηση TheCooN82

Αυτόματη μετάφραση:
TheCooN82
πριν από 7 μήνες

Hello TheCooN82!

I'm sorry it takes so long, well, we are pretty occupied, that's true. I'll try to get some insights about your case, of course. I already sent a reminder. Hopefully, it helps a bit.

I see it has been a week since Nick got the requested update, if I am to speculate, I would say he's on it. 🤔

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, υπάρχει μήπως περίπτωση κάποιος από αυτούς τους 2 συναδέλφους να ασχοληθεί ξανά με το πρόβλημά μου; Περιμένω περισσότερες από 3 εβδομάδες για να λάβω βοήθεια. 😢😩

Για άλλη μια φορά ένα μεγάλο κομπλιμέντο και ευχαριστώ σε αυτούς τους 2 κυρίους.


Χαιρετισμός

TheCooN82


Αυτόματη μετάφραση:
TheCooN82
πριν από 7 μήνες

Hey there.

As far as I can tell, less than two days remain until the next phase of the complaint you have with Nick. So, what is the matter, please? Would you like to switch Nick for Nick? 🙂

I could not find any other open or recently submitted complaints of yours.


πριν από 7 μήνες

Ο Νίκος πριν από 10 μήνες θα ήταν υπέροχος. Δεν θέλω να αγχώνομαι καθόλου, αλλά το να περιμένω μια εβδομάδα κάθε φορά μέχρι να πάρω απάντηση είναι λίγο ενοχλητικό. Παρακαλώ μην με παρεξηγήσετε, είμαι πολύ ευγνώμων για την υποστήριξη της ομάδας casinoguru🤭

Καλή αρχή της εβδομάδας.

Αυτόματη μετάφραση:
TheCooN82
πριν από 7 μήνες

Now I understand. It's a kind of comparison - I should have known 🙂

I don't want you to think I'm making stupid excuses, yet I have to say the number of complaints the Team was handling 10 months ago was much lower than in the current situation.

I agree that it must be quite a pain, still, at least once per week I see the team leader asking all members to rise their maximum capacities. I'm convinced, and I can honestly say they've pushed the limits for quite some time yet. Actually, I know some of them try to train new colleagues, but sadly, it takes a lot of time to get through the process.

I'm grateful for your understanding. Please, be a bit more patient. 🙏



πριν από 6 μήνες

Σας ευχαριστούμε για τις ευγενικές σας γραμμές 👍🏼🌷

Αυτόματη μετάφραση:
TheCooN82
πριν από 6 μήνες

Have a very good weekend! 😉💚

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα