ΦόρουμΚαζίνοVulkan.bet Casino - γενική συζήτηση

Vulkan.bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από mg2019
|
9085 προβολές 54 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 6 μήνες


Please, where can I find a casino license validator?

Can you give me the link to the casino license validator?


Telegram-dao998123
πριν από 5 μήνες

You can find it when you go to the casino page, scroll all the way to the bottom and I found it on the bottom left. It contains this orange ball, which I think is unmissable. When you click on it, you see the validator. 

Anyway, are you planning to play in this casino if you would like to know this information or are you just interested ? 🙂

πριν από 5 μήνες

Καλημέρα,

Δυστυχώς, αντιμετωπίζω προβλήματα με την επαλήθευσή μου εδώ και περίπου δύο μήνες. Συνέχισα να λαμβάνω email σχετικά με αυτό ότι έλειπε ένα έγγραφο. Αυτό έχει ανέβει αρκετές φορές, αλλά πάντα απορρίπτεται. Έχω καταθέσει χιλιάδες ευρώ αλλά με την ανάληψη δεν γίνεται τίποτα!!!

Θα ήταν υπέροχο να με βοηθήσει κάποιος σε αυτό.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
chris2012
πριν από 5 μήνες

Hey, I noticed that you have already filed a complaint, which is the right step according to me, since the verification has been going on for 2 months. I think that's long enough for the casino to succeed. 

As for the rejected document, did the casino tell you why this is happening and what is the reason for the rejection ? I assume that until you have a verified account, nothing will happen with the withdrawal. 

Let me know if you have any new updates or information. 

πριν από 1 μήνα

Απάτη. Τόσο απλό. Είμαι χρήστης για 3+ χρόνια και έχω εκατοντάδες αναλήψεις και καταθέσεις. Στοιχηματίζω σε αθλήματα και καζίνο. Τον περασμένο μήνα, για πρώτη φορά στη ζωή μου, κέρδισα ένα σχετικά μεγάλο ποσό σε ένα καζίνο (1.200 USD) και, αφού προσπάθησα να ζητήσω ανάληψη, απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου και κατέσχεσαν ολόκληρο το υπόλοιπό μου. Είναι αρουραίοι. Κλέφτες.


Μείνετε μακριά από αυτό το φρικτό στοιχηματικό οίκο.

Αυτόματη μετάφραση:
hargyon
πριν από 1 μήνα

That sounds pretty frustrating, especially after that many years playing at the casino. Have you had any successful withdrawal before, or is this your first attempt? Also did the casino explain to you, what was the reason of doing so, perhaps? 🤔 If you feel, that it is something we could help you with, related to the casinos games, please let us know. Our complaint team will surely have a look at this case.

πριν από 2 εβδομάδες

Έχει λάβει κάποιος από τη Χιλή πιστοποιητικό από την Κρατική Τράπεζα της Χιλής με τον κωδικό IBAN που ζητά στη Vulkanbet;

Παίρνω τηλέφωνο στην τράπεζα και μου λένε ότι το εν λόγω έγγραφο δεν υπάρχει, ενώ στη vulkanbet μου λένε ότι δεν θα με πληρώσουν μέχρι να στείλω αυτό το έγγραφο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

3) Πλήρες στιγμιότυπο οθόνης του προσωπικού σας τραπεζικού λογαριασμού στο διαδίκτυο. (άμεσα)


4) Ολοσέλιδο στιγμιότυπο οθόνης των συναλλαγών κατάθεσης από τον προσωπικό λογαριασμό της ηλεκτρονικής σας τραπεζικής. Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης θα πρέπει να περιλαμβάνει την ημερομηνία συναλλαγής, το ποσό μεταφοράς και τον IBAN.


5) Στιγμιότυπο οθόνης πλήρους σελίδας του διαδικτυακού τραπεζικού λογαριασμού σας που χρησιμοποιείται για κατάθεση. Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα του κατόχου του λογαριασμού και το IBAN.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ακριβώς, μου ζήτησαν ακόμη και selfie με ένα χαρτί που δείχνει το γραπτό μου email, τώρα ζητούν έγγραφο από την τράπεζα που δείχνει τον αριθμό λογαριασμού μου με τον κωδικό IBAN, που η τράπεζα μου λέει ότι δεν υπάρχει τέτοιο έγγραφο και όλα να με συνειδητοποιήσω Μια πληρωμή στην Astropay, ούτε καν στην τράπεζα από την οποία μου ζητούν το έγγραφο, είναι ήδη πολύ παράλογη, σαφώς δεν θέλουν να πληρώσουν. Τι άγχος. Ελπίζω να μην παίζει κανένας άλλος εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Έχει λάβει κάποιος από τη Χιλή πιστοποιητικό από την Κρατική Τράπεζα της Χιλής με τον κωδικό IBAN που ζητά στη Vulkanbet;

Παίρνω τηλέφωνο στην τράπεζα και μου λένε ότι το εν λόγω έγγραφο δεν υπάρχει, ενώ στη vulkanbet μου λένε ότι δεν θα με πληρώσουν μέχρι να στείλω αυτό το έγγραφο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Oh, I suppose you told the casino that you can't get something like that since your bank can't provide it, right ? Did you try to see if there was an alternative that you could use instead of such a document ? 

I also saw that you already have a complaint, so if there is still a problem, our team will try to help you. 

Could you also update me on how it's going and if anything has changed ? I would be grateful. 

I hope it will be behind you as soon as possible and you will get your money.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Απλώς μου απάντησαν ότι έκαναν λάθος και ότι αυτό που χρειάζονταν ήταν ένα στιγμιότυπο της κάρτας, το οποίο είχα ήδη στείλει σε pdf, αλλά το έστειλα ως στιγμιότυπο τώρα, ελπίζω να είστε ικανοποιημένοι με αυτό

Είχα πει πολλές φορές σε αρκετούς πράκτορες ότι το έγγραφο δεν υπήρχε και με έκαναν να σπαταλήσω πάνω από μια εβδομάδα μόνο και μόνο για να μου πουν ότι ήταν λάθος τους.

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 εβδομάδα

This is not the most enjoyable thing, but the important part is that the casino has realized its mistake and hopefully it will only get better from now on and you will see your money as soon as possible. 

Let me know when all the documents are in order, you'll be verified and will be able to withdraw. 

Fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν πολύ διασκεδαστικό, από τις 30 Μαρτίου προσπαθούσα να πληρωθώ, ήταν η δεύτερη ανάληψη και η πρώτη ήταν η ίδια, αποστολή και αποστολή εγγράφων, τελικά μόλις έλαβα τα χρήματά μου αλλά σαφώς δεν Παίξτε πια εκεί και συνιστώ να μην το κάνει κανείς

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 εβδομάδα

Would you like to write a review for this casino about your experience at this casino, perhaps? It could really be helpful to other players to read about it. If you decide to do so, just follow this link, please.😉

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι φυσικά

Αυτόματη μετάφραση:
wmaisterow
πριν από 1 εβδομάδα

Thank you for your interest.👌

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα