πρωί Jaro,
Χρησιμοποίησα όλα τα ίδια προσωπικά στοιχεία, απλώς μια διαφορετική διεύθυνση email, αλλά το όνομα / dob / τρόπος πληρωμής / διεύθυνση.
ήταν μόνο όταν ξόδεψα όλα μου τα χρήματα και τους ειδοποίησα σε αυτόν τον δευτερεύοντα λογαριασμό τον έκλεισαν.
morning Jaro,
I used all the same personal details just a different email address but name / dob/ payment method / address all the same.
it was only when I spent all my money and I alerted them to this secondary account they closed it.
Βλέπω, θα ήταν χρήσιμο να υπήρχε ένα σύστημα στα καζίνο που θα ανίχνευε τέτοια πράγματα αμέσως στην αρχή της εγγραφής, έτσι ώστε ένα άτομο να μην μπορεί να μπει ξανά στο καζίνο τόσο εύκολα. Αλλά μάλλον αυτή είναι η μουσική του μέλλοντος.
Πάντως είμαι περίεργος να δω πως θα βγει και τι θα λυθεί στο τέλος.
Αν έχετε ενημέρωση ενημερώστε με.
I see, it would be useful if there was a system in casinos that would detect such things right at the start of registration so that one person could not get into the casino again so easily. But that's probably music of the future.
Anyway, I'm curious to see how it turns out and what will be solved in the end.
If you have an update let me know.
Λοιπόν, ρώτησα γιατί να σας γράψει το καζίνο ή να επικοινωνήσει μαζί σας όταν έχετε καταθέσει χρήματα εκεί; Ήσασταν κατά κάποιο τρόπο αυτο-αποκλεισμένοι ή όχι; Δεν νομίζω ότι είναι καθιερωμένη πρακτική αν δεν έχεις πάει.
Αναρωτιόμουν επίσης αν έχουν υπεύθυνα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε το παιχνίδι σας.
Well I asked why should the casino write to you or reach out to you when you have deposited money there ? Were you somehow self-excluded or not ? I don't think it's standard practice if you haven't been.
I was also wondering if they have any responsible tools to help you limit your playing.
Έχουν καθήκον φροντίδας όπως έχουν όλοι οι ιστότοποι τυχερών παιχνιδιών. Πρέπει να υπάρχει διακοπή παιχνιδιού κλπ. Θα πρέπει να υπάρχει ένα έναυσμα όταν οι παίκτες καταθέτουν ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
Η velobet προσπαθεί να πει ότι δεν μπήκε dob στον πρώτο μου λογαριασμό, σίγουρα αυτό αντιβαίνει σε όλους τους κανόνες, καθώς πρέπει να επαληθεύσουν ότι είστε αρκετά μεγάλος για να παίξετε 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Όχι Jaro, αυτή δεν είναι η μουσική του μέλλοντος. Στην Ισπανία και σε πολλές άλλες χώρες, εάν ζητήσετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας λόγω εθισμού στον τζόγο, δεν θα σας αφήσουν να ανοίξετε άλλον. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εισαγάγετε το όνομά σας και το επώνυμό σας, δεν θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό. Είναι νόμιμα καζίνο, τα υπόλοιπα επιτρέπονται μόνο από καζίνο με ύποπτους σκοπούς.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
Ειλικρινά vincente Είμαι σοκαρισμένος που πρέπει να είναι στη μαύρη λίστα εδώ καθώς δεν έχουν ασφάλεια παικτών
Honestly vincente I’m shocked they should be black listed on here as they have no player safety
Γεια σου. Έχετε ακούσει τίποτα από την velobet ακόμα;
Hey. Have you heard anything from velobet yet,?
Έχουν καθήκον φροντίδας όπως έχουν όλοι οι ιστότοποι τυχερών παιχνιδιών. Πρέπει να υπάρχει διακοπή παιχνιδιού κλπ. Θα πρέπει να υπάρχει ένα έναυσμα όταν οι παίκτες καταθέτουν ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
Ω, ποιο θα πρέπει να είναι το όριο στο οποίο θα σας ειδοποιήσει το καζίνο; Νομίζω ότι μπορεί να υπάρχουν πολλές τέτοιες προειδοποιήσεις. Και δεν έχω ακούσει ακόμη ότι πρέπει να είναι καθήκον.
Τέλος πάντων, θα δούμε πού θα πάει το παράπονό σας και αν μπορεί να επιλυθεί. Θα είμαι περίεργος.
Oh, so what should be the limit at which the casino would alert you ? I think there could be a lot of such warnings. And I haven't heard that it should be a duty yet.
Anyway, we'll see where your complaint goes and if it can be resolved. I'll be curious.
Προσπαθούν να πουν ότι ο πρώτος μου λογαριασμός δεν επαληθεύτηκε, κάτι που είναι ψέμα και ότι δεν μπήκε ποτέ ένα dob…. Παρόλο που πρέπει να είσαι 18 για να παίξεις 🤣🤣 δεν θα παραδεχτούν το λάθος και ο γκουρού του καζίνο πιθανότατα θα συμπαραταχθεί μαζί τους και θα κλείσει το παράπονό μου - δύο μήνες αργών απαντήσεων χαμένοι
They are trying to say my first account wasn’t verified which is a lie and there was never a dob entered…. Even though you need to be 18 to gamble 🤣🤣 they won’t admit fault and casino guru will probably side with them and close my complaint- two months of slow replies wasted
Η velobet προσπαθεί να πει ότι δεν μπήκε dob στον πρώτο μου λογαριασμό, σίγουρα αυτό αντιβαίνει σε όλους τους κανόνες, καθώς πρέπει να επαληθεύσουν ότι είστε αρκετά μεγάλος για να παίξετε 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Το έχω δει στην καταγγελία σου. Αναρωτιόμουν αν ελέγξετε με αυτό το καζίνο για να δείτε αν υπάρχει κάποιο email που το κάνατε με επιτυχία. Υπάρχει κάτι τέτοιο; Ίσως θα μπορούσατε να το έχετε και αυτό θα ήταν βασικά απόδειξη για εσάς. Αλλά αυτή ήταν μόνο η σκέψη μου που πέρασε από το μυαλό μου.
Τέλος πάντων, θα δούμε πώς θα πάει και τι θα ανακαλύψει ο Michael. Ελπίζω να λυθούν όλα δίκαια.
I've seen it in your complaint. I was wondering if you check with this casino to see if there is any email that you did it successfully. Is there such a thing? Maybe you could have it and that would basically be proof for you. But that's just my thought that crossed my mind.
Anyway, we'll see how it goes and what Michael finds out. I hope it will all be resolved fairly.
Δεν καταλαβαίνω γιατί αργούν τόσο πολύ να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα. Με σταυρωμένα δάχτυλα θα σας το λύσουν σύντομα
I don't understand why they take so long to get to any conclusion. Fingers crossed they sort it out for you soon
Δεν στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης, σημειώνουν ότι είναι επαληθευμένη στον λογαριασμό σας και τη στιγμή που δεν είναι κάτι που θα έβγαζα στιγμιότυπο οθόνης, δεν πιστεύουν ότι κάποιος θα ένιωθε την ανάγκη εκείνη τη στιγμή
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Όχι Jaro, αυτή δεν είναι η μουσική του μέλλοντος. Στην Ισπανία και σε πολλές άλλες χώρες, εάν ζητήσετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας λόγω εθισμού στον τζόγο, δεν θα σας αφήσουν να ανοίξετε άλλον. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εισαγάγετε το όνομά σας και το επώνυμό σας, δεν θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό. Είναι νόμιμα καζίνο, τα υπόλοιπα επιτρέπονται μόνο από καζίνο με ύποπτους σκοπούς.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
Αυτό είναι καλό, αλλά τα περισσότερα καζίνο δεν διαθέτουν τέτοιο σύστημα και σίγουρα θα ήταν υπέροχο εάν κάποιος που είχε ήδη αυτο-αποκλειστεί ή ανέφερε τον εθισμό στον τζόγο δεν μπορούσε να εγγραφεί ξανά και μόλις εισήγαγε τα προσωπικά του στοιχεία σύστημα απλώς θα αξιολογούσε ότι δεν ήταν δυνατό.
Επομένως, αν λειτουργεί έτσι στη χώρα σας, θα παραμείνω στα καζίνο όπου είμαι σίγουρος ότι θα επιβληθεί.
This is a good thing, but most casinos don't have such a system and it would certainly be great if someone who had already self-excluded or mentioned gambling addiciton couldn't re-register and as soon as they entered their personal information the system would simply evaluate that it was not possible.
So if that's how it works in your country I would stick to the casinos where I'm sure it will be enforced.
Θα συμφωνήσω Jaro, αλλά δυστυχώς στη χώρα μου είμαι Εγγεγραμμένος στο Gamstop και δεν μπορώ να στοιχηματίσω, οπότε ως «εθισμένος στον τζόγο» ψάχνεις τοποθεσίες και τρόπους να το αντιμετωπίσεις και προσγειώνεσαι σε τέτοιου είδους αδίστακτα καζίνο που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Θα πρέπει να υπάρχει ένα παγκόσμιο πρότυπο, ειδικά εάν τους επιτρέπεται να δέχονται παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
Φυσικά, αλλά αν παίζουμε σε αυτά τα καζίνο είναι επειδή πιστεύουμε στο υπεύθυνο παιχνίδι που έχουν την υποχρέωση να έχουν όταν το διαφημίζουν και ελέγχουμε τον δείκτη ασφάλειας σε μέρη όπως το καζίνο.
Of course, but if we play in those casinos it is because we believe in the responsible gaming that they have the obligation to have when they advertise it and we check the safety index in places like the casino.
Claro ,pero si jugamos en esos casinos es porque creemos en el juego responsable que tienen la obligación de tener cuando hacen publicidad de ello y nos metemos a consultar si índice de seguridad en sitios como casino.
Είχατε τύχη να πάρετε τα χρήματά σας πίσω από το καζίνο;
Have you had any luck in getting your money back from the casino ?
Δεν στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης, σημειώνουν ότι είναι επαληθευμένη στον λογαριασμό σας και τη στιγμή που δεν είναι κάτι που θα έβγαζα στιγμιότυπο οθόνης, δεν πιστεύουν ότι κάποιος θα ένιωθε την ανάγκη εκείνη τη στιγμή
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Ναι, σίγουρα καταλαβαίνω ότι εκείνη τη στιγμή δεν θα φανταζόσασταν ότι θα προέκυπτε αυτό το πρόβλημα. Οπότε θα δούμε πού θα φτάσει ο Μιχάλ και σίγουρα δεν χρειάζεται να κουβεντιάζουμε με το καζίνο, οπότε δεν χρειάζεται να λέμε τέτοια πράγματα. Όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, εξηγείται πάντα με σαφήνεια τι κρύβεται πίσω από την απόφαση της ομάδας καταγγελίας. Δεν θα το κάναμε για τους παίκτες αν χρειαζόμασταν να συμπαρασταθούμε στα καζίνο.
Yes, I certainly understand that at that time you would not have thought that this problem would arise. So we'll see where Michal gets to, and we certainly don't need to be in cahoots with the casino, so there's no need to say such things. Whatever the outcome, it is always clearly explained what is behind the decision of the complaint team. We wouldn't do it for the players if we needed to side with casinos.
Θα συμφωνήσω Jaro, αλλά δυστυχώς στη χώρα μου είμαι Εγγεγραμμένος στο Gamstop και δεν μπορώ να στοιχηματίσω, οπότε ως «εθισμένος στον τζόγο» ψάχνεις τοποθεσίες και τρόπους να το αντιμετωπίσεις και προσγειώνεσαι σε τέτοιου είδους αδίστακτα καζίνο που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Θα πρέπει να υπάρχει ένα παγκόσμιο πρότυπο, ειδικά εάν τους επιτρέπεται να δέχονται παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
Και αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, ότι όπου δεν λειτουργεί έτσι, οι παίκτες προσπαθούν να το ξεπεράσουν. Θα ήταν καλό να υπάρχει κάποιο πρότυπο, αλλά κάθε χώρα προσεγγίζει τον τζόγο διαφορετικά και νομίζω ότι αυτό είναι το κύριο εμπόδιο γιατί δεν είναι έτσι. Σε ορισμένες χώρες ο τζόγος φυλάσσεται αυστηρά και σε άλλες όχι, επομένως θα ήταν δύσκολο να βρεθεί συναίνεση. 🤔🤷♂️
And that's exactly the problem, that where it doesn't work like that, the players try to get around it. It would be good to have some sort of standard but every country approaches gambling differently and I think that's the main stumbling block why it's not like that. In some countries gambling is strictly guarded and in others it is not, so it would be hard to find a consensus. 🤔🤷♂️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.