Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTangiers Casino - γενική συζήτηση

Tangiers Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από mrTretton37
|
13.089 προβολές 51 απαντήσεις |
|
12 3
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka, ευχαριστώ για την προώθηση της διεύθυνσης email μου.

Επικοινώνησαν ρε!!! και έχω ελέγξει τον λογαριασμό μου, το ίδιο 2x και

έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα: ναι, ο λογαριασμός είναι αποκλεισμένος. (πράγματι???)

Θα πρέπει να επικοινωνήσω με την ομάδα ασφαλείας, παρακαλώ.

Για λόγους πληρότητας, εδώ είναι το email:

Χαίρετε,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας,

Ελέγξαμε ξανά τον λογαριασμό σας και μπορούμε να δούμε ότι είναι όντως απενεργοποιημένος αυτήν τη στιγμή. Επικοινωνήστε με το security@tangierscasino.com για να ελέγξετε την κατάσταση του λογαριασμού σας και για περαιτέρω βοήθεια σχετικά με το αίτημά σας.

Θερμούς χαιρετισμούς,

ομάδα υποστήριξης.


Ναι, τότε θα περιμένουμε απάντηση.

Θα σας ενημερώσω, αντίο


Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Hello there,

well, I think that it's very unfortunate that the error message says something like "under the maintenance" if the account has been actually blocked. 🤔

So, let's wait 😀 again - thank you for the update.

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Αφού άσκησα λίγη πίεση, πήρα την εξής απάντηση:

Σχόλια TNG!!!

Carmen Τετ, 09/07/22 11:53 π.μ

Χαίρετε,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Ελέγξαμε τον λογαριασμό σας και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει κλείσει λόγω πολλών ασυνεπειών που εντοπίστηκαν σε αυτόν. Σημειώνεται ότι η απόφαση αυτή είναι αμετάκλητη.

Σας ευχόμαστε καλή τύχη για το μέλλον.


Λοιπόν, τι λες; ΜΙΑ ΑΝΟΜΙΑ!!!

Επίσης μια πιθανότητα να μην χρειαστεί να πληρώσετε ένα κερδισμένο μπόνους.

Νομίζω ότι αυτός ο πάροχος καζίνο δεν ανταποκρίνεται καθόλου στην αξιολόγησή σας.

Δεν αντιμετωπίζεις έτσι τους πελάτες.

Είμαι περίεργος για τη γνώμη σου.

Με εκτίμηση, Goodfeel

Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Hello,

Since I have no idea what inconsistencies were found, I would suggest submitting a complaint (just click here)

I agree that this is not the proper way how the casino should deal with such a situation. The whole time we thought that the casino suffers some technical problem so you could not access your account and now it turns out that your account has been closed for some reason. It's quite confusing, I'd say.

So give our Complaint Team a chance to check this issue, please.


πριν από 2 έτη

I have still not recived a reply to my complaint i have waited 8 days

Hehe0505
πριν από 2 έτη

γεια, έκανα και καταγγελία. Ας δούμε τι θα γίνει.

αναφέρετέ με πίσω

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka, έχω κάνει μια καταγγελία. Ας δούμε τι θα γίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I have still not recived a reply to my complaint i have waited 8 days

πριν από 2 έτη

Hello,

actually, you have, kindly check your complaint again 🙂.

Natalia just asked the casino for more details concerning the withdrawal.

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka, έχω κάνει μια καταγγελία. Ας δούμε τι θα γίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

kindly provide information about the bonuses you took and the KYC procedure, please. Just click this link to do so.

Thank you.

Hehe0505
πριν από 2 έτη


Γεια Hehe 0505, λάβαμε απάντηση από το καζίνο.

Έχει ως εξής:

Χαίρετε,


Ελπίζουμε αυτό το μήνυμα να σας φτάσει καλά!


Λάβετε υπόψη ότι ο λογαριασμός παραβαίνει το σημείο 2.1.12 των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων. Κάθε χρήστης μπορεί να ανοίξει μόνο έναν λογαριασμό χρήστη. Η χρήση περισσότερων του ενός λογαριασμών ανά φυσικό χρήστη είναι γνωστή ως "πολυλογιστική", η οποία απαγορεύεται αυστηρά. Μόλις εντοπιστεί ένας χρήστης με πολλούς λογαριασμούς, όλοι οι συσχετισμένοι λογαριασμοί που σχετίζονται με τον χρήστη, μαζί με όλες τις συναλλαγές στους πολλαπλούς λογαριασμούς, θα τερματιστούν αμέσως. Σε περίπτωση που το Tangiers Casino έχει βάσιμους λόγους να πιστεύει ότι η εγγραφή αυτών των πολλαπλών λογαριασμών είναι δόλια ή δόλια, το Tangiers Casino μπορεί να αποκλείσει το κανονικό παιχνίδι ή το τουρνουά ή/και τη διανομή επάθλων.


Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια ή πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, είμαστε εδώ για εσάς 24/7.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Καζίνο Ταγγέρης


Μια ερώτηση: έχετε εγγραφεί και σε διαφορετικά διαδικτυακά καζίνο;

Ξέρετε αν αυτό απαγορεύεται;

φιλικούς χαιρετισμούς, Feelgood

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Has anyone had major issues with the withdrawal process? 9 weeks i have been tryin to have 1 small withdrawal made, every week they decline and give a new reason. my account has been verified more than 5 times, the documents they have asked for on separate occasions are: ID, Proof of Bank account ownership, CC voucher, Proof of address, then they asked for a selfie of me holding said ID and CC , ands then asked for another Bank statemen to proove Address along with 1 current bill, i hagve provided all this over the course of 9 weeks i got declined again !! and now they asking for proof of income ! i feel like they are intentionally prolonging this process , curious if anyone else is having these issues. I will add that in the PAST i have made withdrawals without issue,m but this most recent one seems to be dragging on and im not Keen on staying a member of Tangiers !

shamdore
πριν από 2 έτη

Hello shamdore, I am sorry you having difficulties with the casino. What you describe is long and annoying process for the players, but in some cases casinos require many documents. But in this case, as you wrote they are doing such a long verification for small withdrawal and still on and on.

Anyway, when you struggle so long, I would submit a complaint here on our website. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα