Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTangiers Casino - γενική συζήτηση

Tangiers Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από mrTretton37
|
13.120 προβολές 51 απαντήσεις |
|
1 2 3
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια, ευχαριστώ για την απάντηση.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι 3 διαδικτυακά καζίνο, όλα ταυτόχρονα, κάνουν συντήρηση πάνω από 3 μέρες τώρα.

Μπορώ να παίξω οποιοδήποτε κουλοχέρη αρκεί να μην εγγραφώ...... περίεργο σωστά; LG

Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Hello,

did you write three casinos? Well, I was referring to the Tangiers only.

Can you share the print screen with the maintenance "error", please?

πριν από 2 έτη

My account also said down for maintance when i tried to log in when it was closed.

πριν από 2 έτη

filefilefile

Γεια σας, όπως ζητήθηκε οι εκτυπώσεις. Τα έφτιαξα και από τα 3 καζίνο, δηλαδή από TANGIER, από LUCKY DRAW και από WINNERAMA. lg


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου Hehe0505 , πότε σου συνέβη αυτό και έχεις ξανακούσει από το καζίνο; LG

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello sir, it happend about 3 weeks ago, i was only told my account was closed due to "inconsitencies" without getting any more explenations, no not yet unfortunatly

πριν από 2 έτη

filefilefile

Γεια σας, όπως ζητήθηκε οι εκτυπώσεις. Τα έφτιαξα και από τα 3 καζίνο, δηλαδή από TANGIER, από LUCKY DRAW και από WINNERAMA. lg


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello and thank you.

Can you kindly copy and paste the red text to the post directly so it can be translated?

Anyway, I asked the casino via my affiliate colleague to keep an eye on this thread to read more about the "maintenance" issue.

πριν από 2 έτη

Γεια. Αυτό είναι το κόκκινο κείμενο που αντιγράφηκε σήμερα από τον ιστότοπο του καζίνο της Ταγγέρης.

"Το Καζίνο της Ταγγέρης βρίσκεται υπό συντήρηση. Εργαζόμαστε συνεχώς για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας για εσάς. Παρακαλούμε να είστε υπομονετικοί, θα είναι ξανά στο διαδίκτυο σύντομα."

Τι πρέπει να γίνει τώρα;

Επικοινωνούν με τα καζίνο τώρα;

Ίσως πάρουν απαντήσεις. lg

Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Hello and thank you.

Seems like a standard maintenance note to me.

Well, as I wrote  I asked the casino via my affiliate colleague to keep an eye on this thread to read more about the "maintenance" issue. they said they will investigate. But I'm not sure if we will receive some sort of an update here on the forum. 🤔

πριν από 2 έτη

Γεια, γεια, γεια, δεν σας φαίνεται παράξενο όταν 3 καζίνο κάνουν συντήρηση για δεκάδες ημέρες (τώρα 1 εβδομάδα) και δεν θα ήταν πιο εύκολο για εσάς να δοκιμάσετε και να δείτε αν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε κάποιο από τα μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν τα 3 καζίνο ή όχι "Εργασίες συντήρησης". Νομίζω ότι αυτό θα ήταν πιο σημαντικό από οποιαδήποτε παρατήρηση. Είμαι περίεργος τι λένε για την πρότασή μου. lg

Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Well,

I can still access the casino though I did not try to create an account.

Not sure what I can say more, we reported it to the casino - at least to Tangiers representative. 🤔

πριν από 2 έτη

Γεια σας, μιλάμε για το ίδιο καζίνο; Πάντα γράφουν Tanger, αλλά λέει Tangiers Casino.

Δεν μπορείς ή δεν θέλεις να με καταλάβεις. Με τον όρο πρόσβαση εννοούσα εγγραφή.

Μπορώ επίσης να έχω πρόσβαση στα καζίνο, αλλά όταν κάνω login στο λογαριασμό μου !!! θέλει (με όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης), τότε το κείμενο έρχεται με τις εργασίες συντήρησης. Αυτό σημαίνει: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΤΙΠΟΤΑ και επομένως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να ζητήσω ΠΛΗΡΩΜΗ και αυτό και στα 3 καζίνο, όπως έχει ήδη περιγραφεί λεπτομερώς παραπάνω.

Μία από τις κατευθυντήριες αρχές του Tangiers Casino & Co:

ικανοποίηση των πελατών

Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας, γι' αυτό προσφέρουμε υποστήριξη 24/7 24/7 μέσω LiveHelp. Το προσωπικό υποστήριξής μας είναι διαθέσιμο να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε.

Αυτή είναι η κριτική τους για το Tangiers Casino:

"Έχουμε εξετάσει διεξοδικά το Tangiers Casino και δώσαμε σε αυτό το καζίνο μια πολύ καλή βαθμολογία φήμης . Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ένα υπέροχο καζίνο για να παίξουμε με σιγουριά."

Με τη βαθμολογία τους προτείνουν ξεκάθαρα ένα παιχνίδι, αλλά έχουν επίσης ευθύνη απέναντι σε πολλούς ανθρώπους που βασίζονται στις αξιολογήσεις τους, συμπεριλαμβανομένου και εμένα.

Μόνο αυτό μπορούν να κάνουν τώρα;;; προσπαθήσω να μπω στον ιστότοπο;;;

Με τόσο καλή φήμη, πιστεύω ότι κάποιος είναι υποχρεωμένος να φτάσει στο βάθος τέτοιων μεθόδων και να τις αναθεωρήσει αν χρειαστεί.

Είμαι περίεργος τι θα γίνει μετά

lg






Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Hello,

There was no "Tanger" earlier before you posted your last post, hence I'm convinced it's just an auto-translate issue.

To make sure I pasted my reply to Google Translate and guess what, it translates Tangiers as "Tanger" 😀

I just want to make sure, we understand each other, this thread is about The Tangiers Casino, is this the casino you are writing about, please? Is this correct?

If so, I repeat that I reached out to the casino's representative through my colleagues and let them know about this issue. It seemed like they were not aware of any problems though.

Kindly note, that we are not responsible for any technical issues experienced on the third party's websites and I'm not the casino's technical support employee. 🙂 I hope this is obvious.

I try to help you out, but I'm out of options now.



πριν από 2 έτη

Γεια σας, μιλάμε για το ίδιο καζίνο; Πάντα γράφουν Tanger, αλλά λέει Tangiers Casino.

Δεν μπορείς ή δεν θέλεις να με καταλάβεις. Με τον όρο πρόσβαση εννοούσα εγγραφή.

Μπορώ επίσης να έχω πρόσβαση στα καζίνο, αλλά όταν κάνω login στο λογαριασμό μου !!! θέλει (με όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης), τότε το κείμενο έρχεται με τις εργασίες συντήρησης. Αυτό σημαίνει: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΤΙΠΟΤΑ και επομένως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να ζητήσω ΠΛΗΡΩΜΗ και αυτό και στα 3 καζίνο, όπως έχει ήδη περιγραφεί λεπτομερώς παραπάνω.

Μία από τις κατευθυντήριες αρχές του Tangiers Casino & Co:

ικανοποίηση των πελατών

Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας, γι' αυτό προσφέρουμε υποστήριξη 24/7 24/7 μέσω LiveHelp. Το προσωπικό υποστήριξής μας είναι διαθέσιμο να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε.

Αυτή είναι η κριτική τους για το Tangiers Casino:

"Έχουμε εξετάσει διεξοδικά το Tangiers Casino και δώσαμε σε αυτό το καζίνο μια πολύ καλή βαθμολογία φήμης . Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ένα υπέροχο καζίνο για να παίξουμε με σιγουριά."

Με τη βαθμολογία τους προτείνουν ξεκάθαρα ένα παιχνίδι, αλλά έχουν επίσης ευθύνη απέναντι σε πολλούς ανθρώπους που βασίζονται στις αξιολογήσεις τους, συμπεριλαμβανομένου και εμένα.

Μόνο αυτό μπορούν να κάνουν τώρα;;; προσπαθήσω να μπω στον ιστότοπο;;;

Με τόσο καλή φήμη, πιστεύω ότι κάποιος είναι υποχρεωμένος να φτάσει στο βάθος τέτοιων μεθόδων και να τις αναθεωρήσει αν χρειαστεί.

Είμαι περίεργος τι θα γίνει μετά

lg






Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I asked my colleague to register on the site, he did, and also he was able to log in and deposit:

file

Note that the country is set to Austria.

I'm sorry but it seems ok to me.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka, σε ευχαριστώ για την προσπάθειά σου.

Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να επενδύσουμε περισσότερη ενέργεια εδώ.

Το μόνο που μπορώ να πω είναι να μείνετε μακριά από αυτά τα καζίνο.

Ευχαριστώ πολύ και να περάσετε όμορφα.

Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Hello Feelgoo,

I'd truly love to find out what's causing the trouble, but I have no other suggestions.

Well, aside from that this one:

Would you kindly agree that I will forward your email address (the one used for the forum registration) to the casino representative, please? They can check your account at least or get in touch with you, at least I hope they would.

I have no other ideas 🤔


Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

αυτή είναι μια καλή πρόταση. Θα ήταν πολύ ωραίο εκ μέρους σας να το προωθήσετε. Ίσως κάνει κάτι.

Ευχαριστώ για την προσπάθεια σου,

νιώθω καλά

Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo
πριν από 2 έτη

Hello Feelgoo,

I just forwarded your email to the casino. My colleague also received information, that in case of need, players are free to use the email: support@tangierscasino.com to get it sorted.

Maybe it will be solved after all! 🙂

Kindly let me know how it goes and stay well.

πριν από 2 έτη

Hello sir, it happend about 3 weeks ago, i was only told my account was closed due to "inconsitencies" without getting any more explenations, no not yet unfortunatly

πριν από 2 έτη

Hello,

if you're still getting the same error, or just can't access your account, kindly use this email address to contact the casino:

support@tangierscasino.com 

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka, ναι ευχαριστώ, θα σε κρατώ ενήμερο. Η LG νιώθει καλά

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα