Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTangiers Casino - γενική συζήτηση

Tangiers Casino - γενική συζήτηση

 από mrTretton37
|
14.537 προβολές 51 απαντήσεις |
|
1 23
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Tangiers Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Someone here who has experience with this casino and its withdrawl process?


It has now been 3 days sinne my resursteamet and yet no confirmation. I get that they say that processing a withdraw can take up to 5 business days, but it doesnt make any sense to be that slow if your main goal is to be a good casino.


yes, I got 120€ In total by the 25 no deposit and mini deposit of 10€. Maby that has to do with them milking the time to try get me to reverse the money. I Aint supid, eventho I think this behavior from the casino kinda is 😂

mrTretton37

Do you already have your account verified in the casino?

Daniel

Everything worked out and my withdraw was completed today!

mrTretton37

Thank you for good news! Have they told you why it took quite some time, maybe?

Η ζωντανή συνομιλία είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα στην Ταγγέρη. Έτσι μπορεί να ενημερωθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
denyo123

Hello and thank you for this update.

I forwarded it to our Data Team, so we will check it and adjust the information accordingly.

Much appreciated. 👍

Did you find their live chat helpful, I wonder?

Ok Live chat suddenly disappears, Customer support email not responding and the withdrawal page not popping up after verification is complete.

busit660

Hello,

it does not sound very good. You've received notification that the verification has been completed, right?

Have you tried to access the site via a different browser/device? I would also recommend erasing all cookies and trying the incognito mode.

Let me know if any of it helped.


i verified my account with handheld id and was told the verification process would be done 3 days ago and then my withdrawl would be Done. I have not got my withdrawl and i have sent several emails the last days and no response, i am getting worried.

Hehe0505

Hello,

just a few questions if I may.

Are you sure that no document is missing, please? Is the verification completed now?

In what status is your withdrawal?

This casino has a very good reputation, so I'd assume that you should wait a bit. Kindly note that we allowed casinos 14 full days to complete verification and fulfill the payout.

Hello Thank you, i have waited for about 20 days, i was fully verified, with all Documents sent in. They stopped comunicating with me one week ago, my verification process i was told would be completed 3 days ago. I do not know since the account is disabled

I have sent mails to theyre security, accounting and support since last friday, with no response regarding my withdrawl at all.

Hehe0505

In this case, I think it's the right time for the complaint. Seems like it would need some explanation from the casino, so allow us to step in.

I think that you've waited long enough.

Thank you, i have still not heard anything back from the casino

Hehe0505

So let's hope we will be able to find some answers through the complaint.

Kindly wait for an update.

Γεια σας, έκανα κέρδος περίπου €65o -700 από τις 25 δωρεάν περιστροφές στο Tangier Casino. Αυτό μειώθηκε σε περίπου. 28.00 ως ποσό που πρέπει να καταβληθεί.

Ήθελα λίγο περισσότερο και το έπαιξα περίπου στα 120€ και μετά δεν έπαιξα ξανά τα μισά. Το τελευταίο μου υπόλοιπο ήταν περίπου 63 €. Την επόμενη μέρα που ήθελα να κάνω μια κατάθεση 10€ για να διεκδικήσω τα κέρδη μου, δεν μπορούσα πλέον να συνδεθώ, ούτε η ζωντανή συνομιλία ήταν διαθέσιμη. Το ακόλουθο μήνυμα εμφανίζεται κατά την εγγραφή σας

Το Καζίνο της Ταγγέρης βρίσκεται υπό συντήρηση. Εργαζόμαστε συνεχώς για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας για εσάς. Κάντε υπομονή, θα ενεργοποιηθεί ξανά σύντομα."

και αυτό για 1 1/2 μέρες.

Προς έκπληξή μου, όχι μόνο στην Ταγγέρη, αλλά και στο Winnerama και στο Lucky Draw. (Ξέρω ότι τα 3 ανήκουν μαζί).

Αυτό σημαίνει ότι εξαρτώμαι από την υποστήριξη, αλλά δεν υπάρχει απάντηση από εκεί. Οπότε είμαι αποκομμένος από κάθε επικοινωνία.

Είναι να πιστεύει κανείς την από μόνη της καλή φήμη λόγω των λίγων συντρόφων των κουνουπιών. Δεν βλέπω το πλεονέκτημα για το καζίνο αφού δεν έχω επενδύσει ακόμη τίποτα.

Είμαι ενθουσιασμένος για τις απαντήσεις σας. αντίο και μπαμπά

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, έχει κανένας από εσάς πρόβλημα με το TANGIERS CASINO;;;

Δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ στον λογαριασμό μου. Ξαφνικά δεν υπάρχει πια ζωντανή συνομιλία.

«Εργασίες συντήρησης» για σχεδόν 2 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Feelgoo

file Το Καζακστάν στο μπλοκ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, έχει κανένας από εσάς πρόβλημα με το TANGIERS CASINO;;;

Δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ στον λογαριασμό μου. Ξαφνικά δεν υπάρχει πια ζωντανή συνομιλία.

«Εργασίες συντήρησης» για σχεδόν 2 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

I think that it would be best to wait a bit. I understand that this is annoying but maintenance is necessary from time to time.

Anyway, I'll ask my colleagues whether is possible to learn when the maintenance ends.

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα