Γεια σας, έκανα κέρδος περίπου €65o -700 από τις 25 δωρεάν περιστροφές στο Tangier Casino. Αυτό μειώθηκε σε περίπου. 28.00 ως ποσό που πρέπει να καταβληθεί.
Ήθελα λίγο περισσότερο και το έπαιξα περίπου στα 120€ και μετά δεν έπαιξα ξανά τα μισά. Το τελευταίο μου υπόλοιπο ήταν περίπου 63 €. Την επόμενη μέρα που ήθελα να κάνω μια κατάθεση 10€ για να διεκδικήσω τα κέρδη μου, δεν μπορούσα πλέον να συνδεθώ, ούτε η ζωντανή συνομιλία ήταν διαθέσιμη. Το ακόλουθο μήνυμα εμφανίζεται κατά την εγγραφή σας
Το Καζίνο της Ταγγέρης βρίσκεται υπό συντήρηση. Εργαζόμαστε συνεχώς για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας για εσάς. Κάντε υπομονή, θα ενεργοποιηθεί ξανά σύντομα."
και αυτό για 1 1/2 μέρες.
Προς έκπληξή μου, όχι μόνο στην Ταγγέρη, αλλά και στο Winnerama και στο Lucky Draw. (Ξέρω ότι τα 3 ανήκουν μαζί).
Αυτό σημαίνει ότι εξαρτώμαι από την υποστήριξη, αλλά δεν υπάρχει απάντηση από εκεί. Οπότε είμαι αποκομμένος από κάθε επικοινωνία.
Είναι να πιστεύει κανείς την από μόνη της καλή φήμη λόγω των λίγων συντρόφων των κουνουπιών. Δεν βλέπω το πλεονέκτημα για το καζίνο αφού δεν έχω επενδύσει ακόμη τίποτα.
Είμαι ενθουσιασμένος για τις απαντήσεις σας. αντίο και μπαμπά
Hello, I made a profit of around €65o -700 from the 25 free spins at Tangier Casino. This was reduced to approx. 28.00 as an amount to be paid out.
I wanted a little more and played it up to around €120 and then didn't gamble away half of it again. My last balance was about 63€. The next day when I wanted to make a deposit of €10 to claim my winnings, I could no longer log in, nor was the live chat available. The following message appears when you register
Tangiers Casino is currently undergoing maintenance. We are constantly working to improve our services for you. Please be patient, it will be re-enabled shortly."
and that for 1 1/2 days.
To my amazement, not only at Tangier, but also at Winnerama and Lucky Draw. (I know that the 3 belong together).
That means I'm dependent on support, but there's no answer from there. So I'm cut off from all communication.
Is to believe the in and of itself good reputation because of the few mosquito companions. I don't see the advantage for the casino since I haven't even invested anything yet.
I'm excited for your answers. bye and baba
Hallo, ich habe bei Tangier Casino aus den 25 Freispielen einen Gewinn gemacht von ca. 65o -700€. Dieser wurde als auszahlbarer Betrag auf ca. 28.- gekürzt.
Ich wollte etwas mehr und habe auf ca. 120€ raufgespielt und dann doch nicht ganz die Hälfte wieder verspielt. Mein Letztstand waren ungefähr 63€. Als ich am nächsten Tag eine Einzahlung von 10€ machen wollte um meinen Gewinn anfordern zu können, konnte ich mich nicht mehr anmelden, noch war der livechat verfügbar. Bei der Anmeldung kommt folgende Meldung
Bei Tangiers Casino finden zurzeit Wartungsarbeiten statt. Wir arbeiten ständig an der Verbesserung unserer Dienste für Sie. Bitte haben Sie etwas Geduld, es wird in Kürze wieder freigeschaltet."
und das seit 1 1/2 Tagen.
Zu meinem Erstaunen nicht nur bei Tangier, sondern auch bei Winnerama und bei Lucky Draw. (ich weiss, dass die 3 zusammen gehören).
Das heißt ich bin auf den Support angewiesen, aber von dort gibt es keine Antwort. Also bin ich von jeder Komunikation abgeschnitten.
Ist es zu glauben den an und für sich guten Ruf wegen der paar Mücken zu gefährten. Ich sehe den Vorteil fürs Casino nicht, da ich ja noch nicht einmal etwas investiert habe.
Ich bin gespannt auf eure Antworten. tschüss und baba
Αυτόματη μετάφραση: