Λοιπόν, δεν είναι μέχρι να κλείσει η καταγγελία.
Όπως ήδη γνωρίζετε, το καζίνο βρίσκεται σε επαφή με τον υπεύθυνο χειρισμού παραπόνων. Από ότι βλέπω, απλά δεν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σου συγκεκριμένα. μη με ρωτάς γιατί.
Επομένως, θα έλεγα ότι πρέπει απλώς να δώσουμε στην καταγγελία τον χρόνο που της αξίζει. Και αποθηκεύστε τα σχόλια LOL μας για μελλοντική χρήση 😉
Έχετε διαβάσει ποτέ τις οδηγίες;
"
Ο χρόνος που μεσολάβησε μεταξύ της υποβολής μιας καταγγελίας και της λήξης της καταγγελίας ποικίλλει σημαντικά. Τα παράπονα που διεκπεραιώνονται πιο γρήγορα είναι αυτά που μπορούν να επιλυθούν χωρίς να εμπλακεί το καζίνο ή αυτά που απορρίπτονται επειδή το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα κακό. Άλλα παράπονα, ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρα.
Ακολουθούν ορισμένες πρόχειρες εκτιμήσεις και πληροφορίες σχετικά με το χρόνο σχετικά με τις καταγγελίες:
Θα λάβετε την πρώτη σας απάντηση από την ομάδα παραπόνων μας εντός 48 ωρών, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουμε εντός 12 έως 24 ωρών.
Κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα Γκουρού του Καζίνο) έχει στη διάθεσή του επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσει η καταγγελία. Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες.
Καθώς η επιτυχής επίλυση μιας καταγγελίας απαιτεί συχνά πολλή επικοινωνία μεταξύ των τριών μερών, ο συνολικός χρόνος μπορεί να αθροιστεί. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για το κλείσιμο των καταγγελιών που επιλύθηκαν με επιτυχία είναι περίπου 21 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής τους, αλλά και πάλι, αυτό διαφέρει πολύ από το ένα παράπονο στο άλλο.
"
( https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration )
Σας εύχομαι μια δίκαιη συμφωνία.
Well, it is not until the complaint has closed.
As you already know, the casino is in touch with the complaint handler. From what I see, they just don't want to communicate with you specifically; don't ask me why.
So, I'd say we should just give the complaint the time it deserves. And save our LOL comments for later use 😉
Have you ever read the instructions?
"
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
"
(https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration)
Wish you a fair deal.
Αυτόματη μετάφραση: