Αναρωτιέμαι, πόσο εύκολα λειτουργούν από τον έναν ιστότοπο στον άλλο ή κάνουν rebrand στον εαυτό τους χωρίς φόβο και κανείς δεν λαμβάνει μέτρα εναντίον αυτών των εγκληματιών. Πού και πότε θα τελειώσει η δουλειά τους και θα απολαμβάνουν να λεηλατούν και να ληστεύουν ανθρώπους για μια ζωή, δεν θα πάνε ποτέ πίσω από τα κάγκελα;;;
I wonder , how easily they operate from one website to other or rebrand themselves with no fear and no one taking any action against these criminals. Where and when their business will end and will they enjoy looting and robbing people for life time, will they never go behind the bars???
Νιώθω ότι θα συνεχίσουν να δουλεύουν όσο έχουν κέρδος, γιατί υπάρχουν ακόμα παίκτες που παίζουν σε τέτοια καζίνο χωρίς να έχουν ελέγξει κάτι σχετικά. Πιστεύω ότι εάν οι παίκτες δώσουν περισσότερη προσοχή και αφιερώσουν λίγο χρόνο για να μάθουν πληροφορίες για το καζίνο, δεν θα κάνουν κατάθεση σε παρόμοια.
I feel that they will continue to work as long as they make a profit, because there are still players who play in such casinos without having checked anything about it. I believe that if players will pay more attention and take some time to find out information about the casino, they won't deposit in similar ones.
Καμία απάντηση από το super παρόλο που έκανα καταγγελία, απλά δεν τους νοιάζει και κρατούν τα χρήματα οι ίδιοι, Ευχαριστώ Jaro, Nick και άλλους που φρόντισαν για την καταγγελία μου, η υπόθεσή μου έχει κλείσει τώρα, αρχές Φεβρουαρίου θα καταθέσω ένα παράπονο για το καζίνο spicyjackpots.
No response from super even though I filed a complaint, they just don't care and keep the money themselves, Thanks Jaro, Nick and others who took care of my complaint, my case is now closed, at the beginning of February I will file a complaint about spicyjackpots casino.
Ei mitään vastausta superbilta vaikka tein valituksen,he eivät vain välitä ja pitävät rahat itsellä,Kiitos Jaro,Nick ja muut jotka valitukseni eteen touhusivat,tapaukseni on nyt suljettu,helmikuun alussa teen valituksen spicyjackpots casinosta.
Λοιπόν, καλώς ήρθες. Είδα ότι, όπως είπες, το καζίνο δεν απάντησε, οπότε η καταγγελία έκλεισε και το καζίνο πήρε μαύρους πόντους. Έχω την αίσθηση ότι αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά και ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο είναι 1 , κάτι που είναι πολύ κακό. 🙁
Ελπίζω να μην ξανασυμβεί παρόμοια κατάσταση και η επιλογή του επόμενου καζίνο να είναι καλύτερη.
Well, you're welcome. I saw that, as you said, the casino didn't respond, so the complaint was closed and the casino got black points. I have a feeling this happens quite often and the casino's safety index is 1, which is pretty bad. 🙁
I hope that a similar situation will not happen again and the choice of the next casino will be better.
Έχει λάβει κανείς πραγματικά κέρδη από το superb; Περιμένω από τον Νοέμβριο και συνεχίζω να μου λένε την ίδια ιστορία. Απλώς θα τα παρατήσω; ή είναι ευκαιρία να λάβω τα κέρδη μου;.
Has anyone actually received any winnings from superb?I’ve been waiting since November and keep getting told the same story.shall I just give up?or is their a chance I will receive my winnings?.
Από ότι βλέπω, μέχρι στιγμής πολλές υποθέσεις έχουν τελειώσει με τον ίδιο τρόπο και μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει καυχηθεί για να πάρει χρήματα. Οι καταγγελίες έχουν κλείσει επειδή το καζίνο δεν ανταποκρίνεται αλλά οι παίκτες δεν έχουν λάβει ακόμη τα χρήματα. Θα ήθελα να δω αυτή την αλλαγή, αλλά είμαι της άποψης ότι μάλλον δεν θα συμβεί. 😥
From what I can see, so far many cases have ended the same way and so far no one has bragged about getting money. Complaints are closed because the casino does not respond but the players do not receive the money yet. I would like to see this change, but I am of the opinion that it probably won't happen. 😥
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι έχουν πληρωθεί και άλλοι όχι όμως. Υπήρχε κάποιος στο Trustpilot που πληρώθηκε 1000 £ και περίμενε μόνο 25 ημέρες. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί δεν κλείνουν απλώς τον λογαριασμό μου αν δεν πρόκειται να πληρώσουν;
I don’t understand why some people claim to have been paid and others not though. There was somebody on trustpilot who was paid £1000 and only waited 25 days. Also I don’t understand why they don’t just close my account if they’re not going to pay?
Λοιπόν, είναι πιθανό ότι είναι πιθανώς επειδή δεν χρειάζεται κάθε παίκτης να έχει την ίδια εμπειρία. Ίσως στο Trustpilot θα ήταν καλό να ρωτήσω αν έχει κάποιες αποδείξεις, αλλά μόλις το σκέφτηκα, γιατί τουλάχιστον οι άλλοι παίκτες θα ήταν σίγουροι ότι συνέβη πραγματικά και πήρε τα χρήματα.
Όσον αφορά τον λογαριασμό σας, δεν έχουν λόγο να τον κλείσουν ακόμα κι αν είχαν την πρόθεση να μην σας εξαργυρώσουν, γιατί νομίζω ότι τα καζίνο πιστεύουν ότι οι παίκτες μπορούν να επιστρέψουν και να καταθέσουν ξανά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Αυτές είναι μόνο οι σκέψεις μου. 🤔
Well, it's possible that it's probably because not every player has to have the same experience. Maybe on Trustpilot it would be good to ask if he has some proof, but I just thought of that, because at least the other players would be sure that it really happened and he got the money.
Regarding your account, they have no reason to close it even if they had the intention not to cash you out, because I think the casinos believe that players can come back and deposit again after some time. That's just my thoughts. 🤔
Απλώς μια ενημέρωση τους μίλησα ξανά σήμερα σε ζωντανή συνομιλία και μου είπαν ότι είχαν λάβει μεγάλο αριθμό αναλήψεων και δεν είχαν προσωπικό για να τις ελέγξει. Νομίζω ότι είναι ψέματα, αλλά είπαν επίσης ότι όλα τα προβλήματα έχουν πλέον διορθωθεί και οι αναλήψεις θα πληρωθούν πολύ σύντομα. Ο χρόνος θα δείξει φαντάζομαι.
Just an update I spoke to them on live chat again today and they told me that they had received a large amount of withdrawals and had no staff to check them. I think that’s lies but they also said that all issues are now fixed and withdrawals will be paid very soon. Time will tell I guess.
Δεν μπορώ να πω ότι δεν καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου. Αν και, ταυτόχρονα, πρέπει να πω, ελπίζω να κάνετε λάθος. 🙏🤞
Can't say I don't understand your frustration. Though, at the same time, I have to say, I hope you're wrong. 🙏🤞
Απλώς μια ενημέρωση τους μίλησα ξανά σήμερα σε ζωντανή συνομιλία και μου είπαν ότι είχαν λάβει μεγάλο αριθμό αναλήψεων και δεν είχαν προσωπικό για να τις ελέγξει. Νομίζω ότι είναι ψέματα, αλλά είπαν επίσης ότι όλα τα προβλήματα έχουν πλέον διορθωθεί και οι αναλήψεις θα πληρωθούν πολύ σύντομα. Ο χρόνος θα δείξει φαντάζομαι.
Just an update I spoke to them on live chat again today and they told me that they had received a large amount of withdrawals and had no staff to check them. I think that’s lies but they also said that all issues are now fixed and withdrawals will be paid very soon. Time will tell I guess.
Πληρώθηκα στις αρχές Δεκεμβρίου μέσα σε λίγες ώρες - μεγάλο σοκ! Αλλά ένα παρόμοιο ποσό λίγες εβδομάδες αργότερα εξακολουθεί να περιμένει - ζητήθηκε 22 Δεκεμβρίου - τώρα μέχρι τον Φεβρουάριο και οι ίδιες παλιές δικαιολογίες.
I was paid out at the beginning of December within hours - big shock! But a similar amount a few weeks later is still waiting- December 22 requested- now into February and same old excuses.
Πληρώθηκα στις αρχές Δεκεμβρίου, αλλά στη συνέχεια μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, μια δεύτερη προσπάθεια ανάληψης εξακολουθεί να περιμένει τώρα. (13 Φεβρουαρίου). Είμαι στο τέλος του σχοινιού μου τώρα.
I was paid at the start of December but then by the end of December, a second withdrawal attempt is still awaiting now. (Feb 13). I am at the end of my rope now.
Μην κρατάτε την αναπνοή σας για να την ανακτήσετε. Αναμονή από τον Δεκέμβριο!
Don’t hold your breath to get it back. Waiting since December!
Μου το είπαν τώρα γιατί έχω επιλέξει να κλείσω τον λογαριασμό μου, μπορεί να χρειαστούν έως και 90 ημέρες!!! είναι συγκλονιστικοί. Δεν πρόκειται να δω ποτέ αυτά τα χρήματα!!!!
They have now told me because I have choose to close my account,it can take up to 90 days!!!they are shocking.Im never going to see that money!!!!
Είχα την ίδια απάντηση, τουλάχιστον τα ψέματά τους είναι συνεπή.
Είχα επίσης πολλές συγγνώμες και παραδοχές ότι δεν ενεργούν επαγγελματικά αλλά και πάλι δεν έχουν χρήματα.
I have had the same response, at least their lies are consistent.
I’ve also had lots of apologies and admissions that they are not acting professionally but still no money.
Μπαίνω στη ζωντανή συνομιλία κάθε μέρα και παρόλο που είμαι πάντα σε κλάματα μέχρι το τέλος της, επιστρέφω την επόμενη μέρα. Νομίζω ότι πρέπει να διατηρήσουμε την πίεση πάνω τους και ενώ αμφιβάλλω για το ότι θα λάβω χρήματα, θέλω να τους κάνω όσο το δυνατόν πιο άβολα.
I go on the live chat every day and although I am always in tears by the end of it, I am back on the next day. I think that we need to keep the pressure on them and while I am dubious about ever receiving any money, I want to make them as uncomfortable as possible.
Εάν αυτή η έλλειψη προσωπικού ταύρου είναι σωστή, πώς γίνεται να έλαβα την απόσυρσή μου στις 4 Δεκεμβρίου; (μέσα σε ώρες από τη στιγμή που την ζήτησα). Ήμουν τόσο σοκαρισμένος, συνέχισα να παίζω εκεί νομίζοντας ότι αυτό θα συνέβαινε κάθε φορά.
Τι λάθος αποδείχτηκε!
Μόλις 3 εβδομάδες αργότερα ζήτησα άλλη ανάληψη και τίποτα.
If this lack of staff bull is correct, how come I received my withdrawal on the 4th of December ?( within hours of requesting it). I was so shocked, I continued to play there thinking that this would happen every time.
What a mistake that turned out to be!
Just 3 weeks later I requested another withdrawal and nothing.
Ω, αγαπητέ, νομίζω ότι τους έχω στενοχωρήσει. Δεν τους αρέσει να τους λένε την αλήθεια και τώρα με έχουν αποκόψει από το chat.
Θα συνεχίσω να στέλνω μηνύματα καθημερινά.
Oh dear, I think I have upset them. They don’t like to be told the truth and have now cut me off from the chat.
I will continue to send messages daily.
Βλέπω ότι όλοι περίμεναν πολύ καιρό και το παράπονο όλων έκλεισε γιατί το καζίνο το αγνόησε, κάτι που με στεναχωρεί πολύ.
Ωστόσο, εξακολουθείτε να έχετε επαφή με το καζίνο και προσπαθείτε να ρωτήσετε τι συμβαίνει με την απόσυρσή σας ή δεν σας απαντούν;
Δεν θέλω να είμαι αρνητικός, αλλά νομίζω ότι έχει περάσει καιρός που δεν έχετε πάρει τα χρήματά σας και μάλλον δεν θα ήλπιζα καν πια. 😥
I see that everyone has been waiting for a long time and everyone's complaint was closed because the casino ignored it, which makes me very sad.
However, are you still in any contact with the casino and do you try to ask what is wrong with your withdrawal or do they not answer you ?
I don't want to be negative but I think it's been a while since you've not gotten your money and I probably wouldn't even hope anymore. 😥
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.