ΦόρουμΚαζίνοSuperb Casino - γενική συζήτηση

Superb Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από jimjamjim
|
33196 προβολές 293 απαντήσεις |
|
1 2...15
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Superb Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

They're all demonstrably criminals and by raising their rating slightly, casino guru is enabling this.

jimjamjim
πριν από 1 έτος

Is enabling what?

I understand it would seem weird when a casino with unresolved complaints has a good safety index, yet you should keep in mind that this is completely a different case.

Does this sound like an invitation to you?

file

What is the matter? We actually invite players to browse recommended casinos instead of joining this one.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

The rating has increased! That's what's the matter. Please explain how, given all the evidence and unresolved complaints, that could be possible? Unless your algorithm is flawed.

jimjamjim
πριν από 1 έτος

This casino has a saftey index (rating) of 2.2. I don't really understand what's bothering you here, as it's always a good idea to check the information about a casino before you go somewhere to play. By having unresolved complaints, they get black points and therefore their rating is lowered.

jimjamjim
πριν από 1 έτος

Have you finally received your withdrawal jimjamjim ?

Damrln
πριν από 1 έτος

Hi, I think if that was the case he would have updated us. Based on his complaint, which was unresolved, I assume he didn't get his withdrawal, which I'm very sorry about. I'd be happy if I wasn't right. Well, let's see if we hear from him. 

πριν από 11 μήνες

I recently have played with superb.bet , deposit around £1500 with time to time and then ended on £3084. After my stake limit was reduced so decided to make full withdrawal . On their website it clearly says processing time 24H-48H.. Its more than 2 weeks now and still withdrawal status is pending and on chatting with rude online copy and paste agent, i been told it will take 7-21 business days . After reading reviews , they making players to give up but i will not give up ..Did anyone get paid here .. kindly share.

Rehan1979
πριν από 11 μήνες

According to our information, this casino is under maintenance. Thus, I would say it will take quite some time; otherwise, we won't probably know. Could be related to your issue. 🤔

In case you played casino games, try to submit a free-of-charge complaint: https://casino.guru/complaints/create

We will do our best to help you out. Further details are listed here.

πριν από 11 μήνες

Γειά σου.

Είχα μόνο τις χειρότερες εμπειρίες. Σας κρατούν πίσω για εβδομάδες με άθλιες δικαιολογίες για να πάρετε μια πληρωμή. μόνο ΑΠΑΤΗ. Ελπίζω σύντομα να κλείσουν τέτοια καζίνο για να μην προκαλέσουν άλλες ζημιές. Προσωπικά, δεν μου έχει καταβληθεί μεγάλο ποσό

αλλά άλλοι παίκτες μάλλον τα έχουν χειρότερα. Τέτοια δόλια καζίνο καταστρέφουν ολόκληρο τον κλάδο

Υπάρχουν όμως και τίμια και αξιόπιστα καζίνο στο διαδίκτυο που στη συνέχεια υποφέρουν από τέτοια δόλια καζίνο.

αλλά ποιος βάζει το δόλιο χέρι σε τέτοια καζίνο;;;;;;;

Προσωπικά έχω ξαναγίνει πολύ πιο επιφυλακτικός

Το Superb Casino είναι μια πλήρης απάτη. Πρόσεχε


Αυτόματη μετάφραση:
ludwigschett
πριν από 11 μήνες

Hello, what was the situation in the casino when you say you had only bad experiences here ? Is it just the withdrawal that you mention ? Can you please describe a bit more so that other players have a chance to see what you went through ? 

πριν από 11 μήνες

Ήθελα να πληρωθούν τα κέρδη μου. Έχω κάνει τουλάχιστον 20 ή περισσότερες ζωντανές συνομιλίες και είναι πάντα το ίδιο πράγμα. Σε πτοούν οι δικαιολογίες και αυτό συνεχίζεται εδώ και σχεδόν ένα μήνα. Ήθελα να ακυρώσω την πληρωμή και να παίξω μέχρι να χάσω τα χρήματα, τότε τουλάχιστον θα τα είχα χάσει, αλλά δεν μπορώ καν να ακυρώσω την πληρωμή όπως μπορώ σε άλλα αξιόπιστα καζίνο. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, σε κανένα αξιόπιστο καζίνο η πληρωμή διαρκεί 1 μήνα. Και αν διαβάσετε τα σχόλια στο Διαδίκτυο σχετικά με το Superb Casino, τότε είναι παρόμοια με την εμπειρία μου. Δεν με ενδιαφέρουν καν τα άθλια 100€ αλλά σιχαίνομαι να με απατούν για να γίνω. Πρέπει να πω ότι πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις, τα περισσότερα καζίνο στο Διαδίκτυο είναι αξιόπιστα και εντάξει. Ίσως καταφέρεις να πετύχεις κάτι που θα με εξέπληξε θετικά.

Ωραία μέρα


Αυτόματη μετάφραση:
ludwigschett
πριν από 11 μήνες

Well, the cavalry is on the way - I'm talking about your complaint.

The most important thing I'd like to mention is the necessity of further updates when we're speaking about the complaint process. Sadly, we won't get much further without additional information, so please take a look at that - you may do so right here and now.

I'd also like to mention that when it comes to the player's winnings protection, I usually deem it much safer when the player just can't cancel the withdrawal. But I admit it may feel different in your situation 🙁.

Additionally, I would not say this casino should be considered a reputable one. Have you seen this its safety index? Despite that, members of the Complaint Team will do their best to help.

I'm sorry you have this kind of experience.

Radka
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ.

Είναι απλώς μια προσπάθεια από μέρους μου να προειδοποιήσω και δεν ήξερα σε ποιον να απευθυνθώ σε τέτοια θέματα. Το επίμαχο ποσό δεν ήταν αρκετό για την αστυνομία αλλά και για το Αυστριακό Εμπορικό Επιμελητήριο, αν και είναι πολύ χαρούμενοι που ασχολούνται με τέτοια πράγματα. Αλλά όπως είπα, το επίμαχο ποσό είναι πολύ χαμηλό για μένα. Με απασχολεί περισσότερο η σοβαρότητα άλλων παρόχων καζίνο ή αθλητικών στοιχημάτων

προς αυτούς που ασκούν σοβαρά την επιχείρησή τους. Υπάρχουν μαύρα πρόβατα παντού, ειδικά στο Διαδίκτυο. και ασχολούμαι μόνο με τον δείκτη ασφαλείας για τα καζίνο και τον Γκουρού από αυτήν την περίπτωση. Διάβασα τη διαφήμιση του Superb στο Facebook και μόλις το δοκίμασα όπως πολλά άλλα καζίνο.

Δεν παίζω μεγάλα χρηματικά ποσά και τις περισσότερες φορές χάνεις τα χρήματα που βάζεις, αλλά το ξέρεις από πριν και δεν πειράζει, αλλιώς καλύτερα να μην παίξεις καθόλου και αν είσαι αρκετά τυχερός να κερδίσεις κάτι τότε δεν θα πληρωθεί από κάποια αδύναμα επιχειρήματα.

Και αυτό είναι που με ενθουσιάζει και γιατί έγραψα μαζί σας.

Δεν ήξερα καν ότι υπήρχε τέτοιο site πριν.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
ludwigschett
πριν από 11 μήνες

I really appreciate your efforts, and I'm grateful you came here and shared this bitter experience.

Also, I feel you are a very responsible player; it is great to know that, and I hope your healthy approach will serve as a good example for the rest of the community.

It is sad to know such casinos display irresistible advertisements on social media, sadly, this is a modern trend and partly a reason why we put our effort into the safety index.

Well, we learn from our mistakes, our role is to help avoid danger. I'm glad to see we share a common goal.

Thank you!



πριν από 11 μήνες

Σας παρακαλούμε !!

Και χαίρομαι που υπάρχει ένας ιστότοπος όπου μπορείτε να ανταλλάξετε ιδέες για ευχάριστα και όχι τόσο ευχάριστα πράγματα, και λίγο για την ασφάλεια του πληθυσμού που παίζει στο Διαδίκτυο

συμβάλλει. Υπάρχουν επίσης καλά και απολύτως αξιόπιστα καζίνο στο Διαδίκτυο.

Ωραία μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
ludwigschett
πριν από 11 μήνες

Yes I think it's important and certainly appropriate that players can support each other or warn each other in various things about casinos, so I think it's good.

As for the casinos themselves, sure, everything has its advantages and disadvantages, and casinos can be good and bad, just like everything in this world.

However, I noticed that Tomas replied to the complaint, so it would be useful if you could send him the answer to his questions so that he can move on. Would that be possible ?

Have a nice day too.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 10 μήνες

Εάν δεν έχετε ήδη παίξει και ίσως έχετε κάνει ανάληψη χρημάτων από το υπέροχο καζίνο, τότε μην πάτε εκεί, οι αναλήψεις χρειάζονται 7-21 εργάσιμες ημέρες (21), κατά τη διάρκεια των οποίων δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη ξανά και δεν μπορείτε να ακυρώσετε είτε απόσυρση, οπότε είναι εντελώς άσκοπο μέρος, αλλά υπάρχουν πολλά καζίνο για να διαλέξετε, ώστε να μπορείτε να ξεχάσετε τέτοια μέρη, εγώ ο ίδιος τώρα περιμένω τα χρήματα που έβγαλα από εκεί για 3 εβδομάδες!

Αυτόματη μετάφραση:
vilmunentero
πριν από 10 μήνες

Hey, does that mean you still haven't received the money for 3 weeks ? Did the casino tell you why it's taking so long ?

As far as the casino itself is concerned, it has a pretty low safety index, so I would be careful in depositing here in the future. 

Anyway, let me know what stage you are in. I'll be waiting.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Hep, ακόμα περιμένω τα λεφτά μου και η εξήγησή τους είναι ότι η αναθεώρηση διαρκεί 7-21 εργάσιμες ημέρες, οπότε κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου "διερευνούν" εάν έχω παίξει παιχνίδια σύμφωνα με τους κανόνες, με τα σωστά πονταρίσματα κλπ. κ.λπ., αλλά τώρα που διάβασα τα μηνύματα των παικτών άλλων ατόμων που έκαναν αναλήψεις στο ίδιο Καζίνο, ούτε αυτοί κατάφεραν να κάνουν αναλήψεις, το καζίνο θέλει να τα παρατήσουμε και να το ξεχάσουμε και κάνει το γεγονός ότι δεν μπορείς καν να ακυρώσεις αυτή την ανάληψη και ακόμα πιο περίεργο είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις νέα ανάληψη μέχρι να διεκπεραιωθεί η προηγούμενη, η κατάστασή μου δεν είναι πολύ σοβαρή, γιατί έβγαλα μόνο 100e αλλά υπάρχουν άλλοι που περιμένουν τα χιλιάδες ευρώ τους, καλή τύχη με τις αναλήψεις τους, ελπίζω να πάρετε τα χρήματά σας και ξέρω ότι δεν θα παίξετε ποτέ ξανά στο καζίνο Superb, θα ενημερώσω ξανά την κατάστασή μου σε μια εβδομάδα...

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα