Το ελπίζω. Ήταν το λιγότερο απογοητευτικό. Έχω υποβάλει την καταγγελία ούτως ή άλλως, οπότε ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε βοήθεια με αυτό.
I hope so. It’s been frustrating to say the least. I’ve submitted the complaint anyway so thanks in advance for any help with this.
Μακάρι να πάρεις τα λεφτά σου. Εάν οι παίκτες πριν από εσάς πέτυχαν, ελπίζουμε να το πετύχετε κι εσείς.
Αν ακούσετε κάτι νέο, φροντίστε να μας ενημερώσετε. Καλή τύχη.
I wish you would get your money. If the players before you succeeded, hopefully you will too.
If you hear anything new, be sure to let us know. Good luck.
Έχει κανείς ιδέα για το τι συμβαίνει με το superb casino , καθώς απλώς προσπαθώ να συνδεθώ στο superb και με πηγαίνουν σε έναν άλλο ιστότοπο με το όνομα bountyreels.com, μήπως αυτό σημαίνει ότι ανοίγουν ένα νέο κατάστημα για να ληστεύουν τους ανθρώπους και να τους κοροϊδεύουν; Το πώς να συνδεθείτε στους λογαριασμούς που έχουν οι άνθρωποι είναι υπέροχο..
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Γεια, λόγω πρόσφατων αναρτήσεων από παίκτες, αυτό το καζίνο έχει μεταφερθεί στον ακόλουθο ιστότοπο: superb1.bet. Επίσης, σύμφωνα με τον συμπαίκτη μου, το καζίνο έχει μετακινηθεί σε αυτόν τον νέο τομέα και είναι ήδη ενημερωμένο στον ιστότοπό μας.
Μπορείτε να το δοκιμάσετε εκεί για να δείτε αν μπορείτε να συνδεθείτε και να μπείτε στον λογαριασμό σας;
Hi, due to recent posts by players, this casino has moved to the following website: superb1.bet. Also according to my teammate the casino has moved to this new domain and it is already updated on our website.
Can you try it there to see if you can login and get into your account ?
Γεια, δοκίμασα στον νέο ιστότοπο, συνδέθηκα επιτυχώς. Αυτό σημαίνει ότι ο παλιός ιστότοπος έκλεισε λόγω πολλών παραπόνων και τώρα θα ξεγελάσουν τους ανθρώπους σε αυτόν τον νέο ιστότοπο.
Hi I tried on the new website , i logged in successfully .. Does that means that the old website is closed due to lots of complaints and now they will fool people on this new website.
Για να αποφευχθούν οι αρνητικές συνέπειες των παραπόνων του, το καζίνο πρέπει να κάνει rebrand ή να κλείσει.
Όπως μπορείτε να δείτε, ο δείκτης ασφαλείας του είναι ακόμα διαθέσιμος: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
To avoid the negative effects of its complaints, the casino must rebrand or get closed.
As you can see, its safety index is still available: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
Το αίτημα ανάληψης μου έχει ήδη διαρκέσει 23 εργάσιμες ημέρες και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, στο νέο site φυσικά, όπου κατάφερα να συνδεθώ, είναι το spicyjackpots Superb's sister casino επειδή το εξωτερικό κέλυφος είναι τόσο παρόμοιο, επίσης από εκεί έχω ένα αίτημα ανάληψης 100e σε εκκρεμότητα για τη δεύτερη εβδομάδα παρόλο που υπόσχονται ότι η επεξεργασία της απόσυρσης θα διαρκέσει έως και 4 εργάσιμες ημέρες, είχαν κάποιοι άλλοι προβλήματα απόσυρσης με το spicy;
My withdrawal request has already lasted 23 business days and is still pending, on the new site of course, where I managed to log in, is spicyjackpots Superb's sister casino because the outer shell is so similar, also from there I have a 100e withdrawal request pending for the second week even though they promise that the processing of the withdrawal will take up to 4 business days , have others had withdrawal problems with spicy?
Minun nostopyyntöni on kestänyt jo 23 arkipäivää ja vieläkin pending,uudella sivustolla toki,johon onnistuin kirjautumaan,onko spicyjackpots superbin sisarkasino koska ulkokuori on niin samanlainen,myöskin sieltä minulla on 100e nostopyyntö vireillä jo toista viikkoa vaikka he lupaavat noston käsittelyn kestävän up to 4 business day,onko muilla ollut spicyn kanssa nosto ongelmia?
Γεια για να καταλάβετε ότι έχετε προβλήματα και στα δύο καζίνο;
Όσον αφορά τις αναλήψεις σας, σας είπε το καζίνο γιατί χρειάζεται χρόνος; Έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας;
Ωστόσο, εάν συνεχίζεται για περισσότερες από δύο εβδομάδες, θα συνιστούσανα υποβάλετε μια καταγγελία , επειδή δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια τέτοια κατάσταση.
Όμως, όσον αφορά το συγκεκριμένο καζίνο και επομένως το Superb, αρκετοί παίκτες είχαν προβλήματα με αυτό πρόσφατα και το καζίνο δεν έχει απαντήσει σε κανένα παράπονο . Οπότε δεν είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι θα είναι διαφορετικά για σένα. Ωστόσο, πρέπει οπωσδήποτε να υποβάλετε καταγγελία, γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και αν δεν πάρετε τα χρήματά σας, το καζίνο θα πάρει τουλάχιστον μαύρους πόντους.
Hi to understand you have problems in both casinos ?
Regarding your withdrawals, did the casino tell you why it takes time ? Have you verified your account yet ?
However, if it has been going on for more than two weeks I would recommend filing a complaint, because we give casinos 14 days to resolve such a situation.
But as far as this particular casino and therefore Superb is concerned, enough players have had problems with it recently and the casino has not responded to any complaints. So I'm not entirely convinced that it will be any different for you. However, you should definitely file a complaint, because hope always dies last and if you don't get your money, the casino will at least get black points.
Αυτό σημαίνει ότι είναι οι ίδιοι άνθρωποι, απλώς ανανεώστε την επωνυμία τους και προσελκύστε πελάτες με νέα επωνυμία, καθώς δεν έχουν καλή φήμη με την παλιά επωνυμία . Θα κάνουν τακτικά rebranding και επιχειρηματικές δραστηριότητες.
So that means they are same people, just rebrand and attract customer under new brand as they don't have a good reputation under the old brand , They will be doing regular rebranding and doing business.
Δεν ξέρω ποιοι μπορεί να είναι. Με απλά λόγια, το rebranding είναι ένας τρόπος αλλαγής του ονόματος της εταιρείας, πιθανώς με έναν ολοκαίνουργιο ιδιοκτήτη. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα ανεπίλυτα παράπονα ξεχνιούνται. Για εμάς σημαίνει ότι πρέπει να πείσουμε τη νέα διοίκηση να λύσει τις αμαρτίες της προηγούμενης διοίκησης. αλλιώς όλα μένουν ίδια.
I do not know who they might be. Simply put, rebranding is a way to change the name of the company, probably with a brand new owner. But it does not mean all unresolved complaints are forgotten. For us, it means that we must convince the new management to resolve the sins of the previous management; otherwise, all remains the same.
Δεν νομίζω ότι είναι νέα διοίκηση, αν ήταν νέα διοίκηση, θα είχαν δείξει κάποια αποτελεσματικότητα μέχρι τώρα. αλλά τα παράπονα είναι ακόμα εκεί και είναι φρέσκα για περισσότερο κυνήγι τώρα.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Ακριβώς έτσι πάει, επικοινώνησα μαζί τους για την κατάστασή μου πριν λίγες μέρες και δεν έχει υπάρξει απάντηση, οπότε δεν μπαίνουν στον κόπο να πουν πια ψέματα, δεν αντέχω να προσπαθώ πια να κάνω κάτι για την απόσυρσή μου!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
Δεν νομίζω ότι είναι νέα διοίκηση, αν ήταν νέα διοίκηση, θα είχαν δείξει κάποια αποτελεσματικότητα μέχρι τώρα. αλλά τα παράπονα είναι ακόμα εκεί και είναι φρέσκα για περισσότερο κυνήγι τώρα.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι, αλλά αν υπήρχε νέα διοίκηση πίσω από αυτό, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να προχωρήσουν τα πράγματα και να αρχίσουμε να αντιμετωπίζουμε τα παράπονα. Ωστόσο, αυτές είναι μόνο οι εικασίες μου και θα δούμε πώς θα συνεχιστεί και πώς το καζίνο θα αντιμετωπίσει περαιτέρω παράπονα. Θα ήμουν ευτυχής αν άρχιζαν να επιλύονται. Αλλά θα δούμε.
I think it could be, but if there was new management behind it, it might take some time to get things moving and start addressing the complaints. However, these are just my guesses and we will see how it will go on and how the casino will deal with further complaints. I would be happy if they would start to be resolved. But we'll see.
Ακριβώς έτσι πάει, επικοινώνησα μαζί τους για την κατάστασή μου πριν λίγες μέρες και δεν έχει υπάρξει απάντηση, οπότε δεν μπαίνουν στον κόπο να πουν πια ψέματα, δεν αντέχω να προσπαθώ πια να κάνω κάτι για την απόσυρσή μου!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
Λοιπόν, λυπάμαι πολύ. Βλέπω ότι υποβάλατε και μια καταγγελία κατόπιν σύστασής μου, αλλά επειδή δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση, δεν έχει προχωρήσει πολύ μέχρι στιγμής.
Τέλος πάντων, νομίζω ότι σίγουρα θα ήταν καλή ιδέα να απαντήσετε στον Νικ, καθώς αναμένεται η απάντησή σας. Μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Εάν το καζίνο δεν προσπαθήσει να επιλύσει την κατάστασή σας, τουλάχιστον μια μικρή ικανοποίηση είναι ότι παίρνει μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφάλειάς του μειώνεται. Ξέρω ότι δεν είναι πολλά, αλλά πιστεύω ότι είναι ένας καλός αποτρεπτικός παράγοντας για να εμποδίζεις τους παίκτες να παίζουν εδώ.
Τέλος πάντων, αν τύχει να πάρεις απάντηση, φρόντισε να με ενημερώσεις.
Well, I'm very sorry. I see that you also filed a complaint on my recommendation, but since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal, it hasn't moved very far so far.
Anyway, I think it would certainly be a good idea for you to respond to Nick, as your answer is awaited. You can do so here.
If the casino doesn't try to resolve your situation, at least a small satisfaction is that it gets black points and its safety index is lowered. I know it's not much, but I think it's a good deterrent to keep players from playing here.
Anyway, if you happen to get an answer, be sure to let me know.
Αγαπητέ Jaro
Επιτρέψτε μου να σας πω τι θα γίνει στη συνέχεια,,, Μετά από 90 ημέρες θα ακυρώσουν την ανάληψη μου λόγω συναλλαγής υψηλού κινδύνου ή τεχνικού σφάλματος και τα χρήματα θα πιστωθούν πίσω στον λογαριασμό μου και θα πρέπει να ζητήσω ξανά για ανάληψη και τη συναλλαγή πρέπει να περάσει από λίγους ελέγχους ξανά ..Αυτό συνέβη με μένα στο winner casino, και τα δύο είναι αδέρφια.. Συζητούσα με τον διαδικτυακό πράκτορα και ευτυχώς ήταν ο ίδιος πράκτορας με τον οποίο συνομιλούσα και στο winner casino. Θα μοιραστώ εκεί στιγμιότυπα οθόνης email και συνομιλίας...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
Θεέ μου αυτές οι Μητέρες.....
Νικητές χαρτοπαικτικών λεσχών, spicyjacpots, εξαιρετικά και πόσα άλλα αδέρφια υπάρχουν σε αυτά τα καζίνο, είμαστε πραγματικά καταδικασμένοι, εννοώ ότι πληρώνουν για κάποιους ανθρώπους για να δείξουν στους υπόλοιπους ότι είναι πραγματικά καζίνο, αλλά σίγουρα δεν είναι, απλά δεν με νοιάζει πλέον, αν πάρω τα χρήματά μου ή όχι, ελπίζω απλώς να καταλήξουν άσχημα, και εννοώ πολύ άσχημα, ελπίζω ότι τελικά θα πάρετε τα χρήματά σας, κρατήστε μας τους υπόλοιπους ενήμερους.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Αγαπητέ Jaro
Επιτρέψτε μου να σας πω τι θα γίνει στη συνέχεια,,, Μετά από 90 ημέρες θα ακυρώσουν την ανάληψη μου λόγω συναλλαγής υψηλού κινδύνου ή τεχνικού σφάλματος και τα χρήματα θα πιστωθούν πίσω στον λογαριασμό μου και θα πρέπει να ζητήσω ξανά για ανάληψη και τη συναλλαγή πρέπει να περάσει από λίγους ελέγχους ξανά ..Αυτό συνέβη με μένα στο winner casino, και τα δύο είναι αδέρφια.. Συζητούσα με τον διαδικτυακό πράκτορα και ευτυχώς ήταν ο ίδιος πράκτορας με τον οποίο συνομιλούσα και στο winner casino. Θα μοιραστώ εκεί στιγμιότυπα οθόνης email και συνομιλίας...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
Λυπάμαι λοιπόν και πιστεύω ότι οι 90 ημέρες για να κάνω μία ανάληψη είναι πάρα πολλές και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μεγάλος και τι μπορεί να γίνει για αυτό.
Σε αυτήν την περίπτωση, αφού το καζίνο δεν έχει καν άδεια, δεν υπάρχει κανένας να απευθυνθείς, πράγμα πολύ κρίμα. Ανησυχώ τώρα αν θα πάρεις τα λεφτά σου. Προφανώς θα ήμουν δύσπιστος και θα έπαιρνα όλο το μάθημα από αυτό και θα προσέχω πάντα το καζίνο όπου πηγαίνω να καταθέσω.
Ωστόσο, εάν λάβετε απάντηση από ένα καζίνο με κάτι νέο, φροντίστε να με ενημερώσετε.
So I'm sorry and I think that 90 days to make one withdrawal is too much and I don't understand why it's so long and what all can be done about it.
In this case, since the casino is not even licensed, there is no one to turn to, which is a great pity. I'm worried now whether you will get your money. Obviously I would be skeptical and take the whole lesson from this and always keep an eye on the casino where I go to deposit.
However, if you happen to get a reply from a casino with something new, be sure to let me know.
Θεέ μου αυτές οι Μητέρες.....
Νικητές χαρτοπαικτικών λεσχών, spicyjacpots, εξαιρετικά και πόσα άλλα αδέρφια υπάρχουν σε αυτά τα καζίνο, είμαστε πραγματικά καταδικασμένοι, εννοώ ότι πληρώνουν για κάποιους ανθρώπους για να δείξουν στους υπόλοιπους ότι είναι πραγματικά καζίνο, αλλά σίγουρα δεν είναι, απλά δεν με νοιάζει πλέον, αν πάρω τα χρήματά μου ή όχι, ελπίζω απλώς να καταλήξουν άσχημα, και εννοώ πολύ άσχημα, ελπίζω ότι τελικά θα πάρετε τα χρήματά σας, κρατήστε μας τους υπόλοιπους ενήμερους.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Να σου πω την αλήθεια, είμαι περίεργος πώς θα εξελιχθεί η υπόθεσή σου καθώς η καταγγελία σου είναι ακόμα ανοιχτή. Θα χαιρόμουν αν το καζίνο απαντούσε όταν θα επικοινωνήσει μαζί του, εναλλακτικά αν το όλο θέμα λυθεί νωρίτερα.
Ωστόσο, με βάση την εμπειρία άλλων παικτών, δεν είμαι σίγουρος αν θα συμβεί αυτό.
Μη διστάσετε λοιπόν να με ενημερώσετε για το πώς πάει η κατάσταση.
Καλή επιτυχία ☘️
To tell you the truth, I'm curious how your case will turn out as your complaint is still open. I would be happy if the casino would reply when it will be contacted, alternatively if the whole issue will be solved sooner.
However, based on the experience of other players, I am not sure if this will be the case.
So feel free to update me on how the situation is going.
Good luck ☘️
Αναρωτιέμαι, πόσο εύκολα λειτουργούν από τον έναν ιστότοπο στον άλλο ή κάνουν rebrand στον εαυτό τους χωρίς φόβο και κανείς δεν λαμβάνει μέτρα εναντίον αυτών των εγκληματιών. Πού και πότε θα τελειώσει η δουλειά τους και θα απολαμβάνουν να λεηλατούν και να ληστεύουν ανθρώπους για μια ζωή, δεν θα πάνε ποτέ πίσω από τα κάγκελα;;;
I wonder , how easily they operate from one website to other or rebrand themselves with no fear and no one taking any action against these criminals. Where and when their business will end and will they enjoy looting and robbing people for life time, will they never go behind the bars???
Καμία απάντηση από το super παρόλο που έκανα καταγγελία, απλά δεν τους νοιάζει και κρατούν τα χρήματα οι ίδιοι, Ευχαριστώ Jaro, Nick και άλλους που φρόντισαν για την καταγγελία μου, η υπόθεσή μου έχει κλείσει τώρα, αρχές Φεβρουαρίου θα καταθέσω ένα παράπονο για το καζίνο spicyjackpots.
No response from super even though I filed a complaint, they just don't care and keep the money themselves, Thanks Jaro, Nick and others who took care of my complaint, my case is now closed, at the beginning of February I will file a complaint about spicyjackpots casino.
Ei mitään vastausta superbilta vaikka tein valituksen,he eivät vain välitä ja pitävät rahat itsellä,Kiitos Jaro,Nick ja muut jotka valitukseni eteen touhusivat,tapaukseni on nyt suljettu,helmikuun alussa teen valituksen spicyjackpots casinosta.
Έχει λάβει κανείς πραγματικά κέρδη από το superb; Περιμένω από τον Νοέμβριο και συνεχίζω να μου λένε την ίδια ιστορία. Απλώς θα τα παρατήσω; ή είναι ευκαιρία να λάβω τα κέρδη μου;.
Has anyone actually received any winnings from superb?I’ve been waiting since November and keep getting told the same story.shall I just give up?or is their a chance I will receive my winnings?.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.