πριν από 10 μήνες
Ο ιστότοπος είναι ακόμα εκτός λειτουργίας...φαίνεται ότι όλα τα χρήματά μας έχουν χαθεί τώρα
Site still down...looks all our funds are lost now
0
Ο ιστότοπος είναι ακόμα εκτός λειτουργίας...φαίνεται ότι όλα τα χρήματά μας έχουν χαθεί τώρα
Site still down...looks all our funds are lost now
Γεια...λάβαμε ενημερώσεις σε αυτόν τον ιστότοπο;...ευχαριστούμε
Hi...did we get any updates on this website?..thanks
Γεια, δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση ακόμα, αλλά μόλις το λάβω θα σας ενημερώσω τι μάθω.
Ωστόσο, εάν εξακολουθείτε να έχετε χρήματα εκεί, μπορείτενα υποβάλετε μια καταγγελία σε εμάς και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με την κατάστασή σας. Νομίζω ότι αυτό μπορεί να είναι λογικό, αφού δεν ξέρουμε ακόμα τι συμβαίνει με το καζίνο.
Hi, I haven't received any update yet but as soon as I do I'll let you know what I find out.
However, if you still have money there, you can file a complaint with us and our team will try to help you with your situation. I think that might be reasonable, since we don't know what's going on with the casino yet.
Τέλεια, οπότε φροντίστε να με ενημερώσετε για την εξέλιξη της υπόθεσής σας και εάν καταφέρατε να επιλύσετε οτιδήποτε ή αν λάβατε ενημέρωση.
Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Καλή τύχη. ☘️
Great, so be sure to let me know how your case is going and if you managed to resolve anything or if you got an update.
I hope everything turns out well. Good luck. ☘️
Γεια σας, ήθελα απλώς να βοηθήσω σε αυτό και θα υποβάλω το δικό μου παράπονο, αλλά φαίνεται ότι έχουν μετακομίσει σε νέο ιστότοπο με διεύθυνση web superb1.bet
συνδέθηκα εκεί με τα στοιχεία μου και είδα ότι η απόσυρσή μου εξακολουθεί να λέει σε αναμονή μετά από 7 εβδομάδες.
πάντως ελπίζω να βοηθήσει.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Γειά σου. Νομίζω ότι έλαβα την ανάληψη των 100 € που ζητήσατε. Είχα έκπληξη
100€ στον λογαριασμό μου και τα χρήματα μπορούν να έρθουν μόνο από το Superb δεν είχε ζητήσει καμία άλλη ανάληψη από κανένα άλλο καζίνο. Με βάση τα τραπεζικά στοιχεία, δεν μπορώ να πω 100% ότι τα χρήματα προέρχονται από την Superb, αλλά από ποιον άλλον. Μόλις συνδέθηκα στο superb1.bet και προσγειώθηκα στον λογαριασμό μου και το αίτημα ανάληψης μου έχει μηδενιστεί. Έτσι, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και ελπίζω όλοι εσείς που έχετε υποβάλει καταγγελία στο Casino Guru να λάβετε τα χρήματά σας.
Νομίζω ότι χωρίς την πίεση από το Casino Guru δεν θα είχα λάβει ποτέ την πληρωμή μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΚΟΥΡΟΥ του ΚΑΖΙΝΟ / ΕΙΣΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Χαίρομαι που γνωρίζω ότι λάβατε τα χρήματά σας, μπορείτε να μας πείτε πόσο χρόνο σας πήρε για να λάβετε την ανάληψη των χρημάτων από το superb, επίσης εάν δεν υπάρχει πρόβλημα με την κοινή χρήση ενός στιγμιότυπου οθόνης ή κάτι σχετικά με τη λήψη των χρημάτων από το superb, μόνο για λίγο ψυχική ηρεμία και ελπίδα. ευχαριστώ
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Γειά σου. Η όλη μεταφορά διήρκεσε από τις 12 Νοεμβρίου 2023 έως τις 26 Δεκεμβρίου 2023. Έμεινα έκπληκτος που ξαφνικά μπήκαν 100 € στον λογαριασμό. Και πάλι, χωρίς το παράπονο και τη μεγάλη βοήθεια από το Casino GURU, νομίζω ότι δεν θα είχα ποτέ τα χρήματα.
Και εδώ είναι τα στιγμιότυπα οθόνης
Ελπίζω να πάρετε όλοι και τα χρήματά σας.
Hello. The whole transfer took from November 12th, 2023 to December 26th, 2023. I was completely surprised that €100 was suddenly in the account. Again, without the complaint and the great help from Casino GURU, I think I would never have gotten the money.
And here are the screenshots
Hope you all get your money too.
Hallo. Der ganze Transfer hat vom 12.11.2023 - 26.12.2023 gedauert. war völlig überrascht das auf einmal €100 auf dem Konto waren, Nochmals gesagt ,ohne die Beschwerde und großartige die Hilfe von Casino GURU denke ich hätte ich das Geld nie bekommen.
Und hier noch die Screenshots
Hoffe Ihr bekommt auch alle euer Geld.
Τότε υπάρχει ελπίδα! Έχω 600 £ σε εκκρεμότητα από τις 9 Νοεμβρίου. Δεν ξέρω αν πρέπει να διακινδυνεύσω να κάνω μια καταγγελία και μπορεί να έχει αρνητικό αποτέλεσμα ή απλώς να το περιμένω. Η υποστήριξη ήταν πραγματικά πολύ απολογητική μαζί μου τις τελευταίες φορές που μίλησα σε ζωντανή συνομιλία. Θα ήθελα να μάθω αν υπήρξαν άλλες ιστορίες επιτυχίας με αυτό το καζίνο μετά την υποβολή καταγγελίας εδώ;
There is hope then! I have £600 pending since the 9th of November. I don’t know wether to risk making a complaint and it potentially have a negative effect or just wait it out. The support have actually been quite apologetic to me the last few times I spoke on live chat. I’d like to know if there was any more success stories with this casino after lodging a complaint here?
Νομίζω ότι χωρίς το παράπονο δεν θα είχα λάβει ποτέ τα χρήματα.
Χωρίς πίεση, τίποτα δεν λειτουργεί σε αυτό το καζίνο.
Αυτή είναι μόνο η γνώμη μου
I think that without the complaint I would never have received the money.
Without pressure, nothing works at this casino.
This is only my opinion
Ich denke , Das ich ohne die Beschwerde das Geld niemals bekommen hätte.
Ohne Druck geht bei diesem Casino vermutlich gar nichts.
Das ist nur meine Meinung
κατάφερε να συνδεθεί μέσω του superb1.bet και να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό μου και να προχωρήσει σε ανάληψη
managed to log in through superb1.bet and can access my account and proceed for a withdrawal
Γεια σας, ήθελα απλώς να βοηθήσω σε αυτό και θα υποβάλω το δικό μου παράπονο, αλλά φαίνεται ότι έχουν μετακομίσει σε νέο ιστότοπο με διεύθυνση web superb1.bet
συνδέθηκα εκεί με τα στοιχεία μου και είδα ότι η απόσυρσή μου εξακολουθεί να λέει σε αναμονή μετά από 7 εβδομάδες.
πάντως ελπίζω να βοηθήσει.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα τις μεταφέρω στην ομάδα μας που θα τις ελέγξει σωστά. Είμαι σίγουρος ότι είναι κατάλληλο.
Όσον αφορά την απόσυρσή σας, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να την επεξεργαστούν. Σας είπε το καζίνο τον λόγο για τον οποίο έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα; Φυσικά, αν δεν κινηθεί τίποτα, μπορείτε να κάνετε καταγγελία.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά.
Thank you for the information, I'll pass it on to our team who will check it out properly. I'm sure it's appropriate.
As for your withdrawal, we give the casinos 14 days to process it. Did the casino tell you the reason why it's been over a week? Of course, if nothing moves, you can file a complaint.
I hope everything will turn out well.
Γειά σου. Νομίζω ότι έλαβα την ανάληψη των 100 € που ζητήσατε. Είχα έκπληξη
100€ στον λογαριασμό μου και τα χρήματα μπορούν να έρθουν μόνο από το Superb δεν είχε ζητήσει καμία άλλη ανάληψη από κανένα άλλο καζίνο. Με βάση τα τραπεζικά στοιχεία, δεν μπορώ να πω 100% ότι τα χρήματα προέρχονται από την Superb, αλλά από ποιον άλλον. Μόλις συνδέθηκα στο superb1.bet και προσγειώθηκα στον λογαριασμό μου και το αίτημα ανάληψης μου έχει μηδενιστεί. Έτσι, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και ελπίζω όλοι εσείς που έχετε υποβάλει καταγγελία στο Casino Guru να λάβετε τα χρήματά σας.
Νομίζω ότι χωρίς την πίεση από το Casino Guru δεν θα είχα λάβει ποτέ την πληρωμή μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΚΟΥΡΟΥ του ΚΑΖΙΝΟ / ΕΙΣΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Τώρα αυτά είναι υπέροχα νέα. 🎉🎉☘️
Χαίρομαι πολύ που πήρες τα λεφτά σου ανάμεσα στις γιορτές και που όλα έγιναν δίκαια στο τέλος. Όπως είπες, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, και παρόλο που δεν το πίστευα, όλα τελείωσαν αισίως στο τέλος.
Ελπίζω να απολαύσετε τα χρήματα. Καλές διακοπές. 😊
Now that's great news. 🎉🎉☘️
I'm very glad you got your money between the holidays and that everything turned out fair in the end. As you said, hope dies last, and even though I didn't believe it, it all ended happily in the end.
I hope you enjoy the money. Have a nice holiday. 😊
Χαίρομαι που γνωρίζω ότι λάβατε τα χρήματά σας, μπορείτε να μας πείτε πόσο χρόνο σας πήρε για να λάβετε την ανάληψη των χρημάτων από το superb, επίσης εάν δεν υπάρχει πρόβλημα με την κοινή χρήση ενός στιγμιότυπου οθόνης ή κάτι σχετικά με τη λήψη των χρημάτων από το superb, μόνο για λίγο ψυχική ηρεμία και ελπίδα. ευχαριστώ
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Θα ήταν τέλειο να τα έπαιρνες κι εσύ και θα ήσουν χαρούμενη και στο τέλος της χρονιάς. Αν αλλάξει κάτι μη διστάσετε να με ενημερώσετε. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ότι θα πάρετε κι εσείς ένα καθυστερημένο δώρο. 🙂
It would be perfect if you got them too and you would also be happy at the end of the year. If anything changes don't hesitate to let me know. I'll keep my fingers crossed that you'll get a belated gift too. 🙂
Φαίνεται ότι το καζίνο έχει αρχίσει να επιλύει τα προβλήματα που έχουν προκύψει με όλους τους παίκτες. Τώρα θα περιμένουμε να δούμε αν θα έρθουν τα χρήματα και σε εσάς. Όταν συμβεί, μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
Θα περιμένω. 😉
It looks like the casino has started to solve the problems that have occurred with all players. Now we will wait to see if the money will come to you too. When it does, don't hesitate to let me know.
I'll be waiting. 😉
Γεια σας κανένα πρόβλημα. Περίμενα 7 εβδομάδες για την απόσυρσή μου. Απλώς συνεχίζουν να λένε ότι ελέγχεται και ότι λυπούνται για την καθυστέρηση. Η συνομιλία ήταν πολύ σαν bot, αλλά φαίνονται πολύ πιο συμπαθητικοί αυτή τη στιγμή χωρίς πραγματικά να προσφέρουν πολλές πληροφορίες.
Hello no problem. I’ve been waiting 7 weeks for my withdrawal. They just keep saying it’s being checked and that they’re sorry for the delay. The chat used to be very bot like but they seem a lot more sympathetic at the moment without really offering much information.
Αχα, σε αυτήν την περίπτωση, δεν υπάρχει τίποτα να περιμένω και θαυποβάλλω μια καταγγελία απευθείας σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Χμ, η απόσυρση επιταγών 7 εβδομάδων μου φαίνεται λίγο μεγάλη. Το καζίνο δεν έδωσε κανέναν άλλο λόγο πέρα από αυτό ναι;
Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι και αυτό το πρόβλημα θα λυθεί. Μέχρι στιγμής κάποιοι παίκτες έχουν επικοινωνήσει μαζί μας καθώς είχατε την ευκαιρία να δείτε ότι πήραν τα χρήματά τους, οπότε ελπίζω ότι αυτό θα συμβεί και στην περίπτωσή σας.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
Aha, in that case then there is nothing to wait for and I would file a complaint right on this link.
Hmm, 7 weeks check withdrawal seems a bit long to me. The casino didn't give any other reason than this yes ?
However, I firmly believe that this problem will be solved as well. So far some players have contacted us as you had a chance to see that they got their money, so I hope that will be the case in your situation as well.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Το ελπίζω. Ήταν το λιγότερο απογοητευτικό. Έχω υποβάλει την καταγγελία ούτως ή άλλως, οπότε ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε βοήθεια με αυτό.
I hope so. It’s been frustrating to say the least. I’ve submitted the complaint anyway so thanks in advance for any help with this.
Έχει κανείς ιδέα για το τι συμβαίνει με το superb casino , καθώς απλώς προσπαθώ να συνδεθώ στο superb και με πηγαίνουν σε έναν άλλο ιστότοπο με το όνομα bountyreels.com, μήπως αυτό σημαίνει ότι ανοίγουν ένα νέο κατάστημα για να ληστεύουν τους ανθρώπους και να τους κοροϊδεύουν; Το πώς να συνδεθείτε στους λογαριασμούς που έχουν οι άνθρωποι είναι υπέροχο..
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.