ΦόρουμΚαζίνοSuperb Casino - γενική συζήτηση

Superb Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από jimjamjim
|
33332 προβολές 293 απαντήσεις |
|
12 3 4...15
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 10 μήνες

Site still down...looks all our funds are lost now

Jaro
πριν από 10 μήνες

Hi...did we get any updates on this website?..thanks

SampsoN
πριν από 10 μήνες

Hi, I haven't received any update yet but as soon as I do I'll let you know what I find out. 

However, if you still have money there, you can file a complaint with us and our team will try to help you with your situation. I think that might be reasonable, since we don't know what's going on with the casino yet. 

Jaro
πριν από 10 μήνες

ok done..thanks

SampsoN
πριν από 10 μήνες

Great, so be sure to let me know how your case is going and if you managed to resolve anything or if you got an update. 

I hope everything turns out well. Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 10 μήνες

Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet

i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.

anyways I hope this helps.

πριν από 10 μήνες

Γειά σου. Νομίζω ότι έλαβα την ανάληψη των 100 € που ζητήσατε. Είχα έκπληξη

100€ στον λογαριασμό μου και τα χρήματα μπορούν να έρθουν μόνο από το Superb δεν είχε ζητήσει καμία άλλη ανάληψη από κανένα άλλο καζίνο. Με βάση τα τραπεζικά στοιχεία, δεν μπορώ να πω 100% ότι τα χρήματα προέρχονται από την Superb, αλλά από ποιον άλλον. Μόλις συνδέθηκα στο superb1.bet και προσγειώθηκα στον λογαριασμό μου και το αίτημα ανάληψης μου έχει μηδενιστεί. Έτσι, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και ελπίζω όλοι εσείς που έχετε υποβάλει καταγγελία στο Casino Guru να λάβετε τα χρήματά σας.

Νομίζω ότι χωρίς την πίεση από το Casino Guru δεν θα είχα λάβει ποτέ την πληρωμή μου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΚΟΥΡΟΥ του ΚΑΖΙΝΟ / ΕΙΣΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Αυτόματη μετάφραση:
ludwigschett
πριν από 10 μήνες

Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks

πριν από 10 μήνες

Γειά σου. Η όλη μεταφορά διήρκεσε από τις 12 Νοεμβρίου 2023 έως τις 26 Δεκεμβρίου 2023. Έμεινα έκπληκτος που ξαφνικά μπήκαν 100 € στον λογαριασμό. Και πάλι, χωρίς το παράπονο και τη μεγάλη βοήθεια από το Casino GURU, νομίζω ότι δεν θα είχα ποτέ τα χρήματα.

Και εδώ είναι τα στιγμιότυπα οθόνης

Ελπίζω να πάρετε όλοι και τα χρήματά σας. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

There is hope then! I have £600 pending since the 9th of November. I don’t know wether to risk making a complaint and it potentially have a negative effect or just wait it out. The support have actually been quite apologetic to me the last few times I spoke on live chat. I’d like to know if there was any more success stories with this casino after lodging a complaint here?

πριν από 10 μήνες

Νομίζω ότι χωρίς το παράπονο δεν θα είχα λάβει ποτέ τα χρήματα.

Χωρίς πίεση, τίποτα δεν λειτουργεί σε αυτό το καζίνο.

Αυτή είναι μόνο η γνώμη μου

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

managed to log in through superb1.bet and can access my account and proceed for a withdrawal


πριν από 10 μήνες

Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet

i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.

anyways I hope this helps.

πριν από 10 μήνες

Thank you for the information, I'll pass it on to our team who will check it out properly. I'm sure it's appropriate.

As for your withdrawal, we give the casinos 14 days to process it. Did the casino tell you the reason why it's been over a week? Of course, if nothing moves, you can file a complaint. 

I hope everything will turn out well. 

πριν από 10 μήνες

Γειά σου. Νομίζω ότι έλαβα την ανάληψη των 100 € που ζητήσατε. Είχα έκπληξη

100€ στον λογαριασμό μου και τα χρήματα μπορούν να έρθουν μόνο από το Superb δεν είχε ζητήσει καμία άλλη ανάληψη από κανένα άλλο καζίνο. Με βάση τα τραπεζικά στοιχεία, δεν μπορώ να πω 100% ότι τα χρήματα προέρχονται από την Superb, αλλά από ποιον άλλον. Μόλις συνδέθηκα στο superb1.bet και προσγειώθηκα στον λογαριασμό μου και το αίτημα ανάληψης μου έχει μηδενιστεί. Έτσι, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και ελπίζω όλοι εσείς που έχετε υποβάλει καταγγελία στο Casino Guru να λάβετε τα χρήματά σας.

Νομίζω ότι χωρίς την πίεση από το Casino Guru δεν θα είχα λάβει ποτέ την πληρωμή μου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΚΟΥΡΟΥ του ΚΑΖΙΝΟ / ΕΙΣΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Now that's great news. 🎉🎉☘️

I'm very glad you got your money between the holidays and that everything turned out fair in the end. As you said, hope dies last, and even though I didn't believe it, it all ended happily in the end. 

I hope you enjoy the money. Have a nice holiday. 😊

πριν από 10 μήνες

Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks

πριν από 10 μήνες

It would be perfect if you got them too and you would also be happy at the end of the year. If anything changes don't hesitate to let me know. I'll keep my fingers crossed that you'll get a belated gift too. 🙂

πριν από 10 μήνες

managed to log in through superb1.bet and can access my account and proceed for a withdrawal


πριν από 10 μήνες

It looks like the casino has started to solve the problems that have occurred with all players. Now we will wait to see if the money will come to you too. When it does, don't hesitate to let me know. 

I'll be waiting. 😉

Jaro
πριν από 10 μήνες

Hello no problem. I’ve been waiting 7 weeks for my withdrawal. They just keep saying it’s being checked and that they’re sorry for the delay. The chat used to be very bot like but they seem a lot more sympathetic at the moment without really offering much information.

Greebot187
πριν από 10 μήνες

Aha, in that case then there is nothing to wait for and I would file a complaint right on this link

Hmm, 7 weeks check withdrawal seems a bit long to me. The casino didn't give any other reason than this yes ?

However, I firmly believe that this problem will be solved as well. So far some players have contacted us as you had a chance to see that they got their money, so I hope that will be the case in your situation as well.

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

Jaro
πριν από 10 μήνες

I hope so. It’s been frustrating to say the least. I’ve submitted the complaint anyway so thanks in advance for any help with this.

πριν από 10 μήνες

Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..

12 3 4...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα