πριν από 3 μήνες
Έκανα ανάληψη στην depit κάρτα μου και έτσι ήρθαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, οπότε δεν ξέρω.
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
1
Έκανα ανάληψη στην depit κάρτα μου και έτσι ήρθαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, οπότε δεν ξέρω.
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
Σε παρόμοια βάρκα με άλλα. Επί του παρόντος, εξακολουθεί να βρίσκεται στο παράθυρο "7-21 ημέρες" - το οποίο κλείνει την επόμενη εβδομάδα - αλλά έχω ήδη παραιτηθεί επειδή δεν λαμβάνω τα χρήματά μου (και έχω περισσότερα £££ στον ιστότοπο που περιμένω να αποσύρω). Απατεώνες υψηλότερης τάξης.
Η μόνη μου συμβουλή για τον εαυτό μου θα ήταν να το διαγράψω για να δοκιμάσω και να χρησιμοποιήσω μόνο ιστοτόπους με άδεια χρήσης.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, παρακαλώ, και να μας πείτε πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη και εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως εκεί;
Ωστόσο, δεν φαίνεται καλό αν δείτε την κριτική αυτού του καζίνο.🤷♀️
Could you be more specific, please, and tell us when exactly you requested the withdrawal and if your account is fully verified there?
It doesn't look good if you see the review of this casino, though.🤷♀️
Ακόμη περιμένω την ανάληψη που έγινε στις 27 Μαΐου. Κατά τη συνομιλία έχουν τις ίδιες γραμμές σενάριο όλη την ώρα, ότι ελέγχουν εάν τα στοιχεία του λογαριασμού είναι σωστά και ο λογαριασμός είναι εντός των όρων και προϋποθέσεων τους. Δεν έχουν ντροπή
I am still waiting for the withdrawal made on 27th May, On chatting they have same scripted lines all the time , that they are checking if account details are correct and the account is within their terms and conditions . They have no shame
Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν πληρώσει λίγους αλλά το 99% δεν παίρνει τα χρήματά του.
Γιατί να μπουν στον κόπο να πληρώσουν κανέναν;
I don't understand why they have paid a few people but the 99% are not getting their funds.
Why would they bother paying anybody at all ?
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί (αν αυτό σημαίνει κάτι). Έκανα με απόσυρση στις 19 Μαΐου. Έχω μια απόδειξη επιβεβαίωσης μέσω email στις 22 Μαΐου. Τίποτα από τότε. Τυπική απάντηση στο Chat. Αγνοώντας τα email. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, οι 21 εργάσιμες ημέρες λήγουν στις 21 Ιουνίου. Θα δω τα λεφτά μου; Η εικασία μου είναι όχι, θα βρουν περισσότερα BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
Νομίζω ότι οι άνθρωποι πληρώνονται με χαμηλότερα ποσά και με τα κατατεθειμένα χρήματά τους. Εάν κερδίσετε περισσότερα από όσα έχετε καταθέσει, τότε δεν θα πάρετε τα χρήματά σας.
I think people get paid with lower amounts, and with their deposited money. If you win more than you've deposited, that's when you don't get your money.
Αν δεν πληρώνουν, γιατί στέλνουν email, γιατί ζητούν στοιχεία κάρτας, λένε πάντα ότι ελέγχουν τα παιχνίδια, απλώς δίνουν περισσότερο άγχος στους ανθρώπους δίνοντάς τους ψεύτικες ελπίδες
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Θα μπορούσαν να στέλνουν email, να ζητούν διαφορετικά στοιχεία κάρτας (το οποίο είναι από μόνο του άβολο) - ως μέθοδος στασιμότητας. Όλες οι πληρωμές πρέπει να γίνονται με τους ίδιους τρόπους κατάθεσης.
They could be emailing, asking for a different card details (which is dodgy in itself) - as a method of stalling. All payments should be to the same methods of deposit.
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί (αν αυτό σημαίνει κάτι). Έκανα με απόσυρση στις 19 Μαΐου. Έχω μια απόδειξη επιβεβαίωσης μέσω email στις 22 Μαΐου. Τίποτα από τότε. Τυπική απάντηση στο Chat. Αγνοώντας τα email. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, οι 21 εργάσιμες ημέρες λήγουν στις 21 Ιουνίου. Θα δω τα λεφτά μου; Η εικασία μου είναι όχι, θα βρουν περισσότερα BS.
My account is verified (if that means anything). I made by withdrawal on 19th May. I've got an email receipt of confirmation on 22 May. Nothing since. Standard response on Chat. Ignoring emails. By my calculations, the 21 business days is up on 21st June. Will I see my money? My guessing is no, they'll come up with more BS.
Και είχατε επιτυχείς αναλήψεις εκεί πριν; Απλώς αναρωτιόμουν, γιατί όταν το βλέπω, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να πληρωθώ, να σου πω την αλήθεια.🤷♀️
Λοιπόν, θα ελπίζω για το καλύτερο για εσάς, φυσικά.
And have you had any successful withdrawals there before? I was just wondering, because when I look at this, it seems very difficult for me to get paid, to tell you the truth.🤷♀️
Well, I will hope for the best for you, of course.
Αν δεν πληρώνουν, γιατί στέλνουν email, γιατί ζητούν στοιχεία κάρτας, λένε πάντα ότι ελέγχουν τα παιχνίδια, απλώς δίνουν περισσότερο άγχος στους ανθρώπους δίνοντάς τους ψεύτικες ελπίδες
If they are not paying , why are they emailing , why they asking for card details , they always saying they are checking the games , they are just giving more stress to people by giving them false hopes
Έχω λάβει πληρωμές £150, £1200 και £300 - όλα λιγότερα από το ποσό που κατατέθηκε. Τώρα έχω ζητήσει ανάληψη 2000 £ (που με βάζει πάνω από το ποσό που έχω καταθέσει) και αυτό είναι που περιμένω.
Σημείωση: Έχω επίσης ένα υπόλοιπο 7000 £ στον ιστότοπο (το οποίο δεν μπορώ να κάνω ανάληψη καθώς μπορείτε να έχετε μόνο 1 ανάληψη σε εκκρεμότητα). Αμφιβάλλω αν θα δω μια δεκάρα από αυτούς.
I have had payments of £150, £1200 and £300 received - all less than the amount deposited. I've now requested a withdrawal of £2000 (which takes me above my deposited amount) and that's what I'm waiting on.
NB I also have a balance of £7000 on the site (which I can't withdraw as you can only have 1 pending withdrawal). I doubt if I will see a penny from them.
Βλέπω. Είναι κρίμα που η ομάδα παραπόνων μας δεν μπορεί να έρθει σε επαφή με το καζίνο, καθώς δεν είναι πρόθυμη να απαντήσει στα παράπονα και με αυτόν τον τρόπο δεν μπορούμε να βοηθήσουμε. Ελπίζω να λύσετε αυτό το ζήτημα και να λάβετε τα χρήματα. Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για την πρόοδο της απόσυρσής σας.
I see. It's a pity that our complaint team is unable to get in contact with the casino, as they are not willing to respond to the complaints, and this way we can not be of any help. I hope you will solve this issue and receive the money. Please keep us informed about the progress of your withdrawal.
Ζήτησα ανάληψη πριν από μερικές ημέρες και σοκαρίστηκα που δεν θα πληρώσουν τη χρεωστική κάρτα (που ήταν η μέθοδος κατάθεσης) αλλά ήθελαν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας, συμπεριλαμβανομένου του τριψήφιου αριθμού στο πίσω μέρος. Δεν είμαι διατεθειμένος να το κάνω αυτό, λέγοντας ότι μπορώ να έχω τραπεζικό έμβασμα, αλλά δεν είναι διαθέσιμο στην κομητεία μου (Αυστραλία), επομένως επέλεξα το bitcoin. Είναι μόνο για $150, αλλά από μια κατάθεση τριάντα δολαρίων. Θα σας συμβουλεύσω για την πρόοδό μου.
I have requested withdrawal a couple of days ago, and was shocked that they will not pay debit card (which was the deposit method) but wanted credit card details, including the three digit number on the back. I am not willing to do this so said can I have wire transfer, but not available in my county (Australia) so I opted for bitcoin. Its only for $150 but from a thirty dollar deposit. I will advise on my progress.
Είμαι σίγουρος ότι διάβασα ότι η χρήση χρεωστικών καρτών δεν είναι πλέον δυνατή για παίκτες από τη χώρα σας. Α, βρήκα το άρθρο, περιηγηθείτε εδώ αν θέλετε.👈
Φυσικά, δεν έχει να κάνει με τον φτωχό Δείκτη Ασφάλειας που διαθέτει τώρα το καζίνο, αλλά όταν συνδυάζω κομμάτια, θα έφευγα από αυτόν μόλις πάρω τα χρήματα.
Ας ελπίσουμε ότι η διαδικασία θα είναι ομαλή για εσάς.
I'm quite sure I read that using debit cards is no longer possible for players from your country. Oh, I found the article, browse it here if you like.👈
Of course, it has nothing to do with the poor Safety Index the casino now possesses, but when put pieces together, I would run away from this one as soon as I get the money.
Hopefully, the process will be smooth for you.
Στην 22η ημέρα της περιόδου των 7-21 εργάσιμων ημερών από την απόσυρσή μου. Προσπάθησα να στείλω email - που μόλις αναπήδησε. Οι τελευταίες bullsh1t μέσω της συνομιλίας τους λέγονται ότι "τα οικονομικά εξετάζουν τώρα αυτό", "συγγνώμη για την καθυστέρηση", "όγκος αιτημάτων" κ.λπ. Αφού έγραψα στο ίδιο "άτομο" στη συνομιλία τους, τώρα πιστεύω ότι δεν είναι Δεν είναι άτομο και κάποια τεχνητή νοημοσύνη - εξ ου και όλες οι απαντήσεις αντιγραφής και επικόλλησης. Νομίζω ότι όλοι τελειώσαμε.
Into day 22 of my 7-21 working day period since my withdrawal. Tried emailing - that just bounced. Latest bullsh1t via their Chat is being told that "finance are now looking at this", "sorry for the delay", "volume of requests" etc. After writing to the same "person" on their chat, I now believe that it isn't a person and some AI - hence all the copy and paste responses. I think we're all done for.
Αυτή είναι μια πραγματικά δυσάρεστη κατάσταση. Ελπίζω ότι θα προχωρήσετε σε ένα πιο ασφαλές καζίνο και δεν θα ζήσετε κάτι παρόμοιο εκεί. Τι λες?
This is a really unpleasant situation. I hope you will move on to a safer casino and won't experience anything similar there. What do you say?
Δεν θα καταθέσω ούτε μια δεκάρα πίσω σε αυτόν τον ιστότοπο, και αν υπάρχει κάποιος εκεί έξω που το διαβάζει, ελπίζω να μην το κάνει επίσης. Αλλά όσον αφορά τα χρήματά μου εκεί, δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το ξαναδώ.
Είναι κλέφτες.
I won't be depositing a single penny back into this site, and I if there's anyone out there reading this, I hope they don't too. But as for my money on there, I don't think there's much chance of me seeing it again.
They are thieves.
Χαίρομαι για την απόφασή σου και ας δούμε πώς θα πάει.🤞
I'm glad about your decision, and let's see how it goes.🤞
Γεια σε όλους, με χαρά να πω ότι έλαβα την απόσυρσή μου σε bitcoin σήμερα. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα τους δώσω άλλα χρήματα, αν και μετά την ανάγνωση αυτών των κριτικών. Ευχαριστώ και αντίο προς το παρόν.
Hi all, happy to say I received my withdrawal in bitcoin today. Not sure I will give them any more money though after reading these reviews. Thanks and bye for now.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.