Φαντάζομαι ότι όταν τελικά έβγαλα τα χρήματά μου από το εξαιρετικό δίνοντάς τους τον αριθμό visacard, λίγοι ήταν οι σκεπτικιστές ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον αριθμό για να αδειάσουν τον τραπεζικό λογαριασμό, οπότε είπα ότι δεν έχουν αγγίξει ακόμα τα χρήματά μου!
I ment that when i finally got my money out of superb by giving them the hole visacard number,here was few sceptics that they might use that number to empty the bank account,so i said that not yet they havent touched my money!
Α, τώρα το κατάλαβα. Ευχαριστώ για την εξήγηση και για την κοινοποίηση.
Μπορώ να ρωτήσω αν συνεχίζετε να παίζετε σε αυτό το καζίνο; Φαντάζομαι όχι.🤔
Oh, now I get it. Thank you for the explanation and for sharing.
May I ask if you continue playing at this casino? I would guess not.🤔
Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε πλήρως τη στιγμή της εγγραφής, αυτό ήταν το κόλπο, ο τρόπος με τον οποίο έκαναν την επαλήθευση φαινόταν ότι θα είναι ένα γνήσιο καζίνο.
η απόσυρσή μου ακυρώθηκε 3 φορές πριν .. η πρώτη μου ανάληψη ήταν τον Οκτώβριο του περασμένου έτους
Αυτή τη φορά έκανα ανάληψη στην κάρτα μου, ακόμα σε αναμονή.
The account was fully verified at the time of registration, that was the trick , the way they were doing verification looked like it will be a genuine casino .
my withdrawal are cancelled 3 times before .. my first withdrawal was back in October last year
This time i made withdrawal to my card , still on awaiting.
Βλέπω. Είστε σε επαφή με το καζίνο τώρα, τυχαία;
Να σου πω την αλήθεια, δεν είμαι σίγουρος τι θα έκανα σε μια τέτοια περίπτωση. Αφενός έχουν πολύ χαμηλό δείκτη ασφάλειας και δεν απαντούν σε κανένα παράπονο, αφετέρου όμως, όπως βλέπουμε από την παραπάνω ανάρτηση, πλήρωσαν κάποια από τα παλιά χρέη, όπως μπορώ να τα ονομάσω. 🤷♀️
Ενημερώστε μας, παρακαλώ, για τυχόν περαιτέρω εξελίξεις, μας αρέσει πολύ να δούμε το αποτέλεσμα αυτού.
I see. Are you in contact with the casino now, by any chance?
To tell you the truth, I am not sure what I would do in such a case. On one hand, they have a really low safety index, and they are not responding to any complaints, but on the other hand, as we can see from the post above, they paid some of the old debts, as I can call them. 🤷♀️
Let us know, please, about any further developments, we really like to see the outcome of this.
Ναι, όχι σε ένα εκατομμύριο χρόνια θα ξανασυνέχιζα σε αυτό το σκάσιμο ενός περιπετειώδους καζίνο, ελπίζω να μην το κάνει και κανένας άλλος!
Yeah,not In a million years would i resume In that shithole of a wannabe casino,hopefully neither does anyone else!
Σκέφτηκα ναι.🙂 Έχετε κάποιο αγαπημένο; Αν θέλετε να μοιραστείτε, φυσικά.
Thought so.🙂 Do you have any favorites? If you would like to share, of course.
Παίζω στο καζίνο paf, δεν κέρδισα ποτέ τίποτα σε κουλοχέρηδες, αλλά κατάφερα να κερδίσω το μπίνγκο της παραλλαγής τους, οι νίκες ήταν αρκετά μεγάλες, οπότε μετά από 10 χρόνια είμαι ακόμα σε αυτόν τον ιστότοπο, αλλά δεν συνιστώ να παίξω τους κουλοχέρηδες τους, σήμερα παίζω ως επί το πλείστον βίντεο καζίνο, αυτός ο ιστότοπος μου έδωσε το μεγαλύτερο x που ήταν 5347x μόνο στο στοίχημα 20c, ωστόσο, δεν κέρδισε ποτέ το maxwin σε κανένα ιστότοπο μετά από 18 χρόνια παιχνιδιού, θα έρθει κάποια μέρα, ελπίζω! Όπως οποιοσδήποτε άλλος, είμαι πολύ πεσμένος, αλλά δεν έχασα ποτέ πια από όσο μπορώ να αντέξω οικονομικά!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
Φαίνεται ότι το καζίνο δεν επεξεργάζεται καθόλου αναλήψεις, ελέγξτε τα παράπονα
It seems like the casino doesn't process withdrawals at all, check the complaints
Παίζω στο καζίνο paf, δεν κέρδισα ποτέ τίποτα σε κουλοχέρηδες, αλλά κατάφερα να κερδίσω το μπίνγκο της παραλλαγής τους, οι νίκες ήταν αρκετά μεγάλες, οπότε μετά από 10 χρόνια είμαι ακόμα σε αυτόν τον ιστότοπο, αλλά δεν συνιστώ να παίξω τους κουλοχέρηδες τους, σήμερα παίζω ως επί το πλείστον βίντεο καζίνο, αυτός ο ιστότοπος μου έδωσε το μεγαλύτερο x που ήταν 5347x μόνο στο στοίχημα 20c, ωστόσο, δεν κέρδισε ποτέ το maxwin σε κανένα ιστότοπο μετά από 18 χρόνια παιχνιδιού, θα έρθει κάποια μέρα, ελπίζω! Όπως οποιοσδήποτε άλλος, είμαι πολύ πεσμένος, αλλά δεν έχασα ποτέ πια από όσο μπορώ να αντέξω οικονομικά!
I use to play In paf casino, never won anything in slots but i did manage to win their variant bingo ,the wins was rather big so after 10 years im still up in that site but i dont recommend to play their slots,nowadays i play mostly videoslots casino,that site has given me the biggest x which was 5347x only on 20c bet though,never won maxwin on any site after 18years of playing,it will come someday,i hope! Like anyone else i am down a lot but never lost anymore than i can afford!
Λοιπόν, παρόλο που νιώθεις ότι δεν ήσουν τόσο τυχερός, χαίρομαι που το παίρνεις υπεύθυνα 👍.
Θα ήθελα να πω ότι ο τζόγος είναι ψυχαγωγία επί πληρωμή και πολλοί παίκτες αισθάνονται ότι πρέπει να πάρουν κάτι περισσότερο σε αντάλλαγμα με τη μορφή μεγαλύτερων κερδών. Από την άποψή μου, δεν είναι τόσο εύκολο. Ειδικά για φρουτάκια.
Well, despite it feels you have not been so lucky, I'm glad you take it responsibely 👍.
I would like to say gambling is paid entertainment, and many players feels they have to get something more in return in the form of bigger winnings. From my perspective, it's not so easy. Specifically for slots.
Λόγω τόσων πολλών παραπόνων που αγνοήθηκαν, κυρίως για καθυστερημένα αιτήματα ανάληψης, ο Δείκτης Ασφάλειάς του είναι πλέον τρομερά χαμηλός. Για μένα, φαίνεται ότι δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ή να αντιμετωπίσουν τις καταγγελίες πια.
Due to so many ignored complaints, mostly about delayed withdrawal requests, its Safety Index is now terribly low. To me, it seems they are not willing to pay or address the complaints anymore.
Συγγνώμη RITT, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι έκανες ό,τι μπορείς, τώρα είναι στο χέρι τους "χαζά" Ελπίζω πραγματικά να πάρεις τα χρήματά σου από εκεί, σταυρωμένα δάχτυλα!
Sorry RITT,i'm pretty sure you have done all you can do,now it's up to them"shit" i really do hope that you get your money from there,fingers crossed!
Τι μας λέει η ιστορία όταν ο δείκτης ασφάλειας ενός καζίνο είναι χαμηλότερος και αναφέρεται ως υψηλού κινδύνου;...προσπαθούν να βελτιωθούν και αρχίζουν να πληρώνουν μόλις κλείσει;
What does history tell us when a casino's safety index is lower and listed as high risk?...do they try to improve and start paying of just close down?
Σίγουρα λέει πολλά ότι το καζίνο είχε προβλήματα στο παρελθόν και άνθρωποι που δεν νοιάζονταν πολύ για τους παίκτες τους και θα ήμουν επιφυλακτικός να εμπιστευτώ ένα τέτοιο καζίνο. Φυσικά, θα παρακολουθήσω ότι αν αλλάξει ο ιδιοκτήτης, για παράδειγμα, αυτό μπορεί να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, αλλά δεν χρειάζεται να είναι ο κανόνας.
Άρα, μπορεί να συμβεί, αλλά πιστεύω ότι σε μια τέτοια περίπτωση κάτι θα έπρεπε να αλλάξει, για παράδειγμα το προσωπικό. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έπειθε τους σημερινούς ανθρώπους που εργάζονται εκεί να αρχίσουν να πληρώνουν παίκτες. Φυσικά η καλή φήμη είναι σημαντική, αλλά δεν ενδιαφέρεται κάθε καζίνο, όπως μπορούμε να δούμε. 🤷♂️
It certainly speaks volumes that the casino had problems in the past and people who didn't care much about their players and I would be wary of trusting such a casino. Of course, I will follow up that if the owner changes, for example, that can change over time, but it doesn't have to be the rule.
So, it can happen, but I think that in such a case something would have to change, for example the personnel. I can't imagine what would convince the current people who work there to start paying players. Of course a good reputation is important, but not every casino cares about it, as we can see. 🤷♂️
Οπότε η ανάληψη μου για 300 £ δεν ολοκληρώθηκε.
Το έχω ακυρώσει και πρόκειται να υποβάλω ξανά ένα αίτημα για ολόκληρο το ποσό.
Πρέπει να κάνω ανάληψη από το αθλητικό πορτοφόλι ξανά ή να το μεταφέρω στο πορτοφόλι του καζίνο και μετά να κάνω ανάληψη. Δεν θα έχει καμία διαφορά σε καμία περίπτωση;
So my withdrawal for £300 did not go through.
I have cancelled it and going to put another request in for the full amount again.
Should I withdraw from Sports wallet again or transfer it to casino wallet and then withdraw. Will it make no difference either way ?
Α, θα ήθελα να σου δώσω μια συμβουλή, αλλά δεν ξέρω αν θα κάνει τη διαφορά ακριβώς όπως είπες. Το μόνο πράγμα που έχει σημασία είναι αν τα χρήματα θα έρθουν τελικά σε εσάς, αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτό το έπος δεν τελειώνει ποτέ.
Υποθέτω ότι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσευχηθούμε. 🙏
Oh, I'd like to give you some advice, but I don't know if it'll do the difference exactly as you said. The only thing that matters is if the money will eventually come to you, but I have a feeling this saga is never-ending.
I guess all we can do is pray. 🙏
Σε παρόμοια βάρκα με άλλα. Επί του παρόντος, εξακολουθεί να βρίσκεται στο παράθυρο "7-21 ημέρες" - το οποίο κλείνει την επόμενη εβδομάδα - αλλά έχω ήδη παραιτηθεί επειδή δεν λαμβάνω τα χρήματά μου (και έχω περισσότερα £££ στον ιστότοπο που περιμένω να αποσύρω). Απατεώνες υψηλότερης τάξης.
Η μόνη μου συμβουλή για τον εαυτό μου θα ήταν να το διαγράψω για να δοκιμάσω και να χρησιμοποιήσω μόνο ιστοτόπους με άδεια χρήσης.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Έχω παρατηρήσει στη σελίδα ανάληψης που λέει "δεν υποστηρίζονται χρεωστικές κάρτες".
Αυτή τη φορά λοιπόν έχω κάνει ανάληψη στην πιστωτική μου κάρτα, όχι ότι νομίζω ότι θα κάνει καλό.
I have noticed on the withdrawal page it says 'debit cards not supported'.
So this time I have withdrawn to my credit card, not that I think it will do any good.
Έκανα ανάληψη στην depit κάρτα μου και έτσι ήρθαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, οπότε δεν ξέρω.
I did withdraw in my depit card and thats how the money came to my bank account,so i dont know....
Σε παρόμοια βάρκα με άλλα. Επί του παρόντος, εξακολουθεί να βρίσκεται στο παράθυρο "7-21 ημέρες" - το οποίο κλείνει την επόμενη εβδομάδα - αλλά έχω ήδη παραιτηθεί επειδή δεν λαμβάνω τα χρήματά μου (και έχω περισσότερα £££ στον ιστότοπο που περιμένω να αποσύρω). Απατεώνες υψηλότερης τάξης.
Η μόνη μου συμβουλή για τον εαυτό μου θα ήταν να το διαγράψω για να δοκιμάσω και να χρησιμοποιήσω μόνο ιστοτόπους με άδεια χρήσης.
In a similar boat to others. Currently still within the "7-21 day" window - which closes next week - but I'm already resigned to not receiving my money (and I've got more £££ on the site which I'm waiting to withdraw). Scammers of the highest order.
My only advice for myself would be to write it off to experience and only use licensed websites.
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, παρακαλώ, και να μας πείτε πότε ακριβώς ζητήσατε την ανάληψη και εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως εκεί;
Ωστόσο, δεν φαίνεται καλό αν δείτε την κριτική αυτού του καζίνο.🤷♀️
Could you be more specific, please, and tell us when exactly you requested the withdrawal and if your account is fully verified there?
It doesn't look good if you see the review of this casino, though.🤷♀️
Ακόμη περιμένω την ανάληψη που έγινε στις 27 Μαΐου. Κατά τη συνομιλία έχουν τις ίδιες γραμμές σενάριο όλη την ώρα, ότι ελέγχουν εάν τα στοιχεία του λογαριασμού είναι σωστά και ο λογαριασμός είναι εντός των όρων και προϋποθέσεων τους. Δεν έχουν ντροπή
I am still waiting for the withdrawal made on 27th May, On chatting they have same scripted lines all the time , that they are checking if account details are correct and the account is within their terms and conditions . They have no shame
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.