πριν από 3 μήνες
Πόσο καιρό πρέπει να τους δώσω πριν ακυρώσω ξανά την ανάληψη;
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
0
Πόσο καιρό πρέπει να τους δώσω πριν ακυρώσω ξανά την ανάληψη;
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Συγγνώμη, πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σας. 🤷♀️ Τι εννοείς με αυτό;
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Έχουν περάσει 10 μέρες από τότε που υπέβαλα το 2ο αίτημα ανάληψης.
Πόσο καιρό πρέπει να τους δώσω πριν τους ζητήσω να το ακυρώσουν ξανά και να υποβάλουν άλλο αίτημα για μικρότερο ποσό καθώς φαίνεται ότι δεν γίνονται μεγαλύτερες αναλήψεις;
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
Λυπάμαι που σας λέω ότι πραγματικά δεν ξέρω την απάντηση σε αυτό. 🤷♀️ Πόσο καιρό περιμένατε για το πρώτο, παρακαλώ; Αν μπορείς να μου το θυμίσεις.
I am sorry to tell you that I really do not know the answer to this. 🤷♀️ How long have you been waiting for the first one, please? If you can remind me.
Η πρώτη ήταν στις 18 Ιανουαρίου με τραπεζικό έμβασμα.
Τους ζήτησα να ακυρώσουν και να υποβάλουν αίτηση βίζας στις 14 Μαΐου.
The first one was Jan 18th by bank transfer.
I asked them to cancel and put in a visa request on 14th May.
Ευχαριστώ που το μοιράστηκες . Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε ποια στοιχεία εισαγάγατε για να διεκπεραιώσετε την ανάληψη σας μέσω visa καθώς ζητούν τον αριθμό μεγάλης κάρτας και το cvv που δεν είναι ασφαλές και κανείς δεν ζητά αυτά τα στοιχεία στις αναλήψεις. Επίσης, εάν κοινοποιήσετε ευγενικά στιγμιότυπο οθόνης των χρημάτων που λάβατε στην τράπεζά σας. Ευχαριστώ
Thanks for sharing . Can you please tell me what details did u enter to process your withdrawal via visa as they are asking for the long card number and cvv as well which is not safe and no one ask for these details in withdrawls . Also if you kindly share screen shot of money you recieved in your bank . Thanks
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά δεν θα περίμενα την πληρωμή. Όπως γνωρίζετε από την άμεση σκοπιά σας, αυτό το καζίνο αγνοεί τα παράπονα των παικτών, κάτι που είναι μια απόδειξη του πόσο λίγο ενδιαφέρονται.
Επομένως, το να ρωτάτε πότε υποτίθεται ότι πρέπει να ακυρώσετε ξανά την ανάληψη απαιτώντας διαφορετική επιλογή πληρωμής δεν έχει νόημα. Φαντάζομαι ότι παίζει στα χαρτιά του καζίνο που το ακυρώσατε ήδη μια φορά.
Τι νομίζετε;
I'm sorry to say that, but I would not expect the payment. As you know from your direct perspective, this casino ignores players' complaints which is quite a demonstration of how little they care.
So, asking when you are supposed to cancel the withdrawal again demanding a different payment option really has no point. I imagine it plays to the casino's cards that you canceled it once already.
What do you think?
Δεν έχεις δει;
Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν ότι έχουν λάβει τα χρήματά τους.
Have you not seen ?
Some people are reporting that they have received their funds.
Ναι, είδα μερικές αναρτήσεις. Δεν υπάρχει στιγμιότυπο οθόνης ακόμα. Ελπίζω να κάνω λάθος φυσικά. Μακάρι να είχατε τα χρήματα αμέσως, όλοι οι παίκτες.
Yes, I saw a few posts. No screenshot yet. I hope I'm wrong of course. I wish you had the money instantly, all of the players.
Έτσι το ακύρωσα για δεύτερη φορά και έβαλα άλλο αίτημα ανάληψης για 300 £ αντί για το πλήρες ποσό.
Αυτή τη φορά έλαβα ένα email επιβεβαίωσης της συναλλαγής το οποίο δεν έλαβα στις 2 πρώτες προσπάθειες.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
Αυτό είναι υπέροχο και συγχαρητήρια. Θα μπορείτε να μοιραστείτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας καθώς και εγώ κατοικώ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για τη διαδικασία απόσυρσης. Ευχαριστώ
That’s great and congratulations.. Will u be able to share your contact info as I am also based in UK. I need your help the process of withdrawl . Thanks
Έτσι το ακύρωσα για δεύτερη φορά και έβαλα άλλο αίτημα ανάληψης για 300 £ αντί για το πλήρες ποσό.
Αυτή τη φορά έλαβα ένα email επιβεβαίωσης της συναλλαγής το οποίο δεν έλαβα στις 2 πρώτες προσπάθειες.
So I cancelled it for a second time and put another withdrawal request in for £300 instead of the full amount.
This time I received a confirmation email of the transaction which I did not receive on the first 2 attempts.
Μόλις εκκρεμεί, αλλά έβαλα το αίτημα μόνο χθες και σήμερα είναι αργία.
Θα ενημερώσω τις επόμενες μέρες.
Just pending but I only put the request in yesterday and it is a bank holiday today.
I will update over the next few days.
Εντάξει, σίγουρα θα περιμένουμε την ενημέρωση.👌
Alright, we'll surely wait for the update.👌
Είχα επίσης ένα αίτημα ανάληψης στις 27 Μαΐου, για τις πρώτες 24 ώρες υπήρχε η επιλογή να το ακυρώσω, μετά από αυτό είναι σε κατάσταση αναμονής..
I also had a withdrawal request on the 27th May , for the first 24 hours there was an option for to cancel it , after that it’s on awaiting status ..
Όχι ακόμα, δεν έχουν αδειάσει τον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Not yet they havent empty my bank account.
Είχα επίσης ένα αίτημα ανάληψης στις 27 Μαΐου, για τις πρώτες 24 ώρες υπήρχε η επιλογή να το ακυρώσω, μετά από αυτό είναι σε κατάσταση αναμονής..
I also had a withdrawal request on the 27th May , for the first 24 hours there was an option for to cancel it , after that it’s on awaiting status ..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.