πριν από 6 μήνες
Αξίζει να το δοκιμάσετε, θα έλεγα. Ενημερώστε μας πώς αποφασίζετε.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
0
Αξίζει να το δοκιμάσετε, θα έλεγα. Ενημερώστε μας πώς αποφασίζετε.
It is worth trying, I would say. Let us know how you decide.
Έλαβα αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτούς αφού ζήτησα να σταλούν τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου (που έχουν γίνει):
Γειά σου,
Σχετικά με την απόσυρσή σας
Με λύπη σας ενημερώνουμε ότι λόγω ορισμένων τραπεζικών καθυστερήσεων πέρα από τον έλεγχό μας, η πρόσφατη ανάληψη σας μέσω τραπεζικού εμβάσματος δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί. Για να το διορθώσετε, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρουμε μια άμεση θεραπεία. Έχετε την επιλογή να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας χρησιμοποιώντας είτε VISA είτε MASTERCARD. Αυτές οι εναλλακτικές λύσεις είναι πλέον ενεργές και θα διευκολύνουν μια πιο γρήγορη συναλλαγή, διασφαλίζοντας ότι τα χρήματά σας θα κατατεθούν στον λογαριασμό σας αμέσως.
Τις καλύτερες ευχές,
Yennefer
Ομάδα Υποστήριξης Πελατών
Πρέπει να προσπαθήσω να κάνω ανάληψη με χρεωστική κάρτα ή Crypto;
I have received this email from them after requesting the funds be sent back to my account (which they have been):
Hello,
Regarding your withdrawal
We regret to inform you that due to some banking delays beyond our control, your recent withdrawal via bank transfer could not be completed. To rectify this, we are happy to offer you an immediate remedy. You have the choice to withdraw your funds using eitherVISA or MASTERCARD. These alternatives are now active and will facilitate a more rapid transaction, ensuring that your funds are deposited into your account promptly.
Best Regards,
Yennefer
Customer Support Team
Should I try and withdraw by debit card or Crypto ?
Νομίζω ότι αν το καζίνο σας έγραψε αυτό το email, αξίζει τουλάχιστον να το δοκιμάσετε και ελπίζω ότι αυτή τη φορά θα είναι επιτυχημένο.
Δώστε του μια ευκαιρία και πείτε μου πώς πάει, ελπίζω ότι θα είναι θετικό. 😉
I think that if the casino wrote you this email, it is at least worth a try and I hope that this time it will be successful.
Give it a shot and let me know how it goes, hopefully it will be positive. 😉
Ναι, αλλά με ανάληψη κρυπτογράφησης όπως ο άλλος εδώ που έλαβε τα χρήματά του ή με χρεωστική κάρτα όπως προτείνουν;
Yes but by crypto withdrawal like the other guy on here that received his funds or by debit card like they are suggesting?
Λοιπόν, θα δοκίμαζα την κάρτα όπως προτείνεται από το καζίνο και αν αυτό δεν λειτουργήσει, έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε κρυπτογράφηση. Δεν νομίζω ότι θα πάρετε τίποτα για αυτό αν το δοκιμάσετε και δείτε αν μπορείτε να κάνετε ανάληψη ή όχι.
Τέλος πάντων, ενημερώστε με αν αλλάξει κάτι ή εάν το καζίνο επικοινωνήσει ξανά μαζί σας. 😉
Well, I would try the card as suggested by the casino and if that doesn't work, you have the option of using crypto. I don't think you'll get anything for it if you try it and see if you can withdraw or not.
Anyway, let me know if anything changes or if the casino contacts you again. 😉
Από το πουθενά suberb στείλτε μου ένα email ακόμα και εγώ δεν είχα καμία επαφή από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους σχετικά με το πρόσφατο αίτημα ανάληψης μου (κάπου τον Νοέμβριο του 2023) οπότε αμέσως πήγα εκεί και έκανα νέα ανάληψη για το ίδιο ποσό 100 € που είχαν επιστρέψει στον λογαριασμό μου στο καζίνο, ακόμα δεν περιμένω πολλά από αυτό!
From nowhere suberb send me an email even i hadn't have any contact since january this year regarding my recent withdrawal request(somewhere in nowember 2023) so immediatly i went there and made new withdraw for that same amount 100€ which they had moved back to my casino account,i still dont expect much of it!
Φαίνεται καλά νέα, αλλά όπως είπατε, καλύτερα να μην περιμένετε τίποτα μετά από προηγούμενες εμπειρίες και να δείτε αν το καζίνο θα στείλει τελικά χρήματα στους παίκτες ή όχι.
Φυσικά, φροντίστε να με ενημερώσετε εάν αλλάξει κάτι και το καζίνο έχει επεξεργαστεί το αίτημά σας και φτάσουν τα χρήματα.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.🤞
It looks like good news but as you said, better not to expect anything after previous experiences and see if the casino will eventually send money to the players or not.
Of course, be sure to let me know if anything changes and the casino has processed your request and the money has arrived.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Γεια, ήθελα απλώς να ανακοινώσω ότι μετά από 7 μήνες, το suberb καζίνο πλήρωσε επιτέλους την ανάληψη των 100 ε, αφού το τελευταίο τους αίτημα να κάνουν νέα ανάληψη κατευθείαν στη βίζα, χρειάστηκε μόνο μια εβδομάδα, ακόμα, σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να μην παίξω ποτέ εκεί, αλλά τώρα που πήρα τα κέρδη μου, υπάρχει ελπίδα για εσάς που βρίσκεστε στην ίδια κατάσταση.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
Αυτά είναι φανταστικά νέα.
Έβαλα την απόσυρσή μου για 2η φορά στις 14 Μαΐου, ακόμα σε εκκρεμότητα αυτή τη στιγμή.
That is fantastic news.
I put my withdrawal in for the 2nd time on 14th May, still pending at the moment.
Γεια, ήθελα απλώς να ανακοινώσω ότι μετά από 7 μήνες, το suberb καζίνο πλήρωσε επιτέλους την ανάληψη των 100 ε, αφού το τελευταίο τους αίτημα να κάνουν νέα ανάληψη κατευθείαν στη βίζα, χρειάστηκε μόνο μια εβδομάδα, ακόμα, σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να μην παίξω ποτέ εκεί, αλλά τώρα που πήρα τα κέρδη μου, υπάρχει ελπίδα για εσάς που βρίσκεστε στην ίδια κατάσταση.
Hey,just wanted to announce that after 7months ,suberb casino finally paid my 100e withdraw,since their last request to make new withdraw straight to visa it only took about a week,still,i strongly advice not to ever play there but now when i got my winnings ,there is hope for you whom is in the same situation.
Υπέροχα νέα, είμαι πολύ χαρούμενος που έγινε έτσι. 7 μήνες για 100€ μου φαίνονται υπερβολικοί, οπότε δεν εκπλήσσομαι που πιστεύετε αυτή την άποψη.
Τέλος πάντων, ίσως το καζίνο θέλει να βελτιώσει τη φήμη του και αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σκαλοπάτι.
Καλή τύχη.
Great news, I am very happy that it turned out this way. 7 months for €100 seems too much to me, so I'm not surprised that you're holding this opinion.
Anyway, maybe the casino will want to improve its reputation and this could be a stepping stone.
Good luck.
Έχω λάβει το ίδιο email σχετικά με την απόσυρσή μου και μετά από 3 φορές που ακυρώθηκε η ανάληψη βιαζόμουν να το κάνω ξανά μέσω visa ή Mastercard.
Λίγο όταν εισάγω τον κωδικό ταξινόμησης και τα στοιχεία του αριθμού λογαριασμού μου, δεν επρόκειτο να υποβληθεί, καθώς θέλουν επίσης τον αριθμό της κάρτας σας, τον αριθμό έκδοσης και το βιογραφικό σας. Τώρα ήθελαν τα στοιχεία της κάρτας σας να τη χρησιμοποιήσουν στο διαδίκτυο και να κλέψουν τα χρήματά σας.
που θέλει μακρύ αριθμό κάρτας και cvv σε ανάληψη .
I have recieved same email regarding my withdrawal and then after 3 times cancelled withdrawl I was hurrying to make it again through visa or Mastercard .
Bit when I enter my sort code and account number details , it wasn’t going to submit , as they also want your card long number , issue number and cvv. Now they wanted your card details to use it online and steal your money .
who wants long card number and cvv in withdrawal .
Ανησύχησα λίγο και γι' αυτό, αλλά υπάρχουν μερικοί bookmakers που το έχουν ζητήσει επίσης.
Το Midnite είναι ένα από αυτά.
I was a bit worried about this as well but there are a few bookmakers that have also asked for this.
Midnite is one of them.
Έχω λάβει το ίδιο email αλλά όταν προσπαθώ να κάνω ανάληψη μέσω visa add ή master card, θέλουν τον μεγάλο αριθμό της κάρτας σας, την ημερομηνία έκδοσης, το cvv. Το οποίο είναι και πάλι επικίνδυνο και όπως όλοι γνωρίζουν ότι είναι κλέφτες. Μόλις λάβουν τα στοιχεία της κάρτας σας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν οπουδήποτε στο διαδίκτυο. Δεν έχω δει ποτέ booki να ζητάει μεγάλο αριθμό κάρτας και cvv για αναλήψεις. Απλά να είστε όλοι προσεκτικοί
I have recieved same email but when I try making withdrawal via visa add or master card , they want your card long number , issue date , cvv . Which again is risky and as everyone knows they are thieves .Once they get your card details , they can b used anywhere online . I have never seen a booki asking for long card number and cvv for withdrawals. Just everyone be careful
Λοιπόν, έβαλα την εκ νέου ανάληψη στις 14 Μαΐου και δεν την έχω λάβει ακόμα, τώρα 24 Μαΐου.
Well I put in the re-withdrawal on the 14th May and have not received it yet, now 24th May.
απλά μια ενημέρωση από τη δική μου περίπτωση. Τράβηξα 600 £ τον περασμένο Νοέμβριο και είχα την ίδια εμπειρία με όλους τους άλλους μέχρι αυτή την εβδομάδα. Το υπόλοιπό μου επέστρεψε ξανά στον λογαριασμό μου όταν συνδέθηκα. Αυτή τη φορά αντί να κάνω ανάληψη 600, έβγαλα 300 και έπαιξα με 300. Έχασα τα 300 με τα οποία έπαιξα (έπαιζα ανόητα πονταρίσματα γιατί δεν πίστευα ότι θα είχε σημασία είτε έτσι είτε αλλιώς), αλλά 24 ώρες μετά το αίτημα ανάληψης μου, απίστευτα είπε ότι έγινε αποδεκτό. Εξακολουθώ να είμαι εξαιρετικά δύσπιστος, αλλά συνέχισα τον έλεγχο και ολοκληρώθηκε λίγες ώρες αργότερα. Τα χρήματα ήταν στην τράπεζά μου μια ώρα περίπου μετά από αυτό. Έτσι μετά από 7 μήνες έλαβα επιτέλους κάποια χρήματα πίσω. Αποσύρθηκα μέσω βίζας, οπότε αν κάποιος είναι ακόμα αισιόδοξος, δώσε το.
just an update from my own case. I withdrew £600 last November and had the same experience as everybody else up until this week. My balance was once again returned to my account when I logged in. This time instead of withdrawing 600 I withdrew 300 and played with 300. I lost the 300 I played with (I was playing silly stakes because I didn’t think it would matter either way) but 24 hours after my withdrawal request, unbelievably it said accepted. Still extremely sceptical but I kept checking and it moved to complete a few hours later. The money was in my bank an hour or so after that. So after 7 months I’ve finally received some money back. I withdrew via visa so if anybody’s still hopeful, give it a go.
Αυτά είναι πραγματικά θετικά νέα. Σκέφτεσαι λοιπόν ότι θα συνεχίσεις να παίζεις σε αυτό το καζίνο;🤔
That is really positive news indeed. So you think you gonna continue playing at this casino?🤔
Πόσο καιρό πρέπει να τους δώσω πριν ακυρώσω ξανά την ανάληψη;
How long should I give them before I cancel my withdrawal again ?
Συγγνώμη, πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σας. 🤷♀️ Τι εννοείς με αυτό;
Sorry, I really do not understand your question. 🤷♀️ What do you mean by that?
Έχουν περάσει 10 μέρες από τότε που υπέβαλα το 2ο αίτημα ανάληψης.
Πόσο καιρό πρέπει να τους δώσω πριν τους ζητήσω να το ακυρώσουν ξανά και να υποβάλουν άλλο αίτημα για μικρότερο ποσό καθώς φαίνεται ότι δεν γίνονται μεγαλύτερες αναλήψεις;
It has been 10 days since I put in my 2nd withdrawal request.
How long should I give them before I ask them to cancel it again and put in another request for a smaller amount as it seems larger withdrawals are not going through ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.