Πάνω από μισός χρόνος έχει ήδη περάσει, τα χρήματα είναι εκπληκτικά ακόμα ορατά στην επεξεργασία του λογαριασμού παιχνιδιού.
More than half a year has already passed, the money is surprisingly still visible in the processing of the game account.
Yli puoli vuotta jo mennyt,rahat ihme kyllä näkyvät pelitilin käsittelyssä vieläkin.
Χμ, σύμφωνα με όσα μπορώ να δω, το καζίνο δεν διευθέτησε την καταγγελία με κανέναν και κανείς δεν πήρε τα χρήματα, πράγμα κρίμα. Έχει περάσει πολύς καιρός και μάλλον θα δεχόμουν ότι μπορεί να μην τους ξαναδώ, αλλά θα ήθελα να κάνω λάθος.
Τέλος πάντων, προσπαθείτε ακόμα να επικοινωνήσετε με το καζίνο ή απλά περιμένετε να έρθουν τα χρήματα; 🙁
Hm, according to what I can see, the casino didn't settle the complaint with anyone and nobody got the money, which is a pity. It's been quite a long time and I'd probably accept that I may never see them again, but I'd like to be wrong.
Anyway, are you still trying to contact the casino or are you just waiting for the money to come in ? 🙁
το παρέλαβα χθες..εκκρεμεί η απόσυρση εδώ και 2 μήνες
received this yesterday..withdarwal been pending for 2 months
Τα ίδια χάλια έχουν έρθει για τους περισσότερους από εμάς, δεν σημαίνει τίποτα!
Same shit has came for most of us,doesn't mean anything!
Επικοινώνησα μαζί τους απόψε και μου κόπηκε κατευθείαν!!είναι τόσο αγενείς. Θα το άφηνα να περάσει όπως έχουν περάσει μήνες αλλά με ενοχλεί όταν λαμβάνω συνεχώς sp emails από αυτούς!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
Δεν θα λάβετε τίποτα δυστυχώς. Μου έστειλαν το ίδιο email και ακόμα περιμένω μήνες αργότερα.
You won’t get anything unfortunately.They sent me the same email and im still waiting months later.
Είναι σοκαριστικό πώς εξακολουθούν να ξεφεύγουν με αυτό!!!
It’s shocking how they are still getting away with this!!!
Επικοινώνησα μαζί τους απόψε και μου κόπηκε κατευθείαν!!είναι τόσο αγενείς. Θα το άφηνα να περάσει όπως έχουν περάσει μήνες αλλά με ενοχλεί όταν λαμβάνω συνεχώς sp emails από αυτούς!!!
I’ve contacted them tonight and I’m just cut straight off!!they are so rude .I would have let it go been as it has been months but it annoys me when I get constant sp emails from them!!!
Το απόγευμα όλα,
Πριν από μερικούς μήνες (Νοέμβριος '23) είχα δημοσιεύσει σε αυτό το φόρουμ λέγοντας πώς δεν έλαβα την ανάληψη μου - αρκετά αστεία αφότου απορρίφθηκε τον Ιανουάριο του '24 και στη συνέχεια ζητήθηκε εκ νέου, πραγματικά έλαβα τα χρήματά μου σήμερα μέσω bitcoin (η προτιμώμενη μέθοδος απόσυρσής μου).
Δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ ξανά αυτόν τον ιστότοπο, αλλά είμαι έκπληκτος που έλαβα τα χρήματά μου! Ελπίζω να το κάνετε όλοι
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Κάνατε κατάθεση με Bitcoin ή άλλη μέθοδο;
Did you deposit by Bitcoin or another method ?
Όχι, κατέθεσα μέσω κάρτας - υπαναχώρησα μέσω bitcoin
No, I deposited via card - withdrew via bitcoin
Πώς μπορώ να τους κάνω να απορρίψουν την απόσυρσή μου για να προσπαθήσω να κάνω ανάληψη μέσω Bitcoin;
How do I get them to reject my withdrawal so I can try and withdraw via Bitcoin ?
Δεν έχω ιδέα, με απογοήτευσαν όπως όλοι οι άλλοι με κλειστές συνομιλίες, χωρίς απαντήσεις σε email - ξαφνικά έλαβα την απόσυρση - έχοντας κατά νου ότι το ζήτησα αρχικά στις 18 Νοεμβρίου
No clue, I was fobbed off just like everyone else with closed chats, no replies to emails - all of a sudden I received the withdrawal - bare in mind I originally requested it 18th Nov
Το απόγευμα όλα,
Πριν από μερικούς μήνες (Νοέμβριος '23) είχα δημοσιεύσει σε αυτό το φόρουμ λέγοντας πώς δεν έλαβα την ανάληψη μου - αρκετά αστεία αφότου απορρίφθηκε τον Ιανουάριο του '24 και στη συνέχεια ζητήθηκε εκ νέου, πραγματικά έλαβα τα χρήματά μου σήμερα μέσω bitcoin (η προτιμώμενη μέθοδος απόσυρσής μου).
Δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ ξανά αυτόν τον ιστότοπο, αλλά είμαι έκπληκτος που έλαβα τα χρήματά μου! Ελπίζω να το κάνετε όλοι
Afternoon all,
A few months ago (November '23) I had posted into this forum saying how I hadn't received my withdrawal - funnily enough after it being rejected in January '24 then re-requested, I've actually received my money today via bitcoin (my preferred withdrawal method).
I'll never use this site again, but I'm amazed I actually received my money! Hopefully you all do too
Γεια σας και σας ευχαριστώ πολύ για την ανάρτησή σας. Είναι υπέροχο που το καζίνο σας πλήρωσε τα χρήματά σας. Απλώς για επιβεβαίωση, είχε σχέση με το παράπονό σας εδώ με την ομάδα μας, παρακαλώ; Εάν ναι, θα ενημερώσω την ομάδα παραπόνων μας να το ενημερώσει και να αλλάξει την κατάσταση σε "επιλύθηκε".
Καταλαβαίνω ότι μετά από τέτοια εμπειρία δεν θα ήθελες να συνεχίσεις να παίζεις εκεί, φυσικά, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος για σένα που όλα λύθηκαν στο τέλος. Θα παίξετε σε κάποιο άλλο διαδικτυακό καζίνο ή δεν σας ενδιαφέρει πια;🤔
Hello, and thank you very much for your post. It is great that the casino has paid you your money. Just to confirm, was it related to your complaint here with our team, please? If so, I will inform our complaint team to update it and change the status to "resolved."
I understand that after this kind of experience you wouldn't like to continue playing there, of course, but I am really happy for you that everything got solved at the end. Are you going to play at some other online casino or you have no interest in that anymore?🤔
Εξακολουθώ να μπορώ να συνδεθώ, το υπόλοιπό μου είναι μηδενικό και η ανάληψη είναι ακόμη σε εκκρεμότητα.
Πιστεύετε ότι πρέπει να τους ζητήσω να το ακυρώσουν για να μπορώ να κάνω ανάληψη μέσω Bitcoin;
I am still able to log in, my balance is zero and withdrawal is still pending.
You think I should ask them to cancel it so I can withdraw via Bitcoin ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.